Perseensuti sentään. Mulla alkoi kanssa tämä "The disc is unreadable" -leikki.
Itsellänikin pari kertaa tämä sama tuttu ongelma toistunut. 08:n tapaan levyasema lopettaa pyörimisen ja kolinan saattelemana tuo ihana virheilmoitus lävähtää näytölle. Onneksi 09:n kanssa auttaa vanha tuttu välimuistin tyhjennys ja levyaseman aukaisulla pelisession käynnistäminen.
Itse peliä on tullut nyt tahkottua ehkä ~25 matsia. Alkuunsa peli oli järkyttävä pettymys. Karmeita bugeja liukuhihnalta ja joka matsi lähinnä vitutti. Maalivahdit ovat välillä aivan perseestä, eikä tietokoneen tekoäly vieläkään loista. Be a pron huonoimmat puolet ovatkin juuri tuossa, kun joutuu tuskailemaan tietokoneen vaihtojen kanssa. Jätkät pyörivät lähinnä kulmissa ja, jos sattuvat laukomaan, vedot ovat onnettomia suupaisuja maalivahdin patjoihin. Toinen outo juttu on oman veskan muuttuminen karmeaksi imuriksi, kun itse on kentällä. Tämäkin kuitenkin parani, kun tajusi itse pyöriä oman maalin edessä, vaikka se ei ehkä oma tontti olekaan.
Useamman matsin jälkeen kuitenkin fiilikset pelistä ovat pääosin positiiviset. Bugitkin taisivat sattua vain noihin ensimmäisiin peleihin omituisesti.
Hauskin sattuma tähän asti tuli kaveria vastaan pelatessa. San Josella väänsin Devilseja vastaan ylivoimaa, heitin epäonnistuneen syötön kohti omaa maalivahtia, joka luisteli kiekkoa vastaan vain potkaistakseen sen omaan tyhjään maaliin. Luulisi, että oman maalin tehnyt pelaajani olisi paiskonut mailaa ympäri kenttää tai muuten hermoillut, mutta niin vain tämä paskiainen juhli Devils-pelaajien seassa urotekoaan. Nauratti ja rankasti.