Mainos

NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

• 276 306
  • 1 192

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mitenköhän tämän NHL 10:n julkaisu sitten oikeastaan tosiaan menee. Verkkokauppa ilmoittaa julkaisupäiväksi nyt 26.8. Tuntuu kyllä oudolta, jos se näin aikaisin julkaistaan.

EA:n sivut taitavat kertoa 15.9 ja muistaakseni nämä "uuden sukupolven" änärit on aina tulleet siinä syyskuun puolen välin tienoilla. 26.9 tuntuu Suomen kohdalle ihan oikealta ja jos tämän tosiaan Euroopassa sais jo 26.8 niin eiköhän se pitäis P-Amerikassa sitten ilmestyä jo tämän viikon puolella. En kyllä huomannut Game Stopista asiaa kysyä kun kävin omani varaamassa.

Voin melkeinpä lyödä huopahattuni vetoa, että tuohon on sattunut painovirhe ja oikea päivämäärä on juurikin se 26.9.2009.

E: Twitteristä 19 minuuttia sitten: "toivomme demon ilmestyvän tällä viikolla".

Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Ihmettelen kyllä suuresti tätä joka syksyistä arpomista NHL:n julkaisemisen kanssa. Ok, ymmärrän, että pelien kanssa yleensäkkin on aika vaikea sanoa mitään tiettyä julkaisupäivämäärää, mutta on se aika huvittavaa, ettei näitä julkaisupäivämääriä tiedetä oikein missään varmasti. 26.8 peli ei tule ilmestymään, ei missään päin maailmaa. EA:n sivuilla lukee 15.9, joten siihen ainakin itse luotan. Siitä varmaan +3-4pv niin peli on Suomessa. Demon siis PITÄISI tulla huomenna gold-jäsenille ja 27. päivä silver-jäsenille. Katsotaan miten käy.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kukaan muu ei sitä jaksanut tehdä joten laitoin verkkokauppa.com:lle viestiä koskien julkaisupäivää ja sain seuraavan vastauksen:

"26.8. on tukkurin arvio, mutta tarkkaa päivää ei ole vielä tiedossa."

Eli saatte varmaan ainakin rahanne takaisin jos/kun peli ei tulekaan tuona päivänä.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
"26.8. on tukkurin arvio, mutta tarkkaa päivää ei ole vielä tiedossa."

Eli saatte varmaan ainakin rahanne takaisin jos/kun peli ei tulekaan tuona päivänä.

Eivät kai ne nyt rahoja takaisin anna, jos ei lähetä tilausta peruuttamaan? Aika oudolta kuulostaisi, jos saisin rahat takaisin pelistä jonka olen tilannut ja jonka myös aion ostaa.

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Onko boksin gold-käyttäjät jo käyneet katsomassa, että joko se NHLn demo on sinne ilmestynyt? Itse juuri katsoin PS3:n storesta, ja ei ole tullut, ikävä kyllä ainakaan PS3:lle.

Olisi mukava tietää, minkälainen pelattava NHL10 on, jos boksin omistajat saisivat demon tänään ladattua! :)

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eivät kai ne nyt rahoja takaisin anna, jos ei lähetä tilausta peruuttamaan? Aika oudolta kuulostaisi, jos saisin rahat takaisin pelistä jonka olen tilannut ja jonka myös aion ostaa.

Oletuksena nyt oli, että asiakkaalle luvataan peli tiettynä päivämääränä ja asiakas on valinnut kyseisen firman koska he lupaavat pelin huomattavasti nopeammin kuin mikään muu firma. Kait nämä ennakkotilaukset voi perua ilman mitään valehteluakaan, mutta jos ei voisi niin ainakin tuollaisen syyn varjolla pitäisi onnistua. Itse ihan periaatteesta valitsen käyttämäni firmat tiettyjen kriteerien perusteella, oli sitten kyseessä alle 60 euron konsolipeli tai vaikkapa muutaman huntin televisio.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eipä näy demoa livessä ainakaan vielä. Tulisi nyt edes tämän viikon aikana niin olisin tyytyväinen.

Eiköhän tuo USA:n aikaa julkaista, eli tulee aikasintaan joskus 18:00 aikaan, todennäköisemmin ensi yönä.

Siis jos tulee ollenkaan tällä viikolla.

The G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves ja Calgary Flames

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kaikkia ketjun sivuja en ole selannut, mutta toivoisin että tässä 10 versiossa olisi panostettu vähän enemän noihin
- oman joukkueen "tietokoneen ohjaamien" pelaajien aloitusvoittoihin. Ketuttaa oikeasti pelata kun oman ketjun keskushyökkääjä voittaa ehkä 1-2 aloitusta kymmenestä.
- lisäksi ajatusmaailmaani ei oikein mahdu logiikka jolla maalivahtia peluutetaan. Sama maalivahti pelaa jokaisen pelin nyt playoffeissa ja "parempi" maalivahti on penkillä pelistä toiseen. Käsittääkseni itse ei voi vaihtaa tuota pelaavaa maalivahti.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Linkkisi vie Alankomaiden Xbox-sivuille, josta demo löytyy, mutta suomenkielisiltä sivuilta demoa ei (vielä) löydy!

Ja se on sitten niin helvetin vaikeeta ladata netin kautta?!? Vaihtaa kieleksi suomi ja kirjautua sisään? Vihjeenä: aanmelden tarkoittaa kirjaudu sisään.

Oakley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punanutut
Ja se on sitten niin helvetin vaikeeta ladata netin kautta?!? Vaihtaa kieleksi suomi ja kirjautua sisään? Vihjeenä: aanmelden tarkoittaa kirjaudu sisään.
Kyllä minä sen latasin! Ilmoitin/ihmettelin, että mikäköhän logiiikka tossakin on...
Edit. Ja nyttehän se putkahti suomenkielisille sivuille myös..

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kyllä minä sen latasin! Ilmoitin/ihmettelin, että mikäköhän logiiikka tossakin on...
Edit. Ja nyttehän se putkahti suomenkielisille sivuille myös..

Hyvä! Ei mitään logiikkaa! Sain itse vaan ton linkin! Oletettavasti ilmestyi ensin Alankomaiden sivuille! Pääasia että sait ladattua!

Schadowan

Jäsen
Sitten vaan raporttia kehiin millainen peli saatiin tälle kaudelle. Itse pääsen tuossa 18-19 maissa testailemaan. Mutta yleiskäsityksenä on, että luultavasti aika paljon samalta peli ulkoisesti näyttää ja varmasti tuntuukin, mutta kaikkia epäkohtia ollaan paranneltu aika paljon. Veskareita kohtaan on itsellä suurimmat odotukset.

Teloch

Jäsen
Kiitoksia linkistä.
Näyttäisi siltä että vajaan kymmenen minuutin päästä on meikäläisen työpäivä taputeltu ja siirrytään ikäänkuin viihtelle.

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Voi että, kyllä nyt käy kateeksi teitä boksin omistajia. PS3:lle ei vielä ainakaan ole tullut demoa, tai ainakaan en ole itse löytänyt vielä.

Onko joku PS3n omistaja löytänyt sen?

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Saiskohan tuota ladattua jostain muualta kuin market placesta? Itellä ei oo kulta liveä käytössä. Torrent maybe?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Demo testattu ekojen pelien verran. Battle for the cup ei ainakaan vielä säväyttänyt mitenkään erikoisesti, vaan kovasti osittain toi NHL09:n pelin mieleen, mutta eiköhän tuossa erilaisuuksia huomaa viimeistään kun koko peliä pelaa... Board-play on mielestäni hyvin hoidettu ja etenkin tuo jälkipelaaminen ja pikkusikailu on pelissä aivan saatanan hauskaa!

BE-A-Playerissa pelasin 1+0 +/- 0 ja otin tappelusta 5min, kun vastuksen pakki ei oikein tykännyt kun löin kiekon mokkea päin vihellyksen jälkeen. Scoutit kehuivat minut maasta taivaaseen ja niinpä Dallas varasikin allekirjoittaneen 5. varauksena illan draftissa.

Teloch

Jäsen
Taklaaminen on ehkä entistä vaikeampaa, mutta toisaalta syötöt tuntuvat napsuvan lapaan sitäkin helpommin.

Kai muutit asetuksista sen hardcoren päälle, jolloin itse ohjataan täysin syötön suunta? Kyllä itse ainakin sain hassattuakin niitä passeja useaan otteeseen. Toisaalta nyt saa pelattu laidassakin sen oman pelaajan ohi viivaan kun pistää laidan kautta kiekkoa menemään.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Taklaaminen on ehkä entistä vaikeampaa, mutta toisaalta syötöt tuntuvat napsuvan lapaan sitäkin helpommin.

Teloch tuossa asiasta mainitsikin, mutta tosiaan näillä "casual" ja mitä muita helpompia oli se syöttöpeli on aika samanlaista kuin ennenkin, eli lavasta lapaan. HC-moodilla itellä kyllä tuotti ongelmia eikä kovin pitkiä syöttöjä saanut lähellekään kohdetta. Samasta syystä myös one-timereiden kanssa oli suuria ongelmia kun ei riittänytkään syötön antaminen ja tämän jälkeen veto-nappi pohjaan.

Taklauspeli oli hivenen paremmin toteutettu enkä ainakaan vielä onnistunut kovin usein vetämään kauheita avojään pommeja menemällä niitä "raiteita" pitkin.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erot NHL09:iin ei nyt muutaman pelin perusteella kovin suuria ole mutta ei tämä ainakaan huonommalta vaikuta:

+Hardcorella syöttämiseen tosiaan tulee haastetta. Tämän kun saisi pakolliseksi EASHL:iin...
+Laitavääntö vaikuttaa hyvältä uudistukselta. Nyt pakki pystyy sitomaan hyökkääjän laidan lähellä eikä ole pakko taklata ja ottaa jäähyä.
+Kärkiläyhä ei ainakaan samassa muodossa toimi kuin 09:ssä
+Eräkatkolla hieromiset ihan hauskoja. Tosin saa nähdä onko hauskaa siinä vaiheessa kun EASHL matsit kestävät tunnin ;)
+Yleisö elää mukana

-Takatolpalta tuntuisi uppoavan edelleen vähän turhan hyvin

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy