NHL 15

  • 413 641
  • 1 284

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tietääkö kukaan kuinka tuo ennakkotilaajan HUT etu toimii?

Jostakin luin että siinä saa 15viikon ajan kerran viikossa yhden kultapaketin. Mulla hieman kärsi mielenkiinto huttia kohtaan kun ensimmäinen peli aamulla joskus 10 jälkee nii vastaa tuli joku tampereen kiekkoilun ystävä ja sielä oli sitte riveissä jo datsuykit, karlssonit sun muut superstarat
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kuvittelenko vaan, vai tuliko vastustajan ääniä pihalle mun kinectistä? Ainakin sieltä suunnalta jostain ääni tuli, kun eihän kai Xboxissa itsessään kajaria ole?

Toka huttipeli voitettu jatkoajalla 30-8 vedot mulle ja silti vaan 2-1 jatkoajalla. Turhautti kevyesti. Nyt sitten lisää peliä, Nielsen vaihdettava kyllä ykkössentterinä, kohtuu turhakepaska tuo.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänne olisi mukava saada tietoa, jos huomenna jossain marketissa olisi pk-seudulla tarjolla ps4+NHL 15-comboa sopuhintaan.

E: onkohan näin mattimyöhäsenä mahdotonta saada jostain myös noita HUT:ssa auttavia gold paketteja peliin mukaan? Itselle täysin vieras pelimuoto, mutta onhan tuota hakattava nyt kun kuningas-EASHL jäi pelistä pois.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
HUT kohtuu karmea kokemus alkuun huutokaupan osalta. Kortin kello menee ja hyppii miten sattuu ja kun luulit jo voittaneesi kortin x huudon hinnalla x, et saa tehtyä mitään kortille ja käydessäsi pois huuto-kohdasta, huomaatkin että joku muu osti sen 50 kiekkoa kalliimmalla ja silti sulta on hävinnyt summa pois. Toki summan saa aina takaisin kun käy ulkona hutista, mutta onhan tuo nyt jumalauta raivostuttavaa jos noin pitäisi kaikki kokoelmat yrittää kerätä. Puhumattakaan jos ostelet jotain oikeasti tärkeitä ukkoja sulle.

Vai onko tuolla nyt vielä jotkut EA:n "usa-serverit" päällä ja siksi lagaa?
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuvittelenko vaan, vai tuliko vastustajan ääniä pihalle mun kinectistä? Ainakin sieltä suunnalta jostain ääni tuli, kun eihän kai Xboxissa itsessään kajaria ole?.

On sulla varmaan telkkarissa äänentoisto? Tai jos headsetti tms. päässä pelailet, niin ainakin 360:ssa asetuksissa oli vaihtoehtoina että vastustajan puhe kuuluu kuulokkeista sekä telkkarista samaan aikaan, tai jommasta kummasta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaikki Anttilasta tilanneet saavat nyt lähiaikoina sähköpostiin sen HUT-ennakkotilaajan pussiedun koodina. Varmistelin NetAnttilan aspasta asian.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin jotain huhua työkaveriltani, että uudesta pelistä puuttuu niinkin olennainen pelimuoto kuin perus Season mode.

Voiko joku vahvistaa, pitääkö paikkansa. Jos ei jumalauta peruskautta saa pelattua, jää peli kaupan hyllyyn. Muuten kiinnostaisi tuo PS3:lle ostaa uusine muutoksine ja esim. hallien mallintamisineen jne., mutta jos tällainen perinteisen kausimoodin nimiin vuodesta toiseen vannova pelaaja ei tuota uudesta pelistä löydä, niin jo on kumma. Mitkään Be a prot tai GM-modet eivät minua kosketa, ainoa jota minä tarvitsen on se että saa luoda pelaajan, muokata pelaajia ja pelata kauden perinteiseen tyyliin.
 
Kuulin jotain huhua työkaveriltani, että uudesta pelistä puuttuu niinkin olennainen pelimuoto kuin perus Season mode. Voiko joku vahvistaa, pitääkö paikkansa. Jos ei jumalauta peruskautta saa pelattua, jää peli kaupan hyllyyn.

Kyllä, tämä pitää paikkansa. Ainoa tapa on pelata Be a GM kausi, ja sehän ei ole täysin sama asia.
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Kuulin jotain huhua työkaveriltani, että uudesta pelistä puuttuu niinkin olennainen pelimuoto kuin perus Season mode.

Voiko joku vahvistaa, pitääkö paikkansa. Jos ei jumalauta peruskautta saa pelattua, jää peli kaupan hyllyyn. Muuten kiinnostaisi tuo PS3:lle ostaa uusine muutoksine ja esim. hallien mallintamisineen jne., mutta jos tällainen perinteisen kausimoodin nimiin vuodesta toiseen vannova pelaaja ei tuota uudesta pelistä löydä, niin jo on kumma. Mitkään Be a prot tai GM-modet eivät minua kosketa, ainoa jota minä tarvitsen on se että saa luoda pelaajan, muokata pelaajia ja pelata kauden perinteiseen tyyliin.

Ei pidä paikkansa, Be a gm löytyy kuten myös ihan perus kausipeli.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Viime yö peliä hakanneena fiilikset tiivistyy yhteen termiin: "Pettymys"

Tuntuu täysin käsittämättömältä, miksi EA on poistanut niin paljon ominaisuuksia uudesta pelistä vrt. edelliseen. Tuntuu kuin kaikesta olisi karsittu ja taannuttu takaisin 10 vuotta mitä tulee peliominaisuuksiin.

GM Mode jne löytyy, mutta sieltäkin puuttuu paljon eri juttuja. Lisäksi valikot ovat melko lagisia, sekavia ja design mielestäni hirveän epäkäytännöllinen. Ikävä kyllä ollaan menossa FIFA-pelisarjan valikkodesigniin.


Itse pelaaminen on nautintoa ja kehitys selkää. Valikot sekä kaikki muu "infra" on kuitenkin surkeaa.

Season Mode:n puuttuminen on myös valtava menetys.
Kouluarvosanaksi antaisin: 6+

Odotukset olivat kovat kun uudet konsolit jne.

Pelaan siis PS4:llä.

Ennakkotilaajien 24:n vapaan pakan koodi tulostuu pelikaupan kuittiin. Itsellä kuitenkin ongelmia saada koodi tekemään mitään; koodi rekisteröityy muttei pakkoja näy missään.
 

Kuntz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaahas, kumpaan sitä sitten uskoisi...

No, otetaan vielä kolmas mielipide ja katsellaan sitten.

Ps3-versiossa pitäisi olla vanhat pelumuodot tallella. Eli kaudet, EASHL, yms.

Ps4- versiosta on karsittu pelimuotoja, mutta gameplayta, presentaatiota yms. On päivitetty melko reippaastikin, toisin kuin ps3.
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Selvennetään sen verran, että itse pelailen Xbox360, jos sillä on merkitystä asiaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Selvennetään sen verran, että itse pelailen Xbox360, jos sillä on merkitystä asiaan.

Eihän tästä pelistä kukaan ole huhunnut/väittänyt ettei season-modea ole. Kokoajan ollut kysymys vain Xbox One/PS4-versioista.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Eihän tästä pelistä kukaan ole huhunnut/väittänyt ettei season-modea ole. Kokoajan ollut kysymys vain Xbox One/PS4-versioista.

Iker kirjoitti näin:
"Kuulin jotain huhua työkaveriltani, että uudesta pelistä puuttuu niinkin olennainen pelimuoto kuin perus Season mode.

Voiko joku vahvistaa, pitääkö paikkansa. Jos ei jumalauta peruskautta saa pelattua, jää peli kaupan hyllyyn. Muuten kiinnostaisi tuo PS3:lle ostaa uusine muutoksine ja esim. hallien mallintamisineen jne., mutta jos tällainen perinteisen kausimoodin nimiin vuodesta toiseen vannova pelaaja ei tuota uudesta pelistä löydä, niin jo on kumma. Mitkään Be a prot tai GM-modet eivät minua kosketa, ainoa jota minä tarvitsen on se että saa luoda pelaajan, muokata pelaajia ja pelata kauden perinteiseen tyyliin.
."

Adetti: pari peliä vasta takana, mutta ainakaan äkkiseltään en huomaa suurta eroa edelliseen versioon. Syöttäminen hieman realistisenpaa (vaikeampaa), kiekot pomppii aidommin ja kiekon hallinta vaikeampaa. Ei meinaa edes perus kärkikynä onnistua Girouxilla ;)
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Mitä tulee pelitilojen puuttumiseen.

Itse lueskelin netistä päivityksen olevan tulosssa, joka lisää ainakin joitain pelitiloja PS4/One-julkaisuun. En usko EA:n vain katsovan kun esim. IGN:n kaltaiset tahot tylyttävät pelin lattian läpi.

Kyllä sieltä tulee päivityksiä korjaamaan ongelmia; tämä on hyvä juttu nettiajassa nykyään.

http://www.easports.com/nhl/news/2014/nhl-15-game-notes
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ok, eli PS3:lle pitäisi siis kausimoodi löytyä. Hyvä niin ja ehkä sittenkin pitää ostaa.

Miten sitten ne visuaaliset uudistukset, hallien mallinnukset ja muut uutuudet kuten selostukset ja ottelupresentaaiot tv-lähetyksineen, ovatko nuo mukana PS3:lle vai pelkälle PS4:lle?
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Mitä tässä tullut gameplay videoita katseltua niin edelleen naurettavan suurella prosentilla maalin syntyessä kuuluu KLING, koska kiekko menee lähes poikkeuksetta tolpan/yläriman kautta sisään. Meneehän näitä oikeastikin tolppien kautta mutta jotain rajaa
 

ela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Onko gameplay parantunut (ihmistä vastaan) niin paljon, että tämä kannattaa poistaa?
Pelaan siis vain online versus pelejä ja niitäkin yleensä vain kaveriporukalla samalla puolella haastetaan rändömejä.
Mielipiteitä otetaan vastaan.

edit: PS4:lle olisi tarkoitus mahollisesti hommata...
 
Viimeksi muokattu:

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Onko gameplay parantunut (ihmistä vastaan) niin paljon, että tämä kannattaa poistaa?
Pelaan siis vain online versus pelejä ja niitäkin yleensä vain kaveriporukalla samalla puolella haastetaan rändömejä.
Mielipiteitä otetaan vastaan.
Sanokaa nyt hyvät ihmiset millä laitteilla pelaatte ennen kuin kyselette tyhmiä.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Voi vittujen kevät! Mistä hutissa löytää nuo pakat, jotka saa kun on ennenkin pelannut?

Ei tullut mulle ainakaan. Toistasataa matsia ja pelaajia kokoelmassa reilusti, kakkos ja ykkösdivaria. Saatana!

Ja alusta ps4. Tekis jo byt mieli lopettaa koko paskan pelaaminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös