Kokeilkaapa sellaista vedätysrannaria, eli b-pisteen kaaren kohdalta rannarinappi pohjaan ja sekunnin parin odotus, jolloin kaveri pääsee virittämään ja kiekko takanurkkaan. On melkein meikäläisen yleisin maali nykyään. Kun katsoo kyseisestä maalista hidastuksen, niin siitä näkee, kun pelaaja oikeen katto, että minne laittaa.
Toinen kokeilemisen arvoinen juttu on esim. Ylivoimassa se, että kiekko pakille ja taas saman tyyppinen vedätysrannari, mutta vaan jäätä pitkin suoraan maalille. Kannattaa tosin odottaa, että maalin edessä alkaa olemaan trafiikkia, jolloin omat miehet joko ohjaavat kiekon maaliin tai sitten riparit sisään. Menee muuten joskus suoraankin.
One timereista olen huomannut se, että parhaiten nuo menevät längistä. Jos one timerin pistää miehekkäästi kohti ylänurkkaa, niin todennäköisesti veska poimii sen, kuin marjan.
On muuten kovia kavereita nämä änärimiehet ohjailemaan noitä lähes pään korkuisia lättyjä maaliin. Aluksi se ole ihan hienon näköinen, mutta jos niitä jokapelissä tulee, niin hohhoijaa.
Itse pelistä sen verran, että tietokoneella on suuria vaikeuksia tehdä minulle enää maaleja. Yleensä saldona on se 0-2, kun taas itse teen sellaiset 3-5 maalia per ottelu 5 minuutin erillä.
Suomella voitin eilen World Cupin, mutta en joutunut todelliseen testiin, kun en kohdannut USA:ta, Kanadaa enkä Venäjää ollenkaan. Finaalissa kaatui Tsekki.