NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 681
  • 1 596

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
:D Tämä ei ole one-liner tai OT. Sillä:

Itsekin tuli ennakkotilattua tämä peli, mutta enpähän pääse kuin joskus 4.10-> testaamaan.

Mikä idea on tilata ennakolta, kun pelaat vasta kuukauden päästä? Löytyy jo samaan hintaan hyllystä lokaakuussa...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mikä idea on tilata ennakolta, kun pelaat vasta kuukauden päästä? Löytyy jo samaan hintaan hyllystä lokaakuussa...

Ehkä idea oli siinä, että kun tilasin pelin 3.8 ei minulla vielä ollut tämän hetkinen työreissu tiedossa. Hintaakin tuli hurjat 43,40€ ja epäilen, että tuohon hintaan vielä lokakuusta sitä kaupan hyllyiltä saa (ainakaan Rovaniemeltä). Meneekö tuossa pelissä nyt parasta ennen- päiväys umpeen vai mitä mä oikein häviän?
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Edes perusjatkislainen ei tekisi noin räikeitä mokia noissa pelaajien arvostuksissa. Onneksi kauden mittaan tulee rosteripäivityksiä.

Katsellaanhan miten innokkaasti se Ea noita taas päivittää. Jos en väärin muista niin noita arvoja päivitettiin tasan yhden kerran tänä keväänä.


Asiasta toiseen onkos porukalla tarkotusta jatkaa sitä liigaa missä oli viimeksi divari mukana. Vois nimittäin pikkuhiljaa ruveta jo omaa ketjua sille pistämään pystyyn. Niin pääsis tulevaa kautta suunittelemaan
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Asiasta toiseen onkos porukalla tarkotusta jatkaa sitä liigaa missä oli viimeksi divari mukana. Vois nimittäin pikkuhiljaa ruveta jo omaa ketjua sille pistämään pystyyn. Niin pääsis tulevaa kautta suunittelemaan

Itse olen miettinyt ihan samaa, reilun viikon päästä tulee NHL11 postiluukusta. Tuleeko PS3 kaksi liigaa, että nopeimmat sinne ensimmäiseen ja loput toiseen? Vai miten olette tehneet?
 
Viimeksi muokattu:

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Kyllä alkaa jo pikku hiljaa kuume nousemaan, kun odotan tätä peliä lähes yhtä suurella innolla kuin SM-liigan alkua. Alkanut jo kymppi hieman puuduttamaan, joten etenkin uutta Be A GM-modea huvittaisi päästä pelaamaan. Toivottavasti NHL 11-peliin on tullut jotain järkeä Be A Pronkin osalta. Juuri äsken NHL 10 pelatessani minut lähetettiin farmiin neljän pelin jälkeen kun olin tehnyt sentterin paikalta pisteet 4+8=12. Pistepörssiäkin satuin johtamaan. Muutenkin tuo kaipaisi paljon vaihtelua ja toivottavasti nuo junnuliigat sitä tuovat mukanaan. YouTubesta on jo tullut videoita katsastettua ja hyvältähän tuo uusi änäri pääosin näyttää.

KHL ei siis ilmeisesti ole valitettavasti mukana. Enkä myöskään usko, että EA olisi paneutunut SM-liigaan ja muihin eurosarjoihin varsinkaan nyt kun junnuliigatkin ovat mukana.

Tulis nyt jo!
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Itse olen miettinyt ihan samaa, reilun viikon päästä tulee NHL11 postiluukusta. Tuleeko PS3 kaksi liigaa, että nopeimmat sinne ensimmäiseen ja loput toiseen? Vai miten olette tehneet?

Keväällä oli ainakin puhetta että Kevätliigaa pelanneet ja siihen karsintojen kautta nousseet olisivat etusijalla kun Syysliigaa pistetään pystyyn.

Tässä vielä kaikki 30 nimimerkkiä:

Calcichew
Kamenski
Dhearted
Jaasin
Snagari
Saube
Hukkaviiva
Hellcop
Odonkor
Spidy#29
Lahna
EinoKeisari
Bouwmeester
Wod
Juzsi
Se7en
Gr8-8
Koohoo
Nässe
Orava
PELL (Säilytti paikkansa karsinnoissa)
Nupe_ (Nousi liigaan)
Body Check (Nousi liigaan)
Sir Smuli (Nousi liigaan)
Lombardi18 (Nousi liigaan)
Kaberle (Nousi liigaan)
Katkarapu (Nousi liigaan)
Kuival (Nousi liigaan)
ODB (Nousi liigaan)
Saxon-747 (Nousi liigaan)

Ehkä joku edellisten liigojen järjestäjistä osaa sitten selitellä paremmin missä mennään.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Itse olen mukana 110% kun liiga vain tulee, ihan sama missä divarissa olen kuhan pääsee vain pelamaan! Ja konsolina on PS3...
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Syväluotaus eurooppalaisiin liigoihin sekä joukkueiden overalit luettavissa EA:n blogista.

SM-liiga tietenkin kiinnostavin ainakin omalta kohdalta. Ilmeisesti rosterit ovat kondiksessa, kun puhuu tunnetuista pelaajista Peltonen&Väänänen. Kauden jälkeen voittajajoukkueelle jaetaan kultamitalit ja Kanada-malja. Overalit on näemmä kymmenellä joukkueella 77 ja neljällä 76, joka mahdollistaa "yllätykset" pelien tuloksissa.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ehkä idea oli siinä, että kun tilasin pelin 3.8 ei minulla vielä ollut tämän hetkinen työreissu tiedossa. Hintaakin tuli hurjat 43,40€ ja epäilen, että tuohon hintaan vielä lokakuusta sitä kaupan hyllyiltä saa (ainakaan Rovaniemeltä). Meneekö tuossa pelissä nyt parasta ennen- päiväys umpeen vai mitä mä oikein häviän?

Ei pidä hermostua. Ei setä vittuile, setä neuvoo...
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Keväällä oli ainakin puhetta että Kevätliigaa pelanneet ja siihen karsintojen kautta nousseet olisivat etusijalla kun Syysliigaa pistetään pystyyn.

Joo eikös sitä näin sovittu alustavasti. Nuo Kuivalin listaamat 30 nimimerkkiä aloittavat kauden "pääsarjasta", ja uudet nimimerkit sekä jo edellisenä kautena "divarissa" pelanneet nimimerkit tavoittelevat nousua "divarin" puolelta.

Mutta eiköhän tähänkin saada selvyys kun liigojen organisoijat saapuvat kesälomilta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
http://www.gamefocus.ca/?nav=reviewCard&fid=9669

Ensimmäinen arvostelu pelistä, olkaa hyvä. En uskonut että pelin odotus olisi enää tästä noussut, mutta kiitos tuon, nousi.

Maasta taivaaseen kehutaan peli ja arvosana 9.2/10 kertoo kyllä jo paljon.

IGN:n arvostelu antaa pelille 8.5/10 ja listaa ainoaksi huonoksi puoleksi uuden pelimuodon puutteen. Kannattaa tsekata myös videoarvostelu pelistä: http://xbox360.ign.com/articles/111/1117242p1.html

Urlit siis sisältävät NHL11-pelin arvostelut.
 

Schadowan

Jäsen
http://www.gamefocus.ca/?nav=reviewCard&fid=9669

Ensimmäinen arvostelu pelistä, olkaa hyvä. En uskonut että pelin odotus olisi enää tästä noussut, mutta kiitos tuon, nousi.

Maasta taivaaseen kehutaan peli ja arvosana 9.2/10 kertoo kyllä jo paljon.

IGN:n arvostelu antaa pelille 8.5/10 ja listaa ainoaksi huonoksi puoleksi uuden pelimuodon puutteen. Kannattaa tsekata myös videoarvostelu pelistä: http://xbox360.ign.com/articles/111/1117242p1.html

Urlit siis sisältävät NHL11-pelin arvostelut.

Niin, kyllähän nuo uutiset meinaavat sitä, että Ultimate Teamia pitää alkaa pelaamaan vaikka väkisin, kun muuta uutta ei ole tarjolla. Itselle Online Dynasty olisi ollut se kovin juttu ehdottomasti.Toivotaan, että edes online liigojen asetuksia oltaisiin parannettu merkittävästi. Esim gameplay-settingsejä pitäisi pystyä säätämään kuin myös rostereita. Saas nähä kuin käy...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo samaa mietin. Kyllä vakuutti tuo Ultimate-moodi jo demossa ja jos ei rahankäyttö tuohon tarvitse olla kovin suuri, niin pelaan varmasti.

En varmasti ole ainoa jota vituttaa tämä yli viikon odottaminen juuri tänään vähän enemmän. Oikeasti mikä vittu siinä on että P-A:n ja Euroopan julkaisuiden välissä on yli viikko aikaa? Miksi?
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
Eiköhän noi sarkastiset heitot riitä jo. Syy miksi esim. NHL julkaistaan Euroopassa myöhemmin on todennäköisesti jakelukysymys. Pelistä painetaan paikalliset versiot mm. pohjoismaille, jotka eroavat ulkonäöllisesti pohjois-amerikkalaisesta versiosta. Suomeenkin tehdään mm. oma kansi (esim. M. Koivu NHL '10) ja muutakin pientä säätöä asiaan varmasti liittyy. Voi silti olla, että Toews löytyy jokaisesta EU-kannestakin, en tiedä.

Peli halutaan Amerikassa kuitenkin heti ulos, kun kaikki on valmiina, joten niin sanottu synkronoitu julkaisu P-A:n ja Euroopan välillä viivyttäisi julkaisua varmasti P-A:ssa. Pohjois-Amerikka on kuitenkin NHL:n ylivoimaisesti suurin markkina-alue, joten järjestelyjen pitää sujua kuin rasvattu.

Varmasti jenkit itkevät samaa, kun Fifa julkaistaan siellä viikkoa EU:ta myöhemmin. Ainakin tietääkseni.

Tämä on silti vain minun näkemys. Voin puhua täyttä puutaheinää, mutta asiasta on vaikea löytää netin syövereistä mitään järkevää ja virallista artikkelia, joka vastaisi tuohon kysymykseen.

edit: Ihan yhtälailla kiroan EU:n julkaisupäivää kuten muutkin jatkislaiset, mutta ei tässä auta muu kuin odotella hampaat irvessä.
 
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelistä painetaan paikalliset versiot mm. pohjoismaille, jotka eroavat ulkonäöllisesti pohjois-amerikkalaisesta versiosta. Suomeenkin tehdään mm. oma kansi (esim. M. Koivu NHL '10) ja muutakin pientä säätöä asiaan varmasti liittyy. Voi silti olla, että Toews löytyy jokaisesta EU-kannestakin, en tiedä.

Tänähän vuonna Suomessa Toews on kannessa, mutta Ruotsilla ja Sveitsillä on omat kannet (Sedinit veljekset länsinaapurilla ja Streit sveitsiläisillä). Syytä tähän en tiedä, itse haaveilin jo, että saataisiin se maalivahti Antti Niemen toimesta kanteen.

Varmasti ainakin kielien lisäys vie jonkin aikaa, jonka takia peli myöhemmin Suomeen. Kun USA-versiossahan ei ole muuta kuin Englanti, jos oikein olen ymmärtänyt.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Tänähän vuonna Suomessa Toews on kannessa, mutta Ruotsilla ja Sveitsillä on omat kannet (Sedinit veljekset länsinaapurilla ja Streit sveitsiläisillä). Syytä tähän en tiedä, itse haaveilin jo, että saataisiin se maalivahti Antti Niemen toimesta kanteen.

Varmasti ainakin kielien lisäys vie jonkin aikaa, jonka takia peli myöhemmin Suomeen. Kun USA-versiossahan ei ole muuta kuin Englanti, jos oikein olen ymmärtänyt.

Noh luulisi sieltä sentään Ranskaa olevan, ehkä Epsanjaa, mutta ainakin Kanadan kaksikielisyyden vuoksi Ranskaa. Turha tieto mutta yritänpä päteä :). Vielä reilu viikko, toivottavasti satuin ennakkotilaamaan verkkokaupasta hyvissä ajoin...
 

ipaz

Jäsen
Noh luulisi sieltä sentään Ranskaa olevan, ehkä Epsanjaa, mutta ainakin Kanadan kaksikielisyyden vuoksi Ranskaa. Turha tieto mutta yritänpä päteä :). Vielä reilu viikko, toivottavasti satuin ennakkotilaamaan verkkokaupasta hyvissä ajoin...

Englanti, suomi, ruotsi, saksa, ranska, tsekki, venäjä... ainakin nuo olivat NHL10:ssä.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Englanti, suomi, ruotsi, saksa, ranska, tsekki, venäjä... ainakin nuo olivat NHL10:ssä.

Lainataan nyt sen verran, että kyseessä oli jenkkiversio, josta käytiin keskustelua, mutta whatever.

Oma asiani liittyy lähinnä tuohon VPD:n saatavuuteen eli minkälainen erä pelejä sinne normaalisti on tullut? Eli riittääkö kaikille ennakkotilanneille riippumatta milloin tilasi, vai menevätkö varastot heti reilusti miinukselle ja viimeiset odottavat peliä pari viikkoa? Tuo hinta nimittäin houkuttelisi, mutta jos odotusaikaa kertyy älyttömästi maksan mieluusti esim. KonsoliNETin 59,95€ ja haen pelin ennen ensi torstain HIFK-Jokerit sarja-avausta.

Ja vielä itse pelistä, että kuumottais niin pirusti saada jo lätty plegeen ja paukuttamaan. Fifaakaan ei jaksa niin kuumeisesti odotella, kun on jotain muuta uutta mitä pelailla.
 

Teloch

Jäsen
Tiedustelin asiaa päivällä VPD:stä ja vakuuttelivat että tuotetta riittää kaikille, vaikka ennakkotilaisi vasta nyt. Eri asia sitten onko liikkeen puheisiin juurikaan luottamista.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Tiedustelin asiaa päivällä VPD:stä ja vakuuttelivat että tuotetta riittää kaikille, vaikka ennakkotilaisi vasta nyt. Eri asia sitten onko liikkeen puheisiin juurikaan luottamista.

Samat tarinat tulivat minullekin. Joten pistin "hakemuksen" vetämään. Sanoivat, että peli lähtee ajallaan ja on vain postista kiinni, että saa pelin julkaisupäivänä.
 

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Osaako joku sanoa verkkokauppa.comin kautta tehdyistä tilauksista? Eilen tilasin, toivottavasti tulee julkaisupäivänä.

Edit. Itse itselleni vastaten, kyselin asiaa verkkokaupasta ja vastaus oli seuraava: "Hei, pyrimme aina toimittamaan ennakkoon tilatut pelit asiakkaille julkaisupäiväksi."

Mitä sitten ikinä tarkoittaakaan.
 
Viimeksi muokattu:

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Onkos muuten tietoa mistä kaupasta (Helsingistä) tuota uutta änäriä kannattaisi hakea, kun 16.9 olisi se tarkoitus saada? Hinnalla ei niin väliä. Ajattelin tällä kertaa hakea kaupasta, kun kaikenmaailman tilaukset on nyt vähäksi aikaa nähty. Se odottaminen on yhtä helvettiä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös