NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 274 529
  • 1 202

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäähyistä:
sain äsken 2+2+2 min epäurheilijamaisesta käyttäytymisestä ja sen jälkeen tappelin. Vastapuoli sai minuutin ylivoiman (2+2+2 vs 5 min) ja minä vältyin tappelujäähyltä kokonaan.

Pelissä lienee myös jokin jäähyminuuttikatto. Jossain vaiheessa jäähyt huitelivat yli 400 minuutissa mutta nyt niitä on 43 min..
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mikä kypärä tämä on? Mulla kaikissa alkuperäisissä kyparissa on 0 boots slots.

Joku Burnout-kypärä, joka on hieman eri kohdassa kuin muut normaalit kypärät. Siinä on kaksi boost slottia. Väri on sellainen keltainen jossa on ruutuliput molemmilla puolilla, helvetin ruma toki.
 

RDivis

Jäsen
Jaah, tänään tuli DigiExpossa väännettyä kaverin kanssa ottelu XBOX360:llä (ei löydetty PS3 änäriä mistään). Tuskaa oli koko ottelu, ohjain ei istu käteen, koska on tuollainen massiivinen paska. Täytyy sanoa, että onneksi en hinnoista huolimatta vaihtanut ikinä ÄksäLaatikko-leiriin. Räkämaalilla voitin 1-0. Kumpikin oli ottelun lopussa, niin kyrpiintynyt, että pyhä viha Microsoftin konsolipeli-alan raiskausta kohtaan lisääntyi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaah, tänään tuli DigiExpossa väännettyä kaverin kanssa ottelu XBOX360:llä (ei löydetty PS3 änäriä mistään). Tuskaa oli koko ottelu, ohjain ei istu käteen, koska on tuollainen massiivinen paska. Täytyy sanoa, että onneksi en hinnoista huolimatta vaihtanut ikinä ÄksäLaatikko-leiriin. Räkämaalilla voitin 1-0. Kumpikin oli ottelun lopussa, niin kyrpiintynyt, että pyhä viha Microsoftin konsolipeli-alan raiskausta kohtaan lisääntyi.
Olisit kirjoittanut Xbox360-ketjuun...
Melkeen sanoisin jo trolliksi.
Itse pidän Xboxin ohjaimesta huomattavasti enemmän. Pleikkarin ohjain on aivan liian pieni ei KOJ:n handuun osu yhtään. Jos nyt haluat vähän väitellä, niin voisit lähettää lisää aiheesta "Microsoftin konsopeli-alan raiskaukset".

Asiaan. Onlinessa alkaa ottamaan pannuun, kun ottelun jälkeen saattaa joutua odottelemaan kolmeä tähteä ja hidastuksia. Miksei vain saisi poistua samantien ja etsiä uutta peliä. Edelleen OTP on sitä samaa. Jengi kuljettelee yksinään ja jos joku lähtee jäähylle, niin yleensä tämä kaveri sitten poistuu pelistä. Pelit kestävät aivan järkyttävän kauan kiitos lisättyjen hässäköiden. Maalien tekeminen on onneksi paljon vaikeampaa.
 

RDivis

Jäsen
Varmasti tämäkin tottumus kysymys, mut joka tapauksessa on pakko kysyä että mikä ÄksäLaatikon ohjaimessa oli vikana?

No tuota, tässähän sen jo totean:

RDivis kirjoitti:
ohjain ei istu käteen, koska on tuollainen massiivinen paska.

Eli on siis ainakin minun käteen aivan liian iso. Ja tälläistä pohdintaa on tullut myös tuttavapiiristä. Kyllähän tuotakin oppisi käyttämään jos joutuisi opettelemaan.

ViidakonKuninkaalle laitetaan nyt vielä sitten pahoittelut turhan agressiivisesti kirjoitetusta viestistä.. Otti silloin muut asiat päähän ja piilevä "XBOX-viha" pääsi hetkeksi valloilleen. En silloin arvannut, että joku sitä aivan trollista ottaisi. Sitä lienee turha silti kieltää näin rahallisemmin todettuna, että olen uuden päivän sarastaessa edelleen tyytyväinen, etten ole XBOX-asiakas..

Jos OT loppuisi tähän..

--------------------------------------------------------------------------

No, niin yritin tuossa joku viikko sitten tänne ketjunavausta, jossa olisi puitu tarkemmin nimenomaan BAP-pelaajan kauden edistymistä. Se ei kuitenkaan yksittäisenä ketjuna ottanut alleen tuulta. Kirjoittelen siis hiukan tänne.

Blue Jacketsin kausi on edennyt oikeastaan epärealistisen hyvin. (vaikeustaso ammattilainen) Kausi on kääntynyt jo loppua kohti ja aivan ylivoimaisesti ollaan konfererenssi-kärjessä. Omia statseja tahtoisin vielä parantaa joukkueen hyvästä kaudesta huolimatta. Muutama nollapeli nykyiseen kolmeen lisää. PMK alle 2:een.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Toihan oli jo alunperinkin.

Kyllä mulla näkyy siellä ihan tavallisten kypärien perässä vielä yksi tavallinen kypärä johon saa sen kolme slottia. Luultavasti pitää omistaa jo ennestään yksi kolmen slotin kypärä jotta tuon saa haltuunsa. Muuten ei kait olis paljon järkeä pyytää maksua niistä muista kypäristä...
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Iltaa. Tulee pelattua lähes pelkästään tällähetkellä noita online-otteluita ja olen pelannut "autenttisella" miehityksellä, eli järjestelmä on imoittanut roster updatesta silloin tällöin ja olen ne aina ladannutkin käyttööni. Tänään sitten alkoi nyppimään, kun yksi avainpakeista Hawkseissa sivussa vielä, vaikka äijä on jo luutinut kaksi matsia pienehkön loukkaantunisen jälkeen. Kun sitten sivussa on vielä herrat Toews, Hossa, Eager & Burish, niin ajattelin ruveta peluuttamaan parasta miehitystä jatkossa.

Mutta, mutta. Rukkasin noita ketjuja/ pareja ja tallensin ne, mutta mentäessä nettipeliin kysyy kone aina tuon roster update kyssärin, jonka jälkeen peliin pääsee vain tuolla rammalla miehityksellä. En tiedä onko kysytty jo aiemmin, mutta pystyykö tuota kiertämään mitenkään, jos onlinessa pätevät jyrkästi live änärin IR-listat etc. Toivottavasti joku tajusi pointtini.

Uusi musapaketti toimii muuten hienosti ;)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kyllä mulla näkyy siellä ihan tavallisten kypärien perässä vielä yksi tavallinen kypärä johon saa sen kolme slottia. Luultavasti pitää omistaa jo ennestään yksi kolmen slotin kypärä jotta tuon saa haltuunsa. Muuten ei kait olis paljon järkeä pyytää maksua niistä muista kypäristä...

Juuri näin. Itselläni ei näkynyt tuota kypärää. Ostin kultapotan ja samantien ilmestyi tuo normipottakin valittavaksi. Jollain muulla kuulin samaa, joten uskallan sen olettaa olevan toivottu ominaisuus.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tuota, tässähän sen jo totean:
Eli on siis ainakin minun käteen aivan liian iso. Ja tälläistä pohdintaa on tullut myös tuttavapiiristä. Kyllähän tuotakin oppisi käyttämään jos joutuisi opettelemaan.

Minäkin luulin ennen noin, mutta totuus on, että ei tuo mitenkään erityisen iso ole. Minulla on suurella todennäköisyydellä pienempi käsi kuin sinulla, ja ihan hyvin tuo boksin ohjain istuu käteen ja kaikkiin näppäimiin osuu hyvin. Pleikkarin ohjain on vähän "lelumainen" ja jos siihen on tottunut, niin xboxin ohjain saattaa tuntua isolta, vaikkei se sitä olekaan.

Itse pelistä sen verran, että tappeeleeko Be a prossa kukaan joukkuekavereista ikinä?
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minäkin luulin ennen noin, mutta totuus on, että ei tuo mitenkään erityisen iso ole. Minulla on suurella todennäköisyydellä pienempi käsi kuin sinulla, ja ihan hyvin tuo boksin ohjain istuu käteen ja kaikkiin näppäimiin osuu hyvin. Pleikkarin ohjain on vähän "lelumainen" ja jos siihen on tottunut, niin xboxin ohjain saattaa tuntua isolta, vaikkei se sitä olekaan.

Jatketaan offtopicia:

Itellä taas käsi on suurempi kuin valtaväestöllä, ja boxin ohjain on liian pieni. Tai siis onhan se kämmmeneen ihan jee, mutta sormien pitää olla semmosessa hemmetin käppyrässä että alkaa sitten tuntua jonkun ajan pelaamisen jälkeen aika paskalta.
PS3:n ohjainta taas voi pidellä vaikka 12h vuorokaudessa, eikä mitenkään huonolta tunnu(On tullut kokeiltua EASHL:n kanssa).
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Onlinessa alkaa ottamaan pannuun, kun ottelun jälkeen saattaa joutua odottelemaan kolmeä tähteä ja hidastuksia. Miksei vain saisi poistua samantien ja etsiä uutta peliä.
Selkeesti eniten vituttaa se, kun jengiä vastaan tekee esim 3-0 eka erässä, niin toinen heittää ohjaimen pöydälle, eikä lähde edes itse menemään ettei statsit huonone. Sitten odotellaan josko toinen lähtisi menemään. Viimeisenä keinona sitten sekuntia ennen loppua nykäistä nettipiuha irti.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Viimeisenä keinona sitten sekuntia ennen loppua nykäistä nettipiuha irti.
Kyllähän siitä kuitenkin se tappio vastustajalle tulee. Sitä en tosin tiedä että onko pelin lopputulos sitten myös sama kuin esim se 3-0?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tällä hetkellä tulee pelattua konetta vastaan kautta, mutta ongelma on siinä että ammattilaistaso on liian helppo ja tähtipelaajataso liian vaikea. Ammattilaisella voitan jokaikisen pelin kun tarpeeksi puristan. Tosin mikään peli ei pääse ns. repeämään sillä suurin voittoni on 5-1 voitto ja yleisin tulos taitaa olla 3-1 tai 2-0. Mutta kuitenkin jokaisen pelin voitan jos tarpeeksi yritän. Se onkin vienyt maalinteosta sen riemun pois. Olen pelannut myös tähtipelaajatasolla muutaman pelin, mutta vaikka kuinka väännän hammasta purren ja ääneen kiroillen, niin en pärjää kun vastustaja tulee viimeistään niillä virheettömillä syöttöralleilla ohi maalintekoon. Joten pitäisikö minun muokkaa niitä asetuksia johonkin suuntaan jotta löytäisin sopivan välimallin ammattilais- ja tähtipelaajatasosta. Oisko jollakulla ratkaisua ongelmaani?
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Connecting to EA Servers bugi (Xbox 360)

Kun käynnistän pelin se etenee hyvin kohtaan, jossa pitää painaa ''press to start''. Sen jälkeen tulee kohta Connecting to EA Servers ja sen jälkeen ruutu jää paikalleen ja kone on buutattava. Onko kellään muulla esiintynyt samaa vikaa, jos on niin miten saitte korjattua, jos saitte?
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Latasin koneelleni tuon frostyn musapaketin ja säädin vähän oman maun mukaan. Nyt ilmeni kuitenkin ongelmia. Oletin sinisilmäisesti, että tiedostojen siirto onnistuisi muistitikulla läppäriltä konsolille. Mutta eipäs, ps3 kyllä tunnistaa DataTravellerini, mutta sen mukaan tikulta "ei löydy raitoja". Alkaa mennä vähän toivottomaksi, miten muut olette onnistuneet tuon paketin saamaan toimimaan?
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
"en pärjää kun vastustaja tulee viimeistään niillä virheettömillä syöttöralleilla ohi maalintekoon"

Outoa koska itselläni ei tällaista ilmene. Tasona on Supertähti ja Sliderit on omat joiden väsäämiseen on mennyt se 50 peliä. Nyt ne on hyvät ja saa pysyä! Mutta kannattaa säädellä ja kokeilla ensin vaikka niin että otat nokkiin joka pelissä ja sitten vaikka lähdet säätämään niitä itsellesi helpommaksi. Itselläni tulee 10min erillä koneelle se 25-40 kutia per peli ja itselle 25-40 myös joten aika realistista on.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Olisi varmaan paremmin sopinut tuonne perus xbox360 ketjuun, mutta kun liittyy myös tähän peliin niin menköön.

Joten miten poltetulta levyltä sai ripattua biisit kovalevylle? Ei vaan voi muistaa vaikka olen siinä kyllä onnistunut nhl09 aikaan.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Tuli hommattua NHL10 PS3:lle, niin olisi pari kysymystä teille arvon paslstanveljet.

1. Saako otteluiden kuuluttajan vaihdettua Pentti Lindegrenistä joksikin normi nhl-kuuluttajaksi jostain?

2. Miksei Pentti kuuluta jäähyissä pelaajia nimeltä, pelkästään "Toronto jäähy nro. 24 syy kampitus"?

3. Miten onnistuu nettipelimahdollisuus, kun on käytössä Elisan mokkulayhteys verkon max. nopeudella? Mahdollisesti se kaiketi on, mutta onko peli tuolloin yhtä pätkimistä?
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Tuli hommattua NHL10 PS3:lle, niin olisi pari kysymystä teille arvon paslstanveljet.

1. Saako otteluiden kuuluttajan vaihdettua Pentti Lindegrenistä joksikin normi nhl-kuuluttajaksi jostain?

2. Miksei Pentti kuuluta jäähyissä pelaajia nimeltä, pelkästään "Toronto jäähy nro. 24 syy kampitus"?

3. Miten onnistuu nettipelimahdollisuus, kun on käytössä Elisan mokkulayhteys verkon max. nopeudella? Mahdollisesti se kaiketi on, mutta onko peli tuolloin yhtä pätkimistä?

1. Vaihda kieleksi Englanti niin Pentti saa potkut.
2. Jos Pentti ei ole päivitetty sanomaan joidenkin pelaajien nimiä.
3. Luultavasti pätkii aika pahasti :/ ??
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
2. Jos Pentti ei ole päivitetty sanomaan joidenkin pelaajien nimiä.

Kiitos nopeista vastauksista.

Tuohon kakkoskohtaan vaan sen verran, et ei se Pentti osaa sanoa yhenkään jäähylle menevän pelaajan nimeä - oli se sitten Saku Koivu tai Jesse Turkulainen.
 

d2uce

Jäsen
Jos pelaan SM-Liigaa, päästän Linkun puikkoihin. Huvittaa ne painotukset kakkossyöttäjiä kuuluttaessa.
 

Sprot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Latasin koneelleni tuon frostyn musapaketin ja säädin vähän oman maun mukaan. Nyt ilmeni kuitenkin ongelmia. Oletin sinisilmäisesti, että tiedostojen siirto onnistuisi muistitikulla läppäriltä konsolille. Mutta eipäs, ps3 kyllä tunnistaa DataTravellerini, mutta sen mukaan tikulta "ei löydy raitoja". Alkaa mennä vähän toivottomaksi, miten muut olette onnistuneet tuon paketin saamaan toimimaan?

Paina kolmiota tikun kohdalla ja sen jälkeen näytä kaikki. Sieltä sit vaan musakansioon ja pitäis näkyä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös