NHL 15 – vitutusketju

  • 91 766
  • 331

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
miten jokainen taklaus voi osua noin hyvin ja kovaa
Tämä. Jokainen taklaus, oli sitten pieni tai suuri ja taklaajana Chara tai Grabner, osuu joka kerta kuin Scott Stevensin huikeimmat taklaukset kautta-aikain. Aivan järjetöntä miten ukot lentelee pienimmästäkin kontaktista pois kiekosta tai ilmavoltin, eikä minkäänlaista "vastafysiikkaa" tuohon ole. Lisäksi tietokone on edelleen se aivan sama pässi, joka pääosin hyökkäysalueelle tullessaan altistaa itseään jatkumona helppoon taklaukseen, jolla kiekon saa botilta pois. Ei kauheasti ole houkuttaneet nuo bottipelit, vaikka vissiin tosin slidereilla niitä paremmaksi saakin. Aivan liian sielutonta puuhaa. Jeesus mulla on GMC:tä ikävä.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko teillä kenelläkään omia inhokkipelaajia, jotka pääsevät välittömästi ihosi alle kun huomaat kyseisen pelaajan vastustajalla? Sellaisia, joita vastaan ei tunnu oikein mikään toimivan ja jotka tuntuvat aina onnistuvan kaikessa, mitä sua vastaan tekevät?

Itselläni ehdottomasti raivostuttavin kaksikko on Jonathan Toews ja Duncan Keith. Toews voittaa aivan joka-vitun-ikisen aloituksen, eikä menetä koskaan kiekkoa. Lisäksi jokainen pokecheck tuntuu osuvan, vaikka olisi kilometrien päässä kiekosta ja selkä toiseen suuntaan. Keith sen sijaan tuntuu olevan täysin mahdoton ohitettava ja kun sen yhden kerran luulee, että ohi mennään tai syöttö menee läpi, ilmestyy tämän pikkumiehen maila, varpaankynsi tai jokin vastaava estämään aikeet.

Jatkuvasti näistä kahdesta vittuuntuneena molemmat löytyy omasta hutista tällä hetkellä. Onpahan välillä muittenkin vaivana, saatana.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ajattelinpa sitten korjata omia suurimpia heikkouksiani änärissä ja pelaan tässä uudella Be a GM-kaudella mahdollisimman tarkasti puolustussuuntaa.

30min pelattu. Laukaukset 5-15 tilanne botille 3-0. Ja ihan täysiä imasuja noi kaikki maalit.

Ei kait siinä.
 

Buster

Jäsen
Onko teillä kenelläkään omia inhokkipelaajia, jotka pääsevät välittömästi ihosi alle kun huomaat kyseisen pelaajan vastustajalla?
Tähän on vastattava, vaikkei itse peliä ole tullut pelattua n. kahteen kuukauteen missään muodossa. AI:ta vastaan toki on kiehtonut aloittaa jotain kautta, mutta sen verran paljon saanut lukea sitä samaa kuin tuossa ylemmässäkin viestissä, ettei ole tullut aloiteltua. Muutama irrallinen peli vain vahvistanut kokemusta. Eli AI laukoo harvoin, mutta viimeistelyprosentti on kova. Ehkä vielä jossain vaiheessa intoutuisi esim. MM-kisojen aikana edes johonkin pikkuturnaukseen.

Mutta inhottavin on Nicklas Lidström ylivoimaisesti. Ei pääse jalalla ohi, poket osuu ja se katkoo ihan kaiken. Monesti ei tullut edes yritettyä ohi, vaan ihan suosiolla jarrua, tai syöttää ajoissa kiekkoa eteenpäin. On/oli vielä niin kallis, ettei ollut varaa hankkia edes omaan joukkueeseen, mikä ehdottomasti kruunaa tuon paketin. Veskareista jostain syystä muistan eniten hakanneeni päätä Karri Rämöä vastaan. Mikä lie syynä kun ei kovin mahtavat arvotkaan ole. Seuraavina Hiller/Bishop. Sitten sopivissa käsissä ja ilman suurempia tasoituksia Lemieux't ja Nashit oli aika inhottavia. Samaten Datsyuk käsineen ja aloituksineen, sekä Victor Hedman, joka tuntui kolaavan kenet tahansa.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Kysytaan nyt taalla kun vituttaa niin vietavasti. Lagi HUTissa on jotain aivan alytonta, mutta oon huomannut, etta tama on omalta osalta kaytannossa ainoastaan venalaisia pelaajia vastaan. Mietinkin, etta onkohan jotain mahdollisuutta blokata tietyn maan vastustajat, PS4 kyseessa? Ei silla, etta olisi jotain venalaisia vastaan, mutta tuskinpa heillakaan on kivaa pelata mua vastaan, kun ei voi muuta ottelussa tehda kuin punaviivan jalkeen kiekkoa paatyyn ja toivoa etta kilpikonnapuolustus jaksaa jatkoajalle asti etta saa edes yhden pisteen. Askeisessa ottelussa oli aika jaatavat statsit, havisin kaikki 27 aloitusta ja oma syottoprosentti oli 24%... Yleensa saan ees noin 25% alotuksista voitettua vaikka mika olis, yleensa lahempana 50% ja syottoprossatkin aina yli 60%. Ei ollu hauskaa ei.

Tai nakeeko jostain tuossa ottelun matchays -kohdassa, etta mista maasta vastustaja on? Se vahainen maara mita nykyaan ehtii HUTissa pelata, niin ei viittisi kiristaa hermoja taysin vaan lagin takia. Vai lieneeko sitten vaan vika EA:n/PSN:n paassa. Raivostuttaa joka tapauksessa!


Yllamainittuun keskusteluun inhottavista vastustajista, niin taytyy todeta etta Luongo on itselle melkoinen peikko. Ei sen selan taa saa millaan kiekkoja. Rinteet, Pricet ja Raskit on ihan seuloja Luongoon verrattuna. Samoin Hiller, ei saatana sita pysty ohittaan. Puolustajista Pietrangelo on sellainen pakki, etta kun se on vastassa niin tietaa etta kannattaa vaan laukoo kohti maalia heti kun on ylittany siniviivan ja toivoo sakamaalia. Hyokkaajista ei oo tainnu jaada ketaan erityista mieleen, mutta Mason onkin jaatavan hyvin pelannu oman maalin suulla, ettei sinne montaa maalia pelissa sisaan mene.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Ei nyt saatana ku menee hermot tähän paskaan. Tän täytyy olla paskin änäri sitten tai ei edes tule mieleen mitä yhtä paskaa. Hirveät ennakkohypet ja jutut pelistä ja lopputulos kammottava kasa paskaa. Ja tämä kaikki siis koskee uuden painoksen änäriä. Vanhalle konsolille peli on oikeinkin pelattava.

Vitutus alkaa jo siinä vaiheessa, kun tullaan valikkoihin. Konsoli uusinta uutta ja tehoa kyllä löytyy. Mutta silti menee kymmenen minuuttia päästä edes kokoonpanoihin. Ja peli sisältää huikean määrän eri pelimuotoja. Hut, pelaa nyt, be a gm ja joskus jossain päivityksessä tuli pudotuspelit. Pelimuotojen vähyys perusteltiin, sillä että noita pelataan eniten tai jotain vastaavaa. Itselle ainakin änärin yksi suurimmista hauskuuksista on nimenomaan kaikki turnaukset, GMC, eashl yms. Tän vois vielä ymmärtää, jos peli ois muuten priimaa, mutta kun ei.

Tässä ei saa minkäänlaista tuntumaa pelaamiseen. En tiedä johtuuko se siitä, että kaveri on kahden metrin päässä ja taklaamassa ohi, mutta silti jotenkin järjenvastaisesti oma pelaaja lentää kolmella kierrevoltilla vastustajan maalin taakse. Tai sitten se voi johtua siitä, että kiekonriiistoon tarvitsee vain mailan, joka on vähintään kahden metrin etäisyydellä kiekosta. Ei ole väliä onko se kiekko suojauksessa tai kahden metrin päässä vastustajan lavasta, sillä se kiekko jää jokatapauksessa jälkeen. Tai sitten se johtuu kymmenistä muista epäloogisuuksista ja pelaajien kömpelyyksistä.

Unohtamatta tätä loistavaa sääntöä eli maalivahdin häirintä. Välillä voit työntää kiekon maalivahdin kanssa maaliin ja se hyväksytään. Välillä riittää pelaajan tuima katse maalivahtia päin, niin tuomitaan maalivahdin estämisestä jäähy.

Kaiken kaikkiaan kyseessä on varmasti paskin änäri, mitä olen koskaan pelannut. Ja olen kuitenkin reilusti yli kymmenen vuotta änäriä hakannut. Tämä peli ei ole antanut mitään muuta kuin suuren vitutuksen ja pahimman laatuisen rahastuksen maun. Ei muulla pelillä niin väliä, kunhan HUT tuo kasapäin euroja. Odotankin, että seuraava änäri ei ole NHL16 vaan, HUT16.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves
Pääsen alivoimalla läpiajoon ja isken maalin. Keslerin tuuleteltua hetken peli jatkuu omasta päästä aloituksella ja taululla on edelleen vastustajan 1-0 johto. Siitä vastustajalle aloitusvoitto ja 2-0 tauluun. Eiköhän tämä taas hetkeksi riitä...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pääsen alivoimalla läpiajoon ja isken maalin. Keslerin tuuleteltua hetken peli jatkuu omasta päästä aloituksella ja taululla on edelleen vastustajan 1-0 johto. Siitä vastustajalle aloitusvoitto ja 2-0 tauluun. Eiköhän tämä taas hetkeksi riitä...
Syncrovirhe siis. Itselle ei ainakaan vielä ole näin radikaalisti päässyt käymään, mutta jälleen yksi esimerkki EA:n laadusta. @TaoTao videoille hohoo, olenkin ihmetellyt miksi tuntuu täysin siltä, että kaikenmaailman jämät luistelee jatkumona mun Gaborikit ja Buret kiinni ja perus-Tarasenko on ihan yhtä hyvä kortti, kuin joku Zetterberg tai Pavel Bure, ellei parempi...

Hieno häviö tuli taas HUT:ssa. Fleury tönitään helvettiin maalin suulta ja vastus painaa kiekon tyhjiin ja tuomari hyväksyy tottakai maalin ilman mitään ongelmia, kehtasi tämä luuseripaska vielä tuuletella maaliaan. E vitun A.
 
Viimeksi muokattu:
EA kusi eilen ihan mukavasti täälläkin, onneksi tosin vastustajan riemuksi. Vastustaja otti kolme jäähyä minuutin sisään. Kaksi ukkoa pääsi lopulta boksista, mutta kakkos- ja kolmoserät kaveri pelasi neljällä ukolla viisikkoani vastaan. Kaverin viides pelaaja istui boksissa lähes koko matsin, mitään yv-ilmoitusta tms. ei kuitenkaan lue yläkulmassa. Sinnikkäästi pelasi kuitenkin pelin loppuun tästä perseilystä huolimatta, moni olisi jo lähtenyt kävelemään virheen huomattuaan.

Nuo serveriongelmat kyllä vituttaa huolella. Olikohan viime viikolla, kun pelasin armottomassa tappioputkessa. Pelasin varmaan kolme matsia, joita johdin selkeästi ja putki meinasi jo kääntyä. Sitten yhteys EA:n servereihin katkeaa joka pelissä ja itselle putoaminen kolmosdivariin. Ihan kuin EA olisi päättänyt, että nyt tiput.

Naurettavinta oli tilanne, jossa tuulettelin maaliani hidastuksien kanssa (vastustaja oli perinteinen molopää itänaapurista). Vastustajan painettua starttia toisen replayn kohdalla jäin odottelemaan sitä 40 sekunnin kulumista. Sitten EA päättikin, että nyt riitti vittuilu ja yhteys poikki.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Naurettavinta oli tilanne, jossa tuulettelin maaliani hidastuksien kanssa (vastustaja oli perinteinen molopää itänaapurista). Vastustajan painettua starttia toisen replayn kohdalla jäin odottelemaan sitä 40 sekunnin kulumista. Sitten EA päättikin, että nyt riitti vittuilu ja yhteys poikki.
Itsehän painan starttia aivan joka kerta kun joku alkaa hidastuksia katselemaan. Välilä sitten annan sen 40 sekuntia kulua loppuun asti, jos hidastusten katsominen alkaa olla toistuvaa. Kohtuu rasittavaa jos vastus katsoo kaiken maailman turhamaalien hidastuksia.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsehän painan starttia aivan joka kerta kun joku alkaa hidastuksia katselemaan. Välilä sitten annan sen 40 sekuntia kulua loppuun asti, jos hidastusten katsominen alkaa olla toistuvaa. Kohtuu rasittavaa jos vastus katsoo kaiken maailman turhamaalien hidastuksia.
Tuo se vasta rasittavaa onkin. Mielummin katsot sitä pause-ruutua 40 sekuntia kuin hidastuksia 20-30 sekuntia? Itsehän teen samaa kuin Johnny Park tuossa ylempänä, eli vastustajan pausettaessa hidastukseni pois annan sen 40 sekuntia kulua joka kerta. Odotelkoon rauhassa jos on niin helvetin kärsimätön.

Toki mainittakoon, että en katso hidastuksia kuin ihan poikkeustilanteissa. Epäselvä tai muuten hämärä maali tms. Vituttaa toki nuo, jotka katsovat kaikki uusinnat, mutta mielummin minä niitä katson kun jotain pause-ruutua.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Tänään sain rankkarin online-pelissä, ja sen jälkeen kun tulee se näyttökuva kun tuomari huitoo rankkaria niin kuva siirtyykin aloitukseen ja siitä jatkuu ilman rankkaria.??
 

Ilv4s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tapio Laakso&Sami Sandell!
Päätin pelata huttia viikon tauon jälkeen. No ei olis kannattanut. Jmalauta mikä ea oli pelissä!! Peli oli vastustajalle 3-0 ja rq. Olin huomattavasti parempi ja maalintekopaikat oli mulle. Vastustajalla oli SuperLehtonen ja mulla oli aivan jäätävä imuri Niemi. Minulla ei onnistunut maalinteko millään, oli 5v3 yv ja ylivoiman jälkeen vastustajalta Voracek ampuu rystyllä kaukaa ja veto menee längeistä..huhhuh.

Se ei ollu siinä. Vitutti ja siinä mielialassa pikamyin mun pelaajia..siinä meni Niemi, Kesler,krejic ja Burns. Nyt kadun sitä.
 

Erskij

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Tappara
Nyt on parina päivänä ilmaantunut ongelmia, kun olen aikonut pelata online versus otteluita. Elikkä pääsen normaalisti valitsemaan joukkueen ja laittamaan ketjut yms. mutta lähes samantien kun peli on latautunut nii yhteys katkeaa. Olen kokeillut monta eri vastustajaa vastaan ja aina sama juttu, elikkä vastustaja ei siis lähde pelistä. Nyt kun tuli pelattua hupipeli kaveria vastaan nii näin ei käynyt. Tämä ongelma on siis ilmaantunut nyt parin päivän aikana ja aikaisemmin olen päässyt pelaamaan normaalisti. Olen koittanut myös langattomalla netillä online pelien pelaamista, mutta ei onnistu. Yhteydessäni ei ole vikaa, koska kaveria vastaan onnistuin pelaamaan. Samalla pleikkarilla onnistun myös pelaamaan eri käyttäjällä online otteluita. Toivottavasti joku ymmärsi ja osaisi auttaa..

Ei huvittaisi aloittaa pelaamaan online otteluita uudella käyttäjällä, koska tällä on tullut pelailtua aikas paljon ja tilastotkin kohtuu hyvät.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei tätä peliä yksinkertaisesti voi pelata onlinesa kuin pelin pari viikossa, muuten menee hessu. Eilen jälleen muutama peli playoffeissa HUT:ssa. Ensimmäinen vastus hakkaa ja naputtaa tauotta pokea aivan joka saatanan tilanteessa tai sitten tekee niitä täysin älyttömiä taklauksia, jolla horjuttaa pelaajani kiekosta. Hyökkäyspäässä sitten crossgreasea, etukulmaa ja säbärannetta. Toinen vastus sama homma, joskin nämä kaksi voitin. Tuli jälkimmäinen vastaan uudestaan ja tällä kertaa oli Flöörin hörppypäivät ja vastus johti jo 5-2. Tässä vaiheessa alkaa sitten pyöriminen omaa päätä kiekon kanssa ympäri ja maalin taakse meno seisoskelemaan, onneksi tuota tosin ei koko loppuerää jatkanut.

Mikäli NHL16 on samaa pokesontaa, meikän korkeamman divarin online-pelit jää todella vähälle ja siirryn EASHL:n pariin vaikka sitten väkisin vaihtamalla konsolia PS4:seen. Jeesus. Yksinpeli tuossa on kohtuu realistista, jos ei mitään EA momentumeja satu tulemaan botille, mutta kovin sieluton tuo bottivastus on niin kentällä, kuin managerinakin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä tämä pokesonta on? Siis sua harmittaa kun vastustaja ottaa sulta kiekkoa pois? Ei todellakaan ole tarkoitus vittuilla vittuuntuneelle, vaan ymmärtää mikä pokettamisessa on väärin.
Ai mikä siinä on väärin että runkkaa pelkkää pokea koko helvetin pelin ajan, ekä yritäkään tehdä muuta kuin tökkiä mailalla kuin jossain piripäiden biljardissa? Siinä on aivan kaikki väärin, kun tuo tappaa itse pelinautinnon ja lajin nimeltä jääkiekko.

Mutta kukin tyylillään varmaankin sitten.
 
Ai mikä siinä on väärin että runkkaa pelkkää pokea koko helvetin pelin ajan, ekä yritäkään tehdä muuta kuin tökkiä mailalla kuin jossain piripäiden biljardissa? Siinä on aivan kaikki väärin, kun tuo tappaa itse pelinautinnon ja lajin nimeltä jääkiekko.

Mutta kukin tyylillään varmaankin sitten.
Rauhoitu hyvä mies. Pokettaminen on päässyt ihosi alle pahemman kerran ja kyllä muakin on harmittanut pelin epärealistisuudet.

Pokettaminen ei ole rämpytystoimintona realistista. Mailahäirintä pitäisi olla toteutettu jatkumona eikä animaatioina: yksi valittu liike vaikuttaa toiseen ja esimerkiksi luisteluasento vaikuttaa siihen miten tehokkaan mailahäirinnän voi tehdä. Valitun mailahäirintäliikkeen vaikutuksen pitäisi riippua enemmän ajoituksesta, eikä niitä pitäisi voida tehdä rämpyttäen ilman että sen tekeminen hidastuu pelaajan väsyessä liikkeen tekemisen seurauksena.

Tämä nyt vain nopeasti tuli mieleen ton pokettamisen epärealistisuudesta ja miten se pitäisi toteuttaa. Peli on vain peliä ja saman homman voisi tehdä oikeastaan kaikille pelin fysiikkaan liittyville asioille: korjattavaa olisi ihan saatanasti.

Enemmän mua ärsyttää maila/ kiekkofysiikat kiekonhallinnan ja laukausten näkökulmasta, ja näihin kai oli parannusta tulossa. Taktisessa mielessä nämä virtuaalipelit on ihan hauskoja, joskus muistuttaa ihan oikeata peliä. Taktisessa mielessä maalinteko on ihan liian vaikeaa, mutta niiden tekopaikoille on aivan liian helppoa päästä. Syöttöjä on liian vaikea katkoa. Pelaamisen pitäisi olla fyysisempää siinä mielessä, että kiekolliseen kohdistuva häirintä vaikuttaa enemmän kiekollisen pelaajan kaikkeen tekemiseen. Myös luistelun pitäisi olla vaikeampaa.

Eipä siinä, jos me paremmin peliä ja lajia osaavat tekisimme lätkäpelin, olisi se diehard-vaikea simulaatio. Suuren yleisön mielestä sitä olisi tylsää ja vittumaista pelata. Hahhahha.

.editoin typoja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@sporttipappa Se on päässyt joo ja siksi en tosiaan NHL15-peliä ole paljoa jaksanut pelata enää, vaikka aionkin vielä kyllä pelata kun 3 eri tiliä tuolle löytyy ja vielä kiinnostaisi se ykkösdivari kokeilla voittaa. Tuo pokepokepoke vaan lamaannuttaa itselleni koko pelin ja tästä nyt voi lukea ympäri nettiä juttua/katsoa videoita esim. youtubesta, mitä porukka yleisesti on mieltä, osan toki hyväksyessä tuon ja tuumatessa että NHL15 on hyvä peli next genillä. Ei peli saisi olla Diehard-vaikea simulaatio, koska yhtälailla se tappaisi osan pelaajakunnasta, kunhan puolustuspelaaminen, maalivahteihin törmäilyt, magneettikiekot/lavat ja se järjetön taklausengine saataisiin kuntoon ja offline-pelimuotoihin panostettaisiin edes hiukan oikeasti, jotta nuo jaksaisivat kiinnostaa muutenkin, kuin silloin tällöin Manager-uraa simuloidessa. Hyvänä esimerkkinä erittäin laadukas NBA2k-pelisarja, voi kun EA ottaisi tuosta oppia.
 
@lake79 Täysin samoilla linjoilla kanssasi. Tunnetut ongelmat jotka on monet kerrat listattu. Suurin ongelma kehityksessä on kilpailun puute.

Kuinkakohan vaikeaa se pelin tekeminen voi olla, kun ton tekemiseen ihmiset tekevät töitä ja saavat siitä rahaakin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Olen tuota HUTia nyt pelannut tuolla keskinkertaisella jengilläni yksinpelinä (ihan yksittäisinä otteluina, kun muuta PS4-verio ei tarjoa). Pelit meni ihan hyvin taas sen reilun 5 peliä, mutta nyt tuli taas joku ihme sekoiluvaihe vissiin? Hävisin Minnesotalle 5-1(!) ja kolme noista maaleista oli ihan käsittäämättömiä, Koivu esim. luisteli suoraan peittävän pakin mailan läpi ja heti seuraavassa vaihdossa toinen Minnesotalainen luisteli pakin mailan läpi (pakin maila jopa osui kiekkoon, mutta mitään ei tapahtunut... molemmat pelaajat vain jatkoivat matkaansa omiin suuntiin).

Hyökkäyksiinlähdöt myös olivat helvetin vaikeita, kun käytännössä kaikki pelaajat oli seisovilla jaloilla. Sama ongelma puolustussuuntaan - aina kun valitsin pelaajan, piti vauhti hakea "nollasta" ja sit oli n jäljessä,

Otin jopa tallenteet noista kahdesta maalista, mutta en kai osannut/osaa niitä mitenkään muokkailla, että voisi postainna. Ainakaan kuvakulmaa ei kai voi edes muuttaa?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Perkele. Ei näköjään toimi ollenkaan tuo hybridipitkä PS3 NHL 15 versiossa. Itse olen siniviivalla jo edellä ja varmaan metrin verran olin edellä. Tämä Be a Pro moodissa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Perkele. Ei näköjään toimi ollenkaan tuo hybridipitkä PS3 NHL 15 versiossa. Itse olen siniviivalla jo edellä ja varmaan metrin verran olin edellä. Tämä Be a Pro moodissa.
Joo tuo on pelin yksi pahimpia bugeja ja arvaa onko EA pohtinut korjaamista edes vähän alusta.

Oma vitutus olikin sitten taas taattua next gen paskaa. Kiekko omalla mokella hallussa ja vastustaja luistelee täysiä päin. Mokke lentelee minne sattuu ja tuon takia kiekko menee maaliin ja tottakai tuomari hyväksyy miettimättä maalin ja tuo vielä oli ottelun voittomaali. Perään tottakai tämä vastustajajonne pisteli perus lol noob-viestiä. Ei voi kuin toivoa että nämä järjettömyydet loistavat poissaolollaan NHL16-pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös