Voisiko joku laittaa tähän näkyviin mistä näppäimistä voi tehdä eri tuuletuksia?
PS3:lla X, neliö, ympyrä, kolmio, R2, ,L2, R1, L1, R3. Ja X kun painaa laidan lähellä niin kaveri hyppää pleksiä vasten.
Voisiko joku laittaa tähän näkyviin mistä näppäimistä voi tehdä eri tuuletuksia?
Miten voi ottaa pois sen asetuksen, että tietokone ottaa automaattisesti minulta maalivahdin pois kun olen tappiolla vikalla minuutilla?
Tämä onkin yksi asia mikä vituttaa niin suunnattomasti. Niin tosiaan, mistä tämän saa pois.
PS3:lla X, neliö, ympyrä, kolmio, R2, ,L2, R1, L1, R3. Ja X kun painaa laidan lähellä niin kaveri hyppää pleksiä vasten.
Siis tarvitaanko joka tuuletukseen vain yhtä näppäintä?
Kyllä. Tosin "mailaratsastuksen" aikana kun vatkaa oikeaa tattia, niin pelaaja pyörittää käsiään eteen tai taakse. Oli muistaakseni jokin muukin veivaustuuletus, mutta en sitä tähän hätään muista.
L2, R2, L1 ja R1 + Neliö/O/X/Kolmio minun mielestä tulee ainakin erilaisia variaatioita. Youtubestahan noista löytyy ohjevideoita.
Ei helvata! Be A GM ja viimeinen treidipäivä, Detroit tarjoaa Pavel Datsyukin Jordan Staaliin :D. Kaupat tuli tehtyä.
Xbox360:n puolella järjestäjä toimii Livegamers. Uutinen @ Livegamers.KonsoliFINissä kilpaillaan NHL11 suomenmestaruuskarsinnat!
Osallistu NHL 11 SM-turnauksen online-karsintoihin (PS3)
On muuten raivostuttavin asia, mitä tiedän EASHL:ssä. Tämä vielä yhdistettynä siihen, että nämä tätä harrastavat pelaajat eivät osallistu puolustustehtäviin 5-3-alivoimallakaan, vaan pörräävät keskialueella ympyrää läpsytellen mailaa jäähän joka tilanteessa. Parhaassa tapauksessa näitä vatipäitä on kolmekin omalla puolella, jolloin puolustaminen on lähes mahdotonta. Mennyt niin hermo näihin keskialueella kärkkyjiin, etten enää edes syötä niille vaikka kuinka pääsisi läpiajoon vaan nousen itse rakentamaan hyökkäystä taaempaa. (jolloin 90% ajasta nämä ajavat itsensä paitsioon) Fiksua tai ei, mutta eivät nuo kärkkyjäurpot opi ikinä jos saavat sen hattutempun joka ottelussa läpiajoja kärkkymällä.pyytelee syöttöä maalivahdilta, vaikka on keskialueella
Liittyen EASHLään. Olen nyt pelannut Be a Prota offlinessa sen parikymmentä peliä. Siirtyvätkö nämä kehityspisteet onlineen? Kokeilin alottaa onlinessa, mutta siellä oli aivan eri atribuutit, kun meikäläisen maaliruiskulla offlinessa.
Eli --> Pitääkö mun alottaa ns. alusta uudella jätkällä onlinessa ja pelata tällä (kokonaisuus 70) ihmeidentekijällä muiden 99 kavereiden seassa?