NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 522
  • 1 596

Teloch

Jäsen
Noista ärsyttävistä kakaroista pitäisi kyllä päästä helpommin eroon. Mainostaisivat sitten vaikka heti pelin käynnistettäessä että nyt me tehtiin tämmönen overall satamiljoonaa läski tänne, haluatko pitää sen mukana pilaamassa rosterit vai lyödäänkö sille deleteä saman tien. Eihän se ole kuin minuutin homma nuo arvot tiputtaa pohjaan, mutta silti.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan. Eli mulla on nyt pari päivää ollu sellainen ongelma, että yhteys EA:n palvelimiin katkeilee n. 5min välein. Xbox livessä yhteys kuitenkin säilyy.

Jos joku palstaveli omistaa Netgear CG3300D mallisen kaapelimodeemin, niin ottaisin kaikki vinkit vastaan. Laite on tehdasasetuksilla, ainut muutos on vierailija WLANin poisto.
 

Jeeveli

Jäsen
Saattaa olla käsitelty aikaisemminkin, mutta kysäistään nyt kumminkin.

Kun rupeaa pelaamaan kausi-muotoa (tässä tapauksessa SM-Liiga), niin onko tosiaan niin, ettei missään asetuksissa ole sellaista kohtaa, missä voisi estää noita hallitsemattomia joukkueita kiinnittämästä vapaita pelaajia ?!?

Joukkueiden väliset pelaajasiirrot onnistuin estämään/poistamaan, mutta tätä vapaiden pelaajien kiinnittämistä en. Alkaa vituttamaan, kun joukkueet kiinnittelevät kesken kauden noita "änärijämiä".

Muuten näin vajaan viikon pelikokemuksella loistava peli. Ainakin siihen verrattuna, että viime vuodet olen tahkonnut NHL09:ä PS2:lla.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja taas päätti EA:n serverit kosahtaa ilmeisesti...se siitä sitten tältä illalta, jaksa jäädä roikkumaan linjoille.

Joku taisikin jo tuosta uudesta tuner setistä avautua. Tuntuu tosiaan siltä että nyt kiekot karkailee aivan liikaakin ja taklaukset on mennyt enemmän kohti NHL 10:n vastaavia, which is NOT good.

Pelin fysiikkaan olen minäkin pääosin tyytyväinen. Kuitenkin tuo kiekko tuntuu ottavan välillä (ja välillä aika useinkin) todella kummallisia kimmokkeita, esimerkiksi pelaajien luistimista kiekko sinkoaa välillä johonkin sattumanvaraiseen suuntaan sellaisella vauhdilla, joka ei kyllä tunnu yhtään realistiselta. Lisäksi maalivahtien desperate-savet on jotain aivan hirveää, samoin kuin se kun kiekko jää "tanssimaan" maalivahdin olkapään tai vaikka tissien päälle...
 

Rapala

Jäsen
Saattaa olla käsitelty aikaisemminkin, mutta kysäistään nyt kumminkin.

Kun rupeaa pelaamaan kausi-muotoa (tässä tapauksessa SM-Liiga), niin onko tosiaan niin, ettei missään asetuksissa ole sellaista kohtaa, missä voisi estää noita hallitsemattomia joukkueita kiinnittämästä vapaita pelaajia ?!?

Joukkueiden väliset pelaajasiirrot onnistuin estämään/poistamaan, mutta tätä vapaiden pelaajien kiinnittämistä en. Alkaa vituttamaan, kun joukkueet kiinnittelevät kesken kauden noita "änärijämiä".

Tästä sen verran, että 08 pelissä muistaakseni ei kyseistä toimintoa ollut, ja lopulta päädyin tyhjentämään koko vapaat pelaajat mm saksan ja tsekin liigaan, johon ei tullut koskaan itse koskettua.. Tässä pelissä ei ole yksikään jengi mulla vielä tehnyt kellekään vapaalle sopimusta, mutta eiköhän ne kohta ala, ja sitten kausi käynnistyykin uudelleen, grr..
 
Kaverilla lahosi koko paska tänään varsin hyvin. Ottelun lopussa alkoi soimaan joku kappale NHL:n soundtrackilta, jonka jälkeen/seurauksena koko peli hyytyi. Kyseisen hyytymisen seurauksena räkspoks aloitti lähes infernaalisen melun, jonka seurauksena oli varmaan RROD ja käyttäjän verisuonien räjähdys lähellä. Räkspoksin uudellenkäynnistyksen jälkeen Be A GM antoi lohduttoman viestin: "Be a GM appears to be damaged and cannot be used"

Uskomatonta touhua sanon minä. Varmaan tuo kaverin peli on joku pelimaailman URHOtv...
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tekisi mieli heittää toi peli ikkunasta ulos. Ihan käsittämätöntä, kaverin ERSBERG vetää kaikki maholliset savet ja torjuu jokasen onetimerin jnejnejne. Oma Dipietro imee taas kaikki ja kaikenmaailman räkämaalit uppoo. Kaveril 14 laukausta 5 maalia. Itsellä 22 ja 3.

Kivaa, että peli palkitsee sen joka hallitsee ja luo enemmän paikkoja, se on ihan jees. Tuntuu että itsellä ei käy yhtään tuuri eikä kaverin ahl whatsoever smliiga-veskoille uppoa mikään, mutta omalle nhl-veskarille menee mikätahansa rystyläiske.

En ole koskaan raivostunut pelistä näin paljon, mutta on se kumma juttu kun joka pelissä vähintään kolme kertaa vetää tolppaan, kaveri max kerran. SIIS KOLME KERTAA PELISSÄ, oikeassa elämässä hyvä jos kerran kolmeen peliin.

Tänne voisi perustaa raivariketjun, mihin voisi capslockilla kirjottaa pahimmat höyrytekstit.
 

taksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Indianapolis Colts
Pakko kysyä että onko kukaan onnistunut löytämään/tekemään slidereita jotka simuloisivat mahdollisimman realistisesti nhl-kiekkoa? Ei tätä peliä muuten jaksa pelata kun tämä on ihan tällästä arpakuutiokiekkoa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä täytyy sanoa että uuden asennussarjan jälkeen peli on mennyt ihan paskaksi. Eihän tuota jaksa enää jauhaa. Ihan kuin kymppiä pelaisi helvetin paskoilla säädöillä. Vitutusketju kamaa..
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Itketäänpäs nyt sitten oikein kunnolla kun oli taas paskaa peliä että...

Tuo pelaajien hakeutuminen maalipaikoille ja yleensäkin syötön hakeminen myös omalla alueella on välillä ihan vitun järkyttävää. Tänään esim. 4 harhasyöttöä putkeen omalla alueella, kun osa noista puukätisistä vatipäistä ei ymmärrä että ne syötöt ei aina mene niiden karvaajien läpi eikä se yksi pakki sielä yksin selviä... Toki tuossa on osansa silläkin, että kaverit väsyy ja väsyy, mutta kun edes hyökkäysalueella ei osata hakea paikkaa. Kun taktiikan asettaa laukomiseen, niin ketju, jossa vieläpä 3 voimahyökkääjää ja leftin ja rightin pakki, niin eikös vaan laiturit mene halaamaan laitoja eikä edes uskaltaudu lähelle maaleja, myös pakit vaihtavat ihan hävyttömän usein puolia niin ettei vahingossakaan tarvitse suoraa laukausta yrittää.
Suorista laukauksista kun tuli puhe, niin laskin mailojen hajoilun yhteen ja silti kun Charalla latoo suoraan syötöstä, erityisesti yv:llä, niin oikein tyypillistä, että maila tai pari hajoaa pelissä. Löytyykö mistään tilastoa, montako mailaa Chara tai muutkaan pakit katkoo kaudessa? Tuskin nyt ihan kymmeniä kuitenkaan vaikka ihan helvetin luja kuti onkin.
Myös maalivahtipeli on välillä niin hulvatonta, ettei tiedä, pitäisikö itkeä vaiko nauraa. Joka toisessa pelissä Niemi seisoo maalilla kun itse varmuus, edes vastustajan pelaajista ei ole kiinni kun piti nollan Ovetshkin - Kesler - Kane ketjua vastaan, seuraavassa pelissä taas Hörnqvist latoo hattutempun Niemen selän taakse, ensimmäisessa maalissa irtokiekko lipuu hitaasti Niemeä päin ja Hörnqvist tulossa yksin läpi, Niemi odottelee aikansa ja kun Hörnqvist pääsee kiekkoon kiinni niin sitten koittaa haudata kilpikonna-asennossa kiekon. Helppo maali selän taakse. Seuraava maali yv:llä, helppo lämäri ilman maskia naurettavan helposti yläkulmaan. Ja sitten kun olen kovalla vaivalla latonut pelin tasoihin ja mennyt pari minuuttia ennen loppua vielä 2-3 johtoon, niin viimeisellä minuutilla, mulla yv pyöritys, purkukiekko, noh, about joukkueen paskin pakki (joka lähti sitten Edmontoniin tämän pelin jälkeen) heittää avaus-syötön suoraan tämän Hörnqvistin lapaan, kaveri läpi, ajaa jostain syystä kulmaan ja sieltä maalille, kiekko irtoaa lavasta ja Niemi venyttää johonkin haara-asentoon vatsallaan ja potkaisee kiekon omaan maaliin kun pelikellossa reilut 10sec. Arvatkaa huviksenne kiehuko... Onneksi ja. ensimmäisellä minuutilla sitten Charan lämäri upposi, mutta silti ei jäänyt hyvä maku pelistä. Laukaukset mulle ainakin 10 enempi kun vastustajalla.
Tuossakin mainitsin tuosta molarin pelaamisesta yv:llä, niin vaikka vähän viritinkin lämärin tehoja ylöspäin (vituttaa kun noi normaalisti leijailee tuolta kun mitkäkin kärpäset), niin maskittomat lämärit tuntuu uppoavan yv:llä paljon kovemmalla prosentilla oman molarin selän taakse, täysin identtisistä tilanteista tasakentällisin tulee helppoja torjuntoja.
Onetimereiden tarkkuutta pitää varmaan myös vähän vetää ylös, takatolpalle nuo syötöt menee perille niin harvoin että vituttaa kun se kiekko menee sieltä häkkiin ehkä 1/3 ajasta...
Myös vaihtologiikka on mielestäni ihan perseestä, ollut jo useammassa versiossa. Jos käsken kakkosyv:n kentälle kun ykkösyv on ihan hapoilla, niin ootas saatana jos en uusiksi sitä säädä hidastusten aikana niin siellähän se ykkösyv on. Sitten ne pelaajat ei sieltä lähde vaihtoon kirveelläkään, ja pitää jollain pakilla lähteä nousemaan että saadaan vastustajan molari edes hautaamaan kiekon että saadaan pelaajat vaihtoon. Tasakentällisin tuttu tilanne on myös se, että kotipelissä valitsen itse vaikka kakkosketjun, ja väkisin peli haluaa heti aloituksen jälkeen iskeä kentälle nelosen. Siinä sitten koitat vaihtaa ketjuja ja voittaa aloitusta samaan aikaan.
Tuo GM-trade valikkokin on paljon hankalampi nyt kun ennen, siitäkin tulee kyllä ehdottomasti miinusta eikä tuota nyt hyvänä uudistuksena voida pitää?

Siinä taas vähäksi aikaa itkua...
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Pakko sanoa,että kyllä (PS3):ssa maalivahdit ovat todella heikkoja ainakin SM-Liigaa pelatessa. Käsittämätöntähän tuo on.. Hurme on kova.. 4 ottelua -> 3 0peliä.. Menet hyökkäyksessä keskustaan maalin eteen ni on varma maali ja lämäri läpiajosta on melko varmasti myös. Vastustaja jos pääsee läpi niin sekin on lähes varma maali. Liian helppoa tuo maalinteko on. NHL:ssä ensimmäinen harjoitusottelu 0-4 voitto ja se seuraavassa pelissä 4-1 pataan.. (tähtipelaaja tasolla..)
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Pakko sanoa,että kyllä (PS3):ssa maalivahdit ovat todella heikkoja ainakin SM-Liigaa pelatessa. Käsittämätöntähän tuo on.. Hurme on kova.. 4 ottelua -> 3 0peliä.. Menet hyökkäyksessä keskustaan maalin eteen ni on varma maali ja lämäri läpiajosta on melko varmasti myös. Vastustaja jos pääsee läpi niin sekin on lähes varma maali. Liian helppoa tuo maalinteko on. NHL:ssä ensimmäinen harjoitusottelu 0-4 voitto ja se seuraavassa pelissä 4-1 pataan.. (tähtipelaaja tasolla..)

Tälläsen kikan opein, menee aika usein sisään. Ensinnäkin keskialotuksesta eteenpäin kikalla sitten pikkasen oikeaan laitaan päin vähän siniseltä edespäin ja kauhee lämäri oikeeseen ylänurkkaan, monesti siellä on tilaa kun nopeesti tulee ja laukoo. Näin siis HUT:ssa ja vastassa niitä CHL/AHL-tiimejä.
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Pientä avautumista. Ihan ok peliltä vaikuttaa ja tykkään kyllä kovasti tästä uudesta fysiikka mallinnuksesta. Jokainen taklaus on erilainen. Mut sit taas tää surullisen kuuluisa sm-liiga.. Tänä vuonna sentää kokoonpanot on saatu jokseenkin mallilleen, mutta ei vieläkää oo sitä kultakypärää vissii saatu peliin? Neljä peliä runkosarjaa takana ja ei ainakaa viel oo tullu. Emmä sillä et se kultanen kypärä niin hieno on, mut se vaa kuuluu sm-liigaan. Ite oon viel tällane pilkunnussija, niin haluisin et kaikki on niiku just eikä melkee :)

Sit ei saatana kyl vähä menee maku ku jokaisen sm-liiga jengin kotiareena on hartwall areena? Olisivat ees jonku ea sports areenan laittanu ei PK-seutu jengeille.

HUT on ihan mukava uutuus ja muutama matsi on tullut pelattua. Hiukan oon kyl hukassa viel kui niitten pelikorttien kaa tulis oikee säätää.

Be A GM NHL uraa en oo viel viittiny alottaa. Oottelen ny viikon verran ainaki ni näkee vähä millasil kokoonpanoil rapakon takana lähetää kausi alottelemaan. Kaikesta paskasta huolimatta tätäkin peliä tulee taas se vuosi ainaki pelattua. Ei mul muuta.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tällainen kysymys johon ei varmaan kellään ole vastausta, mutta päivittävätkö/onko päivitetty ennnen noissa patcheissa yms sitten kun tulee noita grafiikkapuolia, kun nyt pelissä Madison Square Gardenilla on viimevuotinen keskiympyrä?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Täytyy kyllä myöntää, että viimeisin patch rikkoi änärin täysin: Taklaukset ovat nyt ihan perseestä. Ja kun ne ei enää tehoa yhtä hyvin, niin omissa soi mukavasti, kun ei enää pakit pysäyttele enää niin hyvin...

"Et vain osaa"
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Täytyy kyllä myöntää, että viimeisin patch rikkoi änärin täysin: Taklaukset ovat nyt ihan perseestä. Ja kun ne ei enää tehoa yhtä hyvin, niin omissa soi mukavasti, kun ei enää pakit pysäyttele enää niin hyvin...

"Et vain osaa"

Onneksi ei ole pakko käyttää sitä viimeisintä asetuspakettia, vaan voi käyttää myös niitä vanhempia.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tuli kokeiltua äsken tuota EASHL:ää ja sparrauspeliä. Oli pirun kivaa vaikka maalin minut tungettiinkin. :) Onko jatkoajan porukalla omaa joukkuetta PS3:n puolella vai perustetaanko sellainen? Itse olen ainakin mukana vaikka taitotaso ei ole a-luokkaa, mutta olisi mukava pelata noita matseja!
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Itse ainakin olen palannut takaisin ensimmäiseen asetussarjaan. Tuntuu sopivimmalta hyvillä asetuksilla, kun koneenkin maalivahti on melkein inhimillinen. Vielä kyllä säätämistä edessä, mutta eteenpäin ollaan menossa.
 

Ralph

Jäsen
Sain ensikertaa nähdä kun maali hylätään. Pelasin Coloradolla Buffaloa vastaan ja vajaa kaksiminuuttia jäljellä, tilanne 3-3. Thomas Vanek ajoi luukulle ja heitti jotain omaa kynäänsä. Taklasin häntä Ryan Wilsonilla ja kiekko lirahti maalille josta se sitten pomppi maaliin. Maali hylättiin jalkamaalina. Jalkamaali se olikin mutta sen tekikin mun pakki John-Michael Liles :)
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli kokeiltua äsken tuota EASHL:ää ja sparrauspeliä. Oli pirun kivaa vaikka maalin minut tungettiinkin. :) Onko jatkoajan porukalla omaa joukkuetta PS3:n puolella vai perustetaanko sellainen? Itse olen ainakin mukana vaikka taitotaso ei ole a-luokkaa, mutta olisi mukava pelata noita matseja!

Sen niminen joukkue, kuin Jacom65 on pystyssä.

Itse olen useasti odottanut joukkuekavereita paikalle, mutta vielä en ole päässyt peliäkään pelaamaan.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Sen niminen joukkue, kuin Jacom65 on pystyssä.

Itse olen useasti odottanut joukkuekavereita paikalle, mutta vielä en ole päässyt peliäkään pelaamaan.

No minäpä laitan liittymispyyntöä. PSN on Raisinger. Olisi kiva ottaa viikonloppuna matsia ihan porukalla!
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Parin matsin jälkeen uudella tunerilla. Pelistä on näköjään tullu hirmuinen sekasikiö 09 ja 10 paskimmista puolista. Bugiranne uppoa 90% varmuudella mistä tahansa hyökkäysaluetta sen ampuu. Puolustaminen onkin helppoa kun hyökkääjä painaa kiekonsuojausta niin pakit kimpoilee kuin teräsmiehestä. Taidankin keräillä vaihteeksi oflinessä kiekkoja.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Olenko nyt ymmärtänyt oikein että Be a Pro-pelaajani kehitys offlinessa siirtyy automaattisesti myös omaan pro-pelaajaan EASHL:n online-peleihin?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Be a GM:ssä trading blockista poimittu omaan(kaverin kanssa pelaillaan LA:lla) poimittu mm. Datsyuk, Brodeur, Volchenko ja Zetterberg... voisi ehkä vähän viilata AI GM:n tekoälyä? Sokerina pohjalla, jos olisi intoa ja tarvetta, niin trading blockista löytyi hetken mm. Lidström ja Hossakin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenko nyt ymmärtänyt oikein että Be a Pro-pelaajani kehitys offlinessa siirtyy automaattisesti myös omaan pro-pelaajaan EASHL:n online-peleihin?
Olet ymmärtänyt väärin. Eri setit offlinessa ja onlinessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös