CreaseMonkey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Mutta tervetuloa mukaan!!!
Jes! Kiitos paljon, tulen tässä jossain vaiheessa kuikuilemaan josko on jotain.
Mutta tervetuloa mukaan!!!
Jes! Kiitos paljon, tulen tässä jossain vaiheessa kuikuilemaan josko on jotain.
YouTubessa oli video, jossa yritettiin olla varaamaton. Tappeli jatkuvasti ja heitteli kiekon aina laidan yli sen saadessaan. No Anaheim sitten varasi numerolla 160. Kommenteissa joku kirjoitti, että maalivahdilla jokaisen vedon imuroimisellakin tuli tuo 160 overall.Aloitin tuossa huvikseni uuden Be a pro-uran, tällä kertaa tarkoituksena olla vain kolossaalinen ja romuluinen pakki joka ei tee muuta kuin sikailee, murjoo ja sekoilee omassa päässä omaa hölmöyttään. Memorial cupissa tein kaikkeni että koutsi nakkaisi bussin alle: Typeriä tappeluita, järkyttäviä selkäänajoja ja karseita sijoittumisvirheitä ihan vaan sen takia että pääsee vetämään vastapalloon taklauksia. Kaikkeni yritin mutta ei auta: Rangers varasi ykkösenä ja sekä koutsi että media taputtelevat selkään että huimaa suorittamista. Onko tässä ylipäätänsä mahdollista olla muuta kuin kärkipään varaus?
Siis tapahtuko tossa viimesimmässä päivityksessä pelattavuudelle jotain. Aivan karmeaksi meni. Kaikki tapahtuu viiveellä, äijät menee niinku kännissä, ei vaan pysty enää pelaamaan. Nämä havainnot siis Hutin puolelta.
Juu tuli uusi päivitys myös game playhin. Itse en ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta toivon tuon onetimer sirkuksen olevan historiaa.
Minua kiinnostaisi tulla kokeilemaan. Oon pelannut pääasiassa sentterinä, mutta laiturikin varmaan onnistuisi. Pakiksi minusta ei ole, mutta sentterinä puolustan melko paljon. Olen kova taklaamaan, joten jäähyjä tulee välillä. Syöttöjä annan pääasiassa, jos ei ole hyvä tontti maalintekoon.Nyt alkanu pikku hiljaa kyrsii kun meillä on ollut sellainen 4 hengen porukka johon oon koittanu saada kahta uutta mukaan pelaamaan EASHL:ää,mutta ne ei oo kiinnostunut, koska eivät oo aiemmin sitä pelanneet. Pelaavat vaan huttia,be a prota ja seuratilaa. Niin se mikä tässä kyrsii niin on se,että ei olla saatu kahteen viikkoon pelejä kun kahestaan ei viittii pelata ja mielelllään olis se kolme,mutta kun ei niin ei. Kenties täältä vois koittaa saada 1-2 pelaajaa suht aktiivista kokoonpanoon,että saatais edes joskus pelejä aikaseks. Itse on tosin seuraa hallitse,mutta eiköhän seuran johtajalle kelpaa,että sais pelit pystyy. Pääpaino peleillä on perjantai ja lauantai illat/yöt joten ei haittaisi vaikka pääsis jo alottelee vaikka 20 korvilla tai aikasemmin eikä aina joskus 22 jälkeen. Laiturin/pakin paikat pääasiassa vapaana,toki voin myös sentterin tontista luopua.
Ilmeisesti yleinen ongelma jota korjaillaanOnko jollain samaa ongelmaa seuratilassa, että kun pelaaja loukkaantuu ja valitsee vilttiketjusta pelaajaan ”korvaamaan kaikissa ketjuissa”, niin jää jumiin koko peli? Ei onnistu peruuta tai mikään muu komento, näyttää ne kolme vaihtoehtoa ja pitää käynnistää uudestaan.
Siitä alkaa 2-3 viikon jakso, jonka aika kaikki EASHL-pelit ovat ns. finaalipelejä, jotka pelataan ulkona sijaitsevassa kaukalossa - ilmeisesti vähän NHL Winter Classic -tyyliin. Ei siis mitään verkkareissa pelattavia höntsäpelejä, vaan ainoastaan ympäristö on erilainen verrattuna tavallisiin EASHL-peleihin.Mitä tarkoittaa nuo eashl loppuottelut jotka alkaa viikon päästä?
Siitä alkaa 2-3 viikon jakso, jonka aika kaikki EASHL-pelit ovat ns. finaalipelejä, jotka pelataan ulkona sijaitsevassa kaukalossa - ilmeisesti vähän NHL Winter Classic -tyyliin. Ei siis mitään verkkareissa pelattavia höntsäpelejä, vaan ainoastaan ympäristö on erilainen verrattuna tavallisiin EASHL-peleihin.
Finaaleissa pelataan viidestä eri mestaruudesta, joista korkeimmasta pelaavat 1-2 divareiden joukkueet, seuraavasta 3-4 divareiden joukkueet jne.
Tarkkaa tietoa minulla ei ole siitä, että miten mestarit löydetään, mutta pelkkä ottelumäärä ei ole kaikki kaikessa, vaan sillä on väliä miten kovalla prosentilla voittaa pelejä, sekä miten hyviä vastuksia vastaan asettuu. Joukkueen sijoittumista ja menestymistä seurataan finaalien aikana jollain tavalla, mutta kovin tarkkaa tietoa tästäkään ei ole annettu.
Erittäin todennäköisesti vastustajia ei haeta pelkästään noista divisioonista, kuten ei normaalistikaan haeta. Oma divari ja sen lähellä olevat divarit ovat aina prioriteeteissa ykkösenä, mutta tarvittaessa hakee vastustajia myös muista divareista. Ymmärtääkseni tämä ei muutu finaalien aikana mitenkään.Toivottavasti tuo boldattu ei tarkoita sitä, että vastustajaa etsitään vain ja ainoastaan näistä divisioonista ja sitä tehdään sitten pahimmassa tapauksessa ikuisuus. Nythän tuo on jakautunut niin, että sieltä saattaa loppujen lopuksi tulla vastus mistä divisioonasta hyvänsä. Aikaisemmissa versioissa on ainakin tuo pelin etsiminen monesti saattanut viedä saman verran aikaa, kun itse pelaaminen jos ei ole halunnut näitä kahden jengejä vastaan lähteä pelailemaan. Tämä siis siinä tapauksessa, että peleille on satuttu johonkin muuhun, kuin tuohon ilta-aikaan jolloin pelejä normaalisti löytyy ihan hyvin.
Lisäksi sanottava tuosta ulkojäähöntsästä myös se, että kyllä yksi iso syy miksi olen sparreja välttellyt on myös ollut tuo älytön ulkona pelaaminen. Välillä saattaa olla puoli kenttää varjossa ja toinen puoli auringossa tms. Kyllä meinaa hieman häiritä omaa pelaamista, kun koko näyttö paistaa lumesta/jäästä valkoisena ja sitten vielä kentän varjostus vaihtelee.
Pelasin mielestäni "ihan OK" CHL pelit, joskaan hirveitä en tehnyt koska tykkään pelata realistisesti. Ducks varas mut numerolla #160. Pelaan siis vain vaihdot jotka valmentaja antaa pelata. Huomannut että hyvä pelisäätö on se reaaliaikainen eli 20min erät, ja sitten pelata ne pari kolme vaihtoa per erä. Oon Ducksissa neloskentän myyrä, ja vaikka pinnoja on ropissut peliaikaan nähden ihan hyvin niin pelipaikka ei ole sinetöity, eli vielä ei mahdu joka kerta kokoonpanoon.Aloitin tuossa huvikseni uuden Be a pro-uran, tällä kertaa tarkoituksena olla vain kolossaalinen ja romuluinen pakki joka ei tee muuta kuin sikailee, murjoo ja sekoilee omassa päässä omaa hölmöyttään. Memorial cupissa tein kaikkeni että koutsi nakkaisi bussin alle: Typeriä tappeluita, järkyttäviä selkäänajoja ja karseita sijoittumisvirheitä ihan vaan sen takia että pääsee vetämään vastapalloon taklauksia. Kaikkeni yritin mutta ei auta: Rangers varasi ykkösenä ja sekä koutsi että media taputtelevat selkään että huimaa suorittamista. Onko tässä ylipäätänsä mahdollista olla muuta kuin kärkipään varaus?