Eilen illalla reissusta paluun jälkeen, piti pelata vain yksi peli tuota Be A Pro pelimuotoa, koska aamulla oli todella aikainen herätys. No pelejä en kuitenkaan lopulta pelannut kuin neljä, mutta kyllähän ne tunnilla kuitenkin unija lyhensi.
Be A Pro, on kyllä hemmetin koukuttava pelimuoto. Itse hääräsin hyökkäävänäpakkina, ja neljässä pelissä tuli 3+3 tehot, +/- tosin taisi jäädä miinuksen puolelle. Arvosanat oli jotain tasoa A/B joka pelissä, joten hyvät arvosanat tuli ehkä vähän liian helposti. Tosin en sitten tiedä tuleeko hyvät arvosanat helpommin, kun ei pelaa vaikeimmalla tasolla (itse totuttelen peliin oletus vaikeusasteella).
Ja toinen mikä tuossa Be A Pro pelimuodossa on hyvä, että siinä ei välttämättä tule samalla tavalla turhauduttua omaan pelaamiseen, koska aika-ajoin käydään vaihdossa haukkaamassa happea. Ja muutenkin pelaaminen on todella paljon erilaista, kuin normi modissa.
Iltaa tässä taas kovasti odottelen, jotta perhe menee yöpuulle, ja itse pääsee rauhassa mättämään änäriä. Ja tällä kertaa ei ole aamulla mihinkään lähtöä, joten voi mennä hyvinkin lähes aamuun asti pelatessa.