NHL 15

  • 413 428
  • 1 284

HokiHero

Jäsen
Mistä noita Toewseja ja Subbaneja joukkueellisen oikeen tässä vaiheessa peliä jo ehtii saamaa HUTiin? Tuntuu että vaikka itse on ostanut elämänsä aikana varmaan satoja kultapaketteja ei koskaan ole tullut yli 87ovr pelaajaa ja nekin ovat kerran vuodessa harvinaisuuksia. Tuskin kukaan satoja euroja sentään paketteihin laittaa, koko ideadan tuosta menee jos omia rahojaan siihen kiskoo.

Tällä hetkellä joukkueena kuuden lahjakultapakkauksen avulla:

J.Jokinen - Barkov (C) - D.Perron (A)
Korpikoski - Perreault - Kopecky
R. Garbutt - Peverley - Comeau
S.Thornton - Grigenssons - Rosehill

Emelin - Y.Weber
M.Irvin - Scandella
J. Harrison - M.Kukkonen

Backstrom
Grubauer

Tavoitteena olisi selkeästi saada kaksi hyökkäävää ja kaksi puolustajaa ketjua. Backstromin, Grubauerin, Barkovin ja Jokisen hommasin itse. Tällä hetkellä näillä mennään, koska lahjakortteja ei voi vaihtaa tai myydä.


Muuten pelit ovat olleet viihdyttäviä ja arvaamattomuutta on tullut paljon lisää kiekon elämisen vuoksi.
 

Rambonator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Porin Ässät
Mitenkäs tuon Anttilasta saadun ennakkotilaus edun pakkojen kanssa homma oikei menee? Alustana siis Ps4. Löin ton sähköpostissa saadun koodin tonne Playstation storeen josta sen sitten lunastin. Sehän on vissiin semmonen että saa kerran viikossa yhden kultapakan. Tuleeko eka pakka vasta joskus myöhemmin, vai mistä sen pakan voi lunastaa?
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En kyllä nyt tajua miten voi pätkiä PS4:lla?! Jo alkuvideot nykii ja itse pelikin. Sama juttu oli demon kanssa. Toki en kokeillut demoa kun kaksi kertaa, josta ensimmäisen kerran toimi normaalisti ja toisella kerralla nykii pahasti pelatessakin (samallatavalla kun nyt varsinainenkin versio)
 

HokiHero

Jäsen
Mitenkäs tuon Anttilasta saadun ennakkotilaus edun pakkojen kanssa homma oikei menee? Alustana siis Ps4. Löin ton sähköpostissa saadun koodin tonne Playstation storeen josta sen sitten lunastin. Sehän on vissiin semmonen että saa kerran viikossa yhden kultapakan. Tuleeko eka pakka vasta joskus myöhemmin, vai mistä sen pakan voi lunastaa?

Minulle tuli juuri sama sähköposti. Laitoin koodin aloitussivulta löytyväät "lisää koodi" kohtaan ja samantien tuli yksi paketti HUTiin missä on erikseen osion jossa näkyy avaamattomat paketit.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Onko muilla jäätynyt tuo ps4;llä? HUTissa jumii ainakin mulla. "Odotetaan käyttäjää" en sitten tiedä onko minun vai vastapuolen yhteydessä häikkää. Huoh..

Pakat sentään HUTista löysin. Jee.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Innoissani töistä kotiin tulin, mutta CDON (vai posti?) ei ole peliä toimittanut. Vittu, Anttilasta kun olisi tilannut niin eilen olisin pelin saanut. Ihan kun tämä nyt yhdestä päivästä olisi kiinni, mutta silti. Lasku tosiaan tullut s-postiin jo maanantaina.

Perkele! Demon pelaaminen kyllästyttää.
 

Boumbler

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onkos muilla ollu yhteysongelmia? Ainakin hutissa onlinea kun pelaa niin erätauoilla kun painaa "Jatka peliä" niin jää sitten jumiin. Lukee vaan "Odotetaan käyttäjää"
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Joo samaa ongelmaa on ollut erätaukojen jälkeen. Molempia pelejä 2-0 johtanut ekan erän jälkeen, en usko 2/2 luovutukseen. Hetken kun odottelee, voitto napsahtaa tilille.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Prisman nettikaupasta ei toimitus saapunut edes julkaisupäivänä, vaikka kovasti lupailtiin saapuvaksi kun asiaa kyselin ennen tilausta. Ehkä tähän ens viikolla ehtii tutustua.
 

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
En kyllä nyt tajua miten voi pätkiä PS4:lla?! Jo alkuvideot nykii ja itse pelikin. Sama juttu oli demon kanssa. Toki en kokeillut demoa kun kaksi kertaa, josta ensimmäisen kerran toimi normaalisti ja toisella kerralla nykii pahasti pelatessakin (samallatavalla kun nyt varsinainenkin versio)

Mulla teki demo myös tuota samaa. Koitapa ottaa nettipiuha irti ja koitat peliä. Mulla loppu pätkiminen siihen. Ja sitten ei enää pätkinyt vaikka takaisin verkkoon yhdistinkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En tiedä mutta ainakin itseäni vastaan kaksi viimeistä bottipeliä ollut sellaista, että kiekko ei lähde millään bottivastuksen lavasta ja aivan joka vitun veto uppoaa mun maaliin. Lisävitutusta aiheutti 2 ulosajoa kun "taklasin" selkään sekä Bödkerillä, että Jokisella. Bödker sai pelaajan juuri ja juuri horjahtamaan hieman ja tämä bottihyökki jatkoi matkaansa kuin ei mitään ja silti ulosajo. Toisessa sentään vastustaja edes kaatui. En tiedä onko tuo Rämö totaalinen imuri, mutta aika jäätävää tuo on kun joka toinen veto uppoaa, ihan sama miten botti vetää.

Be a GM kaatui/sekosi kun olin simunnut ekan kauden ja saanut ns. kaikki valmiiksi seuraavaa varten. Treidiä olin menossa tekemään, niin vain se tausta jäi näkymään ja mitään ei tapahtunut. Nyt pitäisi aloittaa uudestaan viime kauden sc-finaaleista ja vääntää sopimukset, ufat ja drafti kokonaan uusiksi, joten väliin saa jäädä kun tuo drafti ei vielä GM:ssä toimi. Testin perusteella sama sieluton pelimuoto tuo on, tyhmän botti-GM:n kanssa, joten alkuun en ainakaan kauheasti tuota suosittele. Pelaajien kehityksestä en osaa sen kummemmin vielä sanoa, mutta nyt ainakaan jokainen suomalaispelaaja ei enää ole etanoita kuten NHL14-pelissä.

Vielä ei kauheasti ole kehuttavaa pelistä löytynyt, mutta kattellaan.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
PS3:lle menin toista kuukautta sitten ennakkotilaamaan NetAnttilasta EA:n uusimman kusetuksen. Tänään kävin noutamassa pelin ja samalla vauhdilla palautin sen. Säästetään rahat ensi vuoteen ja jatketaan harjoituksia NHL14:n kanssa. Toivottavasti muutkin "oldgen" pelaajat tekevät saman tempun. Toki se olisi pitänyt arvata, ettei PS3/360 versioon tule kauheita parannuksia, mutta nyt muuttui vain selostus ja siitä hyvästä saa maksaa 70 euroa, niin hetkinen nyt taas. Sähköpostissa olisi koodi 15 euron arvoiseen HUT-sisältöön, mutta ihan sama.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Laita koodia jakoon IceBlacks jollekin, jolla peli on?

Sitten omaan asiaan:

Millä EA meinasi että tuossa porukka kerää sarjoja täysiin kun mistään muusta ei kiekkoja saa kuin peleistä ja pelaajamyynneistä? Meinasivat että pelaan joku 10 000 peliä että saan jonkun yhden Datsukin ostettua?

En siis ole laittamassa rahaa pusseihin, kun sitähän tuossa nyt EA täysin yrittää hakea. Sarjoista siis saa nykyään vaan kulta/hopea/pronssipusseja ja näitä kortteja ei käsittääkseni voi myydä, mitä tuolta saa...

Voi hyvää päivää.
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen hyvin pettynyt uusimpaan painokseen: miten ne kehtaa työntää ulos noin selvän kopion vanhasta? Ainut innovaatio on uusi robotti-selostaja, jonka hiljensin yhden pelatun pelin jälkeen. VMP.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voi perse... Onkohan mun pelissä jotain vikaa? Pelasin tänään Online Versusta ja HUTia Onlinessa ja minun mielestäni peli toimi aivan loistavasti. Voittojakin tuli, HUTista löysin asiaan kuuluvat pakkaukset ja sain ostettua ja myytyä myös pelaajia. En oikeastaan keksi mitään valittamista mun NHL 15-pelistä. Pelikokemus oli hyvin viihdyttävä. Pitäiskö mun viedä tämä kappale GameStopiin vaihtoon? Ihan vaan että saisin nuo kaikki jengin täällä mainitsemat viat ja puutteet.

Alustana PS 4.

P.S. Olen pelannut EA Sportsin NHL:ää ennenkin.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Voi perse... Onkohan mun pelissä jotain vikaa? Pelasin tänään Online Versusta ja HUTia Onlinessa ja minun mielestäni peli toimi aivan loistavasti. Voittojakin tuli, HUTista löysin asiaan kuuluvat pakkaukset ja sain ostettua ja myytyä myös pelaajia. En oikeastaan keksi mitään valittamista mun NHL 15-pelistä. Pelikokemus oli hyvin viihdyttävä. Pitäiskö mun viedä tämä kappale GameStopiin vaihtoon? Ihan vaan että saisin nuo kaikki jengin täällä mainitsemat viat ja puutteet.

