NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 563
  • 1 596

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
VPD:ltä tuli ilmoitus, että peli on jo postitettu. Ei pitäisi kyllä torstaihin venyä, mutta eiköhän se ainakin ajallaan tule.
Mitä helvettiä? Milloin tilasit pelin?

Itse tilasin 10. elokuuta (sieltä Affenanmaalta), mutta ei ainakaan vielä näy mitään sähköpostin puolella.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä peliä jo odotellaan vaikka (uusi) pleikkari ei talouteen ole vielä saapunut. Pelin jo kuitenkin ennakkotilasin. Joten huhut Ruissalon kulmilla oli totta ja voin Calcichewin ja kamenskin kauhuksi todeta että JulmaHerkku on palannut. Ja tällä kertaa pysyvästi. Koittaisipa jo julkaisupäivä!

Haha :D hienoa, että palaat sorvin ääreen! hyviä matseja saatiin aikaiseksi. Liigassa sitten varmasti kohdataan.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Onko tietoa milloin alkaa sarjan/divarin teko? Valitaanko joukkueet tiettynä imoitettuna aikana, että kaikilla halukkailla on mahdollisuus päästä mukaan, ettei mene sillein ketkä on juuri silloin paikalla niin ne saa parhaat joukkueet.. Kertokoot joku enemmän kuka tietää tästä asiasta enemmän.
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Mitä helvettiä? Milloin tilasit pelin?

Itse tilasin 10. elokuuta (sieltä Affenanmaalta), mutta ei ainakaan vielä näy mitään sähköpostin puolella.

22.8 pistin tilauksen, ainakin sähköpostin tilausvahvistus on tuo päiväykseltään. Maksoin samantien ja tänään siis tuli tekstiviestilla ja sähköpostilla ilmoitus, että paketti on lähetetty.

Ja Ahvenanmaalta myös.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Onko tietoa milloin alkaa sarjan/divarin teko? Valitaanko joukkueet tiettynä imoitettuna aikana, että kaikilla halukkailla on mahdollisuus päästä mukaan, ettei mene sillein ketkä on juuri silloin paikalla niin ne saa parhaat joukkueet.. Kertokoot joku enemmän kuka tietää tästä asiasta enemmän.

Tosiaan olisi ihan hyvä tietää, että minkälaisella aikataululla niitä liigoja aletaan kasaamaan? Itse en ole ensi viikolla suomessa ja pääsekin pelaamaan aikaisintaan 20. päivä. Jos liigat alkavat jo ensi viikolla niin menetänkö sarjapaikkani ykkössarjassa? vai onko paikka vielä ykkössarjassa vaikka en heti ensimmäisenä päivänä pääsekkään pelaamaan?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pystyykö tässä pelissä edellisen pelin tapaan laittamaan omat musiikit soimaan valikoihin yms? Ja kun esim. NHL kausi päättyy niin alkaako uusi vai tyssääkö siihen niinkuin 09:ssä teki?
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
On tässä vähän tosiaan kakat housussa, kun kattelee noita EA-foorumien käyttäjäpalautteita pelistä. Kosmeettisia bugeja nyt löytyy lähes joka pelistä, mutta jotkut ovat raportoineet hyvinkin räikeitä bugeja siellä sun täällä, lähinnä HUT:ssä ja online pelaamisessa. Ei tosin koske kaikkia pelaajia, joillakin ei mitään ongelmia.

-Joillakin peli jäätyy jo HUT:n avatessaan
-Korttipakan avatessa peli voi jäätyä
-HUT:n online turnauksessa - jos vastapuoli lähtee pelistä veke - et pääse etenemään seuraavaan matsiin. Et myöskään saa finaalissa turnauksen voitosta saatavaa pokaalia vaikka olisit johdossa
-HUT:ssa välillä kaksi veskaria maalissa tai sitten on kuusi pelaaja kaukalossa ja ei ole veskaria lainkaan
-Serverit aivan tukossa, eikä online-pelaaminen onnistu. Taitaa olla enemmänkin EA:n ominaisuus lol

Toivotaan, että ei omalle kohdalle tule mitään ongelmia. Pelin patchaaminen onnistuu kuitenkin aina, joten viilauksia on EA:lta varmasti luvassa, kunhan ohjelmointivirheet pystytään kohdentamaan.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
-HUT:ssa välillä kaksi veskaria maalissa tai sitten on kuusi pelaaja kaukalossa ja ei ole veskaria lainkaan.

Tuosta on videokin YouTubessa. Kieltämättä tuli revettyä, vaikka onhan tuo ihan perseestä. Lähinnä online -pelejä & Be a gm:ää tulee pelattua, niin eipä tuo minua haittaa, mutta silti.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Noi toi on kyllä jo aika syvältä. Pisti kyllä naurattamaan kun tää kaveri alkaa huutaa "why i have two fuck*n goalies?!". Mutta oikeasti tosi huono homma, ja toivottavasti saavat korjattua mahdollisimman pian. Ite kanssa tulen varmaan pelaamaan Be A GM - modea ja sitten online - liigoja. Onkohan tämä vika vaan HUTissa? Kyllähän mä sitäkin kokeilen.
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
-Serverit aivan tukossa, eikä online-pelaaminen onnistu. Taitaa olla enemmänkin EA:n ominaisuus lol

En ole ainakaan viela kokenut mitaan ongelmia online peleissa, ihan hyvin on peleihin paassyt. Mikit eivat toimi kunnolla edelleenkaan, ovat ehka huonommat nyt kuin edellisessa.
 

Herke

Jäsen
H-hetki sen kun lähestyy, mutta onko teillä, jotka olette tilanneet pelin Verkkokaupasta (ahvenanmaa) tullut jo ns. Tilausvahvistus? Koska ainakin itselläni on vain tullut sähköpostiin: "Tämä ei ole vielä vahvistus tilauksen käsittelystä.."
Tilaus pitäisi olla maksettu, mutta koska tämä verkkokaupan maksujärjestelmäkin oli näköjään hieman muuttunut sitten viimetilauksen niin siitäkään en ihan 100% varma ole! No toivotaan, että postiluukusta peli alkavalla viikolla löytyisi!
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Kunpa tulisi tiistaina tuo 11 mulle. Tilasin VPD:n Ahvenanmaanvarastosta.
 

Fiiu

Jäsen
H-hetki sen kun lähestyy, mutta onko teillä, jotka olette tilanneet pelin Verkkokaupasta (ahvenanmaa) tullut jo ns. Tilausvahvistus? Koska ainakin itselläni on vain tullut sähköpostiin: "Tämä ei ole vielä vahvistus tilauksen käsittelystä.."
Tilaus pitäisi olla maksettu, mutta koska tämä verkkokaupan maksujärjestelmäkin oli näköjään hieman muuttunut sitten viimetilauksen niin siitäkään en ihan 100% varma ole! No toivotaan, että postiluukusta peli alkavalla viikolla löytyisi!

Eipä ole tullut vielä toimitusvahvistusta, vain ilmoitus että "seuraavia tuotteita odotetaan" jne. Torstainahan pitäisi viimeistään pelin saapua, sitä odotellessa...
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
22.8 pistin tilauksen, ainakin sähköpostin tilausvahvistus on tuo päiväykseltään. Maksoin samantien ja tänään siis tuli tekstiviestilla ja sähköpostilla ilmoitus, että paketti on lähetetty.

Ja Ahvenanmaalta myös.

Perkele, onpa reilua. Itse tilasin 3.8. samasta paikasta ja eipä vielä mitään ilmoitusta ole tullut että peli olisi postissa... Toivottavasti nyt tulee edes 16. päivä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
-HUT:ssa välillä kaksi veskaria maalissa tai sitten on kuusi pelaaja kaukalossa ja ei ole veskaria lainkaan

Tämä sama bugihan oli NHL 09:ssä. Tai ainakin itselle kävi kahdesti onlinessa niin että oli kaksi kassaria maalissa. Toisesta kerrasta on myös videopätkä vielä olemassa kännykässäni.
Silloin saatiin bugi korjattua päivitysten myötä niin eiköhän sama koske myös tätä peliä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Itse olen näitä kyseisen pelisarjan pelejä pelaillut ainoastaan onlinessä satunnaisia vastustajia vastaan tai kavereiden kanssa himassa.

Nyt, kun olen lueskellut tässäkin ketjussa tuosta HUT:sta, niin olisiko kellään aikaa kirjoittaa vaikka ihan ranskalaisin viivoin mistä siinä on kyse. Tai jos jollain on tiedossa kyseiseen pelimuotoon joku hyvä FAQ-tyylinen opas. Olen itse luonteeltani sellainen, etten jaksa alkaa opettelemaan jotain asiaa aivan ruohonjuuritasolta, joten tuo kyllä kiinnostaisi, mutta haluaisin ensiksi ihan perustiedot, että mistä siinä on kyse ja miten hommat pääpiirteittäin toimii.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Nyt, kun olen lueskellut tässäkin ketjussa tuosta HUT:sta, niin olisiko kellään aikaa kirjoittaa vaikka ihan ranskalaisin viivoin mistä siinä on kyse.

Noh, homman nimi on Hockey Ultimate Team. Lyhyesti keräät, ansaitset ja käytät kortteja. Kortteja on useammanlaisia: pelaajakortit, harjoittelukortit, sopimuskortit(kahdenlaisia), pelipaitakortit, logokortit, hallikortit, noh taisi jo tärkeimmät tulla. Ainiin valmentajakortit. Seuraavaksi asioita vähän pidemmin.

Korttien käytöstä: Pelaajakorteista muodostat joukkueen. Harjoittelukorteilla täydennetään pelaajan harjoituspaikkoja esim pelaaja herra x:llä on potentiaalia viiden harjoituskortin verran. Pelipaita-, logo- ja hallikorteilla on kosmeettisia vaikutuksia eli pelipaitasi, joukkueesi logo ja käyttämäsi halli valikoituu näistä. Valmentajakortit toimivat pelaajakorttien tavoin eli niillä täydennetään valmentajan paikka "kokoonpanossa," vielä itselle ei auennut valmentajan vaikutusjoukkueeseen. Sopimuskortteja oli muistaakseni kahdenlaisia (pelit ja ura?) näillä täydennetään pelaajan uraa.

Muuta korttien käytöstä: Voit myydä, huutokaupata ja vaihtaa kortteja. Ymmärtääkseni voit kerätä todella paljon kortteja, jotka voit tallettaa pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle.

Pelaamisesta: Pelaat Offline ja Online pelejä, joista tienaat kortteja. Useimmat pelit taitavat olla sidoksissa erilaisiin turnauksiin. Eri turnauksissa on omat vaatimuksensa esim tyyliin kaikki pelaajat täytyvät olla yli 30 vuotiaita tai vaikkapa palkkakatto saa olla tietyn suuruinen. Huomatakaa käyttäessänne harjoituskortteja pelaajien palkat nousevat! Myös huomattavaa on pelaajien ketjujen kemiat! Kolme sentteriä eri liigoista samassa ketjussa pelaa todella paljon huonommin yhteen kuin esim Ässien hyökkääjistä muodostettu ketju. Taisipa olla joku ihan virallinen Pudotuspelikisakin kuukausittain jonka jälkeen pidetään drafti, joista osallistujat saavat pelaajia(pitääkö paikkaansa näin muistelisin)

Mitä vielä? Siinäpä se taisi mielestäni jo olla. Täydentäkää/korjatkaa jos olen jostain väärässä, en kirjoittanut tiukkaa faktaa vaan näin asiat olen ymmärtänyt.
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
Korjaan hieman. Eli pelejä pelaamalla saa siis niitä EA-kiekkoja eikä kortteja. Kortteja voi sitten ostaa niillä kiekoilla huutokaupasta tai suoraan EA:n kaupasta korttipakkojen muodossa. Luultavasti ajatus vähän vain harhaili tuossa kirjoituksessasi. Eipä tuohon mitään lisäämään, siinä se pähkinänkuoressa.

Peleistä saa sitten eri määrän kiekkoja, riippuen miten matsissa pärjää. Yleinen määrä on jotain 300-600 per ottelu kai. Maalista saa +40 kiekkoa, ja päästetystä maalist tulee -20 muistaakseni. Plussaa tulee myös hyökkäysajasta, taklauksista, aloituksista ja taitaa laukauksistakin tulla jokaisesta yksi kiekko.
 

Altec

Jäsen
Tälläistä viestiä on tullut VPD:ltä, kun on kyselty NHL 11 -pelin toimittamisesta:

"Hei,

NHL:ää ei ole vielä lähetetty kenellekään. Olemme käsitelleet tilauksia ennakkoon jotta kaikki saadaan samaan aikaan postin kuljetettavaksi.

Eli kaikki ennakkotilaukset annetaan postin kuljetettavaksi samaan aikaan ja niin että ne olisivat perillä julkaisupäivänä.

Pahoittelemme sekaannusta."

Eli kaikki pelit menevät postiin samaan aikaan ja vielä ei ole kenellekkään toimitettu peliä postiin.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Ei se ole sieltä mihinkään lähtenyt. Tilaus on saatettu käsitellä tänään, mutta kyllä kaikki ennakkotilaukset lähtevät samaan aikaan (huomenna?) kohti asiakkaita.

Ainakin minulle tuli juuri äsken viesti "Tilauksenne numerolla xxxxxxx on nyt lähetetty Ahvenanmaalta." ja otsikossakin luki että postitettu. Eli huomenissa tai viimeistään keskiviikkona voisi olla odoteltavissa tämä uusin änäri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös