Änäri ei ole (eikä varmaan tule koskaan olemaan) managerointipeli - ainakaan kauhean hyvä sellainen. Toisaalta Änärissä ei toimi mikään muu kuin itse gameplay.
Be A Pro kaatuu siihen että sinä olet jumala, pelaat 5min, lepäät 1min, pelaat 5min.. jne. Sopimusneuvottelut ovat liian yksipuolisia. Tekoäly pelaa vaikka ilman sinua, olit kentällä tai et.
Be A GM, kaatuu omaan olevuuteensa (lue: oveluuteensa), valikot ovat hankalia, vaihtopolitiikka on päätön, tekoälyn joukkueiden luonti (kalliit pelaajat löytävät itsensä helposti AHL:in puolelta kun ei vaan satu mahtumaan salary cappiin, jne.
Online noh yksittäiset pelit toimivat mainiosti, EASHL emt, en ole kokeillut kun ei kiinnostus riitä etsimään joukkuetta, liigat NAURETTAVAA.
Valikotkin ovat päättömiä. Päävalikosta löydät PELAA NYT, BEAPRO,EASHL,HUT,OMANHL11,OMAPRO, PELIMUODOT. Missä logiikka? Jooh suositut pelimoodit ekalle sivulle, mutta miksi? Onko liian rankkaa näppäillä pari kertaa alas ja oikealle/X??
Kokoonpanot, Missä on Jussi Rynnäs? Missä on Patrick Yetman? Miksi AUK on Tepsun miehiä? Miksi Joel Armian kehittyvyys on C?
Ulkoasu, tämä on asia mikä ottaa kupoliin kaikista eniten. Miksi vitussa EAn kaverit eivät VIITSI tehdä tätä asiaa kunnolla? Saavat niin pirusti fyffeä myymällä joka vuosi uuden pelin, mutta silti eivät viitsi edes palkata jotain toisia tekemään tätä puolestansa. Varmaan 50 kaveria saa naaman peliin per vuosi. Bobby Ryan nyt ainakin sai tänä vuonna, mutta Duncan Keith esimerkiksi on sama kuin ennekin, samaten Matthew Lombardi, tämän kaverin nassu komistaa monta muutakin pelaaja kuin itseänsä koko pelissä.
Viel yks miinus pelille, SM-liiga ei ole fudis kentällä pelattavaa jääkiekkoa! Kenttä pirusti pienemmäks kkiiitoos!
Kaukosäädin, vaan eka kappale kuuluu quoteen, kun näin innostuin mollaamaan peliä.