NHL 15 – vitutusketju

  • 91 765
  • 331

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Kiitos. Hain väärillä sanoilla näemmä.

suosittelen myos katsomaan tuon follow-upin mikali jaanyt valista (linkki vie youtubeen):

Follow UP - HUT Ratings are ALMOST Meaningless - NHL 15 - YouTube

tuo follow-up lahinna keskittyy siihen, etta eka video sai paljon kritiikkia siita, etta testit tehtiin harjoitus-moodissa, tuossa nuo samat testit on sitten tehty Online versus -moodissa. Mielestani oikein hyvat videot osoittamaan sita, etta ei tuossa HUTissa ole mikaan takuu, etta homma toimii jos hankit Ovechkinit/Crosbyt/Stamkosit ynna muut vaan pelit pelataan kentalla. Samoin kuin se, etta jos itsella on heikommat kaverit mutta vastassa on superstarat, voi silti hyvinkin voittaa matsin, jos vaan osaa pelata (lue: osaat kayttaa "High percentage" -maalipaikat hyodyksi ja osaat estaa vastaavien maalipaikkojen synnyn omaan paahan). Tasta syysta ma tuskin koskaan voitan D1-tittelia, kun pelaan vahan miten tykkaan ja usein melko hazardisti, niin omissa kolisee vahan turhan usein.

Hauskanpitoohan taa vaan on. Onneks tulee Offline-turnaukset ja Pelaa Kaveria vastaan -muodot myos HUTiin PS4:lle (ja XBox Onelle), niin ei tarvi random online-matseja pelailla.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kolmatta kautta pelaan nyt tuota be a gm modea, ja Dallasia vastaan huomasin, että heillä pelaa Henrik Sedin. Kaksoisveli pelaa kuitenkin edelleen Vancouverissa.

Ei kovin realistinen skenaario.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Että pistää vituttamaan tuo mailan veivaaminen selän taakse. Ihan sama mitkä vauhdit on omalla pelaajalla, mutta pelaajaa et kumoon saa taklauksella, kun kaveri vispaa tuota mailaansa selän takana. Tähän yhdistettynä pokettaminen ja mailan nosto ainoana puolustuskeinona niin hermo menee. Hieman hauskan näköistä, kun Chara vaan töksähtää Giontaa tai muuta vasten, kun pyrkii taklaamaan. Viime ottelussa oli taas vastustajalla huimat 3 taklausta, joista yhden oli itse suorittanut. Muut oli tietokoneen suorittamia. Mitä mahtaa olla puolustaminen NHL 16. Jos on lähellekkään samaa paskaa, jää levy kaupan hyllyyn. Ei tuota vaan jaksa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Kulkija Samaa hirvitystä oli itselläni heti kahdessa ensimmäisessä DIV1-pelissä. Omilta pelaajilta ei onnistunut yhtään mikään ja vastustajan pelaajat luistelu yksinkertaisesti mun ukkojen läpi, vaikka yritin taklata miehiä parhaimmillaan kolmella eri kaverilla joista vielä yhdellä oli buustatut 99 arvot puolustukselle ja taklailulle. Samaan aikaan en saanut varmaan kuin muutaman syötön omille noissa peleissä ja kiekot pomppi aivan uskomattomalla tavalla ties minne, pääosin aina vastustajalle josta vastus pääsi nousemaan ns. unelmapaikoille. En yhtään ihmettele että tätä ykkösdivaria haukutaan ja lyhyeen jää meikän pelit, jos tuo on noin järkyttävää ja pelkkää pelin heikkouksien/tatin väännön juhlaa pelistä toiseen. Tuntuu että tässä ykkösdivarissa korostuu pelin kaikki hirvitykset ja nuo parhaat pelaajat osaavat tasan tarkkaan kaikki pokekikat sun muut, jolla tietävät minne kiekko milloinkin pomppaa/pysähtyy kuin seinään. Itse pelin tilailen, mutta jos puolustaminen on samaa järkyttävää pokepokea, ylempien divareiden pelit jäänevät kohtuu vähään onlinen puolella ja keskityn HUT:ssa sitten botti-seasonsiin.

