NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 057
  • 1 596

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Menee vähän hermot tän änärin kanssa, tuossa äsken TEIN rankkarista maalin, mutta ei hyväksytty... Eikä ollut mikään liru sinnepäin, vaan harhautus rysty-ranne ja pesään. Ja aiemmin samassa ottelussa jäähy vihellettiin mutta kukaan ei jäähylle joutunut.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menee vähän hermot tän änärin kanssa, tuossa äsken TEIN rankkarista maalin, mutta ei hyväksytty...
Sama käynyt myös minulle ja hävisin ottelun tuon takia. Useamman kerran käynyt myös niin, että kiekko "karkaa" rankkarissa n. sekunniksi ja se vihelletään pois, eli ei siis karkaa minnekään nurkkaan vaan ihan vaikka puolessa välissä matkalla maalille lipsahtaa hetkeksi sivulle ja otan sen heti mukaan edes kääntämättä rintamasuuntaa. Raivostuttavia juttuja, mutta minkäs teet.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Sama käynyt myös minulle ja hävisin ottelun tuon takia. Useamman kerran käynyt myös niin, että kiekko "karkaa" rankkarissa n. sekunniksi ja se vihelletään pois, eli ei siis karkaa minnekään nurkkaan vaan ihan vaikka puolessa välissä matkalla maalille lipsahtaa hetkeksi sivulle ja otan sen heti mukaan edes kääntämättä rintamasuuntaa. Raivostuttavia juttuja, mutta minkäs teet.
Kyllähän tuota tapahtuu tämän tästä, kiekko karkaa sadasosasekunniksi ja komeasta veivistä tullutta maalia ei hyväksytä. Minua tuo nyt ei häiritse kun tuo tapahtuu yleensä vastustajalle ;)
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kumma ku porukalle tapahtuu tuollaisia, itse pelaan päivittäin monia pelejä ja 7 päivää viikossa melkeinpä ja vielä tähän mennessä ei uusimman pelin kanssa ole tullut mitään omituista vastaan. Tai sitten vain olen sokea.

Nyt tuntuu taas raivostuttavalta pelata, jotenkin onnistuin saamaan pelin aivan saatanan vaikeaksi. Mikään ei onnistu ja aina tulee tappio parilla tai kolmella maalilla.

Siis en valita tietenkään vaan hyvä vaan että on vaikeaa!
 
Siis en valita tietenkään vaan hyvä vaan että on vaikeaa!

Sen pitää olla sopivan vaikeaa ja mahdollisimman realistista. Itse en ole onnistunut tässä vieläkään, koska olen tehnyt selvästi vähiten maaleja sekä päästänyt vähiten koko sarjakauden aikana. No, pudotuspelipaikan eteen sentään on taisteltava nyt tosissaan. Kymmenen peliä jäljellä ja vain kaksi pistettä viivan yläpuolella. Eli siis jännäksi menee. Joukkueena on Anaheim Ducks. Katson sitten tämän kauden jälkeen, että jos vielä kerran innostuu testaamaan asetuksia ja yrittää laittaa maalimäärät nousuun... Minun pistepörssi on todella naurettavaa katsottavaa, kun katsoo esim. oikeaa Ducksin pistepörssiä. Visnovsky 30 pistettä, hahhah. Siinä vain yksi hyvä esimerkki.
 

Matsku

Jäsen
Jeeps. On tää kyl välil uskomatonta kuraa livessä. Pari min vikaa erää jäljellä ja johdin jotain maailman 500. sijalla olevaa juustoa 3-1. No eiköhä tää quittaa ja jää ruutuun teksti "Odota hetki". No mähän odotan vartin ja mitään ei tapahdu. Lähen veks ja tappioha siit tuli. Vaikee kyl käsittää et yks maailman suurimmista pelivalmistajista ja sen pelatuimmista konsolipeleistä ja ihan vitusti täynnä kaikenlaisia bugeja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikee kyl käsittää et yks maailman suurimmista pelivalmistajista ja sen pelatuimmista konsolipeleistä ja ihan vitusti täynnä kaikenlaisia bugeja.
Nimenomaan. Viime aikoina on lagi noussut aika rajusti ja pelaaminen aika tuskaista.

EASHL on kyllä bugista koko touhu. Usein jäätyy "pukuhuoneeseen" ja joutuu taas käynnistämään uudelleen. Välillä taas heittää pois pelistä main menuun ilman syytä.
 

roller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Osaisiko joku auttaa...Kiekon ollessa minulla hyökkäyspäässä, niin usein tulee tilanteita missä pelaajani alkaa heittämään itse syöttöjä tai lättyjä oman joukkueeni muille pelaajille. Varsinkin kun olen laukomassa. Pulustuspäässä huomaa saman ongelman kun olen kiekottomana. Oma pelaaja tuikkii mailalla eteenpäin vaikka liikutan vaan pelaajaani.

Tämä mystinen asetus vai mikä ikinä tähän toimintoon johtaakin, niin ei ole ollut alusta asti vaan tullut vajaa kuukausi sitten. On koitettu nollata kaikki asetukset, aloittaa koko kausi uudestaan, muutettu asetuksia jos jonkinlaiseksi mutta tuntuu ettei mikään auta.

Lisäksi vähän samanlaista ongelmaa löytyy kenttien vaihdoissa. Usein kun olen laukomassa, niin laukaus ei lähde tietokone alkaa vaihtamaan minulle kentällisiä. Ja jos laitan vaihdot itseni tekemiksi, niin se ei vaihda kenttiä mutta tuo kenttävalikon siihen eteen vaikken ole kyseistä nappia painanut.

Jos löytyy vinkkiä, niin innolla otetaan vastaan. Tarvii muuten alkaa odottamaan NHL 2012 ja siirtää tämä peli hyllylle pölyttymään.

Voisiko ohjaimessa olla vikaa? Pleikkari ei kuitenkaan ole kuin noin 3kk vanha.
 
Viimeksi muokattu:

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Jeeps. On tää kyl välil uskomatonta kuraa livessä. Pari min vikaa erää jäljellä ja johdin jotain maailman 500. sijalla olevaa juustoa 3-1. No eiköhä tää quittaa ja jää ruutuun teksti "Odota hetki". No mähän odotan vartin ja mitään ei tapahdu. Lähen veks ja tappioha siit tuli. Vaikee kyl käsittää et yks maailman suurimmista pelivalmistajista ja sen pelatuimmista konsolipeleistä ja ihan vitusti täynnä kaikenlaisia bugeja.

Oletko varma että hän lopetti?
Minulla tekee välillä silleen, että ottaessani "aikalisän", eli valikkoon mentäessä ja sieltä poistuessani, kone menee jumiin. Se jää vain jurraamaan paikolleen, eikä mikään enään toimi. Se "odota hetki" jää vielä hämäämään sinne yläkulmaan ja vaikuttaa siltä, jotta toinen tekee myös jotain siellä...
 

Matsku

Jäsen
Oletko varma että hän lopetti?
Minulla tekee välillä silleen, että ottaessani "aikalisän", eli valikkoon mentäessä ja sieltä poistuessani, kone menee jumiin. Se jää vain jurraamaan paikolleen, eikä mikään enään toimi. Se "odota hetki" jää vielä hämäämään sinne yläkulmaan ja vaikuttaa siltä, jotta toinen tekee myös jotain siellä...
Joo, katkes keskialueella. Ja ku katoin gamercardista ni vastustaja oli tilassa "Offline". Lähes sadasta matsista tällä 6 tappiota ni kävi vaan mielessä, että osaa jonkinsortin tilttauskikan. Tiedä näitä!
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Onko porukalla täällä tapana luovuttaa online matsit "aina", kun vastustaja karkaa hiemankin suurempaan johtoon? Alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo asia, kun omat statsini ovat tällähetellä 33-11-2, niin voitoista varmaan yli 20 on tullut luovutuksella.
Mielestäni EASportsin pitäisi kehittää tuohon joku rangaistusjärjestelmä eli, jos luovutus% nousee vaikka yli 5% niin tulisi vaikka kuukauden banni noihin verkkopeleihin ja sitten taas pitempiä rangaistuksia jos ei siitä opi jne.
Mitä oon katsellu noita vastustajien statseja niin pahimmilla tyypeillä luovutus% huitelee jossain 40-50%:n paikkeilla..
Toinen mikä ärsyttää on se, että varmaan 70% vastustajista ottaa Vancouverin mikä on vitun ärsyttävä ja hyvä joukkue, kun itse hakkaat jollain Floridalla tai Nashvillellä, perkele!
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Myös se mikä on, niin se on joko Canucks tai Red Wings. Aina. Itse pelasin yhden matsin Edmontonilla. Pieksin Detroitin. Vastustaja lähti pelistä kesken.

Mikä siinä Vancouverissa niin kiehtoo?

NHL 11Vancouver ei ole sen ihmeempi joukkue kuin mitä IRL. Ei siellä ole kuin 2x Sedin.
 
Viimeksi muokattu:

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Baloun;3611196 begin_of_the_skype_highlighting**************3611196******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3611196******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3611196******end_of_the_skype_highlighting kirjoitti:
Myös se mikä on, niin se on joko Canucks tai Red Wings. Aina. Itse pelasin yhden matsin Edmontonilla. Pieksin Detroitin. Vastustaja lähti pelistä kesken.

Mikä siinä Vancouverissa niin kiehtoo?

Konsolipeli Vancouver ei ole sen ihmeempi joukkue kuin mitä IRL. Ei siellä ole kuin 2x Sedin.

Itse yritän pelata tasaisesti kaikilla joukkueilla, jopa niillä kaikista paskimmilla. Itseäni juuri vituttaa ne helvetin Sedinit siellä, koska niitä joutuu katselemaan, "joka" pelissä eikä se Luongokaan mikään huono ole.
Olisihan se toki ehkä helpompaa pelata aina jollain Red Wingseillä tai NY Rangersilla, mutta vaihtelu virkistää..:)
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsellä on pikapelien luovutusprosentti 0% ja siinä pysyykin, ellei netti nyt satu jossain pelissä katkeamaan kesken kaiken. Eli pelit pelataan hamaan loppuun asti, vaikka kuinka vituttaisi. Eilen hävisin jollekin top100-pelaajalle 9-3 ja välillä kyllä kävi mielessä lähteä vain pois, kun tajusi ettei itsellä ole mitään jakoa vaikka kuinka skarppaisi kun toinen on ilmeisesti pyhittänyt koko elämänsä änärin pelaamiselle. Sen sijaan normaalipeleissä itseä ei kyllä haittaa jos vastustaja lähtee, sillä yleensä johdan siinä vaiheessa jo selkeästi ja dominoin peliä, joten lopputuloksesta ei ole juuri epäselvyyttä. Mielummin oikeastaan vastus lähtee ja pääsen nopeammin etsimään tasavertaista vastustajaa, kun pieksän jotain vasta-alkajaa 20-0 tai surffailen keskialueella 8-0 -tilanteessa ja odotan pelin loppumista. HUT-turnauspeleissä sitten kesken lähtemistä en hyväksy missään tilanteessa, kun luovutusvoiton saaja ei pääse turnauksessa eteenpäin. Mukavaa ensin hakata finaalia 5 kertaa ja vastustajat luovuttavat kaikki, kunnes 6. kerralla vastaan tulee joku mörssäri jolle häviän 10-0.

Ja vastaan kyllä pikapeleissä tuntuu aina tulevan Vancouver, Washington, Detroit tai Pittsburgh. Rasittavaa, mutta minkäs teet. Eipä nuo änärijoukkueiden tasoerot onneksi niin isoja ole, että pelit niihin ratkeaisi. Niin, ja itse siis pelaan Minnesotalla kaikki pelini.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Konetta vaihdan sitten kun pleikkaria voi pelata xboxin ohjaimella.

Itseasiassa boxin ohjaimella pystyy pelaamaan pleikkaria, tarvitset vain adapterin. Sen kanssa joutuu kyllä käyttämään piuhaa, mutta jos se ei haittaa niin googlesta löytyy lisäinformaatiota.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Onko porukalla täällä tapana luovuttaa online matsit "aina", kun vastustaja karkaa hiemankin suurempaan johtoon? Alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo asia, kun omat statsini ovat tällähetellä 33-11-2, niin voitoista varmaan yli 20 on tullut luovutuksella.
Mielestäni EASportsin pitäisi kehittää tuohon joku rangaistusjärjestelmä eli, jos luovutus% nousee vaikka yli 5% niin tulisi vaikka kuukauden banni noihin verkkopeleihin ja sitten taas pitempiä rangaistuksia jos ei siitä opi jne.
Mitä oon katsellu noita vastustajien statseja niin pahimmilla tyypeillä luovutus% huitelee jossain 40-50%:n paikkeilla..
Toinen mikä ärsyttää on se, että varmaan 70% vastustajista ottaa Vancouverin mikä on vitun ärsyttävä ja hyvä joukkue, kun itse hakkaat jollain
Floridalla tai Nashvillellä, perkele!

Minä kitisin samasta asiasta joku sivu takaisin...

Lähetään purkamaan tilannetta:
Olet pelannut 44 peliä onlinessa. Jos kaikki on mennyt kuten uudessa pelissä pitääkin, niin olet nyt maksimissaan tasolla 2-8. Sillä tasolla on kyllä oikeasti järkyttävästi niitä luovuttajia. Jos jaksat hakata peliä jonkun verran lisää ja nousta tasoltasi noin 10 tai siitä ylöspäin, niin lopettajia on yht' äkkiä murto osa siitä mitä nyt kohtaat. Kun pääset sitten tuohon minun tasoon, noin 500 online peliin ja tasoon 14, niin siellä ne jyvät ovat jo erottuneet toisistaan.

Kun on taas tasosta +14 ylöspäin, niin vastustajan katkaiseminen ei kirpaise enää niin pahasti. Jos olet voitolla vaikka 1-5, niin on todellakin selvää, että olet parempi ja vastustajan katkaisemisen jälkeen on parempi etsiä tasoistasi vastusta.

Eli summa summarum. Koita vain kestää ja piestä vastustajasi ja nostaa tasoasi tänne kympin yläpuolelle, jolloin saat tasoisia vastustajia. Sitten tulee se sinulle ärsyttävämpi vitutuksen aika. Rupeat häviämään pelejä... ;)

Ai niin. Se on nautinto, siis SUURI NAUTINTO, lyödä tuo Sedinin veljesten joukkue onlinessa. Se antaa minulle aina extralatauksen, kun vastustaja valitsee Vancouverin joukkueekseen. Se on aina hienompi hohdokkaampi pestä kuin mikään muu joukkue...
 

motamoro

Jäsen
. Kun pääset sitten tuohon minun tasoon, noin 500 online peliin ja tasoon 14, niin siellä ne jyvät ovat jo erottuneet toisistaan.

Kun on taas tasosta +14 ylöspäin, niin vastustajan katkaiseminen ei kirpaise enää niin pahasti. Jos olet voitolla vaikka 1-5, niin on todellakin selvää, että olet parempi ja vastustajan katkaisemisen jälkeen on parempi etsiä tasoistasi vastusta.

Minulla on livessä n. 150 peliä takana (sadas voitto tuli tällä viikolla), ja pyörin tasolla 33, eli ei tarvi noinkaan monta peliä kuin sulla, että alkaa tasoja nousta. Mitä tulee vastustajan ragequitteihin niin kyllähän siinä menee se pelinautinto aika hyvin, varsinkin silloin kun esimerkiksi kolmannessa erässä iskee 5min ennen loppua 2 maalin johtoon, jotenkin luovuttamisen ymmärtää jos ensimmäiseen erään isken täydellisen dominassin jälkeen 4-0 taululle.

Tulee niitä luovuttajia kohtalaisesti noilla suurimmillakin tasoilla vastaan. Sen sijaan omalla levelilläni on mukavasti enemmän herrasmiespelaajia jotka osaavat pelata reilusti, eivätkä valitse Vancouveria (tai Detroitia).

Onko muut muuten huomanneet että HUT:ssä on huutokauppa aika paljon hiljentynyt viime aikoina? Kortit eivät oikein mene kaupaksi, eikä tarjontaakaa ole enään suuremmin.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Onko muut muuten huomanneet että HUT:ssä on huutokauppa aika paljon hiljentynyt viime aikoina? Kortit eivät oikein mene kaupaksi, eikä tarjontaakaa ole enään suuremmin.

Olen syksyn alkuinnostuksen jälkeen taas vähän HUTia pelannut ja huomannut saman. Hinnat on poljettu niin käsittämättömälle tasolle, ettei pakkoja oikein kannata ostaa kuin "jännityksen" vuoksi, sillä kaikki haluamansa pelaajat saa yleensä ostettua suoraan halvemmalla. Ja toisekseen jos vaikka standard-pakasta tulee tuurilla joku kohtalainen NHL-jannun kortti (esim Dustin Bufyglien), ei siitä saa oikein kaupassa edes pakan hintaa takaisin.

No itse kuitenkin tykkään kun pelaan oikeastaan vaan offlineja eurooppalaisilla. Hyvin menneen offline-pelin jälkeen kun voi mennä ostelemaan viitisen uutta euro-pelaajaa jengiinsä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itselläni on pelaamisen osalta HUT lopahtanut lähes täysin, eikä pelkästään sen takia että joukkueestani tuo bugi ei vaan lähde pois. Eli pistepörssini ykkönen on joku nobody-pakki, jolla on muka 6659 pistettä ja kun miehen pistää kentälle, on hän toisena vahtina samaan aikaan Masonin lisäksi ja itse pelaan yhden puolustajan vajeella.

Huutokauppaa käyn ja leikin, mutta muuten HUT ei kyllä enää nappaa paskan vertaa. Ehkä NHL12-pelissä sitten jos bugit korjattu ja hakua parannettu.
 

Jämeräparta

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Devils
Rosteripäivityksiä on, taitopäivityksiäkin taisi jonkin rosteripäivityksen kylkiäisenä tulla.

EDIT: Virallisiin rosteripäivityksiiin pääsee pelin valikosta, jos konsoli on nettiin yhteydessä. (Oma Online tai jotain sinnepäin)

Sitten on tietysti epävirallisia päivityksiä, joista ei kyllä ole itsellä kokemuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös