Otto G.O.A.T. kirjoitti:Milloinkahan EA saa tehtyä sellaisen lätkäpelin jossa 10 maalin tekeminen on käytännössä mahdotonta? Vastaan itse sanomalla: Ei varmaan koskaan.
Kaikki pelit mitä pelaan vaikeimmalla tasolla päättyy tyyliin 17-12. Hyvin harvoin saan pidettyä oman maalin alle 10 maalissa ja hyvin harvoin, jos koskaan, teen alle 10 maalia.
Oon kokeillut vaikka mitä asetuksia ja taktiikoita, mutta eikun vaan verkot heiluu. Tulokset muistuttaa lähinnä käsipallo pelin lopputuloksia.
One-timerit ja vanhanaikaiset (tähtipelaajalla) uppoo kuin kuuma veitsi voihin. Oon jo kyllästynyt noihin ainaisiin samantyylisiin maaleihin ja oonkin yrittänyt leipoa maaleja eritavalla, mutta silti vaan tulee hurjia lukuja taululle.
hyvä että joku on samoilla linjoilla. Miten voi olla niin mahdotonta tehdä peliä jossa maalinteko on oikeasti vaikeaa. Ja ottaa päähän myös nuo laukausten älytön määrä. Ei oikeassa pelissä tule aina 50-70 vetoa maaliin päin. Ja jos on käynyt vahinko ja johdat kolmanteen erään mennessä vaikka 4-0, niin takuu varmasti tietokeneen ensimmäinen laukaus ekasta hyökkäyksestä menee maaliin, ja nollapeli meni siinä. Ja sitten koneella alkaakin yli-inhimillinen takaa-ajo. Tosin se päättyy kun saa itse tehtyä sen maalin ja sen jälkeen ne 8 muuta..