Pidä kynsin ja hampain kiinni tuosta versiosta, ilmeisesti EA tekee joka vuosi muutamia kappaleita näitä "rikkinäisiä" versioita. Itsellenihän sattui viime vuonna NHL14 ilman tätä kuuluisaa tasoitusominaisuutta ja muiden valitusten perusteella se oli aika harvinainen versio se (+400 peliä onlineVs, +300wins ja kertaakaan ei tullut tasoituksia minun versiooni). Tekeekö EA näitä tarkoituksella vai tulevatko nämä harvinaisuudet vahingossa?

Onko oikein päivämääriä tiedossa koska tulee Be a GM- ja Edit player-päivitykset? Eli kannattaako koko PS4 hommata ennen Fifan ilmestymistä jos aikoo pelata vain GM Modea. Vähän ihmetyttää tämä NHL-pelin tyyli julkaista peli kuukausi ennen kauden alkua jolloin kokoonpanopäivityksiä saa odotella aika kauan, Fifan julkaisun aikaan kaikki jalkapalloliigat ovat käynnissä joten saa alkaa heti pelaamaan oikeilla kokoonpanoilla.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Be A GM -simulointi se pysyy sitten hitaana vaikka konsolit paranee. FIFA:n Career Modessa taitaa pyöriä kymmeniä liigoja samaan aikaan ja silti simulointi on paljon nopeampaa.
 

KokkosEsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
HUT on pilattu aivan kokonaan! Ainoa enemmän pelattava versio PS4llä ja se on kustu niin täydellisesti, että ei ois tullu itellä tollasia paskaideoita edes mieleen!! Koita pelailla ensin 10k peliä, että saat ostettua Crosbyn. Pelaa sitten 8k lisää niin saal Genon.. Sitten kun ostat loput Pensin pelaajista niin saat palkinnoksi 12kpl jumalauta kultapakkoja, joiden kortteja ei voi kaupata! Tai siis tästä kauppaamisen estosta en ole varma, mutta kaikkeen muuhun kun sitä vertaa, niin eiköhän ne ole kaupatestettyjä vesioita. Jumaliste. Ostan EAn toisen pelin, kunhan se kuukauden päästä tulee kauppoihin!
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Itselle tuli Prisman verkkokaupasta tänään. Suurin pettymys on kyllä kausi moodin puuttuminen pelistä.. Ja rankkarikisaakaan en pelistä löytänyt?!? Pudotuspelimuotohan tuohon on luvattu, että jos sen kanssa tulisi samalla kausi muoto?
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
X360-versiota kokeiltu GM modessa draftin, offseasonin ja yhden harjoituspelin verran. Olihan tuossa nyt lievästi uuden tuntua, kun oli skipannut '14 kokonaan. Valikot olivat siitä huolimatta tutut, ei tarvinnut etsiä mitään. Pieniä mukavia lisäyksiä oli gm-modeen tullut, esimerkiksi treidissä tuo mahdollisuus pitää osa pois treidattavan pelaajan palkasta.

Drafti oli edelleen samaa huttua, nuo puhelimet pisti vituttamaan heti alkuunsa. MIksei voi olla vain jokin rajoitettu aika draft-kierrosten välissä, mikä kuluu yhdestä treidistä/treidiehdotuksesta tietyn verran.. vaan ei, gm rep ja puhelimet, jippii. Treidejä piti tietysti heti kokeilla, eipä niissäkään mitään uutta haastavuuden osalta. Samoin tuo pelaajien signaaminen, vaikutti turhan helpolta sekin. Jos tuo nyt pitää paikkansa, että nuoret pelaajat kehittyvät nopeammin, niin se saattaisi tarkotitaa sitä, että hakevat nopeammin suurempia sopimuksia ja näin ollen vois olla mahdollista pelata gm modea palkkakaton kanssa ilman, että joutuu muutaman kauden jälkeen hilaamaan joukkueen palkkalattian yli ylisuurilla sopimuksilla. No sen näkee sitten muutaman kauden jälkeen, että toimiiko tuo palkkakattosysteemi vieläkään.

Itse pelistä, kommentoidaan vaikka selostusta ensi alkuun. Olihan se monen vuoden jälkeen mukava kuunnella uusia selostajia, mutta olisi sen voinut toteuttaa paljon paremminkin. Ei tosiaan kovin eläytyvältä kuulosta tuo selostus, kuten joku täällä totesi. Muutaman kerran oli selostuksen puolesta fiilis että voisi kuunnella oikeaa lähetystä, mutta muuten oli aika tönkköä. Olzyck ei sanonut juuri mitään, ja miten minusta tuntuu, että siellä oli samoja lausahduksia kuin tällä edellisten versioiden Bill McClementillä.. vai kuka se kommentaattori olikaan. Sama tuon Ray Ferraron kohdalla, ei se paljoa pelin aikana puhunut. Olin tosin siitä lukevinani, että hän olisi selostuksissa mukana vain näillä uusilla konsoleilla, mutta kyllähän tuo on näköjään vanhoissakin versioissa.

Pelaaminen verrattuna NHL 13 tuntui melko mukavalta. Tuossa '13 käyttämäni sliderit soveltuivat yhden pelin perusteella hyvin myös tähän uusimpaan versioon. Botti laukoi 8min erillä +20 kertaa, imurointeja ei tullut, eikä itselläkään onnistunut maalinteko tuosta noin vain, joten näiden perusteella toimii hyvin. Taklaus-slidereita joutuu kyllä säätämään, tuossa yhdessä matsissa lanasin ketjullisen vastustajan hyökkääjiä sairastuvalle Weberin avojäätaklauksilla. Ei mene läpi enää edes huumorilla, jos tuo on Weberin käsitys "shutdown"-pelaamisesta tässä pelissä. Sama kai se muillakin isokokosilla ja vahvoilla pakeilla on. Ei hyvä, mutta luultavasti korjattavissa. Luistelu vaikutti hyvältä, ei ollut enää sitä raiteilla menoa kuten tuossa '13:ssa.

Kyllähän tuosta nyt tuon 60e maksoi ja pelaa seuraavat pari-kolme vuotta, sitten XBOnelle joku NHL '17 tai '18 niin ei tarvitse ainakaan pahasti pettyä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vittu mitä kuraa toi Be A GM eihä se oo edistynyt ollenkaan! Xbox onella siis pelailen ja vittu aivan perseestä toi, että be a gm:ää ei oo panostettu, voiko tosiaan olla ettei ole edes AHL:ää?! Siis mitä vittua ihan oikeesti vai onnistuinko nyt jotenkin missaamaan sen vain? Ei sopimusten tekemisiä kesken kauden, scouttaus samaa paskaa ( ainakin lähes ) jne jne...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vittu mitä kuraa toi Be A GM eihä se oo edistynyt ollenkaan! Xbox onella siis pelailen ja vittu aivan perseestä toi, että be a gm:ää ei oo panostettu, voiko tosiaan olla ettei ole edes AHL:ää?! Siis mitä vittua ihan oikeesti vai onnistuinko nyt jotenkin missaamaan sen vain? Ei sopimusten tekemisiä kesken kauden, scouttaus samaa paskaa ( ainakin lähes ) jne jne...

On siellä muutosta tullut. Pelaajat kehittyvät noin 100 kertaa järkevämmin, suomalaispelaajat ei ole enää etanoita jokainen, sama kun lupaukset eivät ole etanoita joilla ei tee mitään. Korjaisivat nyt vaan sen draftin, niin tuota voisi alkaa pelaamaankin. Botti-GM on tosin ikävän pässi vieläkin treideissä.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Mistä noita Toewseja ja Subbaneja joukkueellisen oikeen tässä vaiheessa peliä jo ehtii saamaa HUTiin? Tuntuu että vaikka itse on ostanut elämänsä aikana varmaan satoja kultapaketteja ei koskaan ole tullut yli 87ovr pelaajaa ja nekin ovat kerran vuodessa harvinaisuuksia. Tuskin kukaan satoja euroja sentään paketteihin laittaa, koko ideadan tuosta menee jos omia rahojaan siihen kiskoo.

Tällä hetkellä joukkueena kuuden lahjakultapakkauksen avulla:

J.Jokinen - Barkov (C) - D.Perron (A)
Korpikoski - Perreault - Kopecky
R. Garbutt - Peverley - Comeau
S.Thornton - Grigenssons - Rosehill

Emelin - Y.Weber
M.Irvin - Scandella
J. Harrison - M.Kukkonen

Backstrom
Grubauer

Tavoitteena olisi selkeästi saada kaksi hyökkäävää ja kaksi puolustajaa ketjua. Backstromin, Grubauerin, Barkovin ja Jokisen hommasin itse. Tällä hetkellä näillä mennään, koska lahjakortteja ei voi vaihtaa tai myydä.


Muuten pelit ovat olleet viihdyttäviä ja arvaamattomuutta on tullut paljon lisää kiekon elämisen vuoksi.

Tähän sen verran, että itse nappasin äsken Gaborikin, Antti Niemen jne. tason kumppaneita pakasta.

Itsellä ainakin jo sellainen "jokainen yli kok. 85"-joukkue kasassa ja pelejä alla 3.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös