NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 275 193
  • 1 202

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Niko Snellmannin kohdalla on Rami Alangon kuva ja toistepäin. Lisäksi Sakari Salminen pelaa leftiltä vaikka on rigth ja Jani Rita pelaa rightilta vaikka on left. Mikko Kuukka puuttuu kokonaan pelistä vaikka on pelannut jo monta kautta Ilveksen edustuksessa. Oli loukkaantuneena suurimman osan viimekaudesta ja tämä selittää asian.(?)

Nämä nyt tuli äkkiä mieleen. Siis alkuperäisistä kokoonpanoista. Muutenkin tuota SM-Liigaa on hivenen perseestä pelata kun kenttä on niin helvetin iso. Ei luulisi olevan iso homma tehdä niin, että hallin saa valita ennen peliä. Mielelläni pelaisin pienessä loorassa.

Noiden ulkolaisten, kuten Genoway ja McLeanin overallit on tehty AHL:lään suhteutettuna. Siellähän on lähes kaikki pelaajat overall 60-70. Oikeastihan molempien kuuluisi olla n.80 overallin miehiä jos heillä SM-Liigaa pelissä pelaa.
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Löytyykö täältä ketään innokasta änärin hakkaajaa jolla kiinnostais otp joukkuepelit ps3 alustalla? Täällä olis rento sakki vailla lisävahvistuksia. Yhteyttä vaikka yksityisviestillä.
 

d2uce

Jäsen
Sain aikaiseksi laitettua PS3:n langattoman verkon asetukset kuntoon ja pelasin ensimmäisen online-pelini ja johan oli mukava kokemus. Vastustajan taitotaso oli aikalailla samaa luokkaa omani kanssa ja otteluksikin tuli sopivasti Battle of Pennsylvania. Oli kyllä huikeaa, kun ei tullutkaan niitä ennalta-arvattavia syöttöralleja ja vastustajan alueelle ei käveltykään jollain kimmotimosella puolivaloilla kaarrellen.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Täällä kun oli puhetta jossain vaiheessa loukkaantumisista niin en kyllä allekirjoita, etteikö pelaajat omasta joukkueestakin loukkaantuisi Be A Gm:n aikana.

Tällä hetkellä menossa Sharks 3.kausi kyseistä muotoa ja 25 pelin jälkeen runkosarjasta on loukkaantuneiden lista aika kammottava. Tällä hetkellä 8!!! miestä vakiokokoonpanosta on loukkaantuneiden listalla ja vain 1 pystyisi häkki päässä pelaamaan.
5 viikkoa taitaa Pavelski olla lyhyimmillään paketissa.

Ei sillä mukava, että miehiä on välillä poissa saa farmin prospecteille hyvin peliaikaakin.

Edit. Lisätään vielä, että ahl:ssä on tällä hetkellä 3miestä lasaretissa. Eli organisaatiosta 11 miestä sairastuvalla yhtä aikaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä kovuus tarkoittaa pelaajien arvoissa ? Pysyykö pelaaja paremmin maalinedessä vaikka mailaa tulisi vai onko se jotain tappeluihin liittyvää ? Omalla pelaajalla kun kovuus-arvot jätän aina käyttämättä ja panostan muihin arvoihin.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Mitä kovuus tarkoittaa pelaajien arvoissa ? Pysyykö pelaaja paremmin maalinedessä vaikka mailaa tulisi vai onko se jotain tappeluihin liittyvää ? Omalla pelaajalla kun kovuus-arvot jätän aina käyttämättä ja panostan muihin arvoihin.

Erittäin mielenkiintoinen kysymys... Itse luulen, että tämä liittyy juuri näihin tappeluihin, mutta en ole varma sillä pelaan itse "tarkka laukoja":lla. Joten eipä tule pahemmin maskissa oltua...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mitä kovuus tarkoittaa pelaajien arvoissa ? Pysyykö pelaaja paremmin maalinedessä vaikka mailaa tulisi vai onko se jotain tappeluihin liittyvää ? Omalla pelaajalla kun kovuus-arvot jätän aina käyttämättä ja panostan muihin arvoihin.

Kovuus on tappeluihin liittyva, ja ilmeisesti myos tekee sita etta jos on alhainen kovuusarvo tietokoneen pelaajalla ja ajat sen muutaman kerran pystyyn niin sen muut arvot putoaa kun se "pelkaa".

Mutta omassa luodussa pelaajassa silla arvolla ei ole mitaan virkaa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Erittäin mielenkiintoinen kysymys... Itse luulen, että tämä liittyy juuri näihin tappeluihin, mutta en ole varma sillä pelaan itse "tarkka laukoja":lla. Joten eipä tule pahemmin maskissa oltua...

Mina pelaan myos sniperina, mutta ajan kylla aina maskiin kun omilla on kiekko. Mutta kovuus ei siihen vaikuta, deflections vaikuttaa ohjauksiin.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Itse olen tämän joukkue pelimuodon (EASHL) ja 1vs1 online matsien lisäksi, innostunut nyt online rankuista. Hauskaa viihdettä, ja varsinkin, kun molemmat ovat itse maalissa. Mikäs sen parempaa, kuin veivailla molsea nakkikioskille. Molsena olohan ei tässä ole muuten nykyään edes vaikeaa.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Onko ps3 ja x360 versioissa eroja? Olen suunnitellut vaihtavani xboxin ps3:seen. Joku vuosi taisi olla, että ps3:lla fps oli pienempi kuin xboxilla.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Missäköhän vika kun be a pro joukkueessani kukaan muu ei tee maaleja kuin minä. Olen pelannut kymmenisen peliä, muutaman änärin puolella ja muutaman farmissa, ja kummassakaan ei joukkuetoverit ole tehneet maaleja. Maalinteko on täysin harteillani. Sopii myös kysyä, miksi jouduin farmiin kun olin ainoa joka Chicagossa pystyi maaleja tekemään.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Missäköhän vika kun be a pro joukkueessani kukaan muu ei tee maaleja kuin minä. Olen pelannut kymmenisen peliä, muutaman änärin puolella ja muutaman farmissa, ja kummassakaan ei joukkuetoverit ole tehneet maaleja. Maalinteko on täysin harteillani. Sopii myös kysyä, miksi jouduin farmiin kun olin ainoa joka Chicagossa pystyi maaleja tekemään.

Sellaista se vain on. Ei yhtään mitään uutta viestissäsi ikäväkyllä. Todella huonosti totautettu tuo Be a Pro. Oli jo viime vuonna, eli ensimmäisenä vuotenaan? Ilmeisesti Be a GM kehittämiseen meni niin paljon resursseja, että Be a Pro on edelleen mitä on.

Itse kysyisin, että onko tosiaan noin, että kausimuodossa ei ole mahdollisuutta pelata kuin yksi ainoa kausi? Huono muutos jos näin on. Tarvitsee aloittaa vissiin tuo Be a GM. Harmittaa kun Calgarystä sain muokattua jo omannäköiseni joukkueen.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Onko ps3 ja x360 versioissa eroja? Olen suunnitellut vaihtavani xboxin ps3:seen. Joku vuosi taisi olla, että ps3:lla fps oli pienempi kuin xboxilla.

Ei niissa enaa ole eroa, se oli se ensimmainen vuosi kun EA mokasi PS3 versionsa kanssa hiukan.
 

Teloch

Jäsen
Kysytääs nyt täällä kun iski kohtuu jäätävä blackout. GM Trackerista näen Be a GM:ssä oman joukkueen toughnessin, mutta mistä hemmetistä sai räplättyä esiin sen listan missä näkyi liigan kaikki joukkueet järjestyksessä toughnessin puolesta? Kolppasin jo mielestäni läpi joka hiton ruudun, mutta ei vaan osu kohdalle.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kysytääs nyt täällä kun iski kohtuu jäätävä blackout. GM Trackerista näen Be a GM:ssä oman joukkueen toughnessin, mutta mistä hemmetistä sai räplättyä esiin sen listan missä näkyi liigan kaikki joukkueet järjestyksessä toughnessin puolesta? Kolppasin jo mielestäni läpi joka hiton ruudun, mutta ei vaan osu kohdalle.

Team Rankings(neljä kertaa huitaset oikeaa triggeriä(RT) GM Trackerissa) ja siinä RB:tä kerran. Tuota valikkoa ei muuten löydy ennen kuin olet simuloinut yhden päivän aloitettuasi be a gm:n.
 

Teloch

Jäsen
Kiitoksia. Johan rupesi löytymään kun pari peliä pelasin runkkarin alusta. Ajattelinkin jo että nyt on jossain jotain mätää, mutta epäilin omaa päätäni. Sen verran mikkihiirimäiseltä näytti lista, että setä lähtee nyt hakemaan free agenteista ainakin Ottin ja McGrattanin.
 

Schadowan

Jäsen
Voiko online-liigaa pelata "omalla" jengillä? Esim Pittsburghiin vaikka lisäisi pelaajia ja pelaisi sillä nipulla liigaa? Vai lataako peli aina online-rosterit jos livessä pelailee?
 

Fiiu

Jäsen
Voiko online-liigaa pelata "omalla" jengillä? Esim Pittsburghiin vaikka lisäisi pelaajia ja pelaisi sillä nipulla liigaa? Vai lataako peli aina online-rosterit jos livessä pelailee?

Online-rosterit on käytössä juuri tasapuolisuuden nimissä. Näin kaikilla on aina samat rosterit käytössä.
 

d2uce

Jäsen
Online-rosterit on käytössä juuri tasapuolisuuden nimissä. Näin kaikilla on aina samat rosterit käytössä.

Oli muuten melkoinen yllätys, kun joskus 09 mallin Fifaa pelasin ja siellä vastaan asettui PSG, jossa pelasivat mm. Ronaldinho, C. Ronaldo, Messi, Xavi ym.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitenkäs teillä menee noi kaupat Be A GM:ssä?

Itse aloitin uran Blackhawksilla ja tein juuri kaupan jossa maisemaa vaihtoivat seuraavat:

Huet + Byfuglien <-> Semin, Theodore + 2nd rounder tulevaan draftiin.

Olenko ainoa joka on sitä mieltä että taisin alistaa tuossa treidissä?

Kellään kokemusta about vastaavista tai paremmista kaappauksista?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mitenkäs teillä menee noi kaupat Be A GM:ssä?

Itse aloitin uran Blackhawksilla ja tein juuri kaupan jossa maisemaa vaihtoivat seuraavat:

Huet + Byfuglien <-> Semin, Theodore + 2nd rounder tulevaan draftiin.

Olenko ainoa joka on sitä mieltä että taisin alistaa tuossa treidissä?

Kellään kokemusta about vastaavista tai paremmista kaappauksista?

No kyllähän tuo treidi sulle kääntyy, mutta pitää muistaa, että pelissä esim. juuri Semin on tehty heikommaksi kuin pitäisi mielestäni oikeasti olla. Bafflinillä on pelissä aika(ehkä liiankin) kova myös treidiarvo.

Omasta mielestäni suurin "kyykytys" itselleni on tähän mennessä ollut NY Rangersilla pelatessa seuraava:

Redden+Higgins+Dupont <-> Frolov+Möller+O'Donnell

Pääsin Reddenin sopimuksesta eroon ja sain tulevaisuuteen kaksi top-6 hyökkääjää. Higgins ja Dupont olivat aika paskoja. Vielä kun saisi jotenkin Vancouveriltä napattua Bieksan ja Keslerin, niin saisi aikalailla semmoisen joukkeen jäälle kuin haluaisi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ääh alkaa ärsyttämään OTP:ssä, kun peruspakiltakin vaaditaan hirveästi pisteitä, jotta saisi legenda-kortin. Sijoittuminen ja joukkuepelaaminen ovat aina A tai parempi. Tosiaan pelaajani on peruspakki ja duunit hoidan hyvin. Omiin kolisee yleesä maksimissaan kerran ja plusmiinussaldo joku pelissä pari plussalla. Silti ottelun jälkeen tilastojen kohdalla lukee C+ tai B- enkä jäähykään ota. Luulisi peruspakille tärkeintä olevan oman pään pysyvän mahdollisimman tyhjänä. Reilut 150 peliä tässä takana ja yleisarvosana ollut korkeimmillaan B+. Ensimmäiset sata peliä tuli vedeltyä pakin tontilta piste/ottelu tahdilla, mutta nykyään tulee enemmän puolustettua ja joitakin kakkossyöttöjä keräiltyä. Yleensä sellainen perussaldo on 5 peliä ja 3 pistettä.

Miten one-timer vedetään ? Edelleenkään ei mitään käsitystä siitä. Ylivoimalla olisi ihan kiva ase viivalla, kun nykyään joutuu ottamaan aina haltuun ja laukomaan.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Mitenkäs teillä menee noi kaupat Be A GM:ssä?

Itse aloitin uran Blackhawksilla ja tein juuri kaupan jossa maisemaa vaihtoivat seuraavat:

Huet + Byfuglien <-> Semin, Theodore + 2nd rounder tulevaan draftiin.

Olenko ainoa joka on sitä mieltä että taisin alistaa tuossa treidissä?

Kellään kokemusta about vastaavista tai paremmista kaappauksista?

Kyllä tuo treidi meni aivan täysin sinun puolellesi. Itse olen pelannut muutaman kerran jo legendaksi itseni ja treidejä on tullu monia satoja, varmasti lähemmäs tuhatta. Ja nyt kun aloit puhumaan alistamisesta ja Be a GM:stä, niin johan rupesi itselläni mieli pelaamaan... Pakko aloittaa kohta uusi Be a GM. :-) Kertoilen sitten tänne miten on mennyt nuo treidit, kun on vähän tuoreemmassa muistissa silloin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten one-timer vedetään ? Edelleenkään ei mitään käsitystä siitä. Ylivoimalla olisi ihan kiva ase viivalla, kun nykyään joutuu ottamaan aina haltuun ja laukomaan.

Napautat sitä tattia vaan ajoissa ylöspäin, kyllä se one-timer siitä lähtee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös