Joo... Viimeks keston helmikuulle ennen ku peli lähti roskiin, nyt varmaan pidempään, mutta edelleen, mistä vitusta ne repii nää vastustajat?! Olen ottanut linjan että disconnectaan heti jos pakkina on Paul Coffey, siinä on pelin ylivoimaisin kortti, se hyökkää ja samalla onkin jo puolustamassa, ja kiekonriisto onnistuu 99/100, sitten tietenkin tämä momentum, pelistä turpaan 5-2, ja vedot tietenkin 15-30 mulle, oli lukuisia paikkoja tehdä tyhjiin mutta eipä mennyt, vastustajalle sitten tuttuun tyyliin upposi. Olen luopunut pelitavasta jossa yritän tehdä ilman onetimeria maaleja, sillä häviää vaan ihan saatanan paljon... Nykyään sitten runkutetaan sinne takatolpalle, sillähän tässä pelissä tutusti pärjää.
Nämä kuitenkin ovat ongelmia jotka voisi korjata aika helposti, eipä näköjään kiinnosta. Mitä vitun järkeä on edes pitää maalivahteja jos 18 vedolla saat aikaan 7 maalia? Mulla 32 ja 6 maalia. Toi kulmissa pyöriminen vituttaa myös suuresti, ne yleensä johtaa siihen että maalivahdin ja kahden pakin lapojen läpi menee sinne takatolpalle se syöttö. Kun puoliakaan pelaajista ei saa kiinni, ei taklattua, poke-checkiä ei viitsi yrittää kun tietää että joutuu jäähylle.