NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 324
  • 1 596

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
HUTtia on tullut väännettyä oikein urakalla, alkuun kun sai kunnon jengin kasaan niin voittoja tuli tasaseen tahtiin. Nyt tässä parina viime päivänä on tullut dynamoon rekordilla 2-9. Äijät tuntuvat olevan huomattavasti hitaampia kuin kaverin ja kenenkään taklaukset ei osu ja jos osuu, niin hyvä jos hipasee, eikä kiekko lähde kaverilta mihinkään. Olen pistänyt merkille, että olen joka helvetin pelissä jostain syystä vierasjoukkue...onko pelissä merkitystä kumpana jenginä pelaa ottelun? Ja mistä helvetin syystä olen joka pelissä vierasjoukkue??

Sitten vituttaa se, että lähes suurimman osan peli on sitä, että haetaan väkisin siihen keskelle joko se säbärannari tai tiukka lämäri yläpeltiin.... Meinasi muuten lentää ohjain just lattiaan voimalla, kun pyöritin koko pelin, mutta tyhjästä maalista mun jätkät veti kiekon tolppaan neljästi ja kaveri iski ekasta hyökkäyksestään ohjurimaalin jolla sitten voitti pelin.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
HUTtia on tullut väännettyä oikein urakalla, alkuun kun sai kunnon jengin kasaan niin voittoja tuli tasaseen tahtiin. Nyt tässä parina viime päivänä on tullut dynamoon rekordilla 2-9. Äijät tuntuvat olevan huomattavasti hitaampia kuin kaverin ja kenenkään taklaukset ei osu ja jos osuu, niin hyvä jos hipasee, eikä kiekko lähde kaverilta mihinkään. Olen pistänyt merkille, että olen joka helvetin pelissä jostain syystä vierasjoukkue...onko pelissä merkitystä kumpana jenginä pelaa ottelun? Ja mistä helvetin syystä olen joka pelissä vierasjoukkue??

Sitten vituttaa se, että lähes suurimman osan peli on sitä, että haetaan väkisin siihen keskelle joko se säbärannari tai tiukka lämäri yläpeltiin.... Meinasi muuten lentää ohjain just lattiaan voimalla, kun pyöritin koko pelin, mutta tyhjästä maalista mun jätkät veti kiekon tolppaan neljästi ja kaveri iski ekasta hyökkäyksestään ohjurimaalin jolla sitten voitti pelin.

On tullu huomattua jo 10:stä lähtien. Tää on joku mystinen EA:n kotietu/momentumi systeemi. Ei hajuakaan miten se toimii tai miten niitä etuja saa, mut niitä vaan välillä tulee. Joskus ittelläkin menee kaikki minkä maalia kohti pistää niin sisään. Tässä tosin ollu himpun näkyvämpää tuo momentum. Kun kaveri pistää syöttöjä täpöllä lavasta lapaan ja omat sotkeutuu saakelin hiljaa lipuvaan kiekkoon. Tälläistä tämä vaan on näitten Ea kiekkojen kanssa.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Pääseekö muut kirjautumaan normaalisti PSN tunnukselle? mulla valittaa väärää passua, mutta nettisivulle menee samalla passulla kyllä :(
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Pääseekö muut kirjautumaan normaalisti PSN tunnukselle? mulla valittaa väärää passua, mutta nettisivulle menee samalla passulla kyllä :(

Sama ongelma!!! Kyllä kyrsii nyt ja paljon, kun juuri olisi ollut aikaa pelata divarissa pelejä pois alta! Tuli juuri mieleen, kun tänään tuolla pleikkarin nettisivuilla pyörin niin siellä oli jostain huoltokatkosta juttua en ole aivan varma.

Edit. Ja löytyihän se linkki. Huoltokatko on tänään klo 18.00-04.00.

Lisää aiheesta PlayStationin sivuilta:
http://fi.playstation.com/ps3/news/articles/detail/item293174/PlayStation-Networkissa-huoltokatko/
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Sama ongelma!!! Kyllä kyrsii nyt ja paljon, kun juuri olisi ollut aikaa pelata divarissa pelejä pois alta! Tuli juuri mieleen, kun tänään tuolla pleikkarin nettisivuilla pyörin niin siellä oli jostain huoltokatkosta juttua en ole aivan varma


Sama ajatus oli itsellä mennä illankuluksi tykittelemään divari pelejä pois alta, mutta ei :D
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Samasta syystä tuli sitten reenattua läpiajoja ja ja näitä instant replayn tallennustoimintoja. Nyt löytyy highlighteista jo pari hc-häkkiä \o/.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Miten ihmeessä pystyy tallentamaan nuo ohjainasetukset? Ei oikeasti jaksaisi käydä ottamassa, joka kerta ennen pelaamista tuota automaattista takaperin luistelua pois päältä. Ihan perustallentamisella ei ainakaan ole onnistunut. NHL10:ssä oli muistaakseni sama juttu, mutta sen sain jotenkin muutettua. Muistaisi vaan miten.
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Miten tehdään vanhanaikainen? Maalin takana kun yrittää jotain rannaria niin heittää minne sattuu. Toinen ongelma on saada lauottua suoraan aloituksesta, miten se onnistuu?

Spurttinappi on tosiaan L3 eli kun vasenta tattia pari kolme kertaa nappaa alaspäin niin tulee vähän buustia jalkoihin. Nuo nopeat rytminvaihdokset auttavat kyllä hyvin 1vs1-tilanteissa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten tehdään vanhanaikainen? Maalin takana kun yrittää jotain rannaria niin heittää minne sattuu. Toinen ongelma on saada lauottua suoraan aloituksesta, miten se onnistuu?

Vanhanaikainen onnistuu kyllä ihan vain laukaisunappia painamalla maalin kulmalla. Kerran tökkäyisy eteenpäin nii kyllä se sen tekee. :)

Ja suoraan aloituksesta laukominen tapahtuu vain, että kun kiekko tippuu niin oikealla tatilla näpäytyt sinne suuntaan minne tahdot laukoa. Mitään aloitusasentoa ei pidä ottaa.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ja mistä helvetin syystä olen joka pelissä vierasjoukkue??

Kotijoukkueenahan pelaa se jolla on paremmat yhteydet, joka on sinänsä aika typerästi tehty että esim. mokkulan käyttäjät eivät juurikaan saa kotimatseja alleen. Itse pelasin eilen ensimmäisen pelin HUTissa ja 6-0 voitto Thortonin tehdessä 2+2. Tänään ei EA ole sitten päästänyt pelaamaan.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Onko network edelleen alhaalla vai onko meikäläisen netti muuten vaan jumissa? Perkele, kahteen päivään ei oo päässy pelaileen ollenkaan!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mulla väittäis että nyt on EA:n serverit tavoittamattomissa, alustana PS3. Muilla samaa ongelmaa?
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Pystyykös uudessa Änärissä tekemään treidejä esim. Pelaan SM-liigajoukkueella, teen treidin Elitserien-jengin kanssa? Tai onko ylipäänsä pelaajaliikennettä liigasta toiseen? Pelihän käydään hakemassa heti, kun Giganttiin tulee, saa nimittäin halvemmalla, kun marketeista.. Ja Xbox360 tulee perjantaina/ensiviikolla.
 

Lavis

Jäsen
Iltaa, voisiko joku kertoa mulle selvällä suomen kielellä tarkalleen ottaen, että mistä HUT -pelimuodossa on kyse ja maksaako se jotain. Itse olen kerran kokeillut, tein joukkueen, pelasin sillä 2 offline-peliä ja 2 livepeliä, saldo 2-0-2 ja sitten poistin joukkueen. Käytin niitä ilmaispakkoja, mutta jos teen uuden joukkueen niin saanko käyttää uudelleen nämä ilmaispakat? Ja voinko ylipäätänsä luoda uutta joukkuetta? Muutenkin tää pelimuoto vaikuttaa niin sekavalta, että jos joku jalomielinen käyttäjä vois valaista mua pikkusen.

Pelimuoto vaikuttaa tosi mielenkiintoselta ja paljon oon lukenukkin siitä pelimuodosta ja paljon on kehuttu. Ei melkeinpä yhtää haukkumisia ja yllättäny tääläkin foorumeilla näköjään muutamia käyttäjiä? Ärsyttää siis todella kun en vielä tajua tuosta hölökäsen pöläystä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Iltaa, voisiko joku kertoa mulle selvällä suomen kielellä tarkalleen ottaen, että mistä HUT -pelimuodossa on kyse ja maksaako se jotain.

Voisitko sinä kertoa minulle miten vaikea on selata tätä ketjua vähän taaksepäin tai ettiä vaik Googlesta tietoa? Muihin kysymyksiin saat vastauksen kun avaat sen boxis, lyöt pelin sisään ja katot mitä tapahtuu kun yrität luoda uuden joukkueen.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Miten saan aloituksessa tehtyä ns. janneojaset? Eli miten onnistuu vastustajan kahvitus jalkojenvälistä heti aloituksesta?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Toivottavasti EA saa korjattua noi online-ongelmat huomiseen iltaan mennessä, niin pääsisi jatkamaan noita liigoja. Nyt onkin ollut aikaa painaa huttia konetta vastaan ja keräillä puckseja. Aluksi jokainen matsi tuntu haastavalta, mutta kun on oppinut tekemään maaleja noita heikompia vastaan niin mukavastihan tämä menee.

Tein äsken jonkin sortin henkilökohtaisen ennätyksen, 4 maalia 32 sekunnissa, 19.07, 19.20, 19.29 ja 19.39. Tämä siis HUT:n turnauksessa, ammattilais-tasolla.

Tuntuu että kun pääsin reiluun, tyyliin 6-1 johtoon, lopetti konekkin pelaamisen. Eli ns. luovutti, kuten monesti tapahtuu oikeassakin elämässä.. Voisikohan tekoälyllä olla tuollainen asetus, että aletaan löysäilemään, kun on tarpeeksi otettu takkiin?
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Miten saan aloituksessa tehtyä ns. janneojaset? Eli miten onnistuu vastustajan kahvitus jalkojenvälistä heti aloituksesta?

Älä valitse puolta oikealla analogisella tatilla, vaan paina ps3:lla L1 tai X360 RB pohjaan. Kun dumari pudottaa kiekon, paina oikealla tatilla eteenpäin.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Hyvin näyttää HUT toimivan. Maalivahtini Halak on vetänyt kenttäpelaajan varusteet päälle ja luistelee vastustajan aloittajan päälle, jonka jälkeen yli puolet pelaajista päättää mystisesti kadota.

http://www.easports.com/media/play/video/37486954

Siinä pienet clipit, tätä on nyt jatkunut jonkun aikaa, äsken pelasin koko pelin niin, että Huet oli pyörimässä koko ajan kuudentena äijänä kentällä.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Minkäslaisia kokemuksia ihmisillä on tän uusimman änärin kaatuilusta? Erityisesti Xbox-hemmojen kommentit kiinnostais.

Täällä esim. kerhon sparrauspeli toimii ehkä kerran pari päivässä ja kerhon harjottelu ei ollenkaan, peli ei ota komentoja enää sen jälkeen vastaan ku on laittanu harjottelun alkamaan. Ja däshpoordillehan siitä sit käy tie ku ei muutakaan voi. Vituttaa ku vuodesta toiseen samanlaista kaatuilua.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Minkäslaisia kokemuksia ihmisillä on tän uusimman änärin kaatuilusta? Erityisesti Xbox-hemmojen kommentit kiinnostais.

Täällä esim. kerhon sparrauspeli toimii ehkä kerran pari päivässä ja kerhon harjottelu ei ollenkaan, peli ei ota komentoja enää sen jälkeen vastaan ku on laittanu harjottelun alkamaan. Ja däshpoordillehan siitä sit käy tie ku ei muutakaan voi. Vituttaa ku vuodesta toiseen samanlaista kaatuilua.

Kummallista. Meikäläisen boxi+änäri on toiminut tähän asti hienosti. *kop kop* Ainoa ongelma on ollut tuossa jatkiksen AHL:ssä, jossa rostereiden updaten jälkeen ei ole pystynyt enää pelaamaan, koska liiga on tehty vanhemmille rostereille tjsp.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkäslaisia kokemuksia ihmisillä on tän uusimman änärin kaatuilusta? Erityisesti Xbox-hemmojen kommentit kiinnostais.

Jep, itelläni on jo nyt kaatunut tuo NHL11 useammin viikon aikana kuin kymppi koko vuoden aikana. Suurimmat riskipaikat tuntuisivat olevan Drop In-game ja HUT pelimuodon "Trading" valikko. Näissä molemmissa on kaatunut muutaman kerran peli. Pari kertaa jäätynyt myös kuva paikoilleen kesken pelin, niin että mikään muu ei ole auttanut kun boxin uudelleen käynnistäminen.

Tähän mennessä suurin nihkeyden aihe on kuitenkin tuo auto back skate. Joka kerta kun alkaa pelaamaan, pitäisi muistaa käydä controller optionsista laittamassa tuo automaattinen takaperin luistelu pois päältä. Sitähän ei tietenkään voi enää sitten kesken pelin muuttaa, jos sattuu unohtamaan. Olen tietenkin kokeillut tallentaa profiilin tuon jälkeen, mutta eipä se pirulainen pysy off-asennossa. Erittäin turhauttavaa. Onko joku keksinyt, miten tuon saisi pysymään poissa?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Livessä on änäri kaatunut muutamaan otteeseen. Jostain syystä aina silloin, kun peli on joko tasan tai sitten johdan... Ostin kympin joulun jälkeen ja se on kaatunut tähän mennessä pariin kertaan. Mielestäni 11 on kaatunut jo nyt enemmän kuin 10.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Täälläkin jäätyillyt valikkoon kovalla prosentilla, jos yhtään pidemmän aikaa on pelaillut. Nyt vähään aikaan ei ole jäätynyt, tosin en ole niin pitkään pelaillutkaan nyt. Alussa kyllä jäätyili monen monta kertaa. Rankkareissakin tuo kamera aina aloittaessa alhaalla, vaikka laittaisi tavallisen kameran siihen. Vasta rankkareiden aikana tuntuu onnistuvan tuon vaihtaminen. Lisäksi harmittaa kun tuo custom kamera ei tallennu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös