NHL 13:n vitutusketju

  • 83 312
  • 320

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Voi nyt perkele. Johdin HUT:n verkkopelissä ruotsalaista vastustajaa 4,3 sekuntia ennen loppusummeria maalein 3-0, jolloin peli vihellettiin poikki, koska ykkössentterini loukkaantui. Tämän jälkeen aloitus otettiin viisi kertaa, ennen kuin PS3 ilmoitti, että synkronointi ei onnistu eikä tuloksia kirjata leaderboardeille.

Lähes identtisesti sama homma HUT:ssa pari päivää sitten. Johdan ruotsalaista vastaan 3-0, kunnes noin 1-2 sekuntia ennen loppua vastustaja luistelee paitsioon ja tulee ilmoitus ''synkronointi blaablaa''. Kyllä otti rehellisesti pannuun.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Reilukerho kokoontui EASHL:ssa. Koko pelin meidän joukkuetta hakattiin maalin edessä ilman rangaistusta. Sitten minä kolaan jätkän meidän maalin edessä, niin 5MIN RANGAISTUS!?!?

Muutenkin vituttaa samaisessa muodossa nuo yksinyrittäjät, jotka ei muuta ole tehneet, kun kehittäneet nopeuden tappiin ja kärkkyy siniviivalla läpiajoa. Yritä siinä saatana kehittyä kun aloittanut tän muuten niin mahtavan pelimoodin viikko sitten. 80% prosenttia pakeistakin luulee olevansa Erik Karlssoneja ja yrittävät yksin päästä kaikista ohi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jösses, mitä skeidaa oli tarjolla GM Connected pelissä äsken. Tasainen peli tilastojen valossa. Paitsi, etten saanut maalia millään keinolla ja kaveri teki helppoja häkkejä. Lopputulos 0-6. Vitun vittu.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Reilukerho kokoontui EASHL:ssa. Koko pelin meidän joukkuetta hakattiin maalin edessä ilman rangaistusta. Sitten minä kolaan jätkän meidän maalin edessä, niin 5MIN RANGAISTUS!?!?

Muutenkin vituttaa samaisessa muodossa nuo yksinyrittäjät, jotka ei muuta ole tehneet, kun kehittäneet nopeuden tappiin ja kärkkyy siniviivalla läpiajoa. Yritä siinä saatana kehittyä kun aloittanut tän muuten niin mahtavan pelimoodin viikko sitten. 80% prosenttia pakeistakin luulee olevansa Erik Karlssoneja ja yrittävät yksin päästä kaikista ohi.

Jos olet ajanut kaverin 5min arvoisesti niin ainakin vastustaja on loukkaantunut tällöin.
Suosiolla sanon, että osta nopeus ja kiihtyvyys +5 ja +3 boostit jos haluat pelata ja pysyä jotenki muiden perässä alottelevalla kortilla. Supertähti 3 pysyt jo täysin muiden mukana.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En enää epäile yhtään, etteikö NHL 13:ssa olisi "vaihetta". Pelasin eilen kaksinpeliä vieressä istuvaa ihmistä vastaan, ja tapahtui seuraavia asioita:

Ensimmäisessä pelissä pääsin laukomaan Bostonilla 26 kertaa, kaveri pelasi Los Angelesilla ja sai hänkin 25 laukausta. Taklaukset: Boston 17 ja LA 24. Voitin 3-2. Seuraavassa pelissä olin saanut toisen erän jälkeen yhden taklauksen, kaverilla niitä oli melkein 30. Maalit olivat 4-0 kaverilleni. Vaikka kuinka yritin taklata, ei tapahtunut mitään, vastustajan pelaajat olivat kuin saippuapaloja. Kun peli oli ratkennut jo, kaveri ei ohjannut pelaajia lainkaan, ja minä yritin taklata niitä. Ei mitään vaikutusta. Kaikki aloitukset hävisin, sellaisenkin aloituksen, jossa kaverin ohjain oli soffalla eikä hän koskenut siihen. Minä yritin kovasti vääntää siinäkin aloituksessa, mutta hävisin sen.

Lauantaina olin ennätyksellisesti HUT:ssa viikkolistan sijalla 243, eilenkin vielä pärjäsin kohtuudella, mutta tänään olen hävinnyt 10 ottelua peräkkäin. Yhdessä matsissa oli minulla 36 kutia vastustajan 14:ää vastaan, mutta hävisin 5-1.

Xboxilla NHL 13 on silkkaa tuskaa sen bugisuuden takia. PS3:lla pelaaminen on minusta parempaa, vaikka alan pikku hiljaa vihata koko paskaa juuri tuon "vaiheen" takia.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Online pelissä on helkutin ärsyttäviä nämä pelaajat, jotka surffailet pakilla koko kentän läpi. Mahdoton muka taklata tai tökkiä kiekkoa lavasta.
Onko jotain neuvoja näitä pelaajia vastaan?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Online pelissä on helkutin ärsyttäviä nämä pelaajat, jotka surffailet pakilla koko kentän läpi. Mahdoton muka taklata tai tökkiä kiekkoa lavasta.
Onko jotain neuvoja näitä pelaajia vastaan?

Ei sen kummemmin niiltä tarvitse yrittää kiekkoa karvata tai yrittää taklata,pyri ohjaamaan laitoihin peruuttelemalla ja pokettamalla samalla.
 

trap

Jäsen
En enää epäile yhtään, etteikö NHL 13:ssa olisi "vaihetta". Pelasin eilen kaksinpeliä vieressä istuvaa ihmistä vastaan, ja tapahtui seuraavia asioita:

Tämä momentum/handicap/skriptaus on kyllä aivan järkyttävää paskaa ja pelin syöpä. Tappaa valtavasti pelin mielekkyyttä, kun tietää että välillä kone päättää pelata toisen jengin pussiin. Ei voittaminen pääsääntöisesti näissä selkeissä handicap-peleissä ihan mahdotonta ole, mutta pari kertaa on kyllä palanut täysin kiinni, kun on jäänyt sellainen tunne ettei yksinkertaisesti edes saanut rehtiä mahdollisuutta tapella voitosta. Ja se on aika perseestä GM Connectedissa 82 matsin runkosarjan jälkeen lähteä pleijareissa lauluun tällaisen pelin siivittämänä (tapahtunut kahdesti 1. kierroksella, välissä yksi Stanley Cup).
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Tänään pelailin pitkästä aikaa, ja voi veljet kyllä mikä matsi tuli. Siis konetta vastaan, be a GM, vaikein vaikeustaso. tätä ennen oli 25 matsia putkeen voittoja, pelasin nyt 7 peliä, 6 voittoa mutta se yksi peli, mitä vittua... Phillyllä pingviinejä vastaan, 8-1 pataan. 17 laukausta ja 9 torjuntaa. y-h-d-ek-s-ä-n voi helvetti, bryzi päästi 4 maalia ekaan erään, kakkosmoke ei paljoa paremmin pärjännyt. voi hyvää päivää mitä paskaa oli pelata kun ekan erän joka laukaus tuntu menevän maaliin. pelin lopuksi pinguilla oli kolme tai neljä pelaajaa ilman tehopisteitä. joka laukaus tuntu menevän maaliin, yksikään tilanne ei ollut paha, mitä vittua moket?!?!? saatanan saatana. lisäks giroux loukkaantu tokassa vaihdossa pariks viikoks telakalle. jes.
 

vilho

Jäsen
Hutissa 7 vai liekö nyt 8 pelin tappioputki, ei pysy enää laskuissa. Mikään ei vaan mene sisään, vaikka on paikkoja - tyhjiä maaleja, läpiajoja, onetimereita.. Enää ei ole banaani otsassa vaan kaksimetrinen eu-normit täyttävä tuorekurkku. Alkaa loppumaan huumori kun Lehtonen torjuu Keslerin onetimerin maalin toiselta kulmalta jollain kuperkeikalla tai Vanek ampuu ohi jatkuvasti tyhjästä. Ja kyllä, uskoisin osaavani tähdätä - kai se on tässä tullut viimeisten viiden vuoden aikana jo harjoiteltua.

Kaiken kruunaa se, kun joku AHL-mokke tai Raanta on vastustajalla aivan maaginen sankari ja omassa päässä Vokoun miettii, että oliko tämä kiekko se mikä piti ottaa kiinni, vai antaa vastustajalle rebound aivan luonnottomaan paikkaan, että sen saa kaivaa selkänsä takaa.

NHL 14, tule ja pelasta. Tai olisipa töitä.

EDIT:
Lisätääs vielä. Äsken sitten johdan peliä viimeisellä minuutilla, vastustaja 2v1 hyökkäykseen. Kamppaan toisen, niin kiekkohan karkaa siltä ja menee Vokounin längistä sisään. Ei vittu ole totta. Voitte toki arvata miten peli päättyi. Vastustajalle momentum ja 2,9 sekuntia ennen pelin loppua 5-4. Niin, nyt kun sai itsekin tehtyä neljä maalia niin omiin meni sitten myös. Yleensä kun menee se kaksi, max kolme.

Ja sekin tässä pelissä vituttaa, kun voi taklata selästä suorassa luistelussa olevaa pelaajaa. Ei nyt jumalauta, ei Phaneuf vaan polje juuri vaihdosta tullutta Kesleriä kiinni läpiajossa ja taklaa takaapäin niin, että ukko lentelee kuin olisi jäänyt vastapalloon tulleen taklauksen alle.
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja sekin tässä pelissä vituttaa, kun voi taklata selästä suorassa luistelussa olevaa pelaajaa. Ei nyt jumalauta, ei Phaneuf vaan polje juuri vaihdosta tullutta Kesleriä kiinni läpiajossa ja taklaa takaapäin niin, että ukko lentelee kuin olisi jäänyt vastapalloon tulleen taklauksen alle.

Tämä jaksaa vituttaa aina! Vaikka peliä on jauhettu jo kauan, niin tuohon ei totu. Aina kuvittelee, että kiekko on hallussa, mutta sitten joku tuuppaa selästä ja oma pelaaja pyörii pitkin kenttää.

Toissapäivänä pelasin konetta vastaan ja olin tappiolla ensimmäisen erän jälkeen 3-0. Sanomattakin selvää, että vastustajalla oli 4 laukausta, joista kolme meni sisään. Onneksi tuosta vielä noustiin.

Kolmas maali taisi mennä siten, että pakki laukoi viivalta, maila katki ja kiekko lipuu hitaasti maalia kohti. Maalivahdilta hirveä "pelastus" ja kiekko suoraan hyökkääjän lapaan. Kaksi muuta maalia olivat ihan kamalia nollakulmasta sutaistuja paskoja.

Meinasi ohjain lentää taas kerran.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Taidan olla jo vakiokamaa tässäkin ketjussa. Nyt oli ihmeellinen voittoputki(!) menossa ja ensimmäistä kertaa sain tehty viisi malia otteluun, voitinkin 5-1. Mutta sitten tuli Anaheim Ducks... Miksi niitä vastaan syöttöprosentti on aina n. 50? Ja miksi suurin osa kudeista ei niitä vastaan mene maalille? Miksi HELVETISSÄ ne syöttelee keskialueella n. minuutin kiekkoa toisillee, eikä siihen vaan pääse väliin. Sit huitasen ja saan jäähyn. Ja miksi 3s ennen 3. erän loppua Selänne vetää jalat alta (tietokone hehkutti hienoa taklausta, top 10 jopa!) ja tekee tasotusmaalin. Sitten rankkareilla kiekko "sattu menemään" poikkipuuhun kolme kertaa.

I love this game! Tosin nyt on jo kivempaa, kun alka pystyä taistelemaan play off-paikasta - meni muuten helvetin kauan että oppi edes jotenkin tätä pelaamaan kun nyt vasta hankin PS3n... Tässä ei ole oikeastaan mitään samaa verrattuna vanhoihin änäreihin - kaikki täytyi opetella uudestaan. Alussa tuo hyökkäysalueella syöttely oli järkyttävän vaikeaa ja siksi hyökkäykset oli pääsääntöisesti paskoja. Edelleenkään en tosin tee tätä "kiekko päätyyn ja perään" taktiikkaa, koska jostain syystä omat ukot ei tule koskaan apuun, molemmilla puolilla on vastustajan heebo oottelemassa sitä kiekkoa, omat vaan oottelee että itsekseni hoidan homman.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
GMC, tiukka peli, 19.7 sekuntia pelaamatta, minä ylivoimalla ja peli 0-0 ja peli ollut hyvä ja tiukka. Omat ukot ei saa edes tyhjiin.

Sitten tapahtuu tämä:

tavares | EA SPORTS

Olen sanaton. Siis oikeasti. Sen luokan haistavittu-maali, terveisin: EA, ettei mitään vitun rajaa.

Saatanan vittu.

Edit: Linkki vie Easportsin videosivuille.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Sitten tapahtuu tämä:
No, oli sulla kuitenkin Fleury maalissa, että realististahan tuo vaan on. :)

Jätkä selkeästi tiesi mistä vetää. Oon itekin tehnyt muutaman täysin ansaitsemattoman maalin tasan tosta samasta kohdasta. Lättysyöttö patjoihin viivan jälkeen on toinen, joilla voi toisinaan ilahduttaa vastustajaansa. Joo, ymmärrän vitutuksen silti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No, oli sulla kuitenkin Fleury maalissa, että realististahan tuo vaan on. :)

Jätkä selkeästi tiesi mistä vetää. Oon itekin tehnyt muutaman täysin ansaitsemattoman maalin tasan tosta samasta kohdasta. Lättysyöttö patjoihin viivan jälkeen on toinen, joilla voi toisinaan ilahduttaa vastustajaansa. Joo, ymmärrän vitutuksen silti.

Ei. Rinne siellä on, mies imee välillä huolella längistä vetoja. Fleury nauttii 9.4 miljoonan palkkaa Flamesissa. Muutenkin vanhasta Penguinsista tuolla on vain Sid, Letang, Kunitz ja Joe Morrow. Näistäkin Letangin ja Kunitzin hommasin takaisin.

Hyvä tietää että nämäkin jotain ns. kusetusmaaleja.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten helvetissä voi jokainen peli ratketa johonkin aivan käsittämättömään maaliin AINA! Niin monesti on peli ollut todella tiukka ja vähämaalinen, kunnes jompikumpi tekee puolivahingossa maalin a) siniviivalta b) nollakulmasta tai c) maalivahdin ihmeellisen sijoittumisen takia. Kaveri voitti pelin maalilla, jossa hän "vahingossa" lämäsi nollakulmasta maalille ja maalivahti suoraan sanottuna väisti vedon. Aivan sama vaikka häviäisin 5-0 kuhan ne maalit tulisivat realistisista tilanteista. Vai kuinka monesti ottelun ratkaisumaali on todellinen hörppäys maalivahdilta?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nämä "ripuliranteet" ovat kyllä liian isossa roolissa. Kavereiden kesken on GM Connected-liiga pudotuspelivaiheessa ja ekalla kierroksella sattui ja tapahtui kaikenlaista. Ekassa matsissa johdin Floridaa 1-0 jonnekin 51-53. minuutille asti. Ei mene mikään, ei edes tyhjään maaliin. Ottelu ratkesi, kun yritin syöttää Markovilla siniviivalta omalle hyökkääjälle, mutta kiekko menikin suoraan kohti maalia ja maaliin. Hienoa, voitin ottelun tosi realistisesti.
Toisella kierroksella vastassa oli NYR. Henkka Lundqvist pelasi sillä jumalamoodilla 2/3 osaa matsista. Tämän 1/3 osan aikana meni kuitenkin kaikki. Matsista toiseen sama laulu. Voitin matsit 5-1, 6-3, 7-2 ja 8-4.
Oma vitutuksen aihe on kuitenkin tuomaritoiminta. Vittu, mikä meininki taas. Itse sain 6-9 x 2 min joka pelissä, kun NYR nappasi samalla pelityylillä 0-2 x 2 min. Miksei säännöt ole samat molemmille? Ei pysty ymmärtää.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Nyt pidän oikeasti viikon tauon tästä pelistä. En ole saanut kuuteen peliin yhtäkään ylivoimaa! Ihan tasaisia nuo pelit on silti olleet, mutta alkaa ärsyttää kun itselle vaan tulee bottipelaajien ottamia jäähyjä sit vastustaja ei saa jäähyä, vaikka puolet mun hyökkäyksistä tyssää siihen että pelaaja "taklataa" hyökkäysalueella ja se makoilee ikuisuuden. Miks se kiekko ei pysy mun lavassa jos mua taklataan? vastustajilla pysyy :)

Nyt mennään viikko Assassins creedillä. Vitun EA.
 

Dängleri

Jäsen
Nyt pidän oikeasti viikon tauon tästä pelistä. En ole saanut kuuteen peliin yhtäkään ylivoimaa!

Itse en ole tainnut saada maalia HUT:ssa kuuten viimeiseen otteluun. Sitä ennen tulikin osapuilleen kymmenkunta voittoa putkeen, ja mm. kuukausittainen turnausvoitto.

Jokin piilo-ominaisuus tuossa täytyy olla, kun välillä tulee pitkiä tappioputkia ja välillä voittoputkia, pelasitpa käytännössä miten vaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse en ole tainnut saada maalia HUT:ssa kuuten viimeiseen otteluun. Sitä ennen tulikin osapuilleen kymmenkunta voittoa putkeen, ja mm. kuukausittainen turnausvoitto.

Jokin piilo-ominaisuus tuossa täytyy olla, kun välillä tulee pitkiä tappioputkia ja välillä voittoputkia, pelasitpa käytännössä miten vaan.
Musta taas tuntuu, että heti kun mun pisteprosentti on yli 60 peli tekee pelistä vaikeamman. Ei tule yv:tä, av:ta tulee, joka hemmetin matsissa vastustaja vesta on top3 pelaaja. Mulla on nyt liigan paras yv%, mutta eihän se mitään merkkaa kun niitä ylivoimia on n. kymmenen ja kausi puolivälissä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo´o. Äsken taas vedot itselleni 22-7 ja milläpä kone voittaa? No eka maali oli sentään ohjaus maalin edestä? Mutta tämä toinen? Vittu tän pelin syöpä.

Perus sinnepäin luistelu ja lörppö längistä sisään. Helluvitunrei.

Pitäisi oikeasti nyt vaan jättää tämä paskakasa väliin, lukuunottamatta pe-la-EASHL-iltoja. Raivostuttavaa.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Ei vittu kestä tätä enää..!
Itellä 7 tyhjää maalia yhteen erään ja aina tolppa tai ohi/yli. Vastustaja luistelee vaan alueelle ja vetää erän lopussa maalia kohti ja mokke kauhoo sisään.. Ihmetyttää miks tehä peli jos kerta lopputulos pitää koneen puolesta sopia pelin alkaessa jo..
Ja kun peli rullaa vastustajan päässä mutta vastustaja ei saa kiekkoa nii konepeluri päättää ottaa järkevän jäähyn luistelemalla maalivahtia päin vaikkei mitään tarvetta luistella sitä kohti. Kone ottaa muutenkin ihan älyttömiä jäähyjä. Täysin kiekottoman pelaajan estämisistä/taklauksista sitte ei tule mitään..
Omien pelaajien nopeus ei vaan riitä vaikka mm. Henriquella 98 nopeus.
Nyt on vitutuskäyrä tähän paskaan ihan huipussaan!

HUT:ssa on n.15min päästä myytävänä 50-100 pucksiin muutamia pelureita 1pvä:n kohdalla mm. Gretzky, Lemieux, Jagr, Stamkos, Karlsson, Kovalchuk, Quick, Tavares, Parise ja muutamat muut. Kaikki Devilssejä. Brodeur, Jagr ja Clakson viikon tähtinä tjsp.
e.Quick on väsyny tai jostai syystä ei halua vaihtopakkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Eashl playoffit. Kolmatta erää pelattu 10 minuuttia, joukkueemme on 1-0 tappiolla, mutta hyvä mylläkkä päällä ja tasoitus roikkuu ilmassa. Joukkueemme ensimmäinen pokaali on lähempänä kuin koskaan, kunnes: "Yhteys EA:n palvelimiin on katkennut..."

Eipä muuta.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Siis voi jumalauta! Muilla samaa ongelmaa.. Pelaan xboxilla ja en saa enää HUTissa puckseja peleistä?!? Myös Raskin kohdalla näyttää koko ajan Z, vaikka olen penkittänyt sitä jo useamman pelin putkeen. Menee hermo.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siis voi jumalauta! Muilla samaa ongelmaa.. Pelaan xboxilla ja en saa enää HUTissa puckseja peleistä?!? Myös Raskin kohdalla näyttää koko ajan Z, vaikka olen penkittänyt sitä jo useamman pelin putkeen. Menee hermo.

En tiedä miten boxilla, mutta itselleni tuli pleikkarilla aikoinaan sama homma ja sen paskan takia meni varmaan 20 peliä hukkaan ennen kuin älysin. Sitten menikin monta päivää etsiskellessä mikä voisi olla vikana ja siinä oli joku haistapaska-bugi. Jouduin deletoimaan NHL13-profiilini ja asentemaan uudestaan. Sitten kyllä toimi, mutta meni kyllä maku koko paskaan. Tähän kun lisätään nuo "yhteys EA:n palvelimeen on katkennut"-haistatukset ja vitun käsittämättömät perseripulimaalit niin minulle tuo HUT riitti.

Muutenkin täytyy vielä itkeä tuosta maalivahtien toiminnasta. Pelasin tuossa yhden täyden kauden verran Be A GM:ää ja voi helvetin vittu, kun seuraava kausi alkoi. Maalivahdit on kehittyneet aivan saatanasti ja niiden taakse on aivan mahdoton tehdä maalia. Henrik Lundqvist ja kymmenen avopaikkaa takatolpalta josta pääsee pistämään "tyhjiin". Sieltä se saatanan mulkku kesken poikittaisliikkeen toiseen suuntaan syöksyy joka vitun kerta loikaten sen kiekon eteen ja ottaa sen kaikenlisäksi vielä haltuun. En vittu pelaa tuota paskaa enää yhtään. Ärsyttää kun tekisi mieli pelata, mutta sitten tulee tuollaisia aivan täysin mahdottomia temppuja. Sitten taas kun sieltä joku Dan Girardi laukoo siniviivalta roikulla rannetuhnun, niin siellä on joka toisella kertaa aina joku Marian Gaborik ohjaamassa Charan puristuksista kiekon vaivattomasti Raskin längistä. Sitten peli päättyy 5-0 vaikka laukaukset on tyyliin 17-40.

En ole aiemmin tänne avautunut, mutta voi vittu että tämä on paskaa! Haistakaa jo siellä EA:lla vittu ja tehkää sellainen peli seuraavalla kertaa jolla on jotain tekemistä oikean jääkiekon kanssa. Jos vittu takatolpalta pääsee laukomaan avoimeen maaliin niin se sinne menee jos maalivahti on toisella kulmalla ja ei onnistu pistämään ohi. Tehkää sellainen että sinne takatolpalle ei pääse niin helposti vapaaksi mutta älkää nyt vitussa korjatko tuommoisia virheitä tekemällä maalivahdeista tuommoisia yli-ihmisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös