HUTtia on tullut väännettyä oikein urakalla, alkuun kun sai kunnon jengin kasaan niin voittoja tuli tasaseen tahtiin. Nyt tässä parina viime päivänä on tullut dynamoon rekordilla 2-9. Äijät tuntuvat olevan huomattavasti hitaampia kuin kaverin ja kenenkään taklaukset ei osu ja jos osuu, niin hyvä jos hipasee, eikä kiekko lähde kaverilta mihinkään. Olen pistänyt merkille, että olen joka helvetin pelissä jostain syystä vierasjoukkue...onko pelissä merkitystä kumpana jenginä pelaa ottelun? Ja mistä helvetin syystä olen joka pelissä vierasjoukkue??
Sitten vituttaa se, että lähes suurimman osan peli on sitä, että haetaan väkisin siihen keskelle joko se säbärannari tai tiukka lämäri yläpeltiin.... Meinasi muuten lentää ohjain just lattiaan voimalla, kun pyöritin koko pelin, mutta tyhjästä maalista mun jätkät veti kiekon tolppaan neljästi ja kaveri iski ekasta hyökkäyksestään ohjurimaalin jolla sitten voitti pelin.
Sitten vituttaa se, että lähes suurimman osan peli on sitä, että haetaan väkisin siihen keskelle joko se säbärannari tai tiukka lämäri yläpeltiin.... Meinasi muuten lentää ohjain just lattiaan voimalla, kun pyöritin koko pelin, mutta tyhjästä maalista mun jätkät veti kiekon tolppaan neljästi ja kaveri iski ekasta hyökkäyksestään ohjurimaalin jolla sitten voitti pelin.