mustaseiska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Missä helvetissä voi olla vika?
Viimepäivinä ollu ongelmia tuon PSN kanssa, josta lisäinfoa esim. tuolla PS3-ketjussa, juuri kavereita vastaan pelattaviin matseihin vaikuttaa eniten tuo.
Missä helvetissä voi olla vika?
Menee vähän hermot tän änärin kanssa, tuossa äsken TEIN rankkarista maalin, mutta ei hyväksytty... Eikä ollut mikään liru sinnepäin, vaan harhautus rysty-ranne ja pesään. Ja aiemmin samassa ottelussa jäähy vihellettiin mutta kukaan ei jäähylle joutunut.
Olisko Replayta näyttää? :)
Sama käynyt myös minulle ja hävisin ottelun tuon takia. Useamman kerran käynyt myös niin, että kiekko "karkaa" rankkarissa n. sekunniksi ja se vihelletään pois, eli ei siis karkaa minnekään nurkkaan vaan ihan vaikka puolessa välissä matkalla maalille lipsahtaa hetkeksi sivulle ja otan sen heti mukaan edes kääntämättä rintamasuuntaa. Raivostuttavia juttuja, mutta minkäs teet.Menee vähän hermot tän änärin kanssa, tuossa äsken TEIN rankkarista maalin, mutta ei hyväksytty...
Kyllähän tuota tapahtuu tämän tästä, kiekko karkaa sadasosasekunniksi ja komeasta veivistä tullutta maalia ei hyväksytä. Minua tuo nyt ei häiritse kun tuo tapahtuu yleensä vastustajalle ;)Sama käynyt myös minulle ja hävisin ottelun tuon takia. Useamman kerran käynyt myös niin, että kiekko "karkaa" rankkarissa n. sekunniksi ja se vihelletään pois, eli ei siis karkaa minnekään nurkkaan vaan ihan vaikka puolessa välissä matkalla maalille lipsahtaa hetkeksi sivulle ja otan sen heti mukaan edes kääntämättä rintamasuuntaa. Raivostuttavia juttuja, mutta minkäs teet.
Siis en valita tietenkään vaan hyvä vaan että on vaikeaa!
Nimenomaan. Viime aikoina on lagi noussut aika rajusti ja pelaaminen aika tuskaista.Vaikee kyl käsittää et yks maailman suurimmista pelivalmistajista ja sen pelatuimmista konsolipeleistä ja ihan vitusti täynnä kaikenlaisia bugeja.
Jeeps. On tää kyl välil uskomatonta kuraa livessä. Pari min vikaa erää jäljellä ja johdin jotain maailman 500. sijalla olevaa juustoa 3-1. No eiköhä tää quittaa ja jää ruutuun teksti "Odota hetki". No mähän odotan vartin ja mitään ei tapahdu. Lähen veks ja tappioha siit tuli. Vaikee kyl käsittää et yks maailman suurimmista pelivalmistajista ja sen pelatuimmista konsolipeleistä ja ihan vitusti täynnä kaikenlaisia bugeja.
Baloun;3611196 begin_of_the_skype_highlighting**************3611196******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3611196******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3611196******end_of_the_skype_highlighting kirjoitti:Myös se mikä on, niin se on joko Canucks tai Red Wings. Aina. Itse pelasin yhden matsin Edmontonilla. Pieksin Detroitin. Vastustaja lähti pelistä kesken.
Mikä siinä Vancouverissa niin kiehtoo?
Konsolipeli Vancouver ei ole sen ihmeempi joukkue kuin mitä IRL. Ei siellä ole kuin 2x Sedin.
Konetta vaihdan sitten kun pleikkaria voi pelata xboxin ohjaimella.
Onko porukalla täällä tapana luovuttaa online matsit "aina", kun vastustaja karkaa hiemankin suurempaan johtoon? Alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo asia, kun omat statsini ovat tällähetellä 33-11-2, niin voitoista varmaan yli 20 on tullut luovutuksella.
Mielestäni EASportsin pitäisi kehittää tuohon joku rangaistusjärjestelmä eli, jos luovutus% nousee vaikka yli 5% niin tulisi vaikka kuukauden banni noihin verkkopeleihin ja sitten taas pitempiä rangaistuksia jos ei siitä opi jne.
Mitä oon katsellu noita vastustajien statseja niin pahimmilla tyypeillä luovutus% huitelee jossain 40-50%:n paikkeilla..
Toinen mikä ärsyttää on se, että varmaan 70% vastustajista ottaa Vancouverin mikä on vitun ärsyttävä ja hyvä joukkue, kun itse hakkaat jollain
Floridalla tai Nashvillellä, perkele!
. Kun pääset sitten tuohon minun tasoon, noin 500 online peliin ja tasoon 14, niin siellä ne jyvät ovat jo erottuneet toisistaan.
Kun on taas tasosta +14 ylöspäin, niin vastustajan katkaiseminen ei kirpaise enää niin pahasti. Jos olet voitolla vaikka 1-5, niin on todellakin selvää, että olet parempi ja vastustajan katkaisemisen jälkeen on parempi etsiä tasoistasi vastusta.
Minä kitisin samasta asiasta joku sivu takaisin...
Onko muut muuten huomanneet että HUT:ssä on huutokauppa aika paljon hiljentynyt viime aikoina? Kortit eivät oikein mene kaupaksi, eikä tarjontaakaa ole enään suuremmin.
Rosteripäivityksiä on, taitopäivityksiäkin taisi jonkin rosteripäivityksen kylkiäisenä tulla.