Tota pokettamista on tullu itekin ihmeteltya. Jos alan kunnolla pokespammaan, niin mun jatkien luistimet uppoo jaahan ja ei liiku mihinkaan. Toisaalta, aika pitkalti tulee kaytettya vaan yksittaisi poketuksia, kun niilla tuntuu saavan paremmin kiekon pois.
Mulla ei oo kylla kertaakaan tainnu jaada botit heiluun siniviivan tuntumaan yv-hyokkayksia, mulla ne vaan paattaa tulla taysia kohti kiekollista pelaajaa, jolloin vaihtoehdoiksi jaa suora laukaus tai etta oma botti vahingossa tuuppaa ukon irti kiekosta.
Oon oppinut ottaan tata pelia jo paremmin huumorimielessa, mutta silti, asken pelasin matsin, jonka havisin 2-1, vikalla minuutilla voittomaali. Ei mitaan, tappio tuli ja nain sattuu, mutta arsytti kuinka huomas miten pelin edetessa alko peli kaantya vastustajalle. Ekassa erassa pyoritin miten halusin, teinkin yhden maalin, mutta sitten alko alamaki. Tokassa erassa jokanen syotto oli mita sattuu, laukaukset pain seinia. Kolmannesta erasta ei sit enaa tullukaan mitaan muuta kuin etta yritin epatoivosesti pitaa johtoa ja sen jalkeen paasta vaan jatkoille, kun ei ollu mitaan hyotya hyokkayksista, suurin osa laukauksista ei ees lahteny kunnolla lavasta, syottaa ei uskaltanu, kun se paaty aina vastustajalle, kun oma kaveri pehmeilla kasilla ottaa syoton vastaan niin etta pomppaa lavasta 5m paahan. Ilman veskaa, toi peli ois voinu lopulta paatya johonkin 5-1 tappioonkin, etta sinansa jai parempi maku. Mutta kylla otti hermoille kun se maali tuli vikalla minuutilla...