Kolmannen pelin sentään voitin, kun vastassa oli joku joka pelasi edes osittain normaalia jääkiekkoa.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Hmm. Kyllahan tama snadisti vituttaa. Be a GM -muotoa pelatessa Next Genilla nakojaan superstaroja on mahdoton loukata pysyvasti pleijareissa. Juuri asken pelasin (ja havisin) yhden matsin jatkoajalla, ei siina mitaan mutta Crosby loukkaantui vastustajalta jo ekassa erassa ja selostajat hopisi sen etta Crosby ei enaa palaa jaalle ja siella viilettikin Malkin ykkosketjussa eika Crosbya nakynyt jaalla. Kappas, sitten jatkoaika alkaa ja Crosby kaapii alotuksen ja ihmetellessani syotti Bennettin lapi tekemaan voittomaalin samantien. Eika tassa viela kaikki, kavin tarkistaan pelin jalkeen etta jaiko se Crosby loukkaantuneeks, niin ei, mutta Bennett oli loukkaantuneena. Bennett pelas taydet minuutit matsissa enka missaan vaiheessa huomannut etta sita ois taklattu, mutta niin vain sama polvivamma siella nakyi, mika Crosbylle sattui ekassa erassa. Olishan se ollu ihan perseesta pelata Battle of Pennsylvaniaa, jos Crosby ois ollu loukkaantuneena puolet sarjasta...

Noh, ei tuo nyt ihan samalla tasolle ylla kuin mita NHL14:ssa mulla kavi saannollisesti, etta jos mulla oli mies healthy scratchina ja oma pelaaja kokoonpanosta loukkaantui kesken pelin, niin se healthy scratch usein nappas sen paikan kesken pelin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pelasin kaksi peliä jotain tyyppiä vastaan, jpeliä olla oli mm. Ovechkin, malkin, parise, datsyuk, Karlsson, benn ja muutenkin taisi olla kaikki huiput pl crosby... Eka peli oli tasainen, mutta hävisin 4-2 kun noilla äijillä teki tarvittavat maalit pelkillä kudeilla ilman syöttelyä/maskia. Puolustaminen oli vaikeaa, kun vissiin kaikki oli buustattu supernopeiksi (itse olen liian laiska boostailemaan pl. Barkovin olen boostannut tasolle 89). No toisessa pelissä päädyin puolustavampaan taktiikkaan ja peli meni rankkareille 0-0 tilanteessa. Itse sain ekalla yrityksellä maalin ja vastustajan rankkarit oli suorastaan paskoja - ei tuntunut edes yrittävän/osaavan harhauttaa ( itse pelissäkin painoi vaan täysiä ja välillä suojaus pohjassa)... Voitin siis tuon pelin.

Kohta tuli sitten viestiä "You are lucky bastard"... Mitähän tohon vastais? En oikeen muuta voinut, kun pelkässä hyökkäystaistelussa ei olisi mahiksia, varsinkaan kun sen poketukset puolustusalueella toimi kolmen metrin päästä.... Ehkä laitan takas pelkän sydämen :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
https://pbs.twimg.com/media/CLvaeieWIAEC6EP.jpg:large

Taas pääsi EA yllättämään. Johdin tuossa kohtaa peliä 1-0 ja yllätys yllätys, hävisin noiden jäähyjen takia pelin 3. erän lopussa sitten. Kertokaa mulle miten tuollainen on edes mahdollista? Tuossa kohtaa olin vetäjän roolissa siniviivalla Erik Karlssonilla... Vastustajahan toki sitten luisteli pelin lopun kiekon kanssa ympäri kenttää perinteiseen haistavittu-tyyliin ja aikas moni täällä tietää miten vaikea tuossa kohtaa on kiekko saada pois, kun aikaa on noin 1min.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös