NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 376 111
  • 1 596

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Meinaako jengi täällä käyttää ihan oikeaa rahaa noiden pelaajakorttipakkojen keräämiseen? Itse en aijo, mutta askarruttaahan se että kuinka ison hyödyn nämä "isi osta mulle Crosby" -pelaajat saavat rahan käytöllään?

Tipahtaisipa se NHL jo postiluukusta!
 

Teloch

Jäsen
Verkkokaupasta tuli juuri noottia, että ensimmäinen Ahvenanmaan erä on loppu. Toinen pitäisi tulla ilmeisesti huomenna, mutta tästä erästä omansa saavat tulevat saamaan pelinsä myöhässä. Näin ollen peruinkin oman tilaukseni ja ostan sitten pelini muualta.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Eikai vaan pidä paikkaansa, että nettiliigoihin mahtuu vain 10joukkuetta entisen 32 sijaan??

Pitää valitettavasti paikkansa. En tiedä mitä ne siellä EAlla miettii, ei ainakaan mitään järkevää. Toivottavasti edes joku päivitys tulisi ja nostaisi pelaja määrän. En osallistu liigoihin, ellei muutosta tapahdu.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Verkkokaupasta tuli juuri noottia, että ensimmäinen Ahvenanmaan erä on loppu. Toinen pitäisi tulla ilmeisesti huomenna, mutta tästä erästä omansa saavat tulevat saamaan pelinsä myöhässä. Näin ollen peruinkin oman tilaukseni ja ostan sitten pelini muualta.

Onko kyseessä PS3 vai X360 -versio? Itselleni (X360) ei ole tullut vielä minkäänlaista noottia toimituksen vahvistamisesta tai myöhästymisestä.
 

Herke

Jäsen
Onko kyseessä PS3 vai X360 -versio? Itselleni (X360) ei ole tullut vielä minkäänlaista noottia toimituksen vahvistamisesta tai myöhästymisestä.

Itse sain n. 30min sitten teksiviestin, että meikäläisen XO-versio on lähetetty! Luulisin, että kyseessä on PS3 -versio joka on tällä hetkellä "Loppu", koska niitähän läheteltiin jo eilen!?
 

Teloch

Jäsen
Onko kyseessä PS3 vai X360 -versio? Itselleni (X360) ei ole tullut vielä minkäänlaista noottia toimituksen vahvistamisesta tai myöhästymisestä.

X360-versiota koski tuo minulle tullut nootti. Joskus puoliltaöin oli tullut tuo viesti kuten muillekin, että tuotetta odotetaan varastoon. Myöhemmin päivällä kun asiasta kysyin, tuli tieto että ensimmäinen erä on loppu ja näin ollen olisi halutessaan päässyt odottelemaan seuraavaa satsia.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Ääh, menin jo tänään postilaatikolle, mutta eihän sieltä mitään tärkeetä löytynyt, ei tosin kovin yllättävää. Kunpa se olis huomenna postiluukus! VPD:stä tilasin.
 

motamoro

Jäsen
Tietääkö joku VPD:stä tilannut, että muuttuuko se tila siellä käyttäjätiedoissa Maksetusta -> Lähetetyksi tjsp? Ei meinaan ole maileja tai tekstareita kuulunut täällä suunnalla. Tosin se saattaa vaikuttaa, että meikäläisellä on eri osoite tilaajana kuin vastaanottajana niin josko tämä vaikuttaa pelin lähetysilmoituksiin. Pääasia olisi, että perjantaiksi tulisi niin ei koko viikonloppu menisi mönkään.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tietääkö joku VPD:stä tilannut, että muuttuuko se tila siellä käyttäjätiedoissa Maksetusta -> Lähetetyksi tjsp? Ei meinaan ole maileja tai tekstareita kuulunut täällä suunnalla. Tosin se saattaa vaikuttaa, että meikäläisellä on eri osoite tilaajana kuin vastaanottajana niin josko tämä vaikuttaa pelin lähetysilmoituksiin. Pääasia olisi, että perjantaiksi tulisi niin ei koko viikonloppu menisi mönkään.

Muuttuu. Tänään yhden kieppeillä tuli vahvistusposti että on lähetetty. Sivulla lukee maksettu, lähetetty.

On muuten minun makuun nuo VPD:n info sähköpostit; lyhyitä, ytimekkäitä eivätkä sisällä mitään turhaa HTML-skeidaa.

PS3 alustana.
 

Altec

Jäsen
Taineet ensin lähetellä VPD:stä PS3 -versiot, koska käyttäisi olevan PS3 pelejä varastossa 0kpl. Kun Xbox pelejä on edelleen yli 30.

Josko se "lähetetty" -viesti tulisi jossain vaiheessa tännekkin suuntaan

Xbox 360 siis alustana
 
Vitun jees toimintaa verkkokaupalta, reilusti viikon minua myöhemmin tilanneen kaverini peli lähti hänelle eilen postissa kun taas omastani ei ole mitään informoitu. Tilaukseni maksettu yli kuukausi sitten. PS3-versio kyseessä. Ja ilmeisesti aika monelle muullekin minun jälkeeni "jonossa" olevalle on lähtenyt jo peli...

Tekisi mieli perua, mutta mahtaakohan olla järkeä, saako rahoja edes tilille takaisin? Jos peli ei tällä viikolla tule niin arvatkaa tilaanko enää yhtäkään peliä Verkkokaupan Ahvenanmaanvarastolta...
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Järjetöntä manailua noitten postituksien kanssa; Itse tilasin viime vuonna Verkkokaupan ahvenanmaan varastolta NHL 10:n ja se tippui postiluukusta julkaisupäivänä. Sitä paitsi ollaanko me nykyään kaikki niin kärsimättömiä että vedetään ranteet auki jossei saada kaikkea heti heti nyt nyt-periaatteella vaan "joutuu odottamaan" jopa vuorokaudesta kahteen ylimääräistä? :P
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
En kyllä usko että Verkkokauppassa tai VPD:llä lähetyslogiikka tai järjestelmä olisi sellainen, että ajoissa liikkeellä olleet tilaajat jäisivät myöhempien tilaajien jalkoihin. Kaupat saisivat runsaasti vihaista palautetta jos niin kävisi. Luultavasti nuo viestit ovat vain merkki siitä, että tilauksille on jokin pakollinen esikäsittely tehty ja pelit ovat lähetysvalmiita. Seuraavaksi ne lähtevät sitten tilausjärjestyksessä postin matkaan. Pelejä siis kirjataan pois alta aina kun niitä kerkeää käsitellä.

Mutta voin toki olla väärässäkin. Jos jäät ilman peliä ja kaverisi puolestaan ei, niin lähettäisin kyllä siinä tapauksessa palautetta kaupan puolelle.
 
Saako tuota nyt sitten torstai-aamuna kymmeneltä Gigantista paikanpäältä? Onkohan enää vapaana tuolla Gigantin verkkokaupassa?

Ei tuo enää täksi viikoksi Ahvenanmaalta minulle tule meinaan.
 

megamusil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kannata vielä menettää toivoaan ennakkotilatun suhteen. Itsellenikin tuli VPD:ltä viesti postituksesta aivan hetki sitten.
Sehän on tosiaan aivan mahdollista, että pelit on kiikutettu postiin ja viestejä lähetellään sen mukaan mitä ehditään systeemiä päivittää. Kyllä sitä silti on tulisilla hiilillä, että saa varmasti pelin torstaiksi. Mitään järkiähän tässä ei ole..
 

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Saako tuota nyt sitten torstai-aamuna kymmeneltä Gigantista paikanpäältä?

Eiköhän fiksuinta ole käydä/soittaa haluamaansa paikkaan ja ilmoittaa, että haluaa varata pelin nimeltä NHL 11 ja mennä torstaina hakemaan sen. Monesti odotetut pelit (esim. viime syksynä kun MW2 tuli) loppuvat jo samana päivänä kaupoista, eli kannattaa varata jos itse käy hakemassa puodista eikä tilaa kotiin.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mullekin tuli tossa 2 aikaan VPD:stä lähetysvahvistus :) Tiedä sitten milloin se on lähetetty, huomennahan se on postissa, mutta sitä ei vissiin voi hakea, koska se tuodaan kotiovelle, mutta vasta sitten torstaina. Saakohan mistään tietoon sitä lähetystunnusta, että vois hakea jo huomenna illalla?
 

megamusil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mullekin tuli tossa 2 aikaan VPD:stä lähetysvahvistus :) Tiedä sitten milloin se on lähetetty, huomennahan se on postissa, mutta sitä ei vissiin voi hakea, koska se tuodaan kotiovelle, mutta vasta sitten torstaina. Saakohan mistään tietoon sitä lähetystunnusta, että vois hakea jo huomenna illalla?

Nuo lähetetään kirjeenä, eikä kirjeissä ole lähetystunnusta. Maarianhaminasta mantereen puolelle kirje tulee kahdessa päivässä, joten torstaille valitettavasti menee.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Selväpä se. No eipä auta, ootellaan torstaihin. Tärkeintä on kuitenkin saada viikonlopuksi.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Pelicans, Man City, OM
Saako tuota nyt sitten torstai-aamuna kymmeneltä Gigantista paikanpäältä? Onkohan enää vapaana tuolla Gigantin verkkokaupassa?

Ei tuo enää täksi viikoksi Ahvenanmaalta minulle tule meinaan.

No ei taatusti saa. Sen verran huonoa toimintaa Gigantilta viime vuonna ainakin. Porvoon Giganttiin ei ollut edes saapunut pelit vielä torstaina kun kävin aamulla tiedustelemassa, jonka jälkeen varasin pelin sieltä ( peli maksoi 35-40 euroa muistaakseni), mutta pelin pystyi noutamaan vasta seuraavan viikon loppupuolella. Taitaa olla aika yleisiä Gigantissa nämä tälläiset myöhästymiset, mitä nyt olen jostain lukenut.
 
No ei taatusti saa. Sen verran huonoa toimintaa Gigantilta viime vuonna ainakin. Porvoon Giganttiin ei ollut edes saapunut pelit vielä torstaina kun kävin aamulla tiedustelemassa, jonka jälkeen varasin pelin sieltä ( sai 35-40e muistaakseni), mutta pelin pystyi noutamaan vasta seuraavan viikon loppupuolella. Taitaa olla aika yleisiä Gigantissa nämä tälläiset myöhästymiset, mitä nyt olen jostain lukenut.
Gigantin verkkokauppa näyttää ainakin että olisi varastossa, ja että huomenna postittavat tilaukset, joten taidan tilata sieltä että tulee varmasti tällä viikolla postiluukusta.

Verkkokaupan tilauksen varmaan perun samantien, ei se enää täksi viikoksi kuitenkaan ehtisi. Saako rahat tilille vai laitanko jo Black Opsin tilaukseen? ;)
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat, Kiekko-Espoo
Itse tilasin noin kuukausi sitten Verkkokaupasta, tietenkin ahavenanmaalta, ja maanantaina iltapäivästä tuli tieto että peli lähetetty. Huomenna valitettavasti menoa eikä pääse testailemaan, mutta torstaina mahtavaa viettää krapulapäivää uuden NHL11:n kanssa, jonka jälkeen käännetään Urho Totalilta Kärpät - SaiPa päälle.
Voiko krapulapäivä enää paremmaksi muuttua?

Jänniä bugeja ollut havaittavissa, mutta eiköhän noita päivityksiä satele aikasta äkkiä, konsolina PS3.
 

ipaz

Jäsen
No ei taatusti saa. Sen verran huonoa toimintaa Gigantilta viime vuonna ainakin. Porvoon Giganttiin ei ollut edes saapunut pelit vielä torstaina kun kävin aamulla tiedustelemassa, jonka jälkeen varasin pelin sieltä ( peli maksoi 35-40 euroa muistaakseni), mutta pelin pystyi noutamaan vasta seuraavan viikon loppupuolella. Taitaa olla aika yleisiä Gigantissa nämä tälläiset myöhästymiset, mitä nyt olen jostain lukenut.

Tampereen Kalevan Gigantissa ainakin sanoivat tänään että peli on saapunut varastoon ja niitä on "riittävästi".
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Sanotaan nyt sitten täältäkin päin eli nyt on tähänkin kotiin lähetetty vpd:ltä NHL11. Hienoa toimintaa ja näin voi aika huoletta odottaa pelin saapuvan torstaiksi.

Tänään voisi vetäistä räväkän kännin jotta nukkuisi tajuttomana huomisen ja sitten olisikin jo torstai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös