Nhl 2006

• 128 009
  • 719

Snoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ohjain ongelma

Onko kenelläkään tietoa saako "tatittoman" ohjaimen toimimaan kyseisessä pelissä? Tällä hetkellä pelissä ohjain toimii niinkuin olisi joku nappi koko ajan pohjassa..Olisin suuresti kiitollinen jos joku osaisi auttaa!

jihde

Jäsen
Snoke kirjoitti:
Onko kenelläkään tietoa saako "tatittoman" ohjaimen toimimaan kyseisessä pelissä? Tällä hetkellä pelissä ohjain toimii niinkuin olisi joku nappi koko ajan pohjassa..Olisin suuresti kiitollinen jos joku osaisi auttaa!
Olen lähes sataprosenttisen varma, että ei toimi. Sillä onhan kys. pelissä tämä harhautus juuri tuon oikeanpuoleisen tatin avulla.

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Snoke kirjoitti:
Minulla on "tatiton" ohjain ja pelaaminen sujuu ihan normaalisti.

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Snoke kirjoitti:

Ei toimi se nimittäin lukeepi käyttöohjeeskin.

Snoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Arttu#29 kirjoitti:
Minulla on "tatiton" ohjain ja pelaaminen sujuu ihan normaalisti.

ootko tehny jotai kommervenkkejä vai onko toiminu alusta lähtien?

Hanslankari kirjoitti:
Ei toimi se nimittäin lukeepi käyttöohjeeskin.

Mulla ei kyseistä ohjekirjaa ole. Tämä nyt on vähän ristiriidassa Artun komentin kanssa, jos pitää paikkansa.=)

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Snoke kirjoitti:
Sori, mun moka. Elikkä Pc-versiosta puhun ja käytössäni on tälläinen ohjain;
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/FI/EN,CRID=2225,CONTENTID=9690

Ois pitäny selventää aikasemmin.
Onko ideoita kellään??

Mulla on sama ohjain ja sain sen toimimaan, kun muutin windowsin rekisteriä regedit ohjelmalla, mutta en enää muista mitä kohtaa rekisteristä piti muuttaa. Apua sain easportsin forumilta, mutta nyt en enää löytänyt sitä ketjua, jossa käsiteltiin ko. ongelmaa.

Snoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kurt Angle kirjoitti:
Mulla on sama ohjain ja sain sen toimimaan, kun muutin windowsin rekisteriä regedit ohjelmalla, mutta en enää muista mitä kohtaa rekisteristä piti muuttaa. Apua sain easportsin forumilta, mutta nyt en enää löytänyt sitä ketjua, jossa käsiteltiin ko. ongelmaa.

Kiitos vihjeestä, täytyy ruveta selvittelemään että miten se pitää tehdä.

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Snoke.. Löysin kohdan, joka pitää muuttaa rekisteristä. Kun olet hommannut Regeditr-ohjelman mene kohtaan --> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MediaProperties\PrivateProperties\Joystick\OEM\VID_046D&PID_C21
Tuolta klikkaat auki OEMName ja kirjoita kohtaan "Value Data" GamePad Pro USB
Sit pitäis alkaa pelittää..
Toivottavasti en selittänyt liian epäselvästi :)

Snoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kurt Angle kirjoitti:
Snoke.. Löysin kohdan, joka pitää muuttaa rekisteristä. Kun olet hommannut Regeditr-ohjelman mene kohtaan --> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MediaProperties\PrivateProperties\Joystick\OEM\VID_046D&PID_C21
Tuolta klikkaat auki OEMName ja kirjoita kohtaan "Value Data" GamePad Pro USB
Sit pitäis alkaa pelittää..
Toivottavasti en selittänyt liian epäselvästi :)

Iso kiitos ja niiaus perään!!Vaikka aika maallikko olenki näissä datauksissa ni silti sain toimimaan noilla ohjeilla, eli ei ollut liian epäselvästi!!=)

Litran virtuaalituoppi sinneppäin ja hyvää kesän odotusta!!

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällä ei olekkaan taidettu mainita vielä Superpack 06:n julkaisusta. Päivityshän niputtaa kaikki huippumodit samaan pakettiin ja asentaa ne kätevällä asennusohelmalla.

Lataa (lataaminen vaatii rekisteröitymisen sivustolle ja tunnuksen aktivoinnin, jossa kestäää n. päivä)
Kuva

Tuohon vielä mikin tekoälyasetukset, ja uudet rosterit vaikka täältä, niin käsilläsi on lähes täydellinen kiekkopeli.

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Uuden liigakauden alettua olisi mukava aloitella uutta peliä. Mut mistä löytyisi ajan tasalla olevat rosterit? Jonkin aikaa sitten latailin päivityksen, joka on ihan hyvä, mutta viimeisimmän 1,5 kk aikana on kuitenkin tapahtunut paljon.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaa, tällainenkin ketju olisi ollut. Täältä olisi kai löytynyt vastaukset uteluihini, mutta menivät toiseen ketjuun. No, tyhmyys ihmisen tyhmentää.

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Strigidae kirjoitti:
Uuden liigakauden alettua olisi mukava aloitella uutta peliä. Mut mistä löytyisi ajan tasalla olevat rosterit? Jonkin aikaa sitten latailin päivityksen, joka on ihan hyvä, mutta viimeisimmän 1,5 kk aikana on kuitenkin tapahtunut paljon.

Näitä rostereita päivitetään tiheästi, viimeisin päivitys ilmeisesti tänään.
http://www.arenacenter.net/cms/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=99

En ole itse kokeillut, enkä tiedä onko noissa päivitettynä muutakin kuin NHL:ää. Arenacenterin rosterit ovat kuitenkin ainakin aiemmin olleet laadukkaita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy