NHL 09 (xbox360 & ps3)

  • 171 366
  • 868

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
On kyllä huikea tämä Be A Pro modi. Itse pelaan San Antonio Rampagella ja olen työmyyrä. Neljä peliä olen pelannut ja niissä oon pelannut tehoin 2+0 ja tehotilastot näyttävät -1. Jäähyllä on sitten istuttu noin 22 minuuttia.

Kyllähän tässä on hieman hakemista tehojen osalta. Mutta sen verran useasti oon hyviin paikkoihin päässytä, että eiköhän noita tehojakin ala taululle tulemaan, kun saa muutaman pelin lisää alle. Joukkue sentään ei ole hävinnyt kuin yhden pelin varsinaisella peliajalla ja kaksi ollaan voitettu. Tämä modi jos mikä koukuttaa ja paljon! Täytyypä jatkaa taas illalla pelaamista ja onneksi huomenna onkin vapaata...
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Do dih! "disc is unreadable". 3 päivää toiminut ja nyt rupesi herjaamaan tuota. Olen kokeillut konsolia sivu- ja vaakatasoon eikä vaikutusta.

Kokeilin toista peliä ja se toimii joten toivottavasti vika on levyssä.

Onko kellään tietoa että miten ton kanssa pitäisi menetellä? Vaihtavatko liikkeessä (Gamestop) sen vai pitääkö olla yhteydessä Microsoftiin?

EDIT: Tein välimuistin tyhjennyksen ja kappas, rupesi ainakin mulla toimimaan. Tässä ohjeet jos joku muu kamppailee saman asian kanssa

http://consolesports.net/content/view/380/9/

Perseensuti sentään. Mulla alkoi kanssa tämä "The disc is unreadable" -leikki. Yritin tehdä sen, mitä tuolla ohjeen takana on, mutta ei tuntunut auttavan. Joskaan mulla ei ole mitään hajua siitä, että teinkö sen oikein. Pitäisikö tuon koneen indikoida onnistuminen jotenkin? Nyt en ainakaan pystynyt huomaamaan mitään. Sikäli kun tein sen oikeassa paikassa, eli siinä sivulla "memory", jossa näkyy kovon kuva ja sen jotain tietoja.

Vähän kyllä ahdistaa nämä jatkuvat temppuilut tuon konsolin kanssa.

Täällä on toinen ohje cachen tyhjennykseen ja tällä minäkin osasin: http://vgstrategies.about.com/od/xbox360faqs/a/ClearX360Cache.htm
EDIT: Auttoi tuohoon ongelmaan
 
Viimeksi muokattu:

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Perseensuti sentään. Mulla alkoi kanssa tämä "The disc is unreadable" -leikki.

Itsellänikin pari kertaa tämä sama tuttu ongelma toistunut. 08:n tapaan levyasema lopettaa pyörimisen ja kolinan saattelemana tuo ihana virheilmoitus lävähtää näytölle. Onneksi 09:n kanssa auttaa vanha tuttu välimuistin tyhjennys ja levyaseman aukaisulla pelisession käynnistäminen.

Itse peliä on tullut nyt tahkottua ehkä ~25 matsia. Alkuunsa peli oli järkyttävä pettymys. Karmeita bugeja liukuhihnalta ja joka matsi lähinnä vitutti. Maalivahdit ovat välillä aivan perseestä, eikä tietokoneen tekoäly vieläkään loista. Be a pron huonoimmat puolet ovatkin juuri tuossa, kun joutuu tuskailemaan tietokoneen vaihtojen kanssa. Jätkät pyörivät lähinnä kulmissa ja, jos sattuvat laukomaan, vedot ovat onnettomia suupaisuja maalivahdin patjoihin. Toinen outo juttu on oman veskan muuttuminen karmeaksi imuriksi, kun itse on kentällä. Tämäkin kuitenkin parani, kun tajusi itse pyöriä oman maalin edessä, vaikka se ei ehkä oma tontti olekaan.

Useamman matsin jälkeen kuitenkin fiilikset pelistä ovat pääosin positiiviset. Bugitkin taisivat sattua vain noihin ensimmäisiin peleihin omituisesti.

Hauskin sattuma tähän asti tuli kaveria vastaan pelatessa. San Josella väänsin Devilseja vastaan ylivoimaa, heitin epäonnistuneen syötön kohti omaa maalivahtia, joka luisteli kiekkoa vastaan vain potkaistakseen sen omaan tyhjään maaliin. Luulisi, että oman maalin tehnyt pelaajani olisi paiskonut mailaa ympäri kenttää tai muuten hermoillut, mutta niin vain tämä paskiainen juhli Devils-pelaajien seassa urotekoaan. Nauratti ja rankasti.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Off topic ja vähän tyhmä kysymyskin ehkäpä mutta miten tilastot peleistä saa sähköpostiin? Tämänkin on joku varmaan jo selittänyt täällä mutta kertokaa nyt vielä kerran.

Jossain online asetuksissa oli se paikka mihin piti laittaa oma sähköpostiossa johon haluaa ne tulokset. Siis ihan boxilla laitat ne, en tiedä voiko netin kautta säätää.

Kirjoitinkin jo turnaus-ketjuun tästä, mutta ihan hirveesti loukkaantuu porukkaa näis Live-peleis! Tähän mennes on joka matsis tainnu mennä 1-3 pelaajaa..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
12 pelin jälkeen päästiin änärin puolelle. Tosin näytöt oli ihan vakuuttavan puoleiset hyökkääväksi pakiksi, 12 ottelua, tehot 12+10=22 +/- 12. Änärin puolelle siirtymisen kunniaksi tuli ruuvattua vaikeusaste ammattilaisesta -> tähtipelaajaan.

Seuraavaksi pitänee tehdä testi nettipelien puolella, jotta osaako sitä siellä pelata ollenkaan. Sillä puolella voi olla hauskaa säätämistä, etenkin jos mukana ei ole yhtään koneen pelaajaa, jotka kuitenkin noudattavat sovittua taktiikkaa suht tarkkaan.

EDIT: Tuli sitten tuota verkkopeliäkin testailtua muutaman pelin verran. Eka peli tuli pelattua ilman omaa hahmoa. Kaksi muuta tuli pelattua ihan oman hahmon kanssa. Tappiota en vielä ole tuossa joukkoverkkopelissä kokenut, sillä ekassa pelissä tein itse pelin ainoan maalin, toisessa vastustaja ei hyökännyt kuin ehkä kerran koko pelissä vaarallisesti, ja kolmannessa onnistuin 2 syöttöpisteen verran avustamaan joukkuettani voittoon (kolmas syöttöpinna vietiin jostain kumman syystä, vaikka se oli noista selkein syöttö).
Verkkopelit oli hauskoja, ja etenkin tuo useiden ihmispelaajien kanssa pelaaminen toi peliin mielenkiintoisen lisäelementin. Ainoa miinuspuoli on se, että nuo joukkueverkkopelit kestävät ihan älyttömän kauan, koska porukka tykkää katsoa joka hemmetin hidastuksen läpi. Mutta eipä se lopulta hirveästi peliä haittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Onkos se nyt tosiaan niin, että me PS3 jampat joudumme odottelemaan tuonne ensi viikon torstaille...?
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
17 peliä nyt takana dynastya Rangersilla, 4 voittoa peräti. Tasona superstar. Hemmetin hienoa että koneesta löytyy nyt haastetta, 08:ssa dynastyn alku meni n. 6 pelin osalta vihkoon kunnes aloin saamaan voittoja ihan kärjen tahdissa.

Se hieman harmittaa, että koneen vastus löytyy maalipuiden välistä. Voitan lähes järjestään laukaukset ja paikatkin ovat erittäin laadukkaita. Ei vaan uppoa, enkä kyllä oikein osaakaan. Vasta 17. pelissä vastustajan molarilla oli vähän huonompi päivä (Theodore, ihme) ja paukutin 4 häkkiä ekaan erään. Yhteensä pelissä tuli viisi maalia. Ennen sitä kolmekin oli aika tiukassa.

Kone tuntui aluksi viimeistelevän aivan maagisella prosentilla, mutta mitä pidemmälle kautta olen pelannut, on huomannut ettei se niin hyvä viimeistelijä olekaan. Välillä kone sättää kaikki loistopaikkansa, mutta sitten tekoäly painaa sen punaisen nappulan pohjaan ja syntyy se klap-klap-klap-lasertykitys ylämummoon.

Tekoäly ei edelleenkään puolusta mitenkään ihmeellisesti. Jollei se pääse ihan iholle karvaustilanteessa ja ehtii heittämään maalin taustalta pakki-pakin, on tie hyökkäysalueelle täysin auki. Kaksi muuta karvaajaa myyvät itsensä usein seisovilta jaloilta ja järjestään saa 2-2 tai 3-2 hyökkäyksiä luotua. Niissäkin pakit pudottavat todella alas, sisään saa kiekkoa tuotua helposti. Kone toki loistaakin muutamissa asioissa, kuten maalin edustalla sekä viivan pois pelaamisessa. Rangersillakin olisi hyviä vetäjiä viivassa, mutta eipä siellä ole yhtään aikaa viritellä.

Pelaajat vaikuttavat entistäkin tasapäisemmiltä. Rangersillakin tähtipelaajat tuntuvat ihan turhilta, kun fritschet ja sjöströmit tehoilevat. Näslundiin vaihtamani Steve Bernier on itseasiassa paras pistemieheni, mutta Fritsche tulee jo hyvänä kakkosena.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Omat fiilikset

Joops,

Nyt on viikonlopun verran tullut testattua Be A Pro:ta ja hyvältä vaikuttaa... Otin itselleni haastetta ja ostin Ruåttalaisen version, sain iltapuhdetta kun yritin opetella toimintoja manuaalista :).

Hamilton Bulldogsin Power Forwardini pelasi helpoimmalla vaikeusasteella 12 peliä, 12+5 tehoilla ja plussalle jäätiin. Sitten kävi kylmät: Detroit oli valunut sarjassa viimeiseksi ja muutoksia tarvittiin: Filppula farmiin ja joku Detroitin farmisenttereistä vaihdettiin minuun, ja suoraan Detroitin kolmoseen... vaikeampi vaikeusaste päälle, 5 peliä tehoilla 3+3 ja kutsu kakkoseen (näyttää ainakin Detroitissa tietävän myös kakkosylivoimaa). Tehoilla 1+6 (lämäri moken polkkareihin ja Zetterberg irtokiekkoon toimii :) viisi peliä ja ykköseen... kolme peliä hiljaisempaa ja sitten hattutemppu (yks pakin polvesta, yks hieno YV:llä ja vika tyhjiin :). Vaikeusaste ylös ja saman tien tipahdin kakkoseen... no, valmentaja onkin mulkku ja Zetan kanssa homma toimii... Sitten jämähdin eilen LA:han, alkoi vituttamaan kun peli oli 5-1 niille ekan erän jälkeen ja jäin testaamaan. Osgood on niin piene että joka vit..sin kerta Frolov, Kopitar tai joku muu halvatun pensasneuvostoliittolainen vetää suoraan syötöstä Börsän... hauskinta: Lilja (vai mikä lumpeenkukka onkaan), 5-3 AV:lla kiekko katsomoon, heti perään McCarthy sama homma (kakkosAV:ssa ollaan), tapoin jäähyt ja kerrankin tuli siitä palautetta.

Kuitenkin: Loistava peli, täytynee vaihtaa vaikeusastetta ja aloittaa uudestaan (tahtoo Montrealiin!!!!). En tiedä sitten miten vaikuttaisi jos alussa laittaisi enemmän ikää kaverille, jos nousu olisi hitaampaa? Meinaan, tulokkaana pistepörssin kakkonen... tosin vaikeusaste oli oletuksella suurimman osan peleistä. Onko kukaan kokeillut? Parasta (lähes) on kuitenkin omat musiikit areenalla (Hells Bells sisääntuloon ja Ozzyn Crazy Babies maalin jälkeen :). Tätä lissee!!!
 

dagaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartlepool United, Boston Bruins
Aika mielenkiintoista. CDON.comista ilmoitettiin viime viikon torstaina, että peli (xbox 360 versio) on 'toimitettu' mutta ei ole vieläkään tipahtanut postiluukusta.

Osaako joku jyväskyläläinen kertoa, että mistä kaupoista peliä mahdollisesti löytyisi ?
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Osaako joku jyväskyläläinen kertoa, että mistä kaupoista peliä mahdollisesti löytyisi ?
Siitä Jyväskeskuksen pelikaupasta kannattaa varmaan käydä kysäisemässä, perjantaina mainitsivat että heille tulee toimitus vasta tiistaina (vai oliko keskiviikkona). En tiedä miten muissa kaupoissa mahtaa olla. Gamestopista ainakin ostin perjantaina toiseksi viimeisen kappaleen, mutta voihan sinnekin olla jo uusi erä tullut.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Well, 16 peliä ehdin tahkota AHL:ssä tehoilla 9+6, kunnes tuli kutsu Anaheim Ducksin pelipaitaan. Ankoissa on nyt totuteltu neljä peliä NHL-vauhtiin, saldolla 1+3.

Pelaajana olen vastustajalle vittumainen molopää, joka pyrkii ajelemaan kaikkea mikä liikkuu - siis pelin ollessa poikki myös. Nautin roolistani suunnattomasti ja eniten pelissä lämmittää, kun saa ajeltua vastustajan puhtaasti katolleen. Johdinkin AHL:ssä koko liigan taklaustilastoa ylivoimaisesti ja sama meininki on jatkunut änärissä: Muutama peli vielä ja todennäköisesti johdan taklaustilastoa sielläkin.

Muutamia hauskoja bugeja tuossa pelissä on. Kun pelaaja tekee pelissä oman, hän tuulettelee suurta hetkeään yhdessä vastustajien kanssa. Aina naurattaa yhtä helvetisti - paitsi, jos satut itse tuikkaamaan kiekon omiin.

nakke89: Hähää, meikäläinen on duunannut jo kaksi kaappia rankkareissa! Molemmilla kerroilla jäätävä rannari oikealle ylös. Toki epäonnistumisia on tullut enemmän ja vaikeata on rankkarista pussittaa...

EDIT: Se täytyy vielä sanoa, että kyllä tämän pelin parissa on toistaiseksi tulleet suurimmat onnistumisen fiilikset. Lähes jokaista omaa byyriä tulee tuuleteltua oikein kunnolla...
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Be A Prossa ihmetyttä vain tuon oman hahmon peliaika. Ensinnäkin kolmoskentän grinderi on aina avauskentällisessä ja sitten vielä vetää joka toista vaihtoa. Peliaikaa tuolle omalle hahmolle kertyy yhtä paljon ykköskentän supertähdelle. Muuten loistava.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Be A Prossa ihmetyttä vain tuon oman hahmon peliaika. Ensinnäkin kolmoskentän grinderi on aina avauskentällisessä ja sitten vielä vetää joka toista vaihtoa. Peliaikaa tuolle omalle hahmolle kertyy yhtä paljon ykköskentän supertähdelle. Muuten loistava.


Ja tuonne kentällekin pääsee lähes milloin itse haluaa, eikä valmentaja juurikaan tunnu asiaan vaikuttavan. Itellä on nyt n. 40 matsia takana, joista puolet ylhäällä. 5 matsia olen nyt saanut Habsin ykkösvitjassa viilettää ja joka pelissä tullut ainakin yksi onnistuminen. Koivun rinnalla helppo pelata; lättyä tulee hyvin lapaan.

Koukuttava peli, mutta aika helpolla tuo nouseminen tuonne ykkösketjuun tapahtui. Pitää kai vaikeusastetta ruuvata ylöspäin.
 

M#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR
Ensimmäinen kausi takana NY Rangersin nutussa. Playoffit jäivät yhden pisteen päähän mikä söi rankasti miestä. Tehot kaudella nyt kuitenkin olivat 56p joista maaleja 26 ja hyökkäävää puolustajaa pelasin tähtipelaaja tasolla. Kauden jälkeen sainkin sitten 4 sopimustarjousta eri joukkueilta ja allekirjoitin LA Kingsin 3 vuoden pahvin, koska Kings oli hamstrannut kovan ja nuoren joukkueen ensi kaudeksi, joten ei muuta kuin nokka kohti playoffseja!
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Itse vääntelin noita slidereita eilen ja Superstar tasolle ne tein ja voi vitun kiekurat kuinka aidoksi tuon saa. Koneen tekoälykin tuntui nousevan tai sitten oma laski, aivan sama mutta näitä pelejä on tullut itse seurattua tv:stä :D

Ja PS3:lla vedetään :)
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United

megamusil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse vääntelin noita slidereita eilen ja Superstar tasolle ne tein ja voi vitun kiekurat kuinka aidoksi tuon saa. Koneen tekoälykin tuntui nousevan tai sitten oma laski, aivan sama mutta näitä pelejä on tullut itse seurattua tv:stä :D

Ja PS3:lla vedetään :)

Et viitsis laittaa noita slider-asetuksia vaikka tänne palstalle, kun kiinnostais varmasti monia. Ottaa nimittäin välillä pattiin nuo AI:N ohjaamien äijien idiotismi. Siitäkin huolimatta BaP on aivan loistavaa ja koukuttavaa ajanvietettä.
 

dagaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartlepool United, Boston Bruins
Aloitin eilen bap-moodin ja minut draftasi (10 random näpäytystä pregame team selection screenissä) Toronto Maple Leafs.

Ensimmäiset matsit menivät Toronto Marliesin kolmosketjussa mutta nyt olen noussut jo kakkoseen. Tehot kuudessa pelaamassani matsissa ovat 4+2=6, PIM: 25. Pelipaikka on sentteri ja pelaajan tyyppi dangler. Vaikeustaso: Allstar
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Et viitsis laittaa noita slider-asetuksia vaikka tänne palstalle, kun kiinnostais varmasti monia. Ottaa nimittäin välillä pattiin nuo AI:N ohjaamien äijien idiotismi. Siitäkin huolimatta BaP on aivan loistavaa ja koukuttavaa ajanvietettä.

Joo laitan ne tuossa kun ehdin :) Nyt tekemään siirrot mitä pelin rostereiden jälkeen ilmestynyt :)
 

dagaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartlepool United, Boston Bruins
Onkohan kyseessä ominaisuus vai bugi kun oma pelaajani on 19-vuotias, vaikka ikää pitäisi olla alussa määritellyn syntymäajan perusteella enemmän ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös