NHL 13:n vitutusketju

  • 83 314
  • 320

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin ja noista kehitysvammaisista veskareista vielä sen verran että pitääkö ne kaukoroiskasut sylkeä aina eteen eikä ikinä esim kulmaan?

Veskarit ovat kaikenkaikkiian mielenkiintoiset tässä pelissä:

1) Pitääkö se keskialueelta tuleva roiskaisu aina torjua patjalla eteen, ja odottaa kun kenttäpelaajista nopein tulee sitten poimimaan sen siitä puolen metrin päästä maalista kun "Läskiperse-Hasek" ei itse jaksa sitä kiekkoa siitä poimia?

2) Oletus asetuksilla maalivahdeilla tuntuu olevan röntgen-katse ja maski ei meinaa hevon vittuakaan. (Tätäkin olen kompensoinut omilla säädöillä, ja niillä maskin vaikutuksen saa edes siedettäväksi)

3) One-timerit on kyllä mahdottoman vaikeita upottaa edes 2vs0 tilanteesta häkkiin silloin harvoin kun ne uppoaa niin ne kimpoaa maalivahdista. (Tätä olen yrittänyt kompensoida venkslaamalla maalivahdin reaktio-nopeutta)
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Veskoista, kun täällä on puhuttu, niin olen kyllä kaikkien kanssa samaa mieltä, että niiden tekoäly on aivan järkyttävän huono.

Joskus veskari syöttää ihan mihin sattuu, vaikka syöttöpyyntöä ei edes olla otettu. Sitten joskus, usein vastustajan päädyssä, tulee ihan käsittämättömiä torjuntoja ja tietenkin asiaan kuuluu se, että omassa päässä tietokoneveskari imee heti seuraavan vedon siniviivalta sisään!

Lisäksi tietenkin vituttaa jatkuva selkääntaklaaminen ilman jäähyä ja pakkien ihmeellinen ryntäily/hitaus suunnan muutoksissa, joista tulee usein vastustajalle maaleja ja moni muu jo tässä ketjussa mainittu asia.

Paska peli, silti pelaan...

Linkit vievät YouTubeen
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Hyökkäysaluepelaamisessa on enemmän ja enemmän ruvennut vituttamaan - yllättäen tekoälyyn liittyvästi - se, että hyökkääjät eivät tunnu ollenkaan tajuavan antaa tukea kiekolliselle pelaajalle tai hakea paikkaa riippuen siitä, minkä verran kiekolliselle annetaan painetta. Joskus kiekollisen kimpussa ei ole ketään, niin kaksi hyökkääjää seisoo tumput suorina vieressä eivätkä tajua hakea paikkaa. Toisaalta taas sitten kun kiekollinen on yksin kulmassa ja päälle säntää 3 puolustavaa pelaajaa, seisovat molemmat hyökkääjät jossain maalin kulmalla iloisesti odottaen kiekkoa. Minkäänlaista reagointia ei tapahdu sen suhteen, minkä verran kiekollinen saa painetta. Aivan käsittämätöntä paskaa.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veskoissa vituttaa se, että ainakin Fleurylle (Pingviinit) pystyy vastustaja aina, AINA tekemään maalin siihen vasempaan yläkulmaan tullessaan juurikin sieltä vasemmalta, joka helvetin kerta.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Miksiköhän sitä tätäkin vielä jaksaa pelata...

Hohhoijaa, pelasinpa tuossa online-matsin. Vastustajalla oli kotijoukkueena Chicago ja minä sain randomilla näpytellessä itselleni Phoenixin. Ensimmäinen erä oli täysin minun hallintaani, laukaukset varmaan 11-3. Maalit minulle 3-0. Toisessa erässä alkoi hyvittely, jäähyjä pelkästään minulle. Erän lopulla tullutta jäähyä en edes ymmärtänyt, että mistä se tuli. Noh, ylivoimien aikana vastustaja pääsi maalin päähän, 3-2. Kolmas erä alkoi alivoimaisena.

Shane Doan pääsi lataamaan 4-2 alivoimalla. Ajattelin, että eihän tämäkään kestä. No, kavennus tuli joskus 12 minuuttia ennen loppua. Sitten aloin oman painostukseni. Kiekko ei mennyt millään maaliin. Tajusin, että nyt EA pelaa vastustajalle tasoitusmaalia! Noh, päätin sitten, että en päästä vastustajaa vetämään kertaakaan, katsotaanpa miten se tasoitus sitten tulee. Viimeiset 10 minuuttia peitin kaikki paikat, mistään ei tullut vetoa. Sitten, puoli minuuttia ennen varsinaisen peliajan loppua, pääsin hyökkäykseen. Kone päätti nostaa KAIKKI pelaajat niin ylös kuin mahdollista!! Ajattelin, että "ei vittu oikeesti". Hyökkääjät rynnivät kaikki vastustajan maalille ja pakit jäätyivät hyökkäyssiniselle. Kiekonriisto ja Toews läpi pakkien välistä. 10 sekuntia kellossa aikaa: 4-4. EI VITUN VITTU! Tosiaan eka veto koko viimeisen 10 minuutin aikana. YKSI VETO JA YKSI MAALI. Harhautuskaan ei ollut kovinkaan kummoinen. Eikä sen väliä. Aivan sama vaikka olisi vetänyt jonkun näpyn keskialueelta, se olisi mennyt! Ja aivan 100% varmasti olisi.

No, jatkoaikaa sitten hallitsin ja Michalekilla pääsin aika vapaasti hassuttamaan voittomaalin.

Vittu että vituttaa tää peli.

LISÄYSTÄ: aloin sitten pelata tuon online-ottelun jälkeen Be a Pro -pelimuotoa. Ai että siellä saa vetää todella kauan syötön jälkeen vielä taklaukset loppuun. Kiekko on minulla -> syötän kaverille -> viisi sekuntia kuluu -> vastustaja ajaa meikäläisen kumoon, yleensä selästä -> valmentajan palaute: "Pidä pää ylhäällä, että sinua ei ajeta pystyyn".

Ja tosiaan, tässä ei tarvitse laskea sekunnin kymmenysosia, tässä lasketaan ihan sekunteja! Kiekotonta saa ottaa niin kovaa kuin pystyy, varsinkin maalin edessä.
 
Viimeksi muokattu:

Anonymous

Jäsen
Mistä se johtuu että itse en ole kokenut samanlaisia "bugeja" tuossa pelissä kuin te? Kuitenkin päivittäin tulee hakattua online-matseja yms......
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä se johtuu että itse en ole kokenut samanlaisia "bugeja" tuossa pelissä kuin te? Kuitenkin päivittäin tulee hakattua online-matseja yms......
Kaverin kanssa joskus ala-asteella hakattiin NHL 98:a kaikki päivät vastakkain, ainakin siihen asti kun kaveri oli ottanut tarpeeksi monta kertaa pataan ja alkoi helvetillinen marina ja avautuminen siitä, kuinka "peli päätti että sä voitat tän". Taitaa olla vähän samasta kyse ;)

No, onhan varsinkin näissä uudemmissa änäreissä olemassa joku ihme momentum-systeemi taustalla, joka välillä sekoittaa pakkaa aika reippaasti. Eiköhän nämä kuitenkin pitkässä juoksussa mene tasan, tai sitten EA järjestelmällisesti sorsii Jatkoajan kirjoittajia online-peleissä. Yksittäiset pelit voivat ratketa ihme pompuilla ja niinhän sen kuuluukin mennä. Vähänkään pidemmässä sarjassa kuitenkin parempi pelaaja voittaa aina myös tämän vuoden versiossa.

Muutaman kuukauden tauon jälkeen palasin änärin pariin, ja yllättävän hyvin maistuu oikeastaan. Ainoa suurempi vitutuksen aihe on sama kuin joka vuosi, eli aina löytyy ne pari kikkaa joilla saa kiekon sisään ihan käsittämättömällä prosentilla. Tämän vuoden typerin on se sivulta maalille tulo, pari veiviä edestakaisin ja nollakulmasta etubörsään. Uppoaa noin 9 kertaa kymmenestä ja järki sanoo silti, että "pelaa se syöttö pois niin veska ottaa vedon". No eihän se ota, ja taas pitää puolustaminen opetella uudestaan kun eivät oikein tosielämän realiteetit päde. Onetimerit voisivat myös kyllä upota vähän paremmin, ei kukaan maalivahti ota kymmentä onetimeria takatolpalta per peli.
 

motamoro

Jäsen
Meinasi tulla eilen jännät paikat kun pelistä palatessani kesken autosaven konsoli/peli päätti jäätyä. Käynnistin boksin uudestaan ja peli herjasi "Your NHL 13 profile is corrupted and cannot be opened, if you make new one your all previous files will be deleted and overwritten". Googlekaan ei antanut sen suurempia ohjeita, ongelman poistamiseksi ja melkein jo olin asennoitunut siihen, että 7 kautta enemmän ja vähemmän simuloitua Be a GM:ää menee bittiavaruuteen, kunnes lopulta sain dashboardsin kautta poistettua pelkästään sen ainoan "viallisen" tallenuksen. Vauriot jäivät melko pieniksi, suosikkijoukkue ja asetukset piti vain tehdä uudestaan, joten loppu hyvin, kaikki hyvin. Vitutti kuitenki aika huolella kyseisellä hetkellä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mistä se johtuu että itse en ole kokenut samanlaisia "bugeja" tuossa pelissä kuin te? Kuitenkin päivittäin tulee hakattua online-matseja yms......

--"peli päätti että sä voitat tän". Taitaa olla vähän samasta kyse ;)

Jos nämä olivat kuitteja minulle, niin selvä. Teille ei kertaakaan ole tullut sellaista tunnetta, että seuraavan kerran, kun kaveri pääsee vetämään, tulee maali? Ehkä te olette turtuneet tuohon. Minua vituttaa edelleen. Vituttaa puolustaa omaa maalia kolmannen erän viimeinen puolisko ja sitten oman joukkueen bottipelaajat ryntäävät kaikki hyökkäykseen. Toki, oma virhe oli siinä, että lähdin lopussa hyökkäämään. Olisi pitänyt vain roiskaista pitkä päätyyn tai keskialueelle. En kyllä millään sitä arvannut, että omat bottihyökkääjät halusivat niin paljon sitä 5-3-maalia, että kaikkien piti rynnätä maalille. Pakitkin sitten kokivat jonkun epilepsiakohtauksen, kun kiekko olikin seuraavaksi vastustajalla.

Niin, ja ei silläkään, etteikö olisi voinut kokeilla ottaa Smithiä haltuun ja tehdä itse joku gamesaver. Niistä vaan ei yleensä tule mitään.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmaan käsitelty jo tässä ketjussa, mutta itse en nopealla selauksella löytänyt. Eli siirretyt rangaistukset, kun veska ei samantien lähde maalilta pois. Asia joka ihmetyttää joka syksy kun uusi peli ilmestyy. Siis mitä helvettiä? Miksei EA:n nörtit ole korjanneet tätä virhettä jo vuosia sitten?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Varmaan käsitelty jo tässä ketjussa, mutta itse en nopealla selauksella löytänyt. Eli siirretyt rangaistukset, kun veska ei samantien lähde maalilta pois. Asia joka ihmetyttää joka syksy kun uusi peli ilmestyy. Siis mitä helvettiä? Miksei EA:n nörtit ole korjanneet tätä virhettä jo vuosia sitten?

Mika virhe tama on? Eihan oikeastikaan maalivahti valttamatta esim. huomaa, etta on rangaistus tulossa ja salamana lahde pois maaliltaan... Se kylla vituttaa jos on tulossa paitsio, eika sita "paitsiovaroitus"-tekstia lue siella ylakulmassa.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mika virhe tama on? Eihan oikeastikaan maalivahti valttamatta esim. huomaa, etta on rangaistus tulossa ja salamana lahde pois maaliltaan...

Et voi olla tosissasi. Tässä pelissä veska lähtee maalilta vasta kun ylittää puolenkentän. Jos yrittää rauhoittaa peliä omaan päätyyn ennen hyökkäystä, niin veska ei lähde pois maalilta.

Selvä virhe.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Et voi olla tosissasi. Tässä pelissä veska lähtee maalilta vasta kun ylittää puolenkentän. Jos yrittää rauhoittaa peliä omaan päätyyn ennen hyökkäystä, niin veska ei lähde pois maalilta.

Selvä virhe.

No jos itse olisin maalivahti ja joukkueeni pakit olisivat yhtä paskoja kun nämä bottipakit en uskaltaisi varmaan puolen kentän ylityksen jälkeenkään lähteä pois maalilta.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
No jos itse olisin maalivahti ja joukkueeni pakit olisivat yhtä paskoja kun nämä bottipakit en uskaltaisi varmaan puolen kentän ylityksen jälkeenkään lähteä pois maalilta.


No voi herranjestas, ei kai nyt joka joukkueessa niitä paskoja pakkeja ole, eikä niitä harvemmin tuolla NHL:ssä olekaan, jos sinne on pelaamaan päässyt. Missä liigassa tahansahan ne maalivahdit lähtevät maaliltaan, kun ollaan rauhotettu sinne maalin taakse. Ajatellaan näitä asioita taas järjellä.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nämä olivat kuitteja minulle, niin selvä. Teille ei kertaakaan ole tullut sellaista tunnetta, että seuraavan kerran, kun kaveri pääsee vetämään, tulee maali? Ehkä te olette turtuneet tuohon. Minua vituttaa edelleen.
Ei tuossa oikeastaan mitään kuittia ollut, ihan hyväntahtoisesti heitin. Ja kyllä, tuo on varsin tuttua jo jostain NHL 07:sta lähtien. Samoin on myös se, että joskus veskarille (sekä omalle että vastustajalle) iskee godmode päälle ja tuntuu, että siellä on oikeasti se pala pleksiä maaliviivalla blokkaamassa vedot.

Vetelin tuossa kymmenkunta peliä ja yritin erityisesti kiinnittää huomiota tähän "momentum"-asiaan ja kyllähän se ilmeisesti toimii aika pitkälti kuten sopii odottaa. Yhdessä pelissä olin 2-0 tappiolla, lähdin nelosen rouhijalla hakemaan myllyä (jonka voitin), ja seuraavan kahden hyökkäyksen jälkeen peli oli 2-2 kun pääsin rauhassa pyörittämään vastustajan päädyssä ja tuntui että jokainen irtokiekko pomppaa mystisesti omille. Toisessa pelissä sama kävi taas omaan päähän, vastustaja pörräsi varmaan kolmasosan erästä putkeen päädyssäni, enkä päässyt kertaakaan vaihtamaan, veskari kellotti joku 12 torjuntaa ja blokkasin varmaan toiset 12 vetoa. Kyllä siinä pyörityksessä aika selvästi huomasi, että kohta helähtää, ja sieltä se sitten lopulta tulikin.

Sinällään tuo momentum-homma on ihan kiva ja realistinenkin juttu, mutta vähän liioitellusti toteutettu. Kun vastustajalle iskee kunnon vaihe päälle, tuntuu että omat jätkät luistelevat 50% teholla (ja vastustaja 150%), syötöt eivät mene perille edes vahingossa, kiekot pomppivat ihan ihmeellisesti (ja aina vastustajalle) ja jokainen irtokiekko päätyy kaverin lapaan, varsinkin maalin edessä. Muista poiketen en ole niin paljoa huomannut tuota momentumin vaikutusta maalivahtipeliin, helppoja tulee toki silloin tällöin mutta noilta keskialueen jäänuoliaisten hörppäyksiltä olen välttynyt. Useimmiten veska hoitaa ihan hyvin oman osansa vastustajan pyörityksestä, kunhan ei päästä hyville vetopaikoille. Tai sitten mun Bäckström on vaan jumala. (no onhan se)
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Tuo veskarin arpominen hatuttaa itseäkin, varsinkin kun muutaman tuhannen on-line pelin (ei kaikki tässä uusimmassa versiossa, lol) jälkeen osaa jo rauhoittaa omaa pelaamista tämän kaltaisissa, siirretyn rangaistuksen tapauksissa. Autenttisuus kaukana. Tähän vielä lisäksi se, että forecheckkaavat vihut saavat yhtäkkiä järkyttävän isot keuhkot ja hapenottokyky paranee silmissä ja kiekko yleensä karvataaan nanosekunnissa poies. Tähänkin löytyy kyllä lääkettä ja välillä pääsee pyörittämään ilman mokkea pitkiäkin aikoja ja ompa käynyt niinkin, että vihellyksen jälkeen on päässyt jatkamaan viidellä kolmea vastaan.

Ja jotta ranting ei jää liian lyhyeksi, niin voi vitalis mä sanon tuota ylivoiman vaikeutta. Joo, onhan se oikeastikin haastavaa ja blaablaa, shorthanded goalit on söpöjä ja piristää, mutta kamoon. Ei-rikkonut joukkue ei juurikaan näistä tilanteista hyödy, ellei kiekko liiku todella vauhdikkaasti, pointilla ei kannata sooloilla.

My 2 cent´s
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Ja jotta ranting ei jää liian lyhyeksi, niin voi vitalis mä sanon tuota ylivoiman vaikeutta. Joo, onhan se oikeastikin haastavaa ja blaablaa, shorthanded goalit on söpöjä ja piristää, mutta kamoon. Ei-rikkonut joukkue ei juurikaan näistä tilanteista hyödy, ellei kiekko liiku todella vauhdikkaasti, pointilla ei kannata sooloilla.

Bottien pelaaminen ylivoimalla on todella perseestä (omien siis). Paikkaa ei haeta, vaan mielummin jäädään siihen samaa kohtaa seisomaan vastustajan taakse. Koitappa siinä värkätä jotain hienoa kuvioa, kun kaverit törröttää paikallaan kun tatit.

Pari asiaa jotka toisinaan vituttavat:
-Ei pelikieltoja / Saa taklata miten lystää ja loukkaantumisista yms ei koskaan koidu toiselle mitään.
-Botit ovat helvetin tyhmiä tehdessään treidejä. Esimerkiksi Rinaldo <-> Iginla + 1 pick tyylisiä ehdotuksia satelee joka viikko.
-Tuomari tyskentely ylipäätään, aina samat jäähyn syyt eikä joitain räikeitä rikkeitä vihelletä ollenkaan, kuten maalinedessä estämistä. Jo NHL99 oli mm keihästäminen jäähyn syynä yms.Ja maaleja hylättiin jos pelaaja oli maalivahdin alueella. Miten voi olla mahdollista, että nämä pienet hyvät asiat katoavat?
-Yleisön kannustus on laimeaa eikä pelissä ole muutenkaan kunnon NHL tunnelmaa. Joku ESPN NHL sarjan tekele 2005-2008 (en muista mikä) oli aivan loistava tunnelmaltaan. Yleisö kannusti yms.
-Maalitorvet yms olisi varmaan EA:n helppo laittaa peliin suoraan, ettei niitä itse tarvitsisi aina joka vuonna laittaa.

Itse pelaamisessa ei ole niin kauheita puutteita eikä niistä jaksa valittaa. Mutta nuista ongelmista josta mainitsin luulisi pääsevän helposti eroon, mutta minkäs teet kun ei ole enää kilpailijaa...
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-Botit ovat helvetin tyhmiä tehdessään treidejä. Esimerkiksi Rinaldo <-> Iginla + 1 pick tyylisiä ehdotuksia satelee joka viikko.
Ja nuo saatanan tunarit eivät edes koskaan opi. Itse olen nyt Be a GM:ää puoli kautta pelannut, ja joka helvetin välissä tulee tarjous Iginla <->Brodziak+2nd round pick, johon en suostu, (pelaan siis Minnesotalla) mutta eiköhän sieltä se sama tarjous tule pian taas uudestaan. Välillä ehkä kakkospickin tilalla on joku paska farmijyrä ja kolmospicki. Pitäisi olla joku lisävaihtoehto noiden vaihtoehtojen suhteen, tyyliin:

"hyväksy"
"muokkaa"
"hylkää"
"marssi vastapuolen GM:n toimistolle, tunge se saatanan faksi sen kurkusta alas ja pakota nielemään kalanmaksaöljyllä kun ei viesti muuten mene perille"
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Hyvä uutinen on se että oon vihdoinki oppinu tekemään maaleja.

Mutta kyllähän näin muuten hyvänä päivänä änärin maailmassa täytyi kuitenkin tapahtua yksi tosi vituttava juttu.

Nimittäin pelasin Dallasilla, vastassa LA Kings. Heti alussa Kärppä on lahjoittaa maalin kaverille tulemalla turhaan vastaan suunnilleen heti kun kiekko on pudonnu jäähän. Noh, sain sitte sohittua tuon pois omista ja kaikki oli hetken hyvin.

Sitten keskellä päätöserää, sinniteltyäni jo pitkään maalin johdossa, päättää Kärppä tehdä samanlaisen idioottivastaantulon. Suuntaan syötön suoraan eteen mutta syöttääkin taakse????? Fraser kiittää tästä ja siirtää kiekon tyhjään maaliin ja lukemiksi 2-2. Hävisin lopulta 3-2 jatkoaikamaalilla joka syntyi 2v1:stä 3.7 sekuntia ennen täyttä aikaa.

On tää ihana peli saatana! Veskarit varsinkin :)

Niin no joo, tietty roikkusyötön heittämällä olisin tuolta paskalta kohtalolta välttynyt mutta eihän sitä siinä hetkessä tullut ajateltua...
 
Viimeksi muokattu:

EndCircle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Tällä hetkellä ei vituta mikään, mutta tätä ketjua kun on lukenut niin olen ruvennu kiinnittämään pelatessani sellaisiin asioihin huomiota mikä muita on vituttanut. Nyt, jos ei ihan vituta, niin ainakin häiritsee nämä asiat. Eli ennen tämän ketjun lukemista pelasin hyvinkin tyytyväisenä Änäriä, voitin tai hävisin.
 

Lavis

Jäsen
Vituttaa. Toisesta stikistä, jota painamalla pelaajan pitäisi luistella eteenpäin luistelussa nopeempaa se alkaa vippailee kiekkoo, nostaan mailaa ja vaihteleet ketjuja sekä kuvioita. Mitä vittua?
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Vituttaa. Toisesta stikistä, jota painamalla pelaajan pitäisi luistella eteenpäin luistelussa nopeempaa se alkaa vippailee kiekkoo, nostaan mailaa ja vaihteleet ketjuja sekä kuvioita. Mitä vittua?

Mikäli konsolinasi on pleikkari, vika on sen ohjaimessa eikä itse pelissä. Muutamalla tutulla tekee ajoittain ihan samaa. Ja tämä siis pleikkarilla, 360:lla ei vastaavaa ole tapahtunut.
 

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
Momentumista

Itse en juurikaan jaksa valittaa bugeista yms. hyvää ajanvietettä tää peli on kun ei liian vakavasti ota :)

Mutta tuohon "momentum" -asiaan törmäsin eilen. Pelailen itse melko paljon offline -peliä, lähinnä Be a GM:ää. Turpaan tulee välillä kunnolla ja välillä voitan samalla mitalla. Eli, ekassa erässä laukaukset mulle 15 - 3 ja taululla tylyt lukemat 0 - 3... Tässä vaiheessa siis paloi nk. kiinni ja löin lekkeriksi koko pelin (quittaaminen ei ole vaihtoehto). Aloin jäähyilemään yms. säätöä ja kolmannen erän alkuun vihu tekikin sitten 0 - 7 maalin.

Tässä vaiheessa iski kyllä joku "momentum" päälle, nimittäin vastustaja lopetti taklaamisen/pelaamisen tykkänään ja mun "poikkikentän 4 miehen längistä takatolpalle" -syötöt löysi lähes poikkeuksetta tiensä perille. Maalivahtikin vaikutti hetken ihan tavalliselta kuolevaiselta... :)

Puoleen väliin erää mennessä pääsin pelissä tilanteeseen 4 - 7, jonka jälkeen tekoäly löysi kiveksensä taas jostain ja palattiin normaaliin päiväjärjestykseen.

Hävisin pelin 4 - 8.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli konsolinasi on pleikkari, vika on sen ohjaimessa eikä itse pelissä. Muutamalla tutulla tekee ajoittain ihan samaa. Ja tämä siis pleikkarilla, 360:lla ei vastaavaa ole tapahtunut.
Pitää paikkaansa. Meikäläisellä molemmat ohjaimet ovat alkaneet temppuilla viime aikoina niin paljon, ettei edes viitsi pelata NHL:ää enää. Hiukan turhauttavaa kun pitäisi lähteä nopeasti omiin niin kaveri vetää korkeaa polviasentoa keskialueella, tai vastaavasti hyökkäyksiin lähtiessä yrittää pientä nättiä lättyä heittää itselleen eteen. Tosin kyllähän kapulat alkavat varmaan olemaan elinkaarensa päässä, kolmen kovan käyttövuoden jälkeen.

Ohjaimetkin sen verran hintavia, ettei raaski uusiin enää investoida. Muissa peleissä vastaavaa ongelmaa ei ole, kun vasemmalla tatilla hoidetaan pelkkä liikkuminen.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Mikäli konsolinasi on pleikkari, vika on sen ohjaimessa eikä itse pelissä. Muutamalla tutulla tekee ajoittain ihan samaa. Ja tämä siis pleikkarilla, 360:lla ei vastaavaa ole tapahtunut.

Totta, mutta minulla käy todella usein sama juttu vaikka sama ohjain toimii toisissa peleissä täydellisesti. Eli, kun painan R3-näppäimen pohjaan NHL:ssä pohjaan tapahtuu vaikka mitä, paitsi sitä mitä pitäisi, mutta taas toisessa pelissä R3-näppäin toimii kuten pitäisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös