Smyth#94 kirjoitti:
Nyt mä tarviin kipeesti apua! Mulla nimittäin on ihan unelmajoukkue dynastyssa, mutta mä en voita simuloituja otteluita mitenkään. Mulla on koko liigan paras kokonaisuus 97 ja voitan itse pelaamat ottelut jotain 10-0 mut en millää jaksais pelaa tylsiä runkkusarja-otteluita. Sitte ku mä simuloin niitä ni häviin 4-1 tai suunnillee sinne päin. Eli siis tietäiskö joku mikä mulla mättää ku joukkueen kokonaisuudesta ei pitäis olla kiinni? Mulla on sitten 06:sen pleikkariversio.
Ainakin 06:n pc versiossa hyökkäysketjujen ja pakkiparien sisäinen yhteensopivuus voi muuttaa jokaisen kyseiseen hyökkäysketjuun tai pakkipariin kuuluvan pelaajan tasoa viidellä joko ylös tai alas päin.
Eli jos saa tehtyä (pelin mielestä) täydellisen koostumuksen, nousee tavallisesti 80:n tasoinen pelaaja 85:n tasoiseksi, tai vastaavasti jos koostumus on huono, voi pelureiden taso laskea 75:een
Esim. Suomen joukkueessa:(Kun pelaajia ei olla laitettu ketjuihin)
Lehtinen on tasoltaan 81
Koivu on 91
Selänne on 85
Kun ne laitetaan samaan ketjuun, pelin mielestä tuon ketjun koostumus on sellainen, että kunkin pelaajan arvo muuttuu kahdella ylöspäin.
Eli:
Lehtisen tasoksi tulee 83
Koivun 93
Selänteen 87.
Näin minä ainakin asian ymmärtäisin.
Kannattaa siis katsoa ja tarvittaessa muokata ketjukoostumuksia kenttien muokkausosiosta. Vaikutus joukkueen "todelliseen" tasoon voi siis olla yllättävänkin suuri ainakin pelejä simuloidessa.
Tulipahan sekava selostus, mutta kai siitä jotakin ymmärtää.