Mainos

Nhl 2005

• 54 869
  • 384

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Viestin lähetti Teme
Mistä ihmeestä tappelun saa aktivoitua PC:llä? Pelaan Logitechin Dual Action padilla ja näppäinasetusten mukaan tappelu aktivoidaan "select" näppäimestä. Missä helevatassa on select näppäin?

Se on siinä "startin" vieressä. ;-) Veikkaan, että tarkoittaa näppäintä numero 9.

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Viestin lähetti teemu
Se on siinä "startin" vieressä. ;-) Veikkaan, että tarkoittaa näppäintä numero 9.

No niin minäkin oletin, mutta ei siitä mitään tapahdu. Yhtään tappelua en ole vielä nähnyt.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti teemu
Pistä takaisin päälle. Muistaakseni nuo rosteri-päivitykset sotkee pelin asetukset ja ne joutuu taas säätämään uudelleen.

Kävi mielessä heti ensimmäisenä, mutta en löytäny pikaselauksella pelistä asetusta, josta saisi päälle.

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Viestin lähetti Apassi
Kävi mielessä heti ensimmäisenä, mutta en löytäny pikaselauksella pelistä asetusta, josta saisi päälle.

Varmista, että ääniasetuksista on-ice sound on pois päältä.

On muuten edelleen aika rasittava peli, mutta pakko pelata paremman puutteessa. :-)

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No siitähän se johtu. En olis varmaan heti keksiny, kun etin jotain commentary on/off näppäintä.

Ollaan joskus yhden kaverin kanssa funtsittu, että pitäskö mennä niitten EA:n hölmöille kertomaan a) minkälaista lätkä on oikeesti ja b) minkälaiset valikot olisi helppokäyttöiset ja toimivat.

Hack

Jäsen
Viestin lähetti Apassi
Ollaan joskus yhden kaverin kanssa funtsittu, että pitäskö mennä niitten EA:n hölmöille kertomaan a) minkälaista lätkä on oikeesti ja b) minkälaiset valikot olisi helppokäyttöiset ja toimivat.

Ainahan sitä kannattaisi, mutta eipähän nämä EA:n hölmö kuitenkaan kuuntele. Tekevät pelin ja jättävät pelin ostajat oman onnensa nojaan. Eivätkä silti kuuntele neuvoja seuraavaan NHL:ään...

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti InSideHockey
Minkä takia kaikki tilastot ym. on tehty niinkuin pelaajalla olisi käytössään 6" näyttö? Vierityspalkkihelvetti.
Tämä alkaa pidemmän päälle ärsyttämään, varsinkin kun ollaan jo
jonkunaikaa oltu 2000-luvulla ja nämä isot fonttikoot + paljon
turhaa tilaa -ominaisuudet ovat olleet joka NHL:ssä.

Tietysti nämä kestoärsykkeet ovat vielä myös voimissaan:

Viestin lähetti InSideHockey
NHL 2004:stä oli jätetty kalenteri pois. No nyt on taas kalenteri mutta ei siellä ole mitään muuta kuin ottelun tulos. Ottelukohtaiset tilastot, miten ne on niin vaikeita saada mukaan?

Kenttien muokkaus on mennyt aivan käsittämättömäksi. Ennen niin nopea ja helppo raahaussysteemi on muutettu tosi kankeaksi.

Olenko hullu vai eikö kaudessa ole koko NHL:n pelaajatilastoja ollenkaan? En ainakaan ole löytänyt kuin joukkuekohtaiset pelaajatilastot.

Hack

Jäsen
Viestin lähetti Jokke
Mikäs pad olis hyvä tähän peliin? Rumblepad kakkosta oon aatellu hankkia, onko jollain kokemuksia em. padistä?

Logitech Dual Actionia itse käytän ja se on todettu hyväksi.

Viestin lähetti Matsku
Ei voi olla totta! Ei saa suomenkieliseksi! >:(

Itseasiassa saa rekisteriä muokkaamalla

Jokke

Jäsen
Viestin lähetti Hurrikaani_89
Logitech Dual Actionia itse käytän ja se on todettu hyväksi.

Jostain muistan lukeneeni, että noissa Dualeissa olis ollut jonkinverran ongelmia niiden analogitappien kanssa?

Mitähän eroa on rumblepadeilla ja tolla? Onko muuta kuin force? Forcea en tarvi välttämättä.

Hack

Jäsen
Viestin lähetti Jokke
Jostain muistan lukeneeni, että noissa Dualeissa olis ollut jonkinverran ongelmia niiden analogitappien kanssa?

Mitähän eroa on rumblepadeilla ja tolla? Onko muuta kuin force? Forcea en tarvi välttämättä.

eipä ainakaan minulla ole ollut mitään ongelmia, en sit tiiä.

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Viestin lähetti Hurrikaani_89
Viestin lähetti Jokke
Nonni, eilen ostin pelin Gamecubelle.

Ei voi olla totta! Ei saa suomenkieliseksi! >:(
Itseasiassa saa rekisteriä muokkaamalla
Oletko usein Gamecuben rekisteriä puukottanut? ;)

Ja tosiaan, Dual Action on suositeltava ohjain tälle pelille. Kaverilla oli vanhemmassa DA:ssa tattien kanssa ongelmia, mutta minun uudemmassa ei niin minkäänlaisia. Liekö sitten vika vanhemmissa valmistuserissä vai alkuperäisissä ajureissa.

Tep

Jäsen
Pieni kysymys Dynastysta

Pelaan siis Dynastya Dallasilla. Pelejä on jäljellä ensimmäisestä kaudesta noin kuukauden verran ja sitten häämöttävätkin playoffit. Mutta mutta, sain sähköpostia joka meni jotenkin näin:

Plaaplaa muistutan, että antamani tavoitteen (voita Maurice Trophy) täyttämiseen on enää puolet jäljellä plaaplaa työpaikkasi on tästä kiinni plaaplaa

Siis voinko saada potkut, jos voitan kaiken mahdollisen, Stanley Cupin sun muut, mutta jos en voita Maurice Trophya niin se oli sitten siinä? Vai voiko tuossa edes saada potkuja?

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joo-o peliä on pelattu nyt lisää ja eilen kun pikkuveli pelasi sm-liigaa, niin ihmetystä herätti Mikko Elorannan kuva.
Siis onko siinä kuvassa oikeesti Eloranta vai joku muu?
Tietenkin yksi mahdollisuus on, että minulla on tullut asentaessa joku bugi, mutta kuinkahan yleistä on että asennus bugin jälkeen koko peli enää toimisi?

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kertokaapa tyhmälle ohje: miten online-pelissä pystyy pelin erätauolla lähettämään viestejä vastustajalle? itse saan silloin tällöin vastapuolelta kommenttia, mutta itse en pysty lähettämään.

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Viestin lähetti yellow
Kertokaapa tyhmälle ohje: miten online-pelissä pystyy pelin erätauolla lähettämään viestejä vastustajalle? itse saan silloin tällöin vastapuolelta kommenttia, mutta itse en pysty lähettämään.

En ole kokeillut, mutta TAB -näppäimellä pitäisi jonkun ikkunan kai ponnahtaa ylös.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti stiflat
Oliko kuten täällä?

Tuommonenhan se oli joo. Minusta kovin vähän Elorannan näköinen tuo tyyppi kyllä.
Liekkö sitten muita bugeja kuvien suhteen pelissä? Ne statsit mitkä vilahtaa siinä ennen pelin alkua yhden pelaajan osalta ei minun mielestä pidä kaikilla paikkaansa. Voin toki olla väärässäkin, mutta olin näkevinäni, että esim Jokinen on pelannut 4 vuotta jotka siinä näkyy noin 80 pisteen tehoilla joka kauden. Tietenkin oon nähnyt taas harhoja.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kertokaapa nyt sitten, mikä näytönohjain toimii varmasti NHL2005:n kanssa. Viime viikolla tuli uusi kone, jossa oli Radeon 9800 Pro, mutta se oli rikki, joten se vaihdettiin väliaikaisesti 9600:n. Tällä NHL2005 ei kuitenkaan toimi, vaan grafiikka jumittuu täydellisesti pelin aikana. Kertokaa mikä näytönohjain olisi vähintään tuon 9800 pro:n tasoinen, mutta toimisi varmasti NHL2005:n kanssa.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Viestin lähetti Ohmi
Kertokaapa nyt sitten, mikä näytönohjain toimii varmasti NHL2005:n kanssa. Viime viikolla tuli uusi kone, jossa oli Radeon 9800 Pro, mutta se oli rikki, joten se vaihdettiin väliaikaisesti 9600:n. Tällä NHL2005 ei kuitenkaan toimi, vaan grafiikka jumittuu täydellisesti pelin aikana. Kertokaa mikä näytönohjain olisi vähintään tuon 9800 pro:n tasoinen, mutta toimisi varmasti NHL2005:n kanssa.

Itselläni on koneessa Club 3d ATI Radeon 9600 pro 128 Mt ja sillä pelittää ihan hyvin.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Ohmi

Mulla radeon 9800 ja toimii täysin moitteetta 1600x1200 resolla ja täysillä detaljeilla. Prossuna athlon 2800+ ja rammia 512.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy