NHL 15 – vitutusketju

  • 91 772
  • 331

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
NO NYT VOI VITTU!!!
Peli katkeaa 20 sek ennen loppua, tein juuri 5-3 maalin, tämä merkataan MINUN häviökseni. Siis mitä vittua??
Ihan normaalia. Tätä sattuu, itselle viimeksi eilen.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Itsellä n. 200 peliä ja eka kerta.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuomarit. Vihu lanaa maalivahdin maalin edestä kentän kulmasn ja iskee maalin, ei jäähyä. Minä luistelen maalin edestä, ei kontaktia maalivahtiin, kiekko maaliin, 2 min estämisjäähy ja ei maalia.

Luistelen Parrosilla siniviivan yli, joku mikkihiiri luistelee selkään ja kaatuu. Parros 5+10 estämisjäähy.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Melkoisia tuntemuksia saa aikaiseksi tätä pelatessa. Be a Pro pelimuotona ja just otin kuokkaan Detroitilta 8-1. Vittu. Itellä laukauksia 28 ja vastustajalla 15. Joku saatanan roti vois olla siinä, että miten helposti maalivahdit (lähinnä omat) imee noita kuteja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitäköhän helvettiä tapahtui juuri HUT:ssa, kun olin pitkästä aikaa pelaamassa ykkösjoukkueella HUT:a. Vastaan tuli joku Sport-paitainen jannu jota vastaan tein ensin 3 maalia kohtuu helposti. Sitten ei jumalauta vastustajan pelaajat pysähdy mitenkään ja vaan tulevat läpi viidestä mun ukosta kolme kertaa ja peli tasan. Tästä vähän aikaa ruudulta katoaa pelikello, en voi tehdä vaihtoja ja muutenkaan en voi kuin pelata. Vastustajalle jäähy ja animaatiokohtaan jäätyi koko saatanan peli. Tuossa tuo Parise on menossa jäähylle ja taustalta kuuluu yleisön kohinaa, mutta mitään ruudulla ei tapahdu. Jos suljen tästä boksin, tod. näk. mulle merkitään tappio ja tuon vuoksi sitten putoan kolmosesta pelissä, jossa mulla olisi ollut aivan täysi mahku ottaa eka osa tarvittavia pisteitä säilyäkseni 3. divarissa.

Vittu tota firmaa....

Ps. aloitusbugimaali tuntuu toimivan hyvin tässäkin pelissä. Eli aloitusvoitto ja nopealla laiturilla kohti maalia välittömästi. Kaikki kolme maalia olivat noita kaverilta, yhden tosin potki mun oma pakki omiin.

Edit: Ja näin. Peli 3-3, EA-bugi ja sen takia putoan neloseen ja mulle merkataan tappio + ykkösmokelle zorron merkki. Kiitos vitusti EA.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen tuli ensimmäinen varsinaisen peliajan tappio (ei ea katko), hävisin maalilla. Ei ole mahdollista että hyökkäysalueaika on mulla 12min ja kaverilla 5min, tolpat kolisee, rima menee mutkalle kuin heppi kalsareissa, veskari tekee n. 2-3 kertaa semmosen loikan johon itse Peter Schmeichel ei edes pystyisi. Vedot jotain 9-35 ja peli päättyy 2-1 tappioon. Ehkä pitää lukea Tammisen kirjat, josko sieltä löytyisi apu tämänkaltaisiin tilanteisiin.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Tänään HUT:tia 5 peliä, kaikista takkiin, ea:han katkesi yhteydet. Sama homma jatkui kerhopeleissä, yhteydet poikki. 2 kokonaista peliä päivän aikana jotka oon pystyny pelaamaan loppuun asti. Kusista paskaa. Muutenhan netti on toiminut loistavasti.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan tää todella vitun hieno peli. Itsellä taisi olla kahteen peliin lähemmäs 20 paikkaa, jossa pelaaja yksin takatolpalla ja syöttö lähtee toiselta laidalta. Veto a) lähtee ohi b) maalivahti ottaa hirmuloikan toisesta tolpalta toiselle c) tolppaan. Tähän samaan aikaan kaveri iskee 100% onnistumisella onetimereita milloin mistäkin. Miten helvetissä tämä voi olla mahdollista, kun kaverilla oli joku AHL-maalivahti ja itselläni boostattu Lehner ovr99. Tää nobody maalivahti otti yhteen peliin 5-6 gamesaveria ja mitä Lehner tekee. Päästää siniviivalta rystynoston längeistä ja sylki joka helvetin kiekon eteensä.

Viimeisessä pelissä meni sitten lopullisesti hermo, kun pääsen viimeisillä minuuteilla ylivoimalle tilanteen ollessa tasan. Kiekko siitä viivaan ja kaveri pokettaa pelaajaani jalkoihin ja tämä ukko tekee sen saatana horjumisanimaation, josta nyt tulee 99% jäähy. Ei tullut nyt vaan kiekko lähti keskialueelle mistä vastustaja pääsi yksinläpi ja ratkaisi pelin.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko joku ilmottanu esim noita syncro virheen tekijöitä ea:lle? Jos oot, ni mistä onnistuu? Tuolta Suomen kielisestä tuesta antanu kaks eri osotetta mihin raportoida, toisessa herjaa jostain erikoismerkeistä, mitä ei ees viestissä oo, ja toisessa ei voi änäristä raportoida. Vituttaa niin paljon ne kiekon katsomoon heittäjät, että pakko yrittää saada bannia niille.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En vain ymmärrä miksi myös änäriin ei voisi kehittää sellaista pelaajapalautetoimintoa, joka monessa muussa pelissä on. Jonkinlaista porkkanaa positiivisestä palautteesta ja raippaa sitten negatiivisestä. Järjellä, kun miettii niin tämäkin saataisiin pilattua pelaajien puolelta ja annettaisiin jokaisen hävityn pelin jälkeen negatiivista palautetta toisesta.
 

ChinoFTW

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hemmetin pokettajapersenaamat. Viime yönä pelasin jotain väsynyttä vastaan mistä huomasi oitis että pokenappula saa kyytiä koko matsin ajan. Siitä riemastuneena aloin itse myös rämpyttämään poketusta hullun raivolla. Lopputulos oli rankkaritappio 1-0 ja matsin vedot 3-4 vastustajalle. Taklaukset 4-1 meikälle. Siinä huidottiin 3 erää plus jatkot päälle. Tosi upeaa ja kiihkeää konsolikiekkoa. Oikeesti onko peli pelkästään tota ykkösdivarissa?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
On kyllä oikeasti hienoimmat tilastot mitä olen nähnyt/kuullut kenenkään änärissä tekevän!Mainiota,yksi syy lisää pysyä FIFA:n parissa...
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Kyllähän tässä pelissä tulee aivan liian helposti noita veskarin estämisjäähyjä. Taitaa olla HUTissa nyt viimeiseen kymmeneen peliin napsunut sellainen penaltti... Muutenkin tuntuu että omalle veskarille saa tehdä mitä vaan eikä jäähyjä tule... Pikkuisen korpeaa hävitä vastustajan ylivoimamaaleihin nämä tiukat pelit...
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
On tuo uskomatonta, miten paska oma maalivahti voikaan olla tässä pelissä! Voitan koneen pelissä 6-4 ja Rinteen torjuntaprosentti on huikea 62,9%!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Toivottavasti EA korjaa tästä saatanan rahastus-väliversiosta nuo helvetin kaatumiset helvettiin. Onhan tää nyt järjetöntä, että peli kyrvähtää vähintään kerran päivässä kun olet a: pelaajamarketeilla tai b: vaikkapa omassa kokoelmassa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onpa huikeaa pelata netissä, kun vastustajalla koko pelin aikana 2 taklausta. Niistä toinen oli botin tekemä. Sainpa myös näköjään äsken pelin juntturaan, kun kaverin tehdessä maalin valikkoon ja aikalisää ottamaan. Samantien aikalisän otettua koko peli jäätyy paikalleen. Näköjään sitten tuomittiin tuokin peli minulle tappioksi.

Toinen vitutuksenaihe on nuo tasoitukset, jotka aivan selvästi pelissä on. Hienosti menee välillä itsellä tai vastustajalla mailat ja kiekot kavereiden läpi ilman minkäänlaista reaktioita ja yleensä niistä maalikin syntyy. Olisi oikeasti kiva pelata tätäkin peliä, kun puolustaessa täysin oikein kaveri tuleekin kiekko liimattuna lapaan pelaajiesi läpi ja heittää börsän. Aitoa? ei. Momenttumia? No totta vitussa!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Kulkija Se kumpi poistuu ensin pelistä, häviää pelin kun on EA:n logiikan mukaan luovuttaja.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Pelasin online-peliä pari tasoa heikompaa vaastustajaa vastaan, ja kävi perinteiset; ekan erän jälkeen laukaukset 10-2 ja tilanne 0-0 oman huonon viimeistelyn ja vastustajan veskarin unelmapelin ansiosta. Toisen erän alun pelasin vähän takki auki ja totta kai se pelin ainoa kunnon maalipaikka vie kaverin johtoon. No, ei siinä mitään, ihan ansaitusti sain näpeilleni kun puolustin huonosti.

Ja nyt se ihmetyksen aihe. Johtomaalin jälkeen vastustaja ei enää muuta tee kuin kiertää omaa maalia ja syöttelee karkuun, kääntyy hyvästäkin hyökkäyksestä takaisin oman maalin taakse. Laitoin karvaukset ym. tappiin ja jahtasin, ja sainkin muutaman hyvän paikan, ei maalia. Lopputulos 0-1. Pelin jälkeen tulee viesti "i will fuk u till u die" (? :D)

Ei tuo nyt varsinaisesti vituta, mutta lähinnä ihmettelen että kuka jaksaa a) pelata ja b) käyttätyä noin...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mitähän vittua nyt taas; Pelasin kauden loppuun Be a GM:ssä. Yhtäkkiä Barkov oli sitten kadonnut koko pelistö! Siis oli sopimukset kunnossa ja kaikkea, mutta ei vaan löydy. Vituttaa, kun olin kasannut sellasen jengin josta jopa tykkään ja sit se suosikkipelaaja vaan katoaa.

Saatana!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hohhoijaa taas. Pitkästä aikaa päätin jaksaa pelata pelin ja yrittää viimeisessä pelissä tuota 4. divarin voittoa HUT:ssa, johon oltaisiin vaadittu yksi piste. Vastaan tuli joku Detroit-joukkue, jolla oli koko Detroitin rosteri vastassa. Vedot mulle 33-11 ja peli päättyi 0-1, kun vastustaja lääppäisi rystyllä etanan sinnepäin ja jossain ihme vitun sivuttaisliikkeessä ollut 97 ovr Blackwood imaisee kiekon sisään pattaripompun kautta, samaan aikaan tottakai toisessa päässä Howardin pelatessa uransa peliä ja torjuen aivan vitun kaiken. Vedot suuntautuivat pääosin täysin päin mokkea tai liian alas, suhteessa mihin tähtäsin. Oli taas hienoa pelata peliä jossa EA päätti voittajat. Tuntuu että noi helvetin "realirosterin" omaavat saavat aina jokun saatanan super-momentumin lahjaksi EA:lta.

On tää hieno saatanan peli.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alkaa mennä taas lopullisesti hermo tähän peliin. Itsellä ei sitten onnistu mikään, kun vastustajalla onnistuu sitten kaikki. Omat kaverit vetävät taklauksia metritolkulla ohi tai sitten osuessaan ei minkäänlaista reaktiota tapahdu vastustajassa. Syötöt lähtevät 80% aivan eri suuntaan minne niitä koitan antaa sekä vedot lähtevät onetimereissa aina joko a) matalana b) helvetisti ohi, jos sattuu hieman nousemaan veto. Eniten vituttaa nuo saatanan botit esimerkiksi hyökätessä. Jokainen vähänkin enemmän yv-hyökkäys kariutuu viimeistään siniviivan jälkeen, kun joko kummatkin tai toinen boteista jää siniviivalle kykkimään. Samalla tapaa kuin hyökkäyksiin lähdössä kaksi bottia luistelee peräkanaa samalla laidalla ja toinen laita on täysin tyhjillään. Samaten puolustaessa, kun olet OP:lla oikeassa kulmassa puolustamassa hyökkäystä niin VP-botti lähtee maalin edestä täyttä päätä kulmaan. Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun maali on tuon takia tullut. Onkohan HUT:ssa jotain keinoa millä noi botit saisi hieman aktiivisemmiksi esim pokettamaan/taklaamaan/nostamaan mailaa.

Sitäkään en kyllä ymmärrä miten vastustajat pystyvät hakkamaan sitä pokea hullunlailla ja silti pysymään vauhdissa mukana. Itse jään jälkeen yhdenkin poken tehtyäni. Sama juttu mailan nostossa. Kaveri hakkaa sitä äksää minkä kerkeää ja ite kun painan kerran se on joko boksia tai äijä ohitse. Kuvaava tilanne viime pelistä, missä kaveri nosti 3 kertaa putkeen mailaa, mistä kaksi kertaa maila menee pelaajani läpi ja itse kun nostan kerran niin 4min korkea maila.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Tota pokettamista on tullu itekin ihmeteltya. Jos alan kunnolla pokespammaan, niin mun jatkien luistimet uppoo jaahan ja ei liiku mihinkaan. Toisaalta, aika pitkalti tulee kaytettya vaan yksittaisi poketuksia, kun niilla tuntuu saavan paremmin kiekon pois.

Mulla ei oo kylla kertaakaan tainnu jaada botit heiluun siniviivan tuntumaan yv-hyokkayksia, mulla ne vaan paattaa tulla taysia kohti kiekollista pelaajaa, jolloin vaihtoehdoiksi jaa suora laukaus tai etta oma botti vahingossa tuuppaa ukon irti kiekosta.

Oon oppinut ottaan tata pelia jo paremmin huumorimielessa, mutta silti, asken pelasin matsin, jonka havisin 2-1, vikalla minuutilla voittomaali. Ei mitaan, tappio tuli ja nain sattuu, mutta arsytti kuinka huomas miten pelin edetessa alko peli kaantya vastustajalle. Ekassa erassa pyoritin miten halusin, teinkin yhden maalin, mutta sitten alko alamaki. Tokassa erassa jokanen syotto oli mita sattuu, laukaukset pain seinia. Kolmannesta erasta ei sit enaa tullukaan mitaan muuta kuin etta yritin epatoivosesti pitaa johtoa ja sen jalkeen paasta vaan jatkoille, kun ei ollu mitaan hyotya hyokkayksista, suurin osa laukauksista ei ees lahteny kunnolla lavasta, syottaa ei uskaltanu, kun se paaty aina vastustajalle, kun oma kaveri pehmeilla kasilla ottaa syoton vastaan niin etta pomppaa lavasta 5m paahan. Ilman veskaa, toi peli ois voinu lopulta paatya johonkin 5-1 tappioonkin, etta sinansa jai parempi maku. Mutta kylla otti hermoille kun se maali tuli vikalla minuutilla...
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Montako asetussarjaa on PS3 alustalle tullut, itsellä on valittavissa vain 1.00 ja "viimeisin" elikkä onko tosiaan vain kaksi asetusta tullut? Jos vaikka uudesta asetussarjasta olisi vitutuksen hellittämiseen...
Ja sitten ketjun aiheeseen, eihän tässä pelissä ole mitään järkeä! Nuota botteja vastaan ku pelaa kausimuotoa niin saa kyllä viikon pelailun jälkeen mennä vihanhallintakurssille. Aloitetaan nyt vaikka jäähyistä. Olen pelannut kautta nyt jotain 15-20 peliä ja saanut koko aikana jotain kaksi (2) ylivoimaa vaikka jäähyt on täysillä, kun vastustajat saavat noin 4-5 ylivoimaa per peli. Sitten toinen asia, maalivahdin estäminen. Omalle joukkueelle vihelletään aina jäähy kun sattuu edes koskemaan vastustajan maalivahtiin. Boteille vihelletään jäähy ainoastaan silloin jos saavat heitettyä kiekon tyhjään maaliin sillä aikaa kun maalivahti keräilee itseään jossain siniviivalla. Mitä helvettiä?
Keksisin tähän varmaan muutakin valitettavaa, mutta saan varmaan aina jonkun muistinmenetyksen ku sammutan tuon pelin ja heitän sen nurkkaan pölyttymään...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
On tää huikeasti tehty peli ja aivan loppuun asti hiottu. Huomasin äsken, että jos teet Be a GM:ssä sopimustarjouksia omille varauksille kesken kauden ja nuo hyväksyvät ne, rosterisi menee ylitäyteen ja peli kertoo että korjaa virheet, kun nämä ylimääräiset jannut yrittää pudottaa AHL:n jotta rosteritila palaisi takaisin kuntoon.

Go EA go taas kerran. Ei jumalauta.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kuukauden tauon jälkeen pelasin huvikseni yhden pelin. Voitin 4-1, mutta vastustaja oli aivan sukka. Varmaan 5 kertaa oma pelaaja veti kiekosta ohi. Kiekko pomppii miten sattuu. Huonoin jääkiekkopeli mitä olen koskaan pelannut. Valikoissa menee noin tunti, että pääsee edes pelaamaan, pelattavuus aivan perseestä, koko peli yhtä tökkimishelvettiä ja miten jokainen taklaus voi osua noin hyvin ja kovaa. EA, realistisuutta kiitos...

2k:n paluuta odotan vaikka maailman tappiin asti. Oi kun saisi NBA 2k:n tapaisen jäkiekkopelin niin olisi aivan maagista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös