NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 275 318
  • 1 202
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Olisi varmaan paremmin sopinut tuonne perus xbox360 ketjuun, mutta kun liittyy myös tähän peliin niin menköön.

Joten miten poltetulta levyltä sai ripattua biisit kovalevylle? Ei vaan voi muistaa vaikka olen siinä kyllä onnistunut nhl09 aikaan.
CD pitää olla muotoa "audio" eikä esim. "data".
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Paina kolmiota tikun kohdalla ja sen jälkeen näytä kaikki. Sieltä sit vaan musakansioon ja pitäis näkyä

Toimii. Kiitos tästä, pistetään tämän kerran kuumeen piikkiin etten tuota itse äkännyt.

Heräsi sellainen kysymys, että soitetaanko luodun soittolistan kappaleet aina järjestyksessä? Itse muokkailin pelikatkoja varten laajan 70 kappaleen soittolistan ja mietin nyt, että karsisiko lopusta pois jos niitä ei vaikka soiteta ollenkaan, mikäli pelissä ei tulisi niin montaa pelikatkoa.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Toimii. Kiitos tästä, pistetään tämän kerran kuumeen piikkiin etten tuota itse äkännyt.

Heräsi sellainen kysymys, että soitetaanko luodun soittolistan kappaleet aina järjestyksessä? Itse muokkailin pelikatkoja varten laajan 70 kappaleen soittolistan ja mietin nyt, että karsisiko lopusta pois jos niitä ei vaikka soiteta ollenkaan, mikäli pelissä ei tulisi niin montaa pelikatkoa.

Itsellä on noin 400 katko biisiä ja sekaisin ne ainakin soi. Välillä tulee sellanen biisi että voi vittu oliko siellä tällainenkin :D
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Itsellä on noin 400 katko biisiä ja sekaisin ne ainakin soi. Välillä tulee sellanen biisi että voi vittu oliko siellä tällainenkin :D

Okei, no sen on heino juttu. Se taas vähemmän hieno, että järkkäsin biisit järjestykseen, jossa haluan niiden soivan ja sieltä löytyy sitten esim. sellaisia kuin A9(cmon feel the noise), H6(zombie nation) jne... Että vähän turhaa työtä tuli tehtyä:D.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Aloitin eilen ensimmaisen Be a Pro kauteni, tasokin oli vaatimattomampi All-star koska totuttelen viela kontrolleihin eika pelaaminen mitaan ihan selkaytimesta viela lahde. No, sain 8. varauksen ja Bostoniin vei tieni. Ensimmaiset 4 matsia pelasin, ensimmaisessa pelissa syotin joukkueen ainoan maalin varsinaisella peliajalla ja peli havittiin jatkoajalla, grade overall taisi olla A-. Toinen ottelu meni B+ overallilla mutta pisteitta. Kolmannessa pelissa syotin joukkueen kaikki 3 maalia ja voitimme jatkoajalla, A rating. Neljannessa matsissa taas yksi syotto ja valmentaja kavi matsin jalkeen pudottamassa mut farmiin. On siella kovat odotukset kun ei 5 pistetta 4 peliin riita kahdeksannelle varaukselle!

No, ehka olisi pitanyt maaleja tehda kun olen sniper?
 

Fiiu

Jäsen
Aloitin eilen ensimmaisen Be a Pro kauteni, tasokin oli vaatimattomampi All-star koska totuttelen viela kontrolleihin eika pelaaminen mitaan ihan selkaytimesta viela lahde. No, sain 8. varauksen ja Bostoniin vei tieni. Ensimmaiset 4 matsia pelasin, ensimmaisessa pelissa syotin joukkueen ainoan maalin varsinaisella peliajalla ja peli havittiin jatkoajalla, grade overall taisi olla A-. Toinen ottelu meni B+ overallilla mutta pisteitta. Kolmannessa pelissa syotin joukkueen kaikki 3 maalia ja voitimme jatkoajalla, A rating. Neljannessa matsissa taas yksi syotto ja valmentaja kavi matsin jalkeen pudottamassa mut farmiin. On siella kovat odotukset kun ei 5 pistetta 4 peliin riita kahdeksannelle varaukselle!

No, ehka olisi pitanyt maaleja tehda kun olen sniper?

Eipä tuossa olisi kait auttanu vaikka olisit tehnyt 5 pistettä per peli, olen sieltä täältä lukenut samasta ongelmasta eli 4 pelin jälkeen lentää farmiin pisteistä ja overalleista huolimatta. Mikä lie ideana siinäkin...
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Eipä tuossa olisi kait auttanu vaikka olisit tehnyt 5 pistettä per peli, olen sieltä täältä lukenut samasta ongelmasta eli 4 pelin jälkeen lentää farmiin pisteistä ja overalleista huolimatta. Mikä lie ideana siinäkin...

Eeeei välttämättä, itsekin luulin aluksi noin. Totuus on kuitenkin se, että itse aloitin maalintekijällä, neljässä pelissä tuli tehot 6+0 ja sain jatkaa NHL:ssä. Siinä kun tulee aluksi noita infoja, oliskohan ollut sopimuksen saamispäivä, että "sinulla on nyt neljä peliä aikaa näyttää, että kuulut NHL:ään." Toki nuo vaatimukset ovat aivan käsittämättömiä, esim. Veskana neljä ottelua: voitot 3, häviöt 1. PM. 4 NP. 1 ja T% 94 --> ahl kutsui..
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Latasin koneelleni tuon frostyn musapaketin ja säädin vähän oman maun mukaan. Nyt ilmeni kuitenkin ongelmia. Oletin sinisilmäisesti, että tiedostojen siirto onnistuisi muistitikulla läppäriltä konsolille. Mutta eipäs, ps3 kyllä tunnistaa DataTravellerini, mutta sen mukaan tikulta "ei löydy raitoja". Alkaa mennä vähän toivottomaksi, miten muut olette onnistuneet tuon paketin saamaan toimimaan?
Muistaakseni siinä piti painaa kolmiota, ja valita "näytä kaikki". Sitten pitäisi näkyä kaikki kappaleet.
 
Hmm. Mites saan tehtyä be a pro ukkelin ? Tällä hetkellä löytyy vain ja ainoastaan tuo pelin alussa nimetty janari johon on sitten kone arponut pituudet ym. 09 oli mahdollista luoda tämä PAB pelaaja varusteista parran väriin , onko NHL 10 sama mahdollisuus vai joudunko tuolla Stalin Ferodov , Kansas City , 183cm tarkkalaukojan kanssa vääntämään jatkossakin ?

Kysymys ei tyhmä , kysyjä on.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm. Mites saan tehtyä be a pro ukkelin ? Tällä hetkellä löytyy vain ja ainoastaan tuo pelin alussa nimetty janari johon on sitten kone arponut pituudet ym. 09 oli mahdollista luoda tämä PAB pelaaja varusteista parran väriin , onko NHL 10 sama mahdollisuus vai joudunko tuolla Stalin Ferodov , Kansas City , 183cm tarkkalaukojan kanssa vääntämään jatkossakin ?

Kysymys ei tyhmä , kysyjä on.

My Pro--> Hockey Shop
 

M10

Jäsen
Tuossa Be a pro-modessa hieman ärsyttää, että kun oma joukkue on voittamassa 6-0, omat tehot 2+3 ja sitten otat myllyn vielä loppuun kun peliaikaa on 2 sekuntia jäljellä, niin tuo "valmentaja" toruu että ei pitäisi ottaa tyhmiä jäähyjä. Saatana tuostahan pitäisi palkita.

Ja muutenkin tuo farmista nouseminen ylös tuntuu kyllä haastavalta, mitä se toki kai pitää ollakin.

Pelaan nyt AHL:ssa Texas Starsissa. Miksi ihmeessä tuossa joukkueessa pelaa Zubovia, Robidas'ta ja muita, joiden pitäisi olla Dallasissa?
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Onko porukalla mitään hajua milloinka voisi odotella uutta "pelaavan kokoonpanon" päivitystä tuonne online puolelle? Pystyykö noita lataamaan jostakin?

Auttakee, menee järki :()
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Jäätävää :D

Olin läpiajossa ja tuli mailaa jalkoihin - rankkari tulossa. En saa maalia, mutta pystyn pitämään kiekon ja teen vanhanaikaisella maalin, ei kelpaa. Enpä tietenkään enää rankkariakaan saa vetää, kun tuomari "ei hyväksynyt" maalia...
 

Narmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harri Yrttiaho
Pakko tulla jo kyselemään, että pelaanko edes samaa peliä kuin tässä ketjussa kirjoittavat? Lukenut moneen otteeseen, että tässä on niin kauhean kivaa kun saa suorillakin vedoilla, lämäri viivasta, tms. maaleja. Nyt on jo sen verran tahkottu, että uskaltaa valittaa, ja ei muuten mene millään! Sama vedätkö 50kertaa pelissä, niin suorilla vedoilla ei maalia aikaiseksi saa. Onko vika yksinkertaisesti pelaajassa vai mikä helvetti siinnä on?

Nimimerkillä: yli 200peliä ja suorilla vedoilla tulleet maalit mahtuu yhteen käteen.

edit: ja tosiaan pelaan tota onlinemoodia, joten asetukset ovat vakiot
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Uusi Rosteripäivitys on saapunut. En ole tarkemmin katsonut millaisia muutoksia se sisältää aikaisempaan verrattuna. Latasin sen kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi Rosteripäivitys on saapunut. En ole tarkemmin katsonut millaisia muutoksia se sisältää aikaisempaan verrattuna. Latasin sen kuitenkin.
http://www.easports.com/blogs/nhl/inthecrease/post/slug/roster-update-3

Tuolla sitten paljastuu aika mukava uutinen. Aikovat nimittäin päivittää kaikki Euroopan liigan joukkueet kokoonpanojen osalta. Uusimmassa päivityksessä Ruotsin liiga on kunnossa ja seuraavissa päivityksissä sitten tulee ilmeisesti yksi päivitetty euro-liiga per päivitys.
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Pakko tulla jo kyselemään, että pelaanko edes samaa peliä kuin tässä ketjussa kirjoittavat? Lukenut moneen otteeseen, että tässä on niin kauhean kivaa kun saa suorillakin vedoilla, lämäri viivasta, tms. maaleja. Nyt on jo sen verran tahkottu, että uskaltaa valittaa, ja ei muuten mene millään! Sama vedätkö 50kertaa pelissä, niin suorilla vedoilla ei maalia aikaiseksi saa. Onko vika yksinkertaisesti pelaajassa vai mikä helvetti siinnä on?

Nimimerkillä: yli 200peliä ja suorilla vedoilla tulleet maalit mahtuu yhteen käteen.

edit: ja tosiaan pelaan tota onlinemoodia, joten asetukset ovat vakiot

Oon saman pelin omistaja, ei mene kyllä millään suoralla laukauksella. 09:ssä ylistin viivakutien tehokkuutta ja ns. räkämaalien lisääntymistä oikeassa suhteessa. Nyt pitäis varmaan säädellä jotain, jotta saisi vähän realistisuutta maalintekoon.

Niin muutes, miten tehdään vanhanaikainen? Välillä tulee ihan vahingossa ja kun kerran tosissaan yrittää niin ei tule mitään..
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Oon saman pelin omistaja, ei mene kyllä millään suoralla laukauksella. 09:ssä ylistin viivakutien tehokkuutta ja ns. räkämaalien lisääntymistä oikeassa suhteessa. Nyt pitäis varmaan säädellä jotain, jotta saisi vähän realistisuutta maalintekoon.

Niin muutes, miten tehdään vanhanaikainen? Välillä tulee ihan vahingossa ja kun kerran tosissaan yrittää niin ei tule mitään..


Kyllä mun pelissä ainakin tulee viivasta maaleja. Aloitusvoitto, kiekko pakille viivaan, muutama potku sivulle ja lämäri poikittaisliikkeestä. Kolisee yläpesään useinkin.
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Kyllä mun pelissä ainakin tulee viivasta maaleja. Aloitusvoitto, kiekko pakille viivaan, muutama potku sivulle ja lämäri poikittaisliikkeestä. Kolisee yläpesään useinkin.

Mistäköhän sitten kiikastaa. Pelataan itse luoduilla jengeillä, joissa omatekoinen ykkösnyrkki. Pakeilla laukaus tarkkuudelta 95 ja kovuus samoin ja veska on kokonaisuudelta 92. Luin joskus, että liian tarkka kuti olisi huonompi, mutta liekö niin? Jotenkin niitä asetuksia kai voi muuttaa realistisempaan suuntaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Minulla on ongelmana etta muut ei tee maaleja. Ei ne kylla paljoa pelaakaan, mutta eipa ole syytakaan pelata kun ne sahaavat vaan syottoja keskenaan ja kaikki tehoilu jaa omalle vastuulle. Tasta johtuen myos matsit ovat vahamaalisia ja se tuntuu hivenen eparealistiselle. Tietysti tuota saisi paremmaksi jos pudottaisin Pro tasolle ja tekisin itse viela enemman pisteita, mutta jotenkin tuokaan ei tunnu mielekkaalta.

Suorat vedot kylla menee ainakin All-Star tasolla, silla tavalla mina yleensa maalini teen, leikkaan laidasta B-pisteiden valiin ja kilpikaden ylapesaan ranteella tai lamarilla. Laukausprosentti on tosin jotain 5% kun on aika vahan tullut boosteja ansaittua viela.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tuossa Be a pro-modessa hieman ärsyttää, että kun oma joukkue on voittamassa 6-0, omat tehot 2+3 ja sitten otat myllyn vielä loppuun kun peliaikaa on 2 sekuntia jäljellä, niin tuo "valmentaja" toruu että ei pitäisi ottaa tyhmiä jäähyjä. Saatana tuostahan pitäisi palkita.

Ja muutenkin tuo farmista nouseminen ylös tuntuu kyllä haastavalta, mitä se toki kai pitää ollakin.

Pelaan nyt AHL:ssa Texas Starsissa. Miksi ihmeessä tuossa joukkueessa pelaa Zubovia, Robidas'ta ja muita, joiden pitäisi olla Dallasissa?

Minun joukkueeni, edes AHL:ssa ei kylla KOSKAAN johtanut 6-0, ei edes lahelle. Milla vaikeustasolla pelaat? Toivottavasti alemmalla kuin mina, haluaisin kuvitella etta en ole NIIN paljon muita jaljessa vaikken koskaan 09 pelannutkaan. Toki itsekin olen nyt noussut NHL jengin ykkosketjun keskelle mutta kauan siina kesti ja haastavaa oli, eika ole yhtaan pelia mennyt tuollaisin lukemin. Parhaassa pelissa tein 1+4 ja niistakin yksi oli ainakin tyhjiin.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Mitenköhän nuo asetukset kannattaisi laittaa, että lopputuloksena saisi mahdollisimman realistisimman näköistä pelailua kahden tietokoneen välillä? Meikäläinen tykkää välillä pelata tuota GM-modea sillain, että katson kun joukkueeni pelaa otteluita, mutta eihän tuo nykyisillään näytä mitenkään realistiselta.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäätävää :D

Olin läpiajossa ja tuli mailaa jalkoihin - rankkari tulossa. En saa maalia, mutta pystyn pitämään kiekon ja teen vanhanaikaisella maalin, ei kelpaa. Enpä tietenkään enää rankkariakaan saa vetää, kun tuomari "ei hyväksynyt" maalia...

No jopas. Vähän samansuuntaista täälläkin. Pääsin läpiajoon, vastustaja koukki polvilleen ja vedin ovetshkinmaisesti kiekon maaliin polvillani. Dumari ei maalia hyväksynyt, mutta rankkarin sain. Sen sitten mokasin.

Edellisellä kerralla vastaavanlaisessa tilanteessa putosin taas polvilleni, ja koko boksi tilttasi ja ohjain alkoi täristä vallan mahdottomasti. Piti sitten lopettaa koko peli.
 

ipaz

Jäsen
Onko muut huomannut saman, vai tuntuuko minusta vaan siltä että viimeisen päivityksen (PS3) jälkeen kone ei enää hyökkää Niin hanakasti kuin ennen päivitystä. Olen tässä nyt jonkun kymmentä matsia sahannut 8 min erillä pro-tasolla ja kone jää Aina laukauksessa alle kahdenkymmenen. Vai olenko mä vaan niin pirun hyvä puolustaan (hymiö)?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös