pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Pelin tuottaja David Littman EA:lta haastattelussa klo 12.55 Nelosella.
Puolen tunnin päästä siis.
Puolen tunnin päästä siis.
Viestin lähetti ozo
Hyvältä näytti, mutta pelattavuus silti minun mielestä ESPN'ssä edelleen parempi ja realistisempi. En sitten tiedä saako EA'stakin jotain hyvää aikaan säätämällä sitä oikein kunnolla.
Viestin lähetti Matsku
Te jotka olette päässeet pelaamaan NHL 2005:sta, oletteko keksineet vielä varmaa tapaa tehdä maali?
2004:ssa näitä idioottivarmoja maalintekotapoja oli kymmeniä.
Muistaakseni ESPN 2K5 pelissä on myös AHL? Vai onko tuo ihan väärä tieto?Viestin lähetti Peoplez
Itse olin jo innoissani ostamassa tätä peliä Xboxille mutta tuo oman pelaajan tekemisen puute kyllä vie ostohalut. Xboxilla ei muutenkaan oikein päivitetä SM-liigan kokoonpanoja eikä todellakaan huvita pelata vuoden vanhoilla.
Ja sitten joku mainitsi että kun pelaa kautta niin ei voi seurata edes pistepörssiä? Voiko tämä olla totta? Mitä ihmeen sieniä ne on EA:lla syöny?
EDIT: Sanokaapa vielä että mikä peli kannattaa ostaa jos haluaa pelata Sm-liigaa Xboxilla ajantasalla olevilla rostereilla? NHL 2004 alelaarista ja vääntää käsin hommat kuntoon? Entäpä sitten Nhl 2k5 vai mikä se Segan peli on? Kuulemma mahtava pelattavuus mutta ei Sm-liigaa, pelkkä Nhl.
Viestin lähetti Peoplez
Itse olin jo innoissani ostamassa tätä peliä Xboxille mutta tuo oman pelaajan tekemisen puute kyllä vie ostohalut. Xboxilla ei muutenkaan oikein päivitetä SM-liigan kokoonpanoja eikä todellakaan huvita pelata vuoden vanhoilla.
Ja sitten joku mainitsi että kun pelaa kautta niin ei voi seurata edes pistepörssiä? Voiko tämä olla totta? Mitä ihmeen sieniä ne on EA:lla syöny?
EDIT: Sanokaapa vielä että mikä peli kannattaa ostaa jos haluaa pelata Sm-liigaa Xboxilla ajantasalla olevilla rostereilla? NHL 2004 alelaarista ja vääntää käsin hommat kuntoon? Entäpä sitten Nhl 2k5 vai mikä se Segan peli on? Kuulemma mahtava pelattavuus mutta ei Sm-liigaa, pelkkä Nhl.
Viestin lähetti lake79
Itseänihän ei sm-liiga ole koskaan nhl:ssä kiinnostanut ja tuskin tulee koskaan kiinnostamaankaan, ei ole todellakaan pistepörssiä nhl2005:ssa, pitää katsoa joukkueiden pelaajatilastoista erikseen, lisäksi myös yksi paha bugi on se, että kun sinulla on vieras peli pystyt editoimaan vain kotijoukkueen ketjuja ja ottamaan niille aikalisän, etkä omiasi ollenkaan.
Miten tossa saa maalivahdin otettua pois vai saako ollenkaan?
Ei ole pelattavana, mutta joukkueita voi valmentaa. Eivät ehtineet tähän peliin sitä toteuttaa. 2k6 versiosta pitäisi löytyä.Viestin lähetti JOOSEPP1
Muistaakseni ESPN 2K5 pelissä on myös AHL? Vai onko tuo ihan väärä tieto?
Viestin lähetti Bourque
Pakko on myös puuttua EA:n "loistavaan" ideaan poistaa mahdollisuus luoda pelaajia: uskomatonta! surkein "uudistus" ikinä!! Saa ainakin minunlaiseni yltiö-realistin veren kiuhumaan, kun esim. sm-liigaa pelatessa puuttuu jäältä monta nimekästä pelaajaa.
Viestin lähetti InSideHockey
Joo täysin samat ongelmat täälläkin.
Lopullisen niitin tälle kammottavalle tekeleelle antoi tuo ettei maalivahtia saa pois. Olen yleensä ollut aika hyvä hyödyntämään 6-5 vastaan yv:n mutta nyt vaikka kuinka laitoin että maalivahti pois niin eihän se mihinkään lähde. Saatana.
C.Moreno:
hae jommastakummasta osoitteesta löytyvä ohjelma NHL-View 2005.Sillä voit muokata kaikkia pelin pelaajia ja lisätä itse puuttuvat.Paljon monipuolisempi kuin luo-pelaaja toiminto,tuota kun käytät ET kaipaa enää sen puuttumista
Pahoittelen että palaan tässä ketjussa vielä edelliseen versioon; mutta en löytänyt tuolta muuta kuin "loukkaantunut" statuksen pelaajalle - olenko todella vain näin puusilmä, vai näkeekö tuolta ollenkaan kuinka kauan pelaaja on loukkaantuneena? Kiitos jo etukäteen sille joka vahvistaa pahimmat pelkoni instrussa käymisestä... ;)Viestin lähetti Playmaker
Dynasty modessa löytyy valmentajan huone -> joukkueraportit. SM-liigassa (kuten muissakin) keskellä näyttöä esillä olevasta inforuudusta.
Kannattaa muutenkin selailla niitä valikoita. Löytyy mm. pistepörssit, kokoonpanot ja muuta jännittävää. ;)
Minulta saa myös PC:lle, jos joku on vailla...Viestin lähetti Peoplez
Huomasin tuossa käytettynä Nhl 2004:sen 20 eurolla.
Viestin lähetti Leba95
Osaisko joku ystävällinen sielu kertoa onnistuvatko manuaaliset ketjuvaihdot ko. pelissä? Löysin kyllä ottelun aloitusvalikosta sen suht hyvin piilotetun kakkossivun, jossa nuo vaihdot saa asetettua manuaaliseksi. Ongelma on siinä, etten onnistunut millään ilveellä ketjua vaihtamaan... Käytössä GamePad Pro USB.
Viestin lähetti Justus
Sama vika täällä. Microsoftin Sidewinder käytössä, eikä C nappia saa mihinkään käyttöön. Myös ketjunvaihdot loistavat poissaolollaan. Help!
This is a list of all supported controllers for NHL 2005:
Logitech Wingman Gamepad
Logitech Wingman Gamepad Extreme
Logitech Wingman cordless
Logitech Wingman Action Pad
Logitech Wingman Action Precision
Logitech Dual Action
Logitech Wingman RumblePad
Gravis Eliminator Gamepad Pro
Gravis Eliminator Aftershock
Microsoft Sidewinder Game Pad
Microsoft Sidewinder Sensor
Microsoft Sidewinder Game Pad USB
Microsoft Sidewinder Game Pad Pro
Interact Axis Pad
Interact Hammerhead FX
Thrustmaster Firestorm Dual Analog 2
Microsoft Sidewinder Game Pad
EMS Joypad Converter
EMS USB2 Adaptor
Note: NHL 2005 does not support force feedback on controllers.
Windows 98: The keyboard will not work in the game when using
the manufacturers' driver for the Sidewinder Gamepad Pro
When using a Logitech controller with dual analog support on
Win98/ME, please use the plug-and-play drivers supplied by Win98/ME.
When using a Gravis Eliminator Aftershock controller on Win98/ME,
please use the plug-and-play drivers supplied by Win98/ME.
The Gravis Eliminator Aftershock has known issues when running in
Windows 98/ME. It is recommended that users not use this controller
for NHL under these Operating Systems.
When using a USB keyboard with Win98/ME, inputs may be more
sensitive than usual.
No jopas jopas?! Mikähän lienee syynä että XBox-versiosta ovat sen pois jättäneen. Mitä olen ymmärtänyt, niin nykykonsoleista XBox nimenomaan on kaikkein sujuvin ja toimivin laite nettipelaamiseen ollut. Kumma homma.Viestin lähetti Master Chief
Antoivat seiskan, suurimpana miinuksina rymistely (josta peliä on kritisoitu vähän joka paikassa) ja nettipelin puute (Xbox-versio arvostelussa).