Viestin lähetti Matsku
En ymmärrä miksi kaikki haukkuvat NHL 2005:n aivan pystyyn. Tiltin arvostelussa mielestäni peli näytti aivan loistavalta. Grafiikka kohdallaan ja paljon uutta hienoa on tullut, mm. pelaajien sisääntulo otteluun, kansallislaulut, paranneltu Dynasty...
Jotkut on kato pelannu kyseistä peliä jo jonkun aikaa. Mitä uutta siinä pelaajien sisääntulossa on? Samat sisään tulot ollu ainakin 2003:sta lähtien.
Siis yksinkertaisia syitä miksi kyseinen peli ei ole vielä vakuuttanut (päivityksillä tilanne ehkä paranee)
- Ei toimi minun padi siinä oikein ( toimiiko kenenkään?)
- Maalivahdin pois ottaminen toimii vieraissa niinkin hyvin, että vastustajan maalivahti lähtee pois maaliltaan
- Kariya taklaa Charan levyksi avojäällä vaikka taklaus jutut on laitettu vaikeimman mukaan (realistista jeah)
- Minä teen 95% maaleistani ranarilla siniviivalta. Suoraan syötöstä olen saanut yhden maalin ja yrityksiä on satoja.
- Pelaaja "jähmettyy" jos ei painele nopeampaa luistelua lähes tulkoon koko ajan.
- Tietokoneen pelaajat kuolettavat lämärit tässäkin versiossa lapaan, jos sattuvat olemaan edessä. Ei paljon kiekko tässä pelissä ainakaan.
- Koko nhl:än pistepörssiä ei näe mistään. Jaksaa melkein selata jokaisen joukkueen läpi ja katsoa kuka on pörssi kärjessä. Ja sitten maalien kohdalla taas sama juttu.
- Ja sitten asia mikä vituttaa minua eniten. Tietokone prkl päättää millä taktiikalla minun on hyvä pelata.
Tässä nyt nämä mitkä päälinmäisenä mieleen. Osa noista on ollut kaikissa pc lätkissä mukana joita minä olen pelannut, mutta onpahan tossa jokunen uusikin asia.