Daywalker-75
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, JäKi
Olisiko NYT oikea hetki aloittaa uusi liiga? Eihän sieltä voi tulla uusia päivityksiä, eihän??
Olisiko NYT oikea hetki aloittaa uusi liiga? Eihän sieltä voi tulla uusia päivityksiä, eihän??
Mistäköhän mahtaisi nähdä online-pelin vastustajan taitotason? X-Box-versio on siis kyseessä. Omin neuvoin en tuota saanut selville.
Hiukan sekava ohje tälleen aamuksi, mutta kyllä saat ne rävellettyä auki noilla...
Noniin, eli nytten tarvittaisiin apua. Mistähän mahtaa johtua, että kun koitan pelata änäriä livessä 360:llä niin jostain syystä peli ilmoittaa, että pelaajaoikeudet eivät riitä kyseiseen asiaan? Viimeksi eilen livessä pelasin ja live-aikaakin näyttää jäljellä olevan, joten mahtaako vika olla nyt täällä päässä vai jossain muualla? Aika oudolta kun tämä meinaa tuntua..
Aloitin pelaamaan tuota GM-modea ja huomasin että kone tekee itsestään joukkueelleni muutoksia kesken pelin (muuttaa taktiikoita, ottaa tappiotilanteessa veskarin pois..). Eli ilmeisesti joku apuvalmentaja tms.? Miten saan tällaisen ominaisuuden pois päältä?
Mites muuten noita videoita saa tuonne easports.comiin? Hankin pari päivää sitten pelin ja konsolin niin olen vähän noviisi.
Vastaan ei ole edes tullut mitään pahoja riemuidiootteja, vähän tosin ihmetytti kun hävisin Ducksilla Canucksille 0-1, voitin laukaukset 32-13 ja perään tulee jotain "gg n00b"-vittuiluja.
Opin tuon pelitavan joltakin random janarilta joka vei minua kuin pässinarussa. Pelin jälkeen huomasin, että pelaaja oli todella kova (Top-10) pelaaja. Ja ei en suutu itse jos joku pelaa tuolla tavalla minua vastaan, koska olen oppinut pelaamaan sitä taktiikkaa vastaan (edes jollakin tavalla).