Eikös peli vihelletä poikki, jos jäähyn saanut pelaaja/joukkue koskee kiekkoon?
Hyvä huomio... On se hyvä että järki juoksee, unohtakaa pointtini =D
Eikös peli vihelletä poikki, jos jäähyn saanut pelaaja/joukkue koskee kiekkoon?
Ehkä tämä pelaaja X sattui osumaan mailalla maalivahdin patjoihin tai vastaavaa? Kerran olen rankkarin jälkeen lentänyt jäähylle tuollaisesta tilanteesta.
Mahdollista toki, mutta epätodennäköistä. Ei ole tapana jäädä hakkaamaan veskan patjoja rankkarin jälkeen.
Kaverilla pelailin ja vaikuttaa ihan mukavalta - tosin passaussydeemin kun oppii tuntemaan hyvin, niin onetimereiden teko on todella helppoa.
Eihän tossa pelissä vihelletä mitään veskanhäirintä-jäähyjä? En oo ainakaan itse törmännyt tollaseen vaikka kuinka ajaa maalille huitomaan. .
Eihän tossa pelissä vihelletä mitään veskanhäirintä-jäähyjä? En oo ainakaan itse törmännyt tollaseen vaikka kuinka ajaa maalille huitomaan.
Mahdollista toki, mutta epätodennäköistä. Ei ole tapana jäädä hakkaamaan veskan patjoja rankkarin jälkeen.
Käynnistelin tuossa pelin, ja se ilmoitti jostain päivityksestä. Latasin päivityksen, tietääkö joku mitä tuo päivitys tekee? Kun itse en äkkiseltään mitään uutta huomannut..
Käynnistelin tuossa pelin, ja se ilmoitti jostain päivityksestä. Latasin päivityksen, tietääkö joku mitä tuo päivitys tekee? Kun itse en äkkiseltään mitään uutta huomannut..
Jos pelaa samalla konsolilla kaverin kanssa samalla puolella, millä perusteella aloittaja valikoituu kahden pelaajan välillä?
Jos pelaa samalla konsolilla kaverin kanssa samalla puolella, millä perusteella aloittaja valikoituu kahden pelaajan välillä?
Hyviä uudistuksia kuulostaisi olevan.
Itselle paras uudistus on tämä että eashl:ssä voit laittaa normaaleihin kypäröihin näitä boost slotteja.
EI ENÄÄ pipoja sun muita graffiti/maasto kultakypäriä ehkä niin paljoa.