NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 275 144
  • 1 202

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä mitä tarkalleen tarkoitit tuolla "tuomari ilmoitti", mutta myös tuossa meikäläisen 3x2 min rupeamassa tuomaria kuvattaessa kaveri taisi viittoilla vain yhden kakkosen, varma en ole sillä yleensä skippaan nuo animaatiot. Kiinnitin vain huomiota vastustajalle ilmestyneeseen 6 min ylivoimaan ja kuuntelin mitä kenttäkuuluttaja höpisee.
Ainakin PC:n NHL 09ssä näkyy kaikki tilanteista tulleet jäähyt ruudulla. Mietin vain, onkohan tämä ominaisuus valmiissa versiossa.
Kosmeettinen juttuhan tuo on.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
En tiedä mitä tarkalleen tarkoitit tuolla "tuomari ilmoitti", mutta myös tuossa meikäläisen 3x2 min rupeamassa tuomaria kuvattaessa kaveri taisi viittoilla vain yhden kakkosen, varma en ole sillä yleensä skippaan nuo animaatiot. Kiinnitin vain huomiota vastustajalle ilmestyneeseen 6 min ylivoimaan ja kuuntelin mitä kenttäkuuluttaja höpisee.

En minä ole ainakaan saanut kuin yhden jäähyn ruutuun näkyviin, vaikka yritin katsoa cut scenet loppuun. Todella hämäävä, kun juuri luulee että on pystynyt agitoinnilla kalastamaan vastustajalle kaksiminuuttisen, mutta sitten huomaakin että vähän sivummalla jotain muuta tyyppiä huitonut oman joukkueen pelaaja saa myös kakkosen.

Aivan huikealta kyllä tuntuu tuo demo. Ei itselleni ainakaan tullut paljoakaan 09 mieleen. Kannattaa muuten huomioida myös, että ainakin superstar-tasolla hardcorella pelatessa cpu:n AI difficulty-säätöpalkki on puolessa välissä, kun taas normal-modessa samalla vaikeustasolla difficulty on nollassa. Ihmettelin ensiksi, että miten tämä peli muuttui kuin taikaiskusta 09:ksi, vaikka vain syöttöavut olivat päällä. Kun difficulty oli nollassa, sai brooksorpikeilla tulla coast-to-coast vanhaan tyyliin ja konetta voi pyöritellä miten vaan haluaa. Erittäin hyvä, että tuollainen slider on nyt mukana, saa jokainen varmasti pelistä mieleisensä. Hiukan jo kutkuttaa nähdä millaista on pelata tuo palkki kaakossa.

Monia muitakin mielenkiintoisia säätömahdollisuuksia löytyi, kuten "Attribute effectiveness". Vaikea vielä veikata mitä ko. säädin lopulta tekee, mutta toivottavasti sillä saisi esimerkiksi SM-liigaa pelatessa vähän kaikkia arvoja kohotettua.

Ja tässähän tämä lauantai etenee mukavasti.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja tässähän tämä lauantai etenee mukavasti.

Näin on.
Ratkaisin ongelman tiputtamalla selostuksen kokonaan pois ja laittamaan kuulutukset täysille. Muut efektit puoliteholle.

Äsken jahtasin koko vaihdon ajan vastustajan pakkia ja torikokouksessa jaettiin jäähyjä seuraavasti:

Minä
2 min for interference
2 min for unsportsmanlike conduct
2 min for interference

Vastustajan pelaaja 2 min for roughing
Minun joukkueen pelaaja 2 min for roughing

edit: lisää uusia jäähyjä
Detroitin pelaajalle 5 min for fighting
minulle
2 min for unsportsmanlike conduct
2 min for unsportsmanlike conduct
5 min for fighting

Detroitin pelaajalle 5 min for fighting
minulle hanskan naamalle hieromisen ja kilppariksi menemisen johdosta
2 min for unsportsmanlike conduct
2 min for unsportsmanlike conduct
2 min for unsportsmanlike conduct

Ilmeisesti pelissä on bugi. Sama pelaaja ei voi saada neljättä jäähyä.
 
Viimeksi muokattu:

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Toiselta foorumilta bongattua:

NEW CONTROLS

One Handed Deke - LT then do it
Spin-o-rama - Same as 09
Leg Kick/Fake Shot - Click Right Analog
Drop Pass - LT + RB
Push Puck/Speed Burst - Tap LT
Initiate Board Play - Y/Hold Y
While in Board Play - RT to direction you want puck to go
Scooping puck out of boards - RB
Facewash - Y
Batting Puck is automatic
Manual Saucer Pass - RB and aim towards recieving player
Hardcore Passing - Hold trigger down longer for harder passes

Toimiiko noi kaikki? En kyl huomannut mitään speed burstia vaikka ränkkäsin kuinka..
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
On tätä nyt tullut aika paljon hakattua ja fiilis on yllättävän positiivinen ja odottavainen kun edetään kohti julkaisua. Graafisesti nyt ei ole oikeastaan mikään muuttunut, eikä tarvinnutkaan koska pääasiat parannuksille löytyy pelin sisältä.

-Vihdoinkin yleisö on saatu edes hivenen aidommaksi! Huomasin, että aiempiin NG-versioihin verrattuna tässä pelissä hattutempun jälkeen jäälle lentää jos jonkinnäköistä lippalakkia.

-Laitaväännöt parantavat puolustuspeliä huomattavasti ja tuovat peliin ripauksen realistisuutta (vai voiko EA:n lätkästä ja realistisuudesta puhua samassa lauseessa?).

-Muutamat pienet pelilliset ominaisuudet, kuten puolustavan joukkueen pitkän kiekon lyöminen "silmät kiinni ja toivotaan että osuu" hutaisulla, jos on maalinedustalla irtokiekko.

-Myös uudet pelimuodot joutunevat kovalle kokeilulle pelin ilmestyessä. Viime vuoden Be-a-prohan oli tehty juosten pissien tyyliin, nyt siihen on käytetty koko vuosi aikaa. Vaikutti lupaavalta tuo NHL entry draft, jossa pelataan "tasonmittaus ottelu" ja katsotaan pelin jälkeen kuka onnekas varaa nousevan tähtipelaajan. Tosin tuossa ottelussa tehdyillä tehoilla ei taida olla mitään merkitystä, itse tein eräässä pelissä neljä maalia ja syötin yhden ja pysyin jäähyaitiosta poissa. Silti varausnumero taisi olla kahdenkympin alapuolella. Todella iso plussa on myös SM-liiga kauden saaminen peliin vihdoin ja viimein.

-Jälkipeli on hauskaa niin kauan kuin sitä jaksaa. Nettipelit venynevät älyttömän pitkiksi jos tuota ei rajoiteta peliä kohden mitenkään. EASHL-pelit kestävät NHL09:ssä runsasjäähyisessä ottelussa roimasti päälle puoli tuntia, parhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa yli tunnin.

Onko kenelläkään tietoa, että rajoitetaanko tappeluiden määrää pelissä samaan tahtiin kuin edeltäjissä? Eli säälittävät kolme tappelua/ottelu. Itse en myöskään ole saanut tappelua aikaiseksi pelin aikana, liekö edes mahdollista? Anyways, lupaavalta peliltä vaikuttaa nyt useamman demo-kerran jälkeen.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Onko kenelläkään tietoa, että rajoitetaanko tappeluiden määrää pelissä samaan tahtiin kuin edeltäjissä? Eli säälittävät kolme tappelua/ottelu. Itse en myöskään ole saanut tappelua aikaiseksi pelin aikana, liekö edes mahdollista? Anyways, lupaavalta peliltä vaikuttaa nyt useamman demo-kerran jälkeen.

Viittä tappelua enempää per peli en ole saanut, joten uskoisin, että se viisi on nyt se maksimi. Tuolloin kun tuli tahallaan haettua tappelua juurikin tuota maksimimäärää silmällä pitäen.

Pelin aikanakin on tullut tapeltua, kun huvikseni sikailin ja pesin kiekottomien kavereiden kasvoja. Ärsyttävän nopeastikin hanskat välillä putoaa, joskus haluaisi vaan pelata rottamaisesti vastaamatta seuraamuksista.
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Huomasin, että aiempiin NG-versioihin verrattuna tässä pelissä hattutempun jälkeen jäälle lentää jos jonkinnäköistä lippalakkia.
Loistavaa. Itse en ole saanut vielä hattrickkiä tehtyä, mutta tämä on pieni, mutta kiva lisä mitä olen odotellut NG änäreihin jo pitkään.

Voiko EA:n lätkästä ja realistisuudesta puhua samassa lauseessa?
Miksei voi? Mistäs konsolilätkästä sitten muka voi? 2K sarjan realismi on kulttilegenda, jonka omasta mielestäni romuttaa todella kummallinen luistelufysiikka ja kankeat animaatiot. Etenkin
"kakkapöksyssä luistelu" jaksaa naurattaa - etenkin kun esikuvina on maailman parhaita luistelijoita. Ja maalivahdin raajojen suhteet ovat kuin nukketeatterista.

2K3:n jälkeen sarjan taso on romahtanut mielestäni ja viimeistään NHL08 meni jo realismissa (mitä se sitten ikinä onkaan peleissä) ohi. Realismi tarkoittaa minulle sitä, että aidosti peli tuntuu jääkiekolta. Ja NHL08:sta tähän NHL10:iin on vielä loikittu oikein kuukengillä eteenpäin.

Todella iso plussa on myös SM-liiga kauden saaminen peliin vihdoin ja viimein.
Samaa mieltä! Odotan tätä todella. Mutta varauksella. Onkohan Kanadamalja lopussa mestareille vai nosteleeko mestarit jotain ihmeen piirinmestarin soppakulhoa taas? Muutenkin kiinnostaa miten SM-liigan säännöt on peliin ymmärretty laittaa...

-Jälkipeli on hauskaa niin kauan kuin sitä jaksaa. Nettipelit venynevät älyttömän pitkiksi jos tuota ei rajoiteta peliä kohden mitenkään. EASHL-pelit kestävät NHL09:ssä runsasjäähyisessä ottelussa roimasti päälle puoli tuntia, parhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa yli tunnin.
Vähän samaa mietin, mutta ainakin slidereissä oli kohta, että kuinka tiukasti tuomari tuomitsee jälkipelit. Toivottavasti tämä on tiukalla nettipeleissä (demossa se on relaxed, että jengi tutustuisi tähän uuteen featureen...) tai että sen saisi itse määritellä nettiliigoihin tai peleihin jopa.

Onko kenelläkään tietoa, että rajoitetaanko tappeluiden määrää pelissä samaan tahtiin kuin edeltäjissä? Eli säälittävät kolme tappelua/ottelu. Itse en myöskään ole saanut tappelua aikaiseksi pelin aikana, liekö edes mahdollista? Anyways, lupaavalta peliltä vaikuttaa nyt useamman demo-kerran jälkeen.

Muistelen tekijöiden jossain haastatteluissa sanoneen, että NHL on antanut luvan maksimissaan kolmeen tappeluun ja kieltänyt ehdottomasti veren näyttämisen pelissä, sillä pelin ikäraja nousisi K18:sta ja tätä NHL ei halua. Ja tuskin EA Sportsikaan. NHL tahtoo, että peli tuo liigaa tunnetuksi maailmalla ja tämän vuoksi tahtoo pitää ikärajan mahdollisimman alhaalla.

Silti hirvittää antaa oman 6v poikani pelata NHL10:n demoa kun hän keksi nämä jälkipelit ja tappelut. Mutta toisaalta en raaskisi häneltä kieltää peliä, koska hän rakastaa isänsä tavoin jääkiekkoa ja siten myös sen pelaamista myös konsolilla.

Kasvatuksellisia pähkinöitä...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Iteki onnistuin nyt viimein nappaamaan 2+2+2 tuossa BAP- moodissa. Veska näyttää edelleen pistävän makoileen jos sivusta tuo kiekkoa, rankkareista upposi aika hyvin bugirannari, tekoälypakit osaa ihan nätisti laittaa oman rännin kautta kiekkoa pakkikaverille jos karvaaja tulee tarpeeksi lähelle.

Räkämaaleja tulee ihan mukavasti, mutta mokkea jos menee pokettamaan niin ihan varmasti saa kampitusjäähyn.

Silti hirvittää antaa oman 6v poikani pelata NHL10:n demoa kun hän keksi nämä jälkipelit ja tappelut. Mutta toisaalta en raaskisi häneltä kieltää peliä, koska hän rakastaa isänsä tavoin jääkiekkoa ja siten myös sen pelaamista myös konsolilla.

Kasvatuksellisia pähkinöitä...

Alle 10-vuotiaan nyt tarvis vielä mitään videopelejä pelata, mutta vittuakos se mulle kuuluu.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itsekin ostin nyt kuukauden liveaikaa ja latailen parasta aikaa demoa. Varsin mielenkiintoiselta peli kyllä vaikuttaa, mitä nyt näitä juttuja täältä on tullut luettua. Tilasin pelin ennakkoon jo verkkokauppa.comista ja siellä sanottiin Xboxille peli olisi tulossa jo 26. päivä eli keskiviikkona (!). En tiedä onko miten uskottava tieto, mutta hienoahan se olisi, jos peli jo ensi viikolla kotiin tupsahtaisi.

No, nyt ainakin maiskutellaan pari päivää demolla.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Tilasin pelin ennakkoon jo verkkokauppa.comista ja siellä sanottiin Xboxille peli olisi tulossa jo 26. päivä eli keskiviikkona (!). En tiedä onko miten uskottava tieto, mutta hienoahan se olisi, jos peli jo ensi viikolla kotiin tupsahtaisi.

Voisinpa sanoa, että satavarmasti EI ilmesty tuolloin, ei mitään kautta eikä missään maailman maassa. Verkkokauppakin on jo poistanut tuon 26.8. ilmestymispäivästä ja tällä hetkellä ilmoitus kuuluu vain "alustava julkaisu syyskuu 2009".

Syyskuun puoliväliä pidän itse todennäköisenä ja sinne asti jaksaa hermoja menettämättä ehkä odotellakin :)
 

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames
Alle 10-vuotiaan nyt tarvis vielä mitään videopelejä pelata, mutta vittuakos se mulle kuuluu.

Eikä katsoa televisiota. Saati lukea kirjoja.

Helppo sanoa, ennen kuin on omia mukuloita.

Mutta kuten sanoit, vittuakos se sulle kuuluu... videopelejä, tv-ohjelmia ja elokuvia niin kuin kirjojakin kun on kaikenlaisia ja itse valikoin todella tarkasti mitä lapseni pelaavat, katsovat tai mitä heille luetaan. Luonnollisesti. Ja olen ajatellut, että urheilupelit ovat urheilevalle pojalleni ihan hyvä pelikategoria.

Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole kasvattaa heitä pullossa.

Ja jos lapseni pelaaminen huolettaa, niin nuku hyvin. Heillä on rajattu ja erittäin pieni peliaika per viikko. Enemmän he leikkivät ja pelaavat oikeita urheilupelejä ja leikkejä kuin videopelejä. Vähän kuin heidän isänsäkkin...
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Eikä katsoa televisiota. Saati lukea kirjoja.

Helppo sanoa, ennen kuin on omia mukuloita.

Mutta kuten sanoit, vittuakos se sulle kuuluu... videopelejä, tv-ohjelmia ja elokuvia niin kuin kirjojakin kun on kaikenlaisia ja itse valikoin todella tarkasti mitä lapseni pelaavat, katsovat tai mitä heille luetaan. Luonnollisesti. Ja olen ajatellut, että urheilupelit ovat urheilevalle pojalleni ihan hyvä pelikategoria.

Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole kasvattaa heitä pullossa.

Ja jos lapseni pelaaminen huolettaa, niin nuku hyvin. Heillä on rajattu ja erittäin pieni peliaika per viikko. Enemmän he leikkivät ja pelaavat oikeita urheilupelejä ja leikkejä kuin videopelejä. Vähän kuin heidän isänsäkkin...

Ja saakos kysyä että miten tämä liittyy NHL10 peliin :D Hyvä että on rajat joo mutta oma poikani tulee saamaan k-18 rajat eli aamupalaksi 6 raakaa kanamunaa, ruuaksi raakaa jauhelihaa ja iltapalaksi noita kahta yhdessä. Väkivalta pelit saavat kaikki siunauksen ja balettia jos tv:stä katsoo niin kuuden viikon kotiaresti :D Joo ihan hyvältä vaikuttaa demo näin videoita katsellessa kun ps3 omistajat joutuvat odottamaan torstaihin asti. Ei vituta!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Noin, demoa on tullut pelailtua ja hyvältähän tuo vaikuttaa! Kaikki tärkeimmät asiat onkin jo mainittu tässä ketjussa, joten en sen enempää ala plussia ja miinuksia jakelemaan. Sais ilmestyä jo, jälkipelejä ja JA-liigaa odotellessa.
 

Teloch

Jäsen
VPD:n sivuilla ilmestymispäiväksi merkattu 17.9. Näin ollen olisi siis rapiat kolme viikkoa odotusta jäljellä. Demo on nostanut kovan kiekkokuumeen, mutta kun on tuota tullut pelailtua, ei tee oikeastaan edes mieli pistää 09:iä enää päälle. Joku voisi aikakoneella poiketa hakemaan muutamat kopiot pelistä tänne jatkiksen kiekkofaneille jaettavaksi. Håpla.
 

Jeppez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rockets, FC Barcelona
17.9 on tosiaan pelin julkaisupäivä. Sitä saa mennä heti aamulla kauppaan ostoksille!

Pelikaista.net sivustolla näyttää olevan aiheeseen liittyvä kilpailukin menossa.
 

Schadowan

Jäsen
Noin, demoa on tullut pelailtua ja hyvältähän tuo vaikuttaa! Kaikki tärkeimmät asiat onkin jo mainittu tässä ketjussa, joten en sen enempää ala plussia ja miinuksia jakelemaan. Sais ilmestyä jo, jälkipelejä ja JA-liigaa odotellessa.

Samoin liigoja odotellessa täälläkin päässä, koska ei tätä peliä varsinaisesti ole tarkotettu pelattavaksi offlinessa (vaikka be a gm onkin hieno pelimuoto varmasti, mutta jos momentumin säätömahdolllisuuksia ei ole ja ai:n hyökkäyspeli on samanlaista kuin 09:Ssä niin eihän sitä jaksa kukaan..ja siis demon perusteella aika samassa tilanteessa ollaan kuin viime vuonna). Mutta online-liigoissa saadaan varmasti viime vuotta parempia vääntöjä aikaiseksi. Jos joku liiga ihan loppuun astikkin vietäisiin? No, ei kannata liikoja odotella. Varmaan jengi hakkaa EASHL:ää taas viime vuotiseen tapaan aluksi.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Pystyykös tässä uudessa Äniksessä ajelemaan vihellyksen jälkeen äijää plekseihin jäähy- tai torikokous-seurauksin? Naamaa kaiketi pystyy hieromaan, mutta miten on pommien laita?

Vähän pelottaa, kun on jo aikojen alusta asti tullut esimerkiksi pitkän kiekon jälkeen ajettua kiekkoon ehtinyt pakki vielä laitaan, niin mitä seuraa..
 

Noma

Jäsen
Pystyykös tässä uudessa Äniksessä ajelemaan vihellyksen jälkeen äijää plekseihin jäähy- tai torikokous-seurauksin? Naamaa kaiketi pystyy hieromaan, mutta miten on pommien laita?

Vähän pelottaa, kun on jo aikojen alusta asti tullut esimerkiksi pitkän kiekon jälkeen ajettua kiekkoon ehtinyt pakki vielä laitaan, niin mitä seuraa..

Pystyyhän sinne ajamaan, mutta jäähyjä noista aika hyvin vihelletään kyllä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystyykös tässä uudessa Äniksessä ajelemaan vihellyksen jälkeen äijää plekseihin jäähy- tai torikokous-seurauksin? Naamaa kaiketi pystyy hieromaan, mutta miten on pommien laita?

Vähän pelottaa, kun on jo aikojen alusta asti tullut esimerkiksi pitkän kiekon jälkeen ajettua kiekkoon ehtinyt pakki vielä laitaan, niin mitä seuraa..
Kyllä pystyy, mutta taklaaminen on paljon vaikeampaa nykyisin ja aika usein tuollainen takaapäin laitaan ajaminen on vain selkään tuuppaisu. Sitä suurta pommia saa pelissä hakemalla hakea toisin kuin 09:ssä.

Kova luotto siihen, että onlinessa pelatessa tämän vuoden pelistä tulee vaikea niille runkkareille, jotka tekevät aina maalinsa vanhanaikaisella tai muilla bugimaaleilla. Pari kertaa ollut vastassa sellainen kaveri, joka ei tehnyt koko pelissä muuta kuin vanhanaikaista. NHL09:ssä pakit olivat aina niin kujalla ja vastustaja pystyi nousemaan maalin takaa suoraan maalineteen tekemään sen helpon maalin. Ei sitä aina kerkeä joka paikkaan, joten onneksi puolustajat hoitavat tässä oman pelinsä paremmin.

Joku keino pitäisi pystyä kehittämään, joka karsisi pelin kesken jättämistä. Eilen pelasin 5 peliä 09:ä ja neljässä toinen lähti menemään kesken ottelun, kun olin mennyt parin maalin johtoon ensimmäisessä erässä.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Samoin liigoja odotellessa täälläkin päässä, koska ei tätä peliä varsinaisesti ole tarkotettu pelattavaksi offlinessa (vaikka be a gm onkin hieno pelimuoto varmasti, mutta jos momentumin säätömahdolllisuuksia ei ole ja ai:n hyökkäyspeli on samanlaista kuin 09:Ssä niin eihän sitä jaksa kukaan..ja siis demon perusteella aika samassa tilanteessa ollaan kuin viime vuonna).

Eteenpäin on menty mielestäni paljon tekoälyssä. Enää ei tunnu, että tekoäly huijaisi momentumilla tai tekisi maalin aina halutessaan, vaan se hallitsee suvereenisti superstar/hardcorella pelatessa kenttätapahtumia, mutta on maalipaikoissa samanlainen kuolevainen kuin minäkin. Toki kenttätapahtumien hallinta johtunee varmaan pitkälti siitä, että tekoäly ei tottele samoja manuaalisyötön lainalaisuuksia, vaan syöttö lähtee nopeasti, kovaa ja tarkasti millä pelaajalla tahansa.

Tosin se vielä kaivelee, että tuon paremman syöttelynsä lisäksi tekoäly paukuttaa niitä älyttömiä ja epärealistisia syöttörallejaan hyökkäyspäässä. Ehkä syötön kovuutta ja tarkkuutta laskiessa ja vetoja paranteassa suoraviivaisuuskin lisääntyisi. Nyt kone ei ammu ranaria hyvästäkään paikasta vaan syöttää, kun se "tietää" ettei se veto todennäköisesti voi mennä sisään.

Pystyykös tässä uudessa Äniksessä ajelemaan vihellyksen jälkeen äijää plekseihin jäähy- tai torikokous-seurauksin? Naamaa kaiketi pystyy hieromaan, mutta miten on pommien laita?

Vähän pelottaa, kun on jo aikojen alusta asti tullut esimerkiksi pitkän kiekon jälkeen ajettua kiekkoon ehtinyt pakki vielä laitaan, niin mitä seuraa..

Kyllä voi. Ensimmäisen taklauksen/tönimisen yleensä kone antaa anteeksi, mutta toisesta lähtee kähinä käyntiin. Kähinän saa myös tosiaan naaman hieronnalla, ampumalla maaliin/veskaa kohti vihellyksen jälkeen tai rehellisesti lämäämällä vastustajaa päin.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Joku keino pitäisi pystyä kehittämään, joka karsisi pelin kesken jättämistä. Eilen pelasin 5 peliä 09:ä ja neljässä toinen lähti menemään kesken ottelun, kun olin mennyt parin maalin johtoon ensimmäisessä erässä.
Monesti taktikoin varsinkin alkuun niin, että en tee maaleja ollenkaan :). Kyllähän monet silti lähtevät, kun tuon parinkin häkin johdon latoo taululle, mutta suurin osa kyllä pelaa kuitenkin loppuun saakka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös