Mites kauan ihmisillä on mennyt pelin toimituksessa. Tilasin pelin viikko sitten VPD:stä ja toki tulee Affenanmaalta. Mitään ei ole kuulunut, mutta josko sitten jo pian? Vai onko aika pistää reklamaatio? En henkilökohtaisesti asu edes korvessa, vaan aika hyvällä paikalla (100km Turusta pohjoiseen).
Mielipiteitä?
Kyllä on tullut. Tämä minua henkilökohtaisesti ihmetyttääkin. No eivät osanneet sielläkään mitään sanoa, kun viestiä laitoin. Kyllä se vielä postilaatikkoon tulee..Onko sinulle tullut minkäänlaista vahvistusviestiä Ahvenanmaalta, että peli lähetetty? Jos on, normaalisti peli saapuu 2-4 arkipäivän aikana.
Kyllä on tullut. Tämä minua henkilökohtaisesti ihmetyttääkin. No eivät osanneet sielläkään mitään sanoa, kun viestiä laitoin. Kyllä se vielä postilaatikkoon tulee..
Kyseisen firman palveluksessa työskentelevänä voin sanoa, että eivät tosiaan ole ennenkuulumattomia. Tavaraa vaan liikkuu niin julmetusti joka päivä että väkisinkin tulee noita ongelmia. Että älkää syyttäkö niitä kauppoja myöhästymisistä, todennäköisesti syy löytyy kuljetuksesta.No sitten on sanottava vaan että Itella on Itella. Eiköhän se sieltä postiluukkuun kolahda, postissahan nuo sekoilut eivät olisi aivan ennenkuulumattomia.
Pitääkö nuo kameratarkistukset laittaa päälle jostain asetuksista? Pelannut be a gm varmaan 30 matsia, eikä ole tullut kertaakaan epäselvää tilannetta.
Voitaisiin perustaa SM-Liigajoukkueilla liiga PS3:sellekin. Vai onko se tällä alustalla mahdollinen?
Tätä olen suunnitellut, mutta rosterit eivät ole vielä täysin ajantasalla. Jos ei haittaa niin voisinhan tuon pistää pystyyn.
Mites kauan ihmisillä on mennyt pelin toimituksessa. Tilasin pelin viikko sitten VPD:stä ja toki tulee Affenanmaalta. Mitään ei ole kuulunut, mutta josko sitten jo pian? Vai onko aika pistää reklamaatio? En henkilökohtaisesti asu edes korvessa, vaan aika hyvällä paikalla (100km Turusta pohjoiseen).
Mielipiteitä?
Mikä juttu se muuten oli, kun joku sanoi täällä että 3 on 3 NHL Arcade-peli tulee tässä mukana? Tuleeko PS3-version mukana, vai oliko legendaa koko juttu? Xboxilla en ole huomannut kyseistä peliä.
Jees, PS3-versiossa kyseinen peli on matkassa mukana. En ole kyllä pelannut ollenkaan mutta sieltä se löytyy.