NHL 09 (xbox360 & ps3)

  • 171 307
  • 868
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Kyllä siitä Venäjän liiga löytyy, mutta en osaa ulkomuistista kertoa onko siinä noita uusia joukkueita... Yksi peli Kazanilla vasta pelattuna Euroopan joukkueilla.
 

Holkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
vapaissa pelaajissa on sitten semmoinen maalivahti kuin Ladha. No hänellä on kokonaisuutta 98, hän on nainen, 2metriä pitkä ja 100kg painava.. Kannattee käydä korjaamassa tämä maalivahti vaikka tshekin liigaan.
 

M#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR
vapaissa pelaajissa on sitten semmoinen maalivahti kuin Ladha. No hänellä on kokonaisuutta 98, hän on nainen, 2metriä pitkä ja 100kg painava.. Kannattee käydä korjaamassa tämä maalivahti vaikka tshekin liigaan.

Ihmettelinkin, kuka tämä Ladha Washington Capitalsin maalilla oikein oli kun ei vedot uppoa mistään ja kuva oli hieman epäilyttävän näköinen.
Mikähän tämän tapauksen pointti oikein on.. EA:n helvetin hyvä läppä?
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihmettelinkin, kuka tämä Ladha Washington Capitalsin maalilla oikein oli kun ei vedot uppoa mistään ja kuva oli hieman epäilyttävän näköinen.
Mikähän tämän tapauksen pointti oikein on.. EA:n helvetin hyvä läppä?

EA valitsee vuosittain jonkun vakavasti sairaan lapsen peliin, ja hyväntekeväisyysjärjestö saa rahaa. Onhan siellä ollut Zachary Priestiä yms.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vaikka tuo HC Jatkoaika onkin vireillä niin pitäiskö pian aloitella mahdollista jatkoaikaliigaa taas kerran? Katsotaan miten uusi Online pelihomma toimii. Mielenkiintoa?
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Vaikka tuo HC Jatkoaika onkin vireillä niin pitäiskö pian aloitella mahdollista jatkoaikaliigaa taas kerran? Katsotaan miten uusi Online pelihomma toimii. Mielenkiintoa?

Täältä ainakin löytyisi mielenkiintoa paljon. Itse mietin juuri tätä ja ajattelin kyselläkin kiinnostusta, mut ehdit ensin. Eli jokatapauksessa tottakai liigaa pystyyn.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Täältä ainakin löytyisi mielenkiintoa paljon. Itse mietin juuri tätä ja ajattelin kyselläkin kiinnostusta, mut ehdit ensin. Eli jokatapauksessa tottakai liigaa pystyyn.
No niin, hyvä homma! Kuka ottaa homman hoitaakseen. Tommy? Velho? Joku muu? :-)

Ja sitä piti kysyä että jos joku on löytänyt hyvät sliderit/asetukset jne jne. Niin voisivat laitella niitä tänne. Saatais peli mahdollisimman aidoksi.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Noniin. Eilen sain tämän pelin ja nyt kun pelaan ni valikossa tulee koko ajan teksti "disc is unreadable". Ja peli on ihan puhdas... Vittujen vittu

edit: nii ja peli on xbox360:lle

Sama homma itselläni. Ja samanlaisia ongelmia oli vuosi sitten 08:n kanssa. Olisikohan syy konsolissa, vaikkei muiden pelien kanssa ongelmia olekaan. Hitusen kyllä vituttaa, kun eilen oli kaikki puitteet kondiksessa peli-iltaa varten, ja sitten tämä.
 

Holkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Sama homma itselläni. Ja samanlaisia ongelmia oli vuosi sitten 08:n kanssa. Olisikohan syy konsolissa, vaikkei muiden pelien kanssa ongelmia olekaan. Hitusen kyllä vituttaa, kun eilen oli kaikki puitteet kondiksessa peli-iltaa varten, ja sitten tämä.


Miten päin sinun konsolisi on? Pystyssä vai sivuttain? Itselläni oli aluksi pystyssä, mutta sitten laitoin sen sivuttain niin ei ole enään mitään ongelmia pelin kanssa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Miten päin sinun konsolisi on? Pystyssä vai sivuttain? Itselläni oli aluksi pystyssä, mutta sitten laitoin sen sivuttain niin ei ole enään mitään ongelmia pelin kanssa.

Pystyssä se on tosiaan on ollut, mutta olen muutaman kerran kokeillut sivuttain, ja tulos on ollut sama. Pitänee ehkä muutama kerta testata, kun en työkiireiden takia kuitenkaan ennen keskiviikkoa konsolia saisi huoltoon.
 

Holkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Pystyssä se on tosiaan on ollut, mutta olen muutaman kerran kokeillut sivuttain, ja tulos on ollut sama. Pitänee ehkä muutama kerta testata, kun en työkiireiden takia kuitenkaan ennen keskiviikkoa konsolia saisi huoltoon.


Saattaa olla, että vika on itse pelissä. Olen lukenut, että muillakin on sama ongelma ollut.

Tämä on suora lainaus fhr:än keskustelu palstalta

''Mulla on paha ongelma: Valikoissa heittää koko ajan "disc is unreadable" Peli on siis täysin puhdas/jäljetön. En ymmärrä. Mitä pitäisi tehdä?''
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Saattaa olla, että vika on itse pelissä. Olen lukenut, että muillakin on sama ongelma ollut.

Tämä on suora lainaus fhr:än keskustelu palstalta

''Mulla on paha ongelma: Valikoissa heittää koko ajan "disc is unreadable" Peli on siis täysin puhdas/jäljetön. En ymmärrä. Mitä pitäisi tehdä?''

NHL 08:ssa peli toimi ilman tuota erroria kun avasit ensin levyaseman, ja sitten laitat pelin sisään/luukun kiinni jos peli on jo kelkassa. Nollaysistä en sitten tiedä.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Do dih! "disc is unreadable". 3 päivää toiminut ja nyt rupesi herjaamaan tuota. Olen kokeillut konsolia sivu- ja vaakatasoon eikä vaikutusta.

Kokeilin toista peliä ja se toimii joten toivottavasti vika on levyssä.

Onko kellään tietoa että miten ton kanssa pitäisi menetellä? Vaihtavatko liikkeessä (Gamestop) sen vai pitääkö olla yhteydessä Microsoftiin?

EDIT: Tein välimuistin tyhjennyksen ja kappas, rupesi ainakin mulla toimimaan. Tässä ohjeet jos joku muu kamppailee saman asian kanssa

http://consolesports.net/content/view/380/9/
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hei, tietääkö joku miten tuossa pelissä onnistuu tuo "Custom playlistin" tekeminen? Onko jollakin kokemusta?

Itse peliä tullut nyt pari päivää tahkottua aika tiiviisti. Lähinnä BAP:ia omalla itsellä tullut pelailtua ja erittäin koukuttava pelimuoto kertakaikkiaan. Aika hieno piirre tuokin, että kesken kauden voi äijän ulkonäköä muokata, ja tuohan tarkottaa vain sitä, että playoffparran kasvattaminen on vihdoin mahdollista ;)
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Hei, tietääkö joku miten tuossa pelissä onnistuu tuo "Custom playlistin" tekeminen? Onko jollakin kokemusta?

Kohtuu helppo ja erittäin toimiva systeemi.

Itse vedin jostain vanhalta levyltä jotain toimivia menobiisejä kokeeksi ja ne kuuluvat hienosti jopa niin, että yleisön äänet kaiut ja kuminat löytyvät taustalta.

Jos haluaa tehdä johonkin tiettyyn tapahtumaan tietyn biisin niin siitä pitää tehdä Xboxilla sellainen soittolista jossa on vain se biisi.

Tarkemmat ohjeet löytyy esim. täältä:
FHR:n keskusteluista ohjeet
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Perjantaina pelin ostin ja nyt on ehditty tahkota Be A Pro:ta 13 ottelun edestä. Onpas kerrassaan mahtava peli! Tuossa ei voitetakaan mestaruuksia ihan tuosta noin vaan, koska vastaat vain oman pelaajasi tekemisistä. Joissain peleissä molarisi voi olla täysi imuri ja joissain peleissä täysi seinä. Mahtavaa!

Yhteen hauskaan bugiin olen ehtinyt tutustua: Tein Be A Pro:ssa maalin siten, että lauoin molarin suojuksiin ja tämä laittoi kiekon omiin. Siis tökkäsi omalla mailanlavallaan kiekon häkkiin. Tämän seurauksena tulee animaatio, jossa meidän pakki menee syleilemään ja onnittelemaan vastustajan molaria maalintekijän ominaisuudessa. :D
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No niin, tänään sitten tuli postiluukusta Verkkokaupasta tilaamani painos. Vielä en ole kerennyt peliä pelaamaan, kun pitää kohta mennä käymään opistolla, mutta kunhan sieltä palailen, niin kyllä tulee tahkottua peliä. Sen verran kyllä syyhyttää näitä muiden kertomuksia lukiessa, että voi olla ettei muita pelejä tulekkaan muutamaan kuukauteen pelattua.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ikijokeri kirjoitti:
Tuossa ei voitetakaan mestaruuksia ihan tuosta noin vaan, koska vastaat vain oman pelaajasi tekemisistä. Joissain peleissä molarisi voi olla täysi imuri ja joissain peleissä täysi seinä. Mahtavaa!

Ehkä tässä juuri tiivistit sen asian, jonka takia tuo pelimuoto onkin niin koukuttava. Ite oon laittanu tavoitteeksi ainakin 10-20 peliä tuota muotoa pelata päivässä. Itse onnistuin 20 ottelussa murtautaan "ylös" Montrealin kokoonpanoon, mutta joukkueella menee huonosti. Kolme peliä olen pelannut ylhäällä ja kaikki on hävitty. Olis siistiä, jos tuossa voisi itse pyytää siirtoa, jos oma joukkue sukeltaa.
 

Teloch

Jäsen
Turhan helposti tuossa BaP:ssa kyllä sai hilattua itseään eteenpäin. Olin valmistautunut viettämään koko kauden AHL:ssä, ehkä loukkaantumisia paikkaillen jos hyvin menee. Se ~20 peliä meni tosiaan itselläkin edustukseen nousemisessa ja tuollainen 30 peliä riitti ykkösnyrkkiin murtautumiseen. Aivan liian nopeaa.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turhan helposti tuossa BaP:ssa kyllä sai hilattua itseään eteenpäin. Olin valmistautunut viettämään koko kauden AHL:ssä, ehkä loukkaantumisia paikkaillen jos hyvin menee. Se ~20 peliä meni tosiaan itselläkin edustukseen nousemisessa ja tuollainen 30 peliä riitti ykkösnyrkkiin murtautumiseen. Aivan liian nopeaa.


Niin, tämä kyllä kusee BAP:issa.. EA on nähtävästi päättänyt, että mennään satunnaispelaajan ehdoilla. Harva se jaksaa kokonaista kautta AHL:ssä tahkoa, ja kyllästyminen iskee jos ei muutoksia tapahdu.

Kun taas lätkäfanin silmistä katsottuna, joku 20 peliä AHL:ssä ja siitä suoraan NHL:n eliittiin on aivan liian vähän.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eilen illalla reissusta paluun jälkeen, piti pelata vain yksi peli tuota Be A Pro pelimuotoa, koska aamulla oli todella aikainen herätys. No pelejä en kuitenkaan lopulta pelannut kuin neljä, mutta kyllähän ne tunnilla kuitenkin unija lyhensi.
Be A Pro, on kyllä hemmetin koukuttava pelimuoto. Itse hääräsin hyökkäävänäpakkina, ja neljässä pelissä tuli 3+3 tehot, +/- tosin taisi jäädä miinuksen puolelle. Arvosanat oli jotain tasoa A/B joka pelissä, joten hyvät arvosanat tuli ehkä vähän liian helposti. Tosin en sitten tiedä tuleeko hyvät arvosanat helpommin, kun ei pelaa vaikeimmalla tasolla (itse totuttelen peliin oletus vaikeusasteella).
Ja toinen mikä tuossa Be A Pro pelimuodossa on hyvä, että siinä ei välttämättä tule samalla tavalla turhauduttua omaan pelaamiseen, koska aika-ajoin käydään vaihdossa haukkaamassa happea. Ja muutenkin pelaaminen on todella paljon erilaista, kuin normi modissa.

Iltaa tässä taas kovasti odottelen, jotta perhe menee yöpuulle, ja itse pääsee rauhassa mättämään änäriä. Ja tällä kertaa ei ole aamulla mihinkään lähtöä, joten voi mennä hyvinkin lähes aamuun asti pelatessa.
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
BaP mode on kyllä aivan huikea pelattava, mutta kone saisi ottaa jäähyjä paljon useammin. Tappeluita ei myöskään ole kertaakaan tullut koneen osalta ja itse tulee oltua joukkueen jäähy tilaston ylivoimainen ykkönen.

Rankkarikisassa on erittäin vaikea tehdä maali ja sarake näyttääkin 0 maalia vaikka olen ehtinyt monta kertaa laukoa.

edit. Myös +/- tilastolla on turhan vähä merkitystä, koska jos tilasto näyttää esim. -3 ja teet tämän jälkeen maalin näyttää tilasto arvostelu A:ta.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
nakke89 kirjoitti:
Tappeluita ei myöskään ole kertaakaan tullut koneen osalta ja itse tulee oltua joukkueen jäähy tilaston ylivoimainen ykkönen.

Paina tappeluun haastamis-namiskaa ja lähde samalla itse vaihtoon. Näin saat joukkuekaverisi tappelemaan. Keinotekoinen juttuhan tuo on, mutta noin se onnistuu.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Off topic ja vähän tyhmä kysymyskin ehkäpä mutta miten tilastot peleistä saa sähköpostiin? Tämänkin on joku varmaan jo selittänyt täällä mutta kertokaa nyt vielä kerran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös