Jos pelaatte vaikealla vaikeustasolla (10 min erillä), niin kokeilkaa vaikka seur. asetuksia. Olen pelaillut näillä jo jonkun aikaa ja ainakin ottelun lopputulokset ovat aika realistisia. Kaks edellistä ottelua on päättynyt 1-3 ja 4-2 (viimenen tyhjiin) ja kerran on muistaakseni sama joukkue tehnyt 6 maalia samassa ottelussa. Näillä asetuksilla tosin pakeilla ei pahemmin maaleja tehdä...
BASIC
* game speed: 0
* puck control: 0
* fight difficulty: ihan sama
* fatigue effect: maksimi eli 7 pykälää (lyhyitä vaihtoja, neloskenttäkin saa jääaikaa)
* injuries: mulla on tällä hetkellä 6, mutta silti loukkaantumisia ei ole pahemmin tullut
SKATING
* speed burst: 1
* fatigue recovery: 2
* player acceleration: 1
CHECKING
* hitting power: maksimi
* hitting difficulty: 0
* aggression: maksimi (jäähyt ykköselle! muuten tulee ihan liikaa erikoistilanteita)
* poke efficiency: maksimi
PASSING
* pass assist: 0
* pass speed: 1
* saucer pass speed: 1
* pass interceptions: maksimi
* AI pass frequency: 2 tai 3 (tietokone laukoo enemmän eikä syöttele ristiin rastiin niitä raivostuttavia syöttöjä, joita ei voi mitenkään katkoa)
* goalie passing: 0 (silti syötöt on millimetrin tarkkoja)
SHOOTING
* shot accuracy: 1 (jos laittaa nollille, tietokone saattaa tehdä hyvinkin 10 maalia ottelussa. en tiedä, mikä logiikka tässä on)
* shot power: 0
* loppuihin en ole juuri koskenut
DEFENCE
* shot blocking: maksimi
* hook efficiency: tätä kannattaa nostaa, niin saa nostettua pelaajia laidoille. mulla on 4 tai 5 tällä hetkellä
* penalty shot frequency: 1
* goalie cover puck frequency: 0 (tämä on kuulemma tärkeää laittaa minimiin. se tarkoittaa sitä, että kiekko elää maalivahdin lähettyvillä eikä veskari magneetin lailla ime lähellään olevia kiekkoja, kuten jossain aiemmissa versioissa.)