NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 538
  • 1 596

Jabbbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Pakko hiukan avautua näistä elämää suuremmista ongelmista =) Eli sellainen on alkanut itselläni vituttamaan kun BAGM -moodissa supertähtistatuksella oma maalivahti tuntuu imevän lähestulkoon joka toisen kudin sisäänsä. Vaikka kuinka hyvin yrittäisin itse puolustaa ja pitää laukaisusektorit kiinni niin tuntuu siltä kuin koko vastustajan joukkue olisi täynnä Aleksanteri Suuria. Ja mistään yhdestä kassarista se ei ole kiinni, tolppien välissä on pyörinyt niin Thomasia, Bäckströmiä, Hilleriä kuin Kipperiäkin. Itkettää välillä kun peli päättyy useimmiten tyyliin 6-5 ja veskarin torjunta% huitelee jatkuvasti 60-85 haarukassa. Eikä vetojakaan omaa maalia kohti tule kuin sellaiset 10-20 per peli. Asetuksia olen yrittänyt rukata mutta eipä ole juuri auttanut. Noh, ehkä se on vain omista defenceosaamisesta sitten kiinni.
 

Vähvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vesa Ponto
Kellään tietoo mistä johtuu et ps3 eashl:ssa mulla pelikuva jäätyy aina ensimmäisen erän loputtua. Hidastukset näkyy mut siitä kun painaa x nii kuva jäätyy. Kaverilla tulee siinä vaiheessa et kaikkii pelaajiin ei saada yhteyttä, se siirtyy päävalikkoon ja vastustajalle 3-0 voitto. Eilen vielä pysty ainakin pelaa jopa koko pelin.

Ihan pikkusen rupee syömään peli-iloo nää tämmöset!!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Nyt menee hermot! Yhtään pelaajaa kenet haluaisin en saa hankittua joukkueeseeni. Pelaan Be a GM pelimuotoa ja vaikeustaso on vaikea. Yritin hankkia Matt Kassiania Minnesotan organisaatiosta joukkueeseeni, mutta mikään ei kelpaa vaihdossa. Olen yrittänyt jo lähes mielipuolisia kauppoja tarjoamalla lähes joka pelaajaa ja ykköskierroksen varausta, mutta mikään ei onnistu. Vastaukseksi saan selityksiä selityksen perään.

"Tarjoamasi pelaaja on liian nuori"
"Tarjoamasi pelaaja on liian vanha"
"Emme ole kiinnostuneita parhaassa peliäissä olevista pelaajista"
"Kasaamme joukkuettamme nuorista"
"Haluamme joukkueeseemme kokemusta"

Nämä ja monta muuta selitystä sain, kun yritin Kassiani hankkia.

Vittu olisivat jättäneet tekemättä "helppo", "normaali" ja "vaikea" vaikeustaso vaihtoehdot jos eivät millään muulla osaa managerointia vaikeuttaa kun tuollaisella paskalla!
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
Itse olen huomannut, että kauden tietyssä vaiheessa (esim. FA-vaiheessa) treidien tekeminen on helvetin vaikeaa. Ei mene mikään treidi läpi ja se taitaa olla kiveen hakattunakin kun yrität tarjota jotain Miettistä ja viittä ykkösvarausta johonkin Hagmaniin.
Joidenkin joukkuiden kohdalla nämä "no brainerit" taas menevät kertalaakista läpi, niin kuin niiden pitäisikin. Ei kyllä mitään logiikkaa välillä noissa CPU:n vastauksissa kun koitat tarjota CPU:lle sen tarvitsemia pelaajia - tulee juuri noita mainitsemiasi vastauksia.
 

Myrkky

Jäsen
Be A GM -moodissa aloitin uran fantasy draftilla.
Sain joukkueeseeni mm. Tyler Seguinin ja Taylor Hallin, mutta jätkiä ei näy missään. Ei NHL:ssä, ei farmi-AHL:n rostereissa. Itse asiassa ainoa, missä jätkät näkyy, on kun menen treidaus valikkoon, niin siellä voin kyllä treidata kundit pois. Muutama muukin ukko on samanlainen tapaus.
Sattuuko kellään olemaan tähän mitään apua?

Itse mietin, että kävikö niin, että joukkueeseen oli kiinnitetty liian monta pelaajaa. Treidasin sitten pois jengiä, mutta ei auttanut.

Sopimusvaiheessa olen myös voinut mokata. Oisko voinut käydä niin, että en tehnytkään näiden kanssa varsinaista sopimusta (mielestäni yritin ainakin) ja nyt mulla on vaan niiden oikeudet? Olisi kyllä ihan kiva jos pystyisi näitä sopimuksia neuvottelemaan muulloinkin kuin vain kauden alussa (siis tekemään uuden sopimuksen).
 

janbo

Jäsen
Be A GM -moodissa aloitin uran fantasy draftilla.
Sain joukkueeseeni mm. Tyler Seguinin ja Taylor Hallin, mutta jätkiä ei näy missään. Ei NHL:ssä, ei farmi-AHL:n rostereissa. Itse asiassa ainoa, missä jätkät näkyy, on kun menen treidaus valikkoon, niin siellä voin kyllä treidata kundit pois. Muutama muukin ukko on samanlainen tapaus.
Sattuuko kellään olemaan tähän mitään apua?

Itse mietin, että kävikö niin, että joukkueeseen oli kiinnitetty liian monta pelaajaa. Treidasin sitten pois jengiä, mutta ei auttanut.

Sopimusvaiheessa olen myös voinut mokata. Oisko voinut käydä niin, että en tehnytkään näiden kanssa varsinaista sopimusta (mielestäni yritin ainakin) ja nyt mulla on vaan niiden oikeudet? Olisi kyllä ihan kiva jos pystyisi näitä sopimuksia neuvottelemaan muulloinkin kuin vain kauden alussa (siis tekemään uuden sopimuksen).

Kyse on siitä, että pelaajat ovat alle 20v kanadalaisia ja pelaavat siis junioriliigaa. Kauden alussa on mahdollista laittaa heidät NHL-rosteriin. Sinulla on 9 peliä aikaa päättää pitääkö heidät NHL-rosterissa. Jos päätät pudottaa heidät, niin he eivät voi pelata AHL:ssä, vaan menevät loppukaudeksi junnuliigaan pelaamaan ja kehittymään. Näin se menee oikeastikin. Kannattaa olla varovainen eikä tehdä liikaa pohjois-amerikkalaisten alle 20v pelaajien kanssa sopppareita, koska he vievät tilaa 50 pelaajan maksimikatosta. Itselläni Seguin kehittyi vuodessa junnuliigassa huimat 7 ovr paremmaksi!
 

Myrkky

Jäsen
Kyse on siitä, että pelaajat ovat alle 20v kanadalaisia ja pelaavat siis junioriliigaa. Kauden alussa on mahdollista laittaa heidät NHL-rosteriin. Sinulla on 9 peliä aikaa päättää pitääkö heidät NHL-rosterissa. Jos päätät pudottaa heidät, niin he eivät voi pelata AHL:ssä, vaan menevät loppukaudeksi junnuliigaan pelaamaan ja kehittymään. Näin se menee oikeastikin. Kannattaa olla varovainen eikä tehdä liikaa pohjois-amerikkalaisten alle 20v pelaajien kanssa sopppareita, koska he vievät tilaa 50 pelaajan maksimikatosta. Itselläni Seguin kehittyi vuodessa junnuliigassa huimat 7 ovr paremmaksi!

Kiitti! Tää ois kyllä helpotus, kun ensin pelkäsin bugia. Eli ensi kauden alussa on uusi tsäänssi nostaa kaverit rosteriin?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos

Änäri ei ole (eikä varmaan tule koskaan olemaan) managerointipeli - ainakaan kauhean hyvä sellainen. Toisaalta Änärissä ei toimi mikään muu kuin itse gameplay.

Be A Pro kaatuu siihen että sinä olet jumala, pelaat 5min, lepäät 1min, pelaat 5min.. jne. Sopimusneuvottelut ovat liian yksipuolisia. Tekoäly pelaa vaikka ilman sinua, olit kentällä tai et.

Be A GM, kaatuu omaan olevuuteensa (lue: oveluuteensa), valikot ovat hankalia, vaihtopolitiikka on päätön, tekoälyn joukkueiden luonti (kalliit pelaajat löytävät itsensä helposti AHL:in puolelta kun ei vaan satu mahtumaan salary cappiin, jne.

Online noh yksittäiset pelit toimivat mainiosti, EASHL emt, en ole kokeillut kun ei kiinnostus riitä etsimään joukkuetta, liigat NAURETTAVAA.

Valikotkin ovat päättömiä. Päävalikosta löydät PELAA NYT, BEAPRO,EASHL,HUT,OMANHL11,OMAPRO, PELIMUODOT. Missä logiikka? Jooh suositut pelimoodit ekalle sivulle, mutta miksi? Onko liian rankkaa näppäillä pari kertaa alas ja oikealle/X??


Kokoonpanot, Missä on Jussi Rynnäs? Missä on Patrick Yetman? Miksi AUK on Tepsun miehiä? Miksi Joel Armian kehittyvyys on C?

Ulkoasu, tämä on asia mikä ottaa kupoliin kaikista eniten. Miksi vitussa EAn kaverit eivät VIITSI tehdä tätä asiaa kunnolla? Saavat niin pirusti fyffeä myymällä joka vuosi uuden pelin, mutta silti eivät viitsi edes palkata jotain toisia tekemään tätä puolestansa. Varmaan 50 kaveria saa naaman peliin per vuosi. Bobby Ryan nyt ainakin sai tänä vuonna, mutta Duncan Keith esimerkiksi on sama kuin ennekin, samaten Matthew Lombardi, tämän kaverin nassu komistaa monta muutakin pelaaja kuin itseänsä koko pelissä.


Viel yks miinus pelille, SM-liiga ei ole fudis kentällä pelattavaa jääkiekkoa! Kenttä pirusti pienemmäks kkiiitoos!

Kaukosäädin, vaan eka kappale kuuluu quoteen, kun näin innostuin mollaamaan peliä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sen verran on kyllä pakko itsekin kritisoida peliä, että ihmettelen miksei uusia rostereita ole tullut jakoon vielä ja miksei sitä RFA-bugia korjaavaa patchia ole tullut.

Hopi hopi EA, haluan aloittaa Be A GM-moodin!
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko boxille ladattavissa päivitettyjä kokoonpanoja? Oma väitti että kokoonpanoja ei ole juuri saatavilla, vai enkö vain osaa?

Edit. Olisi ehkä kannattanut lukea vähän enemmän tätä ketjua, eli ei taida olla vielä saatavilla.

Pakko kritisoida tuota samaa mitä Kaukosäädinkin, eli noi vaihdot beagm on melkoista tuskaa. Varsinkin noiden selitysten osalta, auttaisiko esim. jos aloittaisi sen pelaamisen jollain helpommalla tasolla? Tekisi vaihdot ja sen jälkeen rukkaisi vaikeustasoa ylöspäin.
 
Viimeksi muokattu:

ChinoFTW

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Terve!! Meikäl on hemmetillinen ongelma maalinteon kanssa... Kassarit saa kaikki kiinni ainakin vastustajan päässä... Ja oma Rask/Thomas pari imasee ainakin pari helppoo per peli. BeAGm vedän ja paras pistemies/maalintekijä on Chara 25 pelin jälkeen tehoilla 8+9... Ei verkot heilu ja turpaan tulee kun joku Boogaardi höykyyttää tehoilla 2+1... Oon näitä pelejä pelannu jostakin Blades of steel ajoista lähtien ja nyt tökkii TODELLA pahasti... Syöttäminen on kans aivan hirveetä kun CPU on joka kiekon välissä ja one-timereita on ihan turha edes yrittää... Ei kehtaa ees verkkopelejä kokeilla kun todella tuntuu olevan täysi susi meikäläinen tän pelin kans... Lähtee kohta divariin koko peli jos ei rupee kulkemaan. Antakaa jotain neuvoa nyt probleemaan!!!!
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Terve!! Meikäl on hemmetillinen ongelma maalinteon kanssa... Kassarit saa kaikki kiinni ainakin vastustajan päässä... Ja oma Rask/Thomas pari imasee ainakin pari helppoo per peli. BeAGm vedän ja paras pistemies/maalintekijä on Chara 25 pelin jälkeen tehoilla 8+9... Ei verkot heilu ja turpaan tulee kun joku Boogaardi höykyyttää tehoilla 2+1... Oon näitä pelejä pelannu jostakin Blades of steel ajoista lähtien ja nyt tökkii TODELLA pahasti... Syöttäminen on kans aivan hirveetä kun CPU on joka kiekon välissä ja one-timereita on ihan turha edes yrittää... Ei kehtaa ees verkkopelejä kokeilla kun todella tuntuu olevan täysi susi meikäläinen tän pelin kans... Lähtee kohta divariin koko peli jos ei rupee kulkemaan. Antakaa jotain neuvoa nyt probleemaan!!!!
Kokeile vaan niitä verkkopelejä. Sitten kannattaa pelata vähän niitä online joukkuepelejä. Itse olen ainakin saanut sitä kautta
vähän uutta perspektiiviä peliin. Pelissä on myös hyviä harjoitteluosioita,
jossa voi rauhassa harjoitella hyökkäyksiä ja sitä miten pakeista pääsee ohi
. Itselläni ainakin avain onneen on ollut se että kokeilee erilaisia pelimuotoja. Jos pelaa vaan tietokonetta vastaan, peli menee itselläkin konemaiseksi ja mielikuvituksettomaksi.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Terve!! Meikäl on hemmetillinen ongelma maalinteon kanssa... Kassarit saa kaikki kiinni ainakin vastustajan päässä... Ja oma Rask/Thomas pari imasee ainakin pari helppoo per peli. BeAGm vedän ja paras pistemies/maalintekijä on Chara 25 pelin jälkeen tehoilla 8+9... Ei verkot heilu ja turpaan tulee kun joku Boogaardi höykyyttää tehoilla 2+1... Oon näitä pelejä pelannu jostakin Blades of steel ajoista lähtien ja nyt tökkii TODELLA pahasti... Syöttäminen on kans aivan hirveetä kun CPU on joka kiekon välissä ja one-timereita on ihan turha edes yrittää... Ei kehtaa ees verkkopelejä kokeilla kun todella tuntuu olevan täysi susi meikäläinen tän pelin kans... Lähtee kohta divariin koko peli jos ei rupee kulkemaan. Antakaa jotain neuvoa nyt probleemaan!!!!

Noihin one-timereihin auttaa viimeisin päivitys, joka muutti ihan selkeästi jotain pelin asetuksia sen suhteen, miten syötönkatkot onnistuvat. Myös veskat imevät nyt aiempaa enemmän.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Joo-o.. onpahan todella palkitsevaa tuo nettipeli. Noin kymmentä "Online Versus Play":tä olen pelannut, yhden hävisin ja yhden jotain suomalaista pelimiestä vastaan voitin.
Muuten olen johtanut kaikkia kahdeksaa muuta matsia, ja tilanteen tullessa esim. 3-1 vastapuoli lopettaa kesken.

Viimevuonna näille luovuttajille pystyi laittamaan negatiiviset arviot mutta tänä vuonna sekin ominaisuus on ilmeisesti karsittu pois?
 

Buzz

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Itseäni ärsyttää noissa kaksinpeleissä se, kun monesti vastapuoli haluaa katsella kaikki mahdolliset alku- ja väli-introt. Itse haluaisin vain pelata mahdollisimman nopeasti ja tämä hidastaa pelaamista kyllä verkossa. Lisäksi hermot menevät välillä, kun maalin jälkeen katsellaan kaikki mahdolliset uusinnat sun muut. Peliä!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Joo-o.. onpahan todella palkitsevaa tuo nettipeli. Noin kymmentä "Online Versus Play":tä olen pelannut, yhden hävisin ja yhden jotain suomalaista pelimiestä vastaan voitin.
Muuten olen johtanut kaikkia kahdeksaa muuta matsia, ja tilanteen tullessa esim. 3-1 vastapuoli lopettaa kesken.

Aika pitkälle samat kokemukset meikäläisellä. Suomalaiset tuntuvat noin keskimäärin kestävän tappiot huomattavasti noita ameriikan serkkuja paremmin, sillä ei ihan äkkiä tule mieleen selkeästi Suomesta tullutta keskeyttäjää.

"Paras" kokemus oli eräs einstein, joka hoki mikkiin jatkuvasti "...nigger..." ja tottakai laittoi pelin poikki selvässä tappiotilanteessa noin 10 sekuntia ennen loppua. Tähän perään sitten kolahti postilaatikkoon vielä viesti otsikolla "Haahaa nigger!". Saako noita vastapelaajien mikrofonien ääniä muuten mykistettyä jostain? Harvoin kukaan 1vs1-peleissä mitään huutelee, mutta joukkuepeleissä tuo jatkuva möykkä on kyllä todella rasittavaa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Viimevuonna näille luovuttajille pystyi laittamaan negatiiviset arviot mutta tänä vuonna sekin ominaisuus on ilmeisesti karsittu pois?
online-peliä etsiessä voi valita valikosta max dnf%. Sen kun laittaa johonkin 80% nurkille, niin alkaa tulemaan jo ihan hyviä vastustajia. Myös kun hetken pelailee ja voittaa matseja, niin nuo itkupotkujuniorit jää taakse.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Joo-o.. onpahan todella palkitsevaa tuo nettipeli. Noin kymmentä "Online Versus Play":tä olen pelannut, yhden hävisin ja yhden jotain suomalaista pelimiestä vastaan voitin.
Muuten olen johtanut kaikkia kahdeksaa muuta matsia, ja tilanteen tullessa esim. 3-1 vastapuoli lopettaa kesken.

Viimevuonna näille luovuttajille pystyi laittamaan negatiiviset arviot mutta tänä vuonna sekin ominaisuus on ilmeisesti karsittu pois?
Varsinkin tuolla HUTin puolella nuo ovat ärsyttäviä. Online-turnauksen finaalin saattaa joutua pelaamaan, kolmeen neljään kertaan, kun vastustaja lähtee aina tappioasemassa pois. Ja sitten on vielä se riski, että seuraavalla yrittämällä häviää. Siinä kohtaa on aika laiha lohtu että vastustaja saa seuraavista peleistä vähemmän kiekkoja, kun itseltä jää 1500 kiekon potti saamatta.

EASHL:ssä tämä ei ole ongelma, kun poislähtijälle merkataan aina tappio ja itse saa ilmaisen voiton.
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Ulkoasu, tämä on asia mikä ottaa kupoliin kaikista eniten. Miksi vitussa EAn kaverit eivät VIITSI tehdä tätä asiaa kunnolla? Saavat niin pirusti fyffeä myymällä joka vuosi uuden pelin, mutta silti eivät viitsi edes palkata jotain toisia tekemään tätä puolestansa. Varmaan 50 kaveria saa naaman peliin per vuosi. Bobby Ryan nyt ainakin sai tänä vuonna, mutta Duncan Keith esimerkiksi on sama kuin ennekin, samaten Matthew Lombardi, tämän kaverin nassu komistaa monta muutakin pelaaja kuin itseänsä koko pelissä.

Tämä asia ketuttaa meikäläistäkin jonkin verran. Hommaahan siinä olisi aika saatanasti laittaa jokaisen pelaajan lärvi näyttämään aidolta, mutta mielestäni voisivat sen tehdä edes tunnetuimmille NHL-pelaajille. Muun muassa James Nealin naama löytyy useammaltakin pelaajalta tässä pelissä. Noh, todennäköisesti suurimmalle osalle pelin pelaajista ei ole väliä miltä pelaajat näyttää pelissä, kunhan nimi selässä on oikein.

Ihmetyttää myös sellainen pieni juttu noissa pelaajien kypärissä. Mihin ihmeeseen ovat kadonneet nämä Bauerin 4500 mallin potat, joita todellisuudessa käyttää esim. Morrow, OJ, Ribeiro? Meikäläinen tykkäis et jokane yksityiskohta on prikullee oikein, mut ei toi ny maailmaa kaada :D Kummastuttaa vain..
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Täytyy kyllä todeta että ensimmäistä kertaa moneen vuoteen on tilanne että on uusi NHL hyllyssä, mutta ei kiinnosta pelata..

Todella iso pettymys ollut peli ja lopullisesti peli-ilon kruunaa pelin jäätyminen noin joka toisessa ottelussa tappelun jälkeen.. Toivottavasti rosteripäivitykset edes vähän piristäisi tilannetta ja toivottavasti EASportsille löytyisi joku kilpailija lätkäpeleissä. Nyt sitä ei ole ja tähän on tyydyttävä.
 

neplokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko kysyä, että osaisiko joku neuvomaan että miten pystyy aloituksesta tökkäsemään kiekon vastustajan jalkojen läpi ja polkemaan ohi? Trailerissa näkyi tämmöinen aloitustapa, mutten vieläkään ole itse oppinut.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Pakko kysyä, että osaisiko joku neuvomaan että miten pystyy aloituksesta tökkäsemään kiekon vastustajan jalkojen läpi ja polkemaan ohi? Trailerissa näkyi tämmöinen aloitustapa, mutten vieläkään ole itse oppinut.

Ainakin pleikkarin puolella pitää olla L1-näppäin pohjassa ja juuri kun tuomari tiputtaa kiekon, niin näpäyttää oikeaa tattia eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kokoonpanopäivitys tulossa kahden viikon sisällä... Lisäksi ajattelin odottaa vielä tuon patchin, ennen kuin aloittelen tuon BAGM kunnolla.

Pistänyt nakertamaan, kun tuntuu HUTissa tilttailevan vaihtopakka valikkoon nykyään aika usein ja muutenkin rankkareissa jumii välillä niin, että ei voi mennä valikkoon vaan pakko odottaa rankkarit loppuun, koska mistään napista ei tapahdu mitään ennen sitä... Muutenkin kun kameraksi laittaa siihen tavallinen, niin se on silti aina aloittaessa kaukaa kuvattu. Pikku vikojahan nämä, mutta pistää nakertamaan välillä. Suuremmista asioista en jaksa edes alkaa valittaa, kun niistä kuitenkin jauhettu jo niin paljon...

Kivaa viihdettä kuitenkin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös