NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

• 276 137
  • 1 192

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tuota, tässähän sen jo totean:
Eli on siis ainakin minun käteen aivan liian iso. Ja tälläistä pohdintaa on tullut myös tuttavapiiristä. Kyllähän tuotakin oppisi käyttämään jos joutuisi opettelemaan.

Minäkin luulin ennen noin, mutta totuus on, että ei tuo mitenkään erityisen iso ole. Minulla on suurella todennäköisyydellä pienempi käsi kuin sinulla, ja ihan hyvin tuo boksin ohjain istuu käteen ja kaikkiin näppäimiin osuu hyvin. Pleikkarin ohjain on vähän "lelumainen" ja jos siihen on tottunut, niin xboxin ohjain saattaa tuntua isolta, vaikkei se sitä olekaan.

Itse pelistä sen verran, että tappeeleeko Be a prossa kukaan joukkuekavereista ikinä?

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minäkin luulin ennen noin, mutta totuus on, että ei tuo mitenkään erityisen iso ole. Minulla on suurella todennäköisyydellä pienempi käsi kuin sinulla, ja ihan hyvin tuo boksin ohjain istuu käteen ja kaikkiin näppäimiin osuu hyvin. Pleikkarin ohjain on vähän "lelumainen" ja jos siihen on tottunut, niin xboxin ohjain saattaa tuntua isolta, vaikkei se sitä olekaan.

Jatketaan offtopicia:

Itellä taas käsi on suurempi kuin valtaväestöllä, ja boxin ohjain on liian pieni. Tai siis onhan se kämmmeneen ihan jee, mutta sormien pitää olla semmosessa hemmetin käppyrässä että alkaa sitten tuntua jonkun ajan pelaamisen jälkeen aika paskalta.
PS3:n ohjainta taas voi pidellä vaikka 12h vuorokaudessa, eikä mitenkään huonolta tunnu(On tullut kokeiltua EASHL:n kanssa).

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Onlinessa alkaa ottamaan pannuun, kun ottelun jälkeen saattaa joutua odottelemaan kolmeä tähteä ja hidastuksia. Miksei vain saisi poistua samantien ja etsiä uutta peliä.
Selkeesti eniten vituttaa se, kun jengiä vastaan tekee esim 3-0 eka erässä, niin toinen heittää ohjaimen pöydälle, eikä lähde edes itse menemään ettei statsit huonone. Sitten odotellaan josko toinen lähtisi menemään. Viimeisenä keinona sitten sekuntia ennen loppua nykäistä nettipiuha irti.

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Viimeisenä keinona sitten sekuntia ennen loppua nykäistä nettipiuha irti.
Kyllähän siitä kuitenkin se tappio vastustajalle tulee. Sitä en tosin tiedä että onko pelin lopputulos sitten myös sama kuin esim se 3-0?

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tällä hetkellä tulee pelattua konetta vastaan kautta, mutta ongelma on siinä että ammattilaistaso on liian helppo ja tähtipelaajataso liian vaikea. Ammattilaisella voitan jokaikisen pelin kun tarpeeksi puristan. Tosin mikään peli ei pääse ns. repeämään sillä suurin voittoni on 5-1 voitto ja yleisin tulos taitaa olla 3-1 tai 2-0. Mutta kuitenkin jokaisen pelin voitan jos tarpeeksi yritän. Se onkin vienyt maalinteosta sen riemun pois. Olen pelannut myös tähtipelaajatasolla muutaman pelin, mutta vaikka kuinka väännän hammasta purren ja ääneen kiroillen, niin en pärjää kun vastustaja tulee viimeistään niillä virheettömillä syöttöralleilla ohi maalintekoon. Joten pitäisikö minun muokkaa niitä asetuksia johonkin suuntaan jotta löytäisin sopivan välimallin ammattilais- ja tähtipelaajatasosta. Oisko jollakulla ratkaisua ongelmaani?

Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Connecting to EA Servers bugi (Xbox 360)

Kun käynnistän pelin se etenee hyvin kohtaan, jossa pitää painaa ''press to start''. Sen jälkeen tulee kohta Connecting to EA Servers ja sen jälkeen ruutu jää paikalleen ja kone on buutattava. Onko kellään muulla esiintynyt samaa vikaa, jos on niin miten saitte korjattua, jos saitte?

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Latasin koneelleni tuon frostyn musapaketin ja säädin vähän oman maun mukaan. Nyt ilmeni kuitenkin ongelmia. Oletin sinisilmäisesti, että tiedostojen siirto onnistuisi muistitikulla läppäriltä konsolille. Mutta eipäs, ps3 kyllä tunnistaa DataTravellerini, mutta sen mukaan tikulta "ei löydy raitoja". Alkaa mennä vähän toivottomaksi, miten muut olette onnistuneet tuon paketin saamaan toimimaan?

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
"en pärjää kun vastustaja tulee viimeistään niillä virheettömillä syöttöralleilla ohi maalintekoon"

Outoa koska itselläni ei tällaista ilmene. Tasona on Supertähti ja Sliderit on omat joiden väsäämiseen on mennyt se 50 peliä. Nyt ne on hyvät ja saa pysyä! Mutta kannattaa säädellä ja kokeilla ensin vaikka niin että otat nokkiin joka pelissä ja sitten vaikka lähdet säätämään niitä itsellesi helpommaksi. Itselläni tulee 10min erillä koneelle se 25-40 kutia per peli ja itselle 25-40 myös joten aika realistista on.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Olisi varmaan paremmin sopinut tuonne perus xbox360 ketjuun, mutta kun liittyy myös tähän peliin niin menköön.

Joten miten poltetulta levyltä sai ripattua biisit kovalevylle? Ei vaan voi muistaa vaikka olen siinä kyllä onnistunut nhl09 aikaan.

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Tuli hommattua NHL10 PS3:lle, niin olisi pari kysymystä teille arvon paslstanveljet.

1. Saako otteluiden kuuluttajan vaihdettua Pentti Lindegrenistä joksikin normi nhl-kuuluttajaksi jostain?

2. Miksei Pentti kuuluta jäähyissä pelaajia nimeltä, pelkästään "Toronto jäähy nro. 24 syy kampitus"?

3. Miten onnistuu nettipelimahdollisuus, kun on käytössä Elisan mokkulayhteys verkon max. nopeudella? Mahdollisesti se kaiketi on, mutta onko peli tuolloin yhtä pätkimistä?

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuli hommattua NHL10 PS3:lle, niin olisi pari kysymystä teille arvon paslstanveljet.

1. Saako otteluiden kuuluttajan vaihdettua Pentti Lindegrenistä joksikin normi nhl-kuuluttajaksi jostain?

2. Miksei Pentti kuuluta jäähyissä pelaajia nimeltä, pelkästään "Toronto jäähy nro. 24 syy kampitus"?

3. Miten onnistuu nettipelimahdollisuus, kun on käytössä Elisan mokkulayhteys verkon max. nopeudella? Mahdollisesti se kaiketi on, mutta onko peli tuolloin yhtä pätkimistä?

1. Vaihda kieleksi Englanti niin Pentti saa potkut.
2. Jos Pentti ei ole päivitetty sanomaan joidenkin pelaajien nimiä.
3. Luultavasti pätkii aika pahasti :/ ??

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
2. Jos Pentti ei ole päivitetty sanomaan joidenkin pelaajien nimiä.

Kiitos nopeista vastauksista.

Tuohon kakkoskohtaan vaan sen verran, et ei se Pentti osaa sanoa yhenkään jäähylle menevän pelaajan nimeä - oli se sitten Saku Koivu tai Jesse Turkulainen.

d2uce

Jäsen
Jos pelaan SM-Liigaa, päästän Linkun puikkoihin. Huvittaa ne painotukset kakkossyöttäjiä kuuluttaessa.

Sprot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Latasin koneelleni tuon frostyn musapaketin ja säädin vähän oman maun mukaan. Nyt ilmeni kuitenkin ongelmia. Oletin sinisilmäisesti, että tiedostojen siirto onnistuisi muistitikulla läppäriltä konsolille. Mutta eipäs, ps3 kyllä tunnistaa DataTravellerini, mutta sen mukaan tikulta "ei löydy raitoja". Alkaa mennä vähän toivottomaksi, miten muut olette onnistuneet tuon paketin saamaan toimimaan?

Paina kolmiota tikun kohdalla ja sen jälkeen näytä kaikki. Sieltä sit vaan musakansioon ja pitäis näkyä

Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Olisi varmaan paremmin sopinut tuonne perus xbox360 ketjuun, mutta kun liittyy myös tähän peliin niin menköön.

Joten miten poltetulta levyltä sai ripattua biisit kovalevylle? Ei vaan voi muistaa vaikka olen siinä kyllä onnistunut nhl09 aikaan.
CD pitää olla muotoa "audio" eikä esim. "data".

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Paina kolmiota tikun kohdalla ja sen jälkeen näytä kaikki. Sieltä sit vaan musakansioon ja pitäis näkyä

Toimii. Kiitos tästä, pistetään tämän kerran kuumeen piikkiin etten tuota itse äkännyt.

Heräsi sellainen kysymys, että soitetaanko luodun soittolistan kappaleet aina järjestyksessä? Itse muokkailin pelikatkoja varten laajan 70 kappaleen soittolistan ja mietin nyt, että karsisiko lopusta pois jos niitä ei vaikka soiteta ollenkaan, mikäli pelissä ei tulisi niin montaa pelikatkoa.

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toimii. Kiitos tästä, pistetään tämän kerran kuumeen piikkiin etten tuota itse äkännyt.

Heräsi sellainen kysymys, että soitetaanko luodun soittolistan kappaleet aina järjestyksessä? Itse muokkailin pelikatkoja varten laajan 70 kappaleen soittolistan ja mietin nyt, että karsisiko lopusta pois jos niitä ei vaikka soiteta ollenkaan, mikäli pelissä ei tulisi niin montaa pelikatkoa.

Itsellä on noin 400 katko biisiä ja sekaisin ne ainakin soi. Välillä tulee sellanen biisi että voi vittu oliko siellä tällainenkin :D

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Itsellä on noin 400 katko biisiä ja sekaisin ne ainakin soi. Välillä tulee sellanen biisi että voi vittu oliko siellä tällainenkin :D

Okei, no sen on heino juttu. Se taas vähemmän hieno, että järkkäsin biisit järjestykseen, jossa haluan niiden soivan ja sieltä löytyy sitten esim. sellaisia kuin A9(cmon feel the noise), H6(zombie nation) jne... Että vähän turhaa työtä tuli tehtyä:D.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Aloitin eilen ensimmaisen Be a Pro kauteni, tasokin oli vaatimattomampi All-star koska totuttelen viela kontrolleihin eika pelaaminen mitaan ihan selkaytimesta viela lahde. No, sain 8. varauksen ja Bostoniin vei tieni. Ensimmaiset 4 matsia pelasin, ensimmaisessa pelissa syotin joukkueen ainoan maalin varsinaisella peliajalla ja peli havittiin jatkoajalla, grade overall taisi olla A-. Toinen ottelu meni B+ overallilla mutta pisteitta. Kolmannessa pelissa syotin joukkueen kaikki 3 maalia ja voitimme jatkoajalla, A rating. Neljannessa matsissa taas yksi syotto ja valmentaja kavi matsin jalkeen pudottamassa mut farmiin. On siella kovat odotukset kun ei 5 pistetta 4 peliin riita kahdeksannelle varaukselle!

No, ehka olisi pitanyt maaleja tehda kun olen sniper?

Fiiu

Jäsen
Aloitin eilen ensimmaisen Be a Pro kauteni, tasokin oli vaatimattomampi All-star koska totuttelen viela kontrolleihin eika pelaaminen mitaan ihan selkaytimesta viela lahde. No, sain 8. varauksen ja Bostoniin vei tieni. Ensimmaiset 4 matsia pelasin, ensimmaisessa pelissa syotin joukkueen ainoan maalin varsinaisella peliajalla ja peli havittiin jatkoajalla, grade overall taisi olla A-. Toinen ottelu meni B+ overallilla mutta pisteitta. Kolmannessa pelissa syotin joukkueen kaikki 3 maalia ja voitimme jatkoajalla, A rating. Neljannessa matsissa taas yksi syotto ja valmentaja kavi matsin jalkeen pudottamassa mut farmiin. On siella kovat odotukset kun ei 5 pistetta 4 peliin riita kahdeksannelle varaukselle!

No, ehka olisi pitanyt maaleja tehda kun olen sniper?

Eipä tuossa olisi kait auttanu vaikka olisit tehnyt 5 pistettä per peli, olen sieltä täältä lukenut samasta ongelmasta eli 4 pelin jälkeen lentää farmiin pisteistä ja overalleista huolimatta. Mikä lie ideana siinäkin...

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Eipä tuossa olisi kait auttanu vaikka olisit tehnyt 5 pistettä per peli, olen sieltä täältä lukenut samasta ongelmasta eli 4 pelin jälkeen lentää farmiin pisteistä ja overalleista huolimatta. Mikä lie ideana siinäkin...

Eeeei välttämättä, itsekin luulin aluksi noin. Totuus on kuitenkin se, että itse aloitin maalintekijällä, neljässä pelissä tuli tehot 6+0 ja sain jatkaa NHL:ssä. Siinä kun tulee aluksi noita infoja, oliskohan ollut sopimuksen saamispäivä, että "sinulla on nyt neljä peliä aikaa näyttää, että kuulut NHL:ään." Toki nuo vaatimukset ovat aivan käsittämättömiä, esim. Veskana neljä ottelua: voitot 3, häviöt 1. PM. 4 NP. 1 ja T% 94 --> ahl kutsui..

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Muistaakseni siinä piti painaa kolmiota, ja valita "näytä kaikki". Sitten pitäisi näkyä kaikki kappaleet.

Hmm. Mites saan tehtyä be a pro ukkelin ? Tällä hetkellä löytyy vain ja ainoastaan tuo pelin alussa nimetty janari johon on sitten kone arponut pituudet ym. 09 oli mahdollista luoda tämä PAB pelaaja varusteista parran väriin , onko NHL 10 sama mahdollisuus vai joudunko tuolla Stalin Ferodov , Kansas City , 183cm tarkkalaukojan kanssa vääntämään jatkossakin ?

Kysymys ei tyhmä , kysyjä on.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm. Mites saan tehtyä be a pro ukkelin ? Tällä hetkellä löytyy vain ja ainoastaan tuo pelin alussa nimetty janari johon on sitten kone arponut pituudet ym. 09 oli mahdollista luoda tämä PAB pelaaja varusteista parran väriin , onko NHL 10 sama mahdollisuus vai joudunko tuolla Stalin Ferodov , Kansas City , 183cm tarkkalaukojan kanssa vääntämään jatkossakin ?

Kysymys ei tyhmä , kysyjä on.

My Pro--> Hockey Shop

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy