NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 670
  • 1 596

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelaan Be a Pro-modia.

Eikö tässä ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa joukkueen hyökkäyskuvioihin? Nimenomaan kuvioihin, ei näihin mitä saa tosta ristikkonapeista vaiheltua.

Ärsyttää ihan saatanasti, kun aina jos omalla porukalla pääsee hyökkäysviivan yli, ja kiekko on jollain muulla kun itellä, niin aina tulee harhautus. Oli se sitte se kaikkein puukäsein pakki tiimissä, aina se lähtee haastamaan. Ja joka helvetin kerta se kiekko menetetään.

Toinen asia joka puistattaa pirusti, on nuo tietokoneen ohjastamien pelaajien laukaisupaikat. Suoraan alotuksesta lauotaan, mutta jos hyvään paikkaan pääsee, kääntyy äijä kulmaan leipomaan.

Kympissä oli ainakin joku, jolla sai omia kuvioita tehdä, mut en mä jaksaisi alkaa veivaamaan, kun tuntuu, että siinä kuluu aikaa niin kauan. 2 vaippaikästä mukulaa pyörii jaloissa niin tuo peliaika muutenkin melko rajoittunutta.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se ettei muita kuin EA:n tekemiä rostereita voi lisätä peliin tuntuu kyllä taas suoranaiselta pelaajille vittuilulta. NHL-joukkueiden rosterit nyt vielä ovat jollain lailla siedettävät (vaikka nekin pystyisi tekemään paremmin), mutta SM-liigan kokoonpanot ovat ihan täyttä paskaa. Ei ole mitään mieltä lähteä pelaamaan kun joka jätkä on overaliltaan suunnilleen 68-69, ja ketjumuutoksilla on täten minimaalinen merkitys. Liigoja on kyllä lisäilty sieltä täältä, mutta kun homma on tehty ihan vasemmalla kädellä niin ei kovin paljon lämmitä. Ennen tällä ei ole ollut merkitystä kun on löytynyt innokasta porukkaa joka on vääntänyt kelvolliset rosterit liigaan, mutta nyt kun tämäkin homma on estetty niin kiitos vaan EA. Omapa on oksanne mitä sahaatte.
 

Red Wursti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AIK, TPS(sympatiat)
Mutta eikös se ole realistista että Sm liigan pelimiehet on tasoltaa 68-73 väliltä?
Vai pitäisikö SM liigassa olla näitä janiritoja jotka on overall 93 että voi pelata?

Lähetä EA:lle viestiä että tekee SM-Liiga 2012 jossa on panostettu juurikin meidän liigaan ja pelaajat ovat ainakin 88-93 tasosia.

Eiköhän suurin juttu ole että panostetaan NHL systeemeihin ja muut liigat on vain ns boonusta mutta niihin ei panosteta ja hyvähän on että siellä kokoonpanot on melkein sinnepäin.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pointti oli, että kaikki SM-Liigapelaajat ovat arvoltaan noin 66-70. Tämä tarkoittaa, että ero jonkin Sami Vatasen ja Mikko Pukan välillä on täysin olematon. Jokainen pelaaja tuntuu ihan samanlaiselta ja pistepörssin kärjessä on ihan hatusta vedettyjä pelaajia. Samalla jokainen joukkue on samasta puusta veistetty. Ei ole minkäänlaista eroa kohtaako Ilveksen vai Kärpät, samalta se vastus tuntuu kuitenkin.

NHL:ssä nämä erot pelaajien välillä on hieman paremmin toteutettu, mutta SM-liigapelaajat ovat ihan samaa massaa. Minä haluan tuntea eron pelaajien taidoissa. Arvoskaalaimen pitäisi olla ihan reilusti vaikkapa sellainen, että tähtipelaaja on overalliltaan siinä reippaasti 80:n yläpuolella ja nämä liigakokoonpanoon pyrkivät A-junnut jossain 40:n paikkeilla.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Itse tein nuo Sm-liiga rosterit niin että pelaajissa on juuri sitä eroa, eli sen huomaa heti onko kiekko Vatasella vai Pukalla. Aikaa siinä meni mutta nyt voi huoletta pelata Sm-liiga joukkueilla. Ja kakun päälle kaikki varusteet ovat ajantasalla ja jokainen pelaaja näyttää suht aidolta ainakin varusteiden suhteen! Maalivahdit oli helppo tehdä kun aika yksiväriset nuo varusteet passaa liigassa olemaan :)
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tämä peli aiheuttaa vakavia aggressioita. Kun laukoo pelissä bout 50 kertaa, pelaa helvetisti ylivoimaa ja häviää maalilla, joka tulee 2,2 sekuntia ennen 3. erän loppua glitch-veivillä niin kyllä lentää ohjain ovista ja ikkunoista. Saatana. Ja olisikin ainoa kerta, nimim. neljästi peräkkäin maalilla turpaan painostuksesta huolimatta. Tolpat kyllä kilisee ja kaverin veskari vetelee gamesavereita, mutta toi *tun Leighton ei saa rantapalloakaan kiinni. Herää kysymys, miksi edes pelaan Flyersilla?

Helpotti, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
että tähtipelaaja on overalliltaan siinä reippaasti 80:n yläpuolella ja nämä liigakokoonpanoon pyrkivät A-junnut jossain 40:n paikkeilla.

No ei kyllä sentään reippaasti yli 80, jos peilataan NHL:n. Ongelmahan on juuri se että nyt tasot ovat suhteessa NHL:n. Aiempina vuosina, jonain ainakin, oli ongelma jossa SM-liiga/Elitserien pelaajat pystyi signaamaan FA:sta NHL:n ja ne dominoi liigan pistepörssiä. Siis tasoltaan joku SM-liigan hyvä pelaaja(esim. I.Filppula), ei mikään Granlundin tapainen superlupaus.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rosterihomma pitäisi toteuttaa niin että joka liigassa huippupelaajat olisivat sen 85-95, perusäijät 77-84 ja sitten alempien kentällisten ukot sinne 65-76 välille (nämä nyt ihan nopeasti hatusta heitettynä). Tällöin erot tulisivat esille pelitilanteessa kuten ne tulevat kun pelaa NHL-rostereilla. Ja sitten jos pelaaja vaihtaa vaikka SM-liigasta NHL-joukkueeseen, kylmästi n. 15 pois overallista. Eli jos ajatellaan että Perttu Lindgren olisi tällä hetkellä SM-liigaan arvoltaan 88-92, niin siirtyessään vaikka Dallasiin arvo putoaisi automaattisesti sinne 73-77 tasolle. Ei pitäisi olla vaikea toteuttaa eikä sitten aiheuttaisi sellaisia ongelmia että Perttu olisikin yhtäkkiä Pensin kakkosketjussa takomassa joka peliin sen 1+2.

Torpedo 360, onko tuohon rosteriongelmaan löytynyt minkäänlaista ratkaisua, vai onko ainoa ratkaisu se että jokainen väsää itse rosterit alusta loppuun jos haluaa niitä muutella? Eli toisen tekemiä filejä ei voi enää ladata peliin onnistuneesti?
 

ditrim

Jäsen
Minä en ainakaan ala välttämään tuon kaltaisia vetoja sillä pelolla, että ne olisivat säbärannareita. Ainoastaan vältän sitä laukausta, missä rannarin voima nykäistään pelaajan takaa.

Ok. Minä en ole tuota takaa lataamista kokenut erityisen tehokkaana. Ärsyttää kun saa koko ajan lukea näistä säbärannareista, mutta ei silti ole tietoa mikä se oikeastaan edes on.
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Kaiken lisäksi tuo, mitä jotkut kutsuvat glitchirannariksi, niin se on aika helppo puolustaa pois. Saa syyttää itseään jos vastustaja pääsee monta kertaa ottelussa tekemään maalin sillä tavalla.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Torpedo 360, onko tuohon rosteriongelmaan löytynyt minkäänlaista ratkaisua, vai onko ainoa ratkaisu se että jokainen väsää itse rosterit alusta loppuun jos haluaa niitä muutella? Eli toisen tekemiä filejä ei voi enää ladata peliin onnistuneesti?

Tänä vuonna EA on estänyt tämän custom roster jutun eli ei pysty käyttämään toisten tekemiä rostereita, perseestä kyllä!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä HUTia vaivaa? Kaikki muut toimii ihan hyvin pelissä, mutta aina kun koitan avata HUT niin EA loggaa minut ulos servereiltä. EASHL ja kaikki muu kyllä toimii moitteettomasti, mutta nyt joka kerta HUT ei suostu avautumaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä HUTia vaivaa? Kaikki muut toimii ihan hyvin pelissä, mutta aina kun koitan avata HUT niin EA loggaa minut ulos servereiltä. EASHL ja kaikki muu kyllä toimii moitteettomasti, mutta nyt joka kerta HUT ei suostu avautumaan.

En tiedä mikä tällä kertaa EA:ta vaivaa, mutta taitaa olla kaikilla vähän samaa ongelmaa. EASHL toimi kyllä hyvin, kun kokeilin.
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mikä HUTia vaivaa? Kaikki muut toimii ihan hyvin pelissä, mutta aina kun koitan avata HUT niin EA loggaa minut ulos servereiltä.

Minulla ollut välillä samanlaisia ongelmia että kun menee HUTtiin niin peli jääty ja kohta yhteys Ea:n serveriin menee poikki ja tämän jälkeen heittää takaisin aloitus sivulle. Yleensä auttanut kun käynnistää Xboxin uudestaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Minulla ollut välillä samanlaisia ongelmia että kun menee HUTtiin niin peli jääty ja kohta yhteys Ea:n serveriin menee poikki ja tämän jälkeen heittää takaisin aloitus sivulle. Yleensä auttanut kun käynnistää Xboxin uudestaan.

No ei taida olla ihan sama juttu. HUT:n kun menee niin menee yhteydet servuun ja palaa takaisin päävalikkoon. Kaikki muut Live-toiminnot pelittää kyllä. Joskus 12 aikoihin tänään kokeilin ekan kerran ja HUT oli silloinki nurin. Jospa ne päivittää sitä erikseen tai jotain.
 

janbo

Jäsen
Viime aikoina on tullut vastaan erikoisen oloinen glitch(?). Eli alotuksessa vastustaja tekee jonkinlaisen "lämärialoituksen", joka lähtee hirvittävää vauhtia taaksepäin ja pakki saa sen myös aina vastaan. Kellään tietoa tällaisesta?
 

motamoro

Jäsen
Tullut siirryttyä tuolta HUTin puolelta normaalin 1vs1 online-matsien pariin.

Tuntuu että vastustajat eivät quittaa melkein koskaan kuten HUT-puolella, jos sitten palaisi takaisin kun tuo turnausquittausbugi ollaan saatu korjattua. 10-4-1 ovat nyt statsit, kuitenkin harmillista, että suurin osa vastustajista nappaa lähes aina Vancouverin tai Pittsburgin. Noista 15 ottelusta 5 kertaa olen pelannut Canucksia ja 3 kertaa Pensiä vastaan. Myös Rangers on edustettuna kahdesti. Itse pyrin joka kerta ottamaan aina eri joukkueen, tällä hetkellä ainoastaan Minnesotaa sekä Ottawaa olen käyttänyt kahdesti. Käytössä on useasti ollut myös näitä huonompia tiimejä kuten Edmonton,Atlanta,Dallas,Florida,Carolina,Phoenix.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Tullut siirryttyä tuolta HUTin puolelta normaalin 1vs1 online-matsien pariin.

Tuntuu että vastustajat eivät quittaa melkein koskaan kuten HUT-puolella, jos sitten palaisi takaisin kun tuo turnausquittausbugi ollaan saatu korjattua. 10-4-1 ovat nyt statsit, kuitenkin harmillista, että suurin osa vastustajista nappaa lähes aina Vancouverin tai Pittsburgin. Noista 15 ottelusta 5 kertaa olen pelannut Canucksia ja 3 kertaa Pensiä vastaan. Myös Rangers on edustettuna kahdesti. Itse pyrin joka kerta ottamaan aina eri joukkueen, tällä hetkellä ainoastaan Minnesotaa sekä Ottawaa olen käyttänyt kahdesti. Käytössä on useasti ollut myös näitä huonompia tiimejä kuten Edmonton,Atlanta,Dallas,Florida,Carolina,Phoenix.

Sanoppa muuta, alkaahan tuo tympimään jatkuvasti jauhaa Canucksia vastaan mutta minkäs teet. Maajoukkuetta jos erehdyt tarjoamaan niin vastassa on Kanada tai venäjä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Tullut siirryttyä tuolta HUTin puolelta normaalin 1vs1 online-matsien pariin.
Ite tein juurikin tällä viikolla päinvastaisen peliliikkeen. Hiukan alkoi maistumaan puulta noi normi 1vs1:set ja HUT toi kyllä uutta meininkiä tekemiseen, kun tuollainen managerointikin kiinnostaa.

Tuo on todella huono homma, että nuo online-turnaukset bugaa HUT:ssa niin, että jos vastustaja lähtee kesken pelistä pois, sinä joudut pelata kierroksen ottelun uudestaan. Nyt kuitenkin rohkaistuin pelaamaan taas turnaustakin, ja nyt on pari kierrosta voittoisasti takana, eikä kukaan lähtenyt kesken pelin pois. Tosin tuohon vaikutti luonnollisesti myös se, että nämä pelit olivat ns. maalin pelejä.

Satunnaisissa 1vs1 peleissä ei ole HUT:n puolella tullut sen enempää keskeyttäneitä, kuin tuola "normipuolella" pelatussa peleissä. HUT:ssa tuntuu melkein olevan surkeampia pelaajia, koska normipuolella peli alkoi hakea vastustajia tason mukaan, ja lopulta oli lähes kokoajan enemmän tai vähemmän tiukkoja vääntöjä.

Normipuolella taisi ranking olla nyt jotain sielä ~700 paikkeilla. Ja olisko saldot noin 40-50 voittoa ja 10-15 tappiota. HUT:ssa on painettu nyt saldolla 20-0-0. Noista tosin 4 oli yksinpeli turnausta, joka on muuten stnan puuduttavaa hommaa.

Sanoppa muuta, alkaahan tuo tympimään jatkuvasti jauhaa Canucksia vastaan mutta minkäs teet. Maajoukkuetta jos erehdyt tarjoamaan niin vastassa on Kanada tai venäjä.
Njoo kyllähän noita Canuckseja ja Pingviinejä keskimääräistä enemmän esiintyy, mutta ei nyt sentään mun mielestä mitenkään häiritsevän paljon. Ite pelaan satunnaiset 1vs1:set aina Detroitilla, koska se nyt vain yksinkertaisesti on se mun joukkue, jota fanitetaankin. Lisäksi helpottaa kun tuntee äijät kuin omat taskunsa + sielä on tietenkin meastro Pavel.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Onko muilla ongelmia yhdistää EA:n serverille? Onko peräti kokoonpanopäivitys tuloillaan? Xbox alustana täällä.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Onko muilla ongelmia yhdistää EA:n serverille? Onko peräti kokoonpanopäivitys tuloillaan? Xbox alustana täällä.

Venyy tuokin kuulemma ensi viikkoon vaikka tällä viikolla lupailivat :/
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Venyy tuokin kuulemma ensi viikkoon vaikka tällä viikolla lupailivat :/

Missä tämmöistä kerrottu?! Ei helvetti niitä rostereita nyt odotettu siitä lähtien kun pelin sai käsiin. Ensiksi ajattelin, että teen kokoonpanot kokonaan itse, mutta luotin että EA ne tuo aika pian julkaisun jälkeen, mutta mitä vielä. Menee marraskuulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös