Mistä noita Toewseja ja Subbaneja joukkueellisen oikeen tässä vaiheessa peliä jo ehtii saamaa HUTiin? Tuntuu että vaikka itse on ostanut elämänsä aikana varmaan satoja kultapaketteja ei koskaan ole tullut yli 87ovr pelaajaa ja nekin ovat kerran vuodessa harvinaisuuksia. Tuskin kukaan satoja euroja sentään paketteihin laittaa, koko ideadan tuosta menee jos omia rahojaan siihen kiskoo.
Tällä hetkellä joukkueena kuuden lahjakultapakkauksen avulla:
J.Jokinen - Barkov (C) - D.Perron (A)
Korpikoski - Perreault - Kopecky
R. Garbutt - Peverley - Comeau
S.Thornton - Grigenssons - Rosehill
Emelin - Y.Weber
M.Irvin - Scandella
J. Harrison - M.Kukkonen
Backstrom
Grubauer
Tavoitteena olisi selkeästi saada kaksi hyökkäävää ja kaksi puolustajaa ketjua. Backstromin, Grubauerin, Barkovin ja Jokisen hommasin itse. Tällä hetkellä näillä mennään, koska lahjakortteja ei voi vaihtaa tai myydä.
Muuten pelit ovat olleet viihdyttäviä ja arvaamattomuutta on tullut paljon lisää kiekon elämisen vuoksi.
Tällä hetkellä joukkueena kuuden lahjakultapakkauksen avulla:
J.Jokinen - Barkov (C) - D.Perron (A)
Korpikoski - Perreault - Kopecky
R. Garbutt - Peverley - Comeau
S.Thornton - Grigenssons - Rosehill
Emelin - Y.Weber
M.Irvin - Scandella
J. Harrison - M.Kukkonen
Backstrom
Grubauer
Tavoitteena olisi selkeästi saada kaksi hyökkäävää ja kaksi puolustajaa ketjua. Backstromin, Grubauerin, Barkovin ja Jokisen hommasin itse. Tällä hetkellä näillä mennään, koska lahjakortteja ei voi vaihtaa tai myydä.
Muuten pelit ovat olleet viihdyttäviä ja arvaamattomuutta on tullut paljon lisää kiekon elämisen vuoksi.