NHL 09 Online-joukkue-liiga (Xbox 360 & PS3)

  • 13 006
  • 140

Teloch

Jäsen
Juuei, veikkaukseni on vain se, että näitä hemmoja ei sitten viikon parin jälkeen enää paljon kuulu eikä näy. Tai kun ovatten saaneet "tarjouksen" jostain muualta. No joo, ihan sama mulle sinänsä.

Onhan siinä toki tuo mahdollisuus mukana, mutta mielestäni joukkueella ei ole mitään menetettävääkään asian suhteen. Suurempi määrä pelaajia alussa tarkoittanee enemmän otteluita pelattavaksi ja tästä porukasta kun karsiutuu turhat pois, jäänee jäljelle kohtuu tiukka nippu sakkia vääntämään sitten alkuräpellysten jälkeen Jatkista kohti kärkisijoja. Tosin niinhän sitä sanotaan että toivossa on hyvä elää jne.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tämä tosiaan ihan järjetöntä, että kolmekymppinen äijä venaa jotain tietokonepelin ilmestymistä kuin joulupukkia pikkupentuna. Onneksi uusimman Pelit-lehden pääkirjoitus antoi tällekin ainakin osittaisen siunauksen: suomessa videopelaajan keski-ikä on 30 ;) EDIT: se olikin elokuun lehti

Tässä on kuitenkin jonkin verran organisoitavaa vielä, jotta pelit saadaan käyntiin. Kenelläkös ne on ne C-merkit? Eli onhan tämä homma hoidossa? Riittääkö tämä ketju tai joku muu ketju vai pitääkö joukkueelle väsätä omat kotisivut?
Vähän vajaa kolmekymppinen körmy täälläkin. Itse lasken tämmöiset hommat pelkästään hyväksi rentoutumiseksi ja ajanvietteeksi, enkä jaksa sen enempää stressata, vaikka kyllähän konsolipelaaminen usein lasketaankin nuorempien hommaksi. Mihinkään tuhansiin peleihin vuodessa ei aikataulut tule koskaan antamaan periksi, mutta kyllähän sitä voi sen jokusen sata peliä tätäkin peliä pelata.

Ehkä kummallekin pelialustalle olisi tosiaan syytä luoda omat ketjut, muuten saattaa hommat mennä liian sekaviksi. Omat kotisivut olis kyllä, Juha Junnon sanoin - "Kova juttu hei!", mutta kenellä riittäisi into niiden luomiseen ja ylläpitämiseen?
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juuei, veikkaukseni on vain se, että näitä hemmoja ei sitten viikon parin jälkeen enää paljon kuulu eikä näy. Tai kun ovatten saaneet "tarjouksen" jostain muualta. No joo, ihan sama mulle sinänsä.

Mieluiten sitä vääntäisi samassa jengissä niiden kanssa, kenen kanssa viime kevät on hampaat irvessä väännetty edellistä peliä vastakkain tai täällä palstan keskusteluissa muuten vaan väännetty.

Itse olen pelannut Änäriä 93:ta saakka, ja livessä myös jauhettu monia kertoja. Mutta minusta sen ei pitäisi rajoittaa, onko henkilö sattunut rekisteröitymään mihin aikaan ja milloin. Itse ymmärrän kantasi näistä "kokeilu" pelaajista, joita ei sitten kiinnosta p:n vertaa pelata, mutta itse voin vannoa etten kuulu näihin.

Uusi verihän tekee tunnetusti hyvää, ja eikös tämmöinen tutustuta ihmisiä paremmin toisiinsa?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Itse olen pelannut Änäriä 93:ta saakka, ja livessä myös jauhettu monia kertoja. Mutta minusta sen ei pitäisi rajoittaa, onko henkilö sattunut rekisteröitymään mihin aikaan ja milloin. Itse ymmärrän kantasi näistä "kokeilu" pelaajista, joita ei sitten kiinnosta p:n vertaa pelata, mutta itse voin vannoa etten kuulu näihin.

Uusi verihän tekee tunnetusti hyvää, ja eikös tämmöinen tutustuta ihmisiä paremmin toisiinsa?
Joo, antaa tuon jo olla. Eiköhän ne kuitenkin siitä nopeasti jää pois ihan omasta aloitteestaan. Pääasia on, että pelit saadaan käyntiin ja että jengiä on sen verran, että parin poissaolot/poistumiset rivistä eivät tunnu missään.
 

Mige

Jäsen
Heh, aikamoinen porina alkoi tuosta mun heitosta. Oikeastaan alussa kannattaisi vaan pelata paljon pelejä, joten ainakaan alkuun ei kannata tiimejä erotella (kuten thego(?) jo aikaisemmin sanoi). Suurin ongelma vaan lienee se, että pelipaikat menevät vähän päällekkäin pakoltakin, mutta eise niin paljoa näin alussa haittaa. Ajan myötä sitten kaikki kehittyy, eikä tässä niin paljoa haittaakaan jos joku on vähän huonompi. Kunhan se perhanan VPD saisi sen konsolin viimeistään huomenna lähtemään postiin, niin minäkin olisin mukana varsin nopeasti.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tässä on kuitenkin jonkin verran organisoitavaa vielä, jotta pelit saadaan käyntiin. Kenelläkös ne on ne C-merkit? Eli onhan tämä homma hoidossa? Riittääkö tämä ketju tai joku muu ketju vai pitääkö joukkueelle väsätä omat kotisivut?

En tiedä tuupattiinko niitä mulle jossain välissä kun toi pelipaikka on kaikista epäkiitollisin, on tää sinänsä hoidossa mut ei mun aika riitä mihinkään kotisivuihin kylläkään. Jos esim. sulla on siihen mielenkiintoa niin anna palaa, Jack. Ketjun ajattelin avata kun vaan se pirun peli tulee kotiin asti. Ikinä ennen en ole päivittäny päivän aikana discshopin sivuja yhtä usein kun tänään, on se jossain välissä vaihduttava "toimitettu"-muotoon. Ja joo, ikää on se lähemmäks 30...
 

Grizzle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erik Karlsson
Omat kotisivut olis kyllä, Juha Junnon sanoin - "Kova juttu hei!", mutta kenellä riittäisi into niiden luomiseen ja ylläpitämiseen?
Voisin varmaan vääntää ja ylläpitää, pommittakaa vaikka yv:llä ideoita mitä siellä sivuilla pitäisi olla, niin ryhdyn jossain vaiheessa hommiin.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Voisin varmaan vääntää ja ylläpitää, pommittakaa vaikka yv:llä ideoita mitä siellä sivuilla pitäisi olla, niin ryhdyn jossain vaiheessa hommiin.

Hienoa että jollain riittäis taitoa ja intoa tähän hommaan. Jos vaikka pommitaisin ihan tähän ketjuun ainakin yhden "idean" mikä tuli mieleen, että mahdollisimman paljon vaan statistiikkaa kehiin sivuille. Itelläni ainakin riittää yllättävän paljon mielenkiintoa lueskella statseja näissä hommissa.

Ja kyllä toisaan itselläkin on jo vartti satanen elämää takana ja nyt on viimeisen viikon kihelmöinyt enemmän tämä peli (tai ainakin saman verran) kun aikoinaan Mario Bros 3 Nintendon 8-bittiselle.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kihelmöivää jännitystä täälläkin suunnalla jo! Huomenissa pelin pitäisi kolahtaa kotiin. Kotisivut Jatkoajan teamille olisi kyllä loistava juttu. Pelaajakortit jne... ;) Niin, ja muutamaa vuotta alle kolmikymppinen...
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista kotisivuista, uskon että jahka peli julkaistaan ja jokainen saa luotua pelaajansa, löytyy varmaankin jostain EA:n sivuilta joku automaattisesti päivittyvä "pelaajakortti". Tämä ei siis ole tietoa, mutta luulis olevan ihan mahdollinen.

Sen lisäksi tietty sivuilla voisi lukea ainakin Jatkoaika nick, gamertag, ja Be-A-Pro-hahmon nimi, pelipaikka ja paino/pituus/ikä. Lisäksi listaa pelatuista matseista ja ehkäpä tulevista matseista, ja jonkinlainen foorumi olisi ehkä kiva, ellei ole liian kova säätö? Tai sitten ihan vaan joku vieraskirjan tapainen.

En kyllä itsekkään tunne oikeastaan ketään koko tästä porukasta, mutta uskon että tätä peliä tulee melkoisesti hierottua. Nimittäin motivaatio tälle koko online-pelaamiselle kyllä riittää ja mielummin sitä tälläisessä "kypsässä" porukassa hieroo kun satunnaisten teinien kanssa, joilla äänenmurros odottaa vielä alkamistaan.

Team Jatkoaika passaa kyllä. Oma ehdotukseni olis ollu HC OT
 
Viimeksi muokattu:

Lämpö

Jäsen
Ilmoittaudutaan nyt sitten virallisesti mukaan jos sais nimensä etusivulle ;)
eli Lämpö ilmoittautuu mukaan vasemmaksi pakiksi, muistaakseni "xbox-nimi" on TalvaSiltums, jos en nyt ihan täysin väärin muista. :)

Verotussyiden takia pidän kuntoa yllä kuun loppupuolelle asti NHL 08:ssa.

Olen ampiasen selkä.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Nimestä:
Henkilökohtaisesti olen enkunkielisen jatkoaika-väännöksen kannalla, mutta näköjään aika laajaa kannatusta saa tuo Team Jatkoaika, joten eiköhän se ole sitten siinä. :)


Webbisivuista:

Olishan se hienoa semmoisetkin saada jengille. Jonkun blogi-tyyppisen järjestelmän EA on joukkueille luvannut ja varmasti täällä oma ketju jengille ajaa asiansa tiedotuksessa ja keskusteluissa.

- Pelaajakortit olisivat varmaan ihan hauska lisä tuonne mahdolliselle sivustolle. Tulisiko sinne sitten kuva hahmosta vai ihan oma lärvi? Molemmat käy.

- Jos joku joskus haluaa ja jaksaa rustata jotain raportteja pelien edistymisestä niin nekin olisivat mielenkiintoisia.

- Maaleja, torjuntoja ja taklauksia
, onko mahdollista?


Muuta:

- Oma logo?
Ihan siis nettisivuille pyörimään. Joukkueen jäsenet voisivat tehdä omia ehdotelmiaan ja näistä sitten valittaisiin?

- Peliasujen/joukkueen väritys?
Kaapataanko täältä jatkoajasta värit?

- Jotkut pelisäännöt?
Pitäisikö sopia jotain yhteisiä pelisääntöjä tai suosituksia, että esim. jos/kun pelistä kuitenkin löytyy enemmän ja vähemmän varmoja maalikikkoja niin niiden toistamiseen 270 kertaa ottelua kohden ei rohkaista, päinvastoin.

- Kapteenisto?
Tarvitaanko muutama henkilö pitämään pelikuria ja valvomaan, että ei nyt mene ihan pelleilyksi. Tietenkin joukkueenjohtaja voi antaa monoa tällaisille pelaajille, mutta noin niinkun ennaltaehkäisevästi?
 

Mige

Jäsen
Itsekin olen kyllä tuon Overtimers tms. vastaavan englanninkielisen nimen kannalla, mutta kaikki käy. Väreinä voisivat toