NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 837
  • 1 596

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Onko joku saanut sen toimimaan?
Voisiko joku kertoa että, miten se toimii?

Olen yrittänyt painella / pitää pohjassa L3 nappia mutta mitään ei tapahdu.

Itse kun naputtelen kolme kertaa peräkkäin (en tiedä, onko lukumäärällä merkitystä) vasenta tattia, niin kyllä mielestäni se pelaaja hieman pistää lisää liikettä luistimiin.

Sitä en sitten tiedä, että onko liikutettavalla pelaajalla merkitystä asiaan... Alustana Xbox 360.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Miten tuo maalinteko on niin vaikeeta? Hyvällä tuurilla itse saan 1 maalin peliin koneetta vastaan HUT:ssa kun taas vastustaja iskee ensimmäisestä läpiajosta maalin. Ja onlinessa kun pelaa niin kyyti on kylmää, turpiin tulee normaalisti onilnessa 4-1
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
-Onko sen hyökkäystaktiikan niin helvetin vaikea pysyä siinä "crashing the net" -vaihtoehdossa? Joka helvetin kerta kun vaihdan ketjuja 1. erässä niin overload on päällä, vaikka kuinka vaihtaisi aina oikeean sen.

NHL10:ssa piti painaa x nappia (PS3), että peli meni aloitukseen asti ja sen jälkeen start nappia ja taktiikat kuntoon. Niin silloin ne pysyi koko pelin ajan. jos painoi start- nappia ennen x nappia ja vaihtoi taktiikat niin ne eivät pysyneet. Näin ainakin mulla ja kavereilla kävi aina.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Itse kun naputtelen kolme kertaa peräkkäin (en tiedä, onko lukumäärällä merkitystä) vasenta tattia, niin kyllä mielestäni se pelaaja hieman pistää lisää liikettä luistimiin.

Sitä en sitten tiedä, että onko liikutettavalla pelaajalla merkitystä asiaan... Alustana Xbox 360.
Painat siis L3 pohjaan (että kuuluu naksahdus), etkä eteenpäin? - Mulla alustana PS3
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
Kolme päivää pelattu Ultimate Teamia putkeen silmät kierossa. Kerta kaikkisen hieno moodi. Offline turnauksia tässä vääntänyt, online turnauksiin en ole vielä uskaltanut mennä mukaan. Oma joukkue on lähinnä euroopan liigojen höntsääjistä kasattu siten, että hyökkäysketjuista 1-3 löytyy joku tuleva lupaus n. 85 potentiaalilla ja reilusti matseja varastossa. Kaikki parhaat pakoista tulleet kortit odottavat kiltisti sitä omaa vuoroaan.

Jumboja muutaman tässä saanut nyt hankittua ja sieltä on tullut mm. Hossaa, Alfredsonia ja Giguerea ;) Hossa on tällä hetkellä se oman kokoelman timantti.

Kovat rahat noista varmaan lähtisi, mutta en lähde myymään ennen kuin olen varma tulevista ketjuista. Käyttämättömän Selänteenkin "ryöstin" 950:llä kiekolla. Koivun kanssa voisi muodostaa tulevan kakkosketjun.

Sitten kun vain saisi nuo kaikki palkkakaton alle.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Milloinkohan tuo NHL nyt sitten tippuu postilaatikosta. Viime viikolla ei tullut ja tänään ei ole laatikosta kolissut vielä mitään alas, tiistaina sen VPD on kuitenkin tänne päin lähettänyt. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa aika rankasti.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Milloinkohan tuo NHL nyt sitten tippuu postilaatikosta. Viime viikolla ei tullut ja tänään ei ole laatikosta kolissut vielä mitään alas, tiistaina sen VPD on kuitenkin tänne päin lähettänyt. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa aika rankasti.
Yhdellä frendillä sama juttu. Tiistaina vpd:ltä lähtenyt, mutta ei tullut vielä tänäänkään. Ihme homma.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Viime viikolla ei tullut ja tänään ei ole laatikosta kolissut vielä mitään alas, tiistaina sen VPD on kuitenkin tänne päin lähettänyt.

Samat tunnelmat täälläkin, vituttaa kyllä aika rankalla kädellä tuo munailu postissa. Huomenna viikko lähetyksestä, saa nähdä riittääkö se.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelaan offline-turnausta HUT-pelimuodossa, kunnes yhteys EA:n palvelimeen päättää kadota kesken ensimmäisen erän. Menen takaisin HUT-pelimuotoon ja peli ilmoittaa etten saa jatkossa yhtä hyvässä suhteessa kiekkoja kuin ennen, sillä jätin ottelun kesken. Aloitan pelin uudestaan ja tällä kertaa yhteys katkeaa jossain vaiheessa toista erää. Taas sama ilmoitus.

Ompa kyllä vitun hieno ominaisuus, kiitti EA. Ei mitään hajua miksi tuo yhteys katkeili, kun täällä päässä netti toimi täysin ongelmitta.

(Tais joku muu valittaa samasta asiasta aiemmin tässä ketjussa.)
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelaan offline-turnausta HUT-pelimuodossa, kunnes yhteys EA:n palvelimeen päättää kadota kesken ensimmäisen erän. Menen takaisin HUT-pelimuotoon ja peli ilmoittaa etten saa jatkossa yhtä hyvässä suhteessa kiekkoja kuin ennen, sillä jätin ottelun kesken. Aloitan pelin uudestaan ja tällä kertaa yhteys katkeaa jossain vaiheessa toista erää. Taas sama ilmoitus.

Ompa kyllä vitun hieno ominaisuus, kiitti EA. Ei mitään hajua miksi tuo yhteys katkeili, kun täällä päässä netti toimi täysin ongelmitta.

(Tais joku muu valittaa samasta asiasta aiemmin tässä ketjussa.)

Yhteyksien katkeileminen on vittumaista, mutta ma luulen ettei pitkässä juoksussa ole paljoa väliä vaikka pari peliä katkeaa sieltä täältä koska DNF modifier kuitenkin kivunnee jatkuvasti ylöspäin (cappia? kohti) kun saa pelejä pelattua. Pelien jälkeen voi tsekata oman DNF modifierinsa sieltä pucks earned tms., välilehdeltä, ja ellen ihan väärin muista niin oma modifierini seitsemän pelin jälkeen on 1,06 tms., eli nousisiko se sitten jotakuinkin 0,01 yksikköä per peli? Ja jos se disconnectin jälkeen laskee saman verran niin en itse ainakaan paljoa stressaisi asiasta. Tosin jos se yhdenkin DNF:n jälkeen kilauttaa sen takaisin ykköseen tai jopa alle, niin voi alkaa huolestua.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Samat tunnelmat täälläkin, vituttaa kyllä aika rankalla kädellä tuo munailu postissa. Huomenna viikko lähetyksestä, saa nähdä riittääkö se.

Itse tilasin Keskiviikkona Verkkokauppa.comista ja perjantaina kolahti postilaatikkoon. Siihen tulokseen olen vuosien saatossa tullut että kyllä se vkauppa.com vie VPD:tä 100-0. :)

Ja mitä Ultimate Teamiin tulee, niin loistava pelimuoto.. Kyllä on saanut taas hakata silmät ristissä peliä, sopivasti nilkka hajosi viikonloppuna niin ei auta muu kuin tykitellä änäriä :P
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onko kukaan tilannut peliä cdon.comista? Kaveri tilaili sieltä eikä ole vieläkään saanut peliä. Käski kysellä että onko muilla ollut ongelmia tuon sivuston lähetysten kanssa? Kuulemma siellä lukee että tiistaina laitettu postiin mutta eipä ole vieläkään saapunut.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Onko kukaan tilannut peliä cdon.comista? Kaveri tilaili sieltä eikä ole vieläkään saanut peliä. Käski kysellä että onko muilla ollut ongelmia tuon sivuston lähetysten kanssa? Kuulemma siellä lukee että tiistaina laitettu postiin mutta eipä ole vieläkään saapunut.

Itse tilasin tuolta ja peli oli viime perjantaina laatikossa.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Itse tilasin Keskiviikkona Verkkokauppa.comista ja perjantaina kolahti postilaatikkoon. Siihen tulokseen olen vuosien saatossa tullut että kyllä se vkauppa.com vie VPD:tä 100-0. :)

No eipä liioitella. Itse olen ennen tilannut VPD:ltä ja aina on tullut ajoissa, kerran taisi joku peli tulla päivää etuajassa. Tänään juuri kuulin et oli kaveri tilannut verkkokaupasta ja saanut pelin vasta tänään eli ei sielläkään kaikki toimitukset ole ihan ajallaan tulleet. Kenen piikkiin nämä sitten menee, pelikauppojen vai postin? Loppujen lopuks ihan sama kun vitutus on tässä joka tapauksessa tullut. Toivotaan, että huomenna ilmestyy, muuten lähtee vihaisia soittoja suuntaan ja toiseen!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tulipa tässä vaan mieleeni, että mistä HUT:ssa voi nähdä pelaajan potentiaalin, eli kuinka hyväksi voi kehittyä?

Kaikki siitä puhuu, mutta itselle ei ole sattunut silmään..
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Siinähän se on pelaajakortin kokonaisuuden alapuolella himmeämmin. Millaisilla asetuksilla porukka täällä pelailee? Itseä välillä tympii, kun kone tuntuu vetävän noita yläpesiä turhankin helposti.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Siinähän se on pelaajakortin kokonaisuuden alapuolella himmeämmin. Millaisilla asetuksilla porukka täällä pelailee? Itseä välillä tympii, kun kone tuntuu vetävän noita yläpesiä turhankin helposti.

Joo, olinkin juuri tulossa sanomaan että kestipä kauan tajuta..

Muistin muuten juuri, että sain aloituspakastani Tyler Seguinin. Luultavasti aika hyvä onni käynyt sen suhteen? Kun on lueskellut että porukka on saanut parhaimmillaan jotain 75-tason NHL-pelaajia niistä..
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan tilannut peliä cdon.comista? Kaveri tilaili sieltä eikä ole vieläkään saanut peliä. Käski kysellä että onko muilla ollut ongelmia tuon sivuston lähetysten kanssa? Kuulemma siellä lukee että tiistaina laitettu postiin mutta eipä ole vieläkään saapunut.
Itse tilasin cdon:sta erään musiikki cd:n. Viime tiistaina laittoivat matkaan. Ei ole vieläkään tullut. Eli jotain ongelmia noiden Ahvenanmaan postien kanssa nyt on, koska tuoltakin on aina ennen tullut kaikki tilaukset luvatusti.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Itse tilasin cdon:sta erään musiikki cd:n. Viime tiistaina laittoivat matkaan. Ei ole vieläkään tullut. Eli jotain ongelmia noiden Ahvenanmaan postien kanssa nyt on, koska tuoltakin on aina ennen tullut kaikki tilaukset luvatusti.

Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia, NHL tuli ihan normaalisti perjantaina ja myös tilaamani kirja saapui moitteetta kahdessa päivässä. Eli voisi luulla, että vika on postilla.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Täällä odotellaan vieläkin elo-syyskuun taitteessa jätettyä ennakkotilausta vpd:stä. Ahvenanmaalta. Eipä ole näkynyt ei. Olisin hakenut pelin nopeammin kävelemällä palokan prismasta.

E: Olin liian hätäinen, peli tulikin postilaatikkoon puolen päivän jälkeen. Ekan koeponnistuksen kerkiää ottamaan vasta kymmenen jälkeen illalla, ai että kun syö miestä!
 
Viimeksi muokattu:

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
- Kauden jälkeinen bugi syö miestä. Tekoäly ei osaa, muista tai tajua tehdä prospektien kanssa sopimuksia. Niederreiterit, Vataset, Burmistorvit ja Granlundit heti vapaina agentteina. Ennen tämän korjausta en ainakaan itse kautta aloita.

Tietääkö kukaan, että onko tullut tähän Be a Gm bugiin jo patchi?
- En myöskään aloita kautta ennen kuin on bugi korjattu.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tietääkö kukaan, että onko tullut tähän Be a Gm bugiin jo patchi?
- En myöskään aloita kautta ennen kuin on bugi korjattu.

Aamulla kun aloittelin Bostonilla, niin ainakin Granlund oli vapaana kauden alussa. Tarttui verkkoihin... Eikös viime versiossakin jäänyt usein kovia varauksia ilman soppari, eli ei sinänsä mitään uutta.

Muutama peli nyt takana ja oikeaan suuntaan on menty. Tykkään.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistä noita pelinopeuksia ym. saa muokattua? Todella tyhmä kysymys, mutten ole hetkeen näitä pelejä hakannut. Eli jos haluan vaikka ottaa jostain ea:n foorumilta jonkun sliderit käyttöön, miten teen sen?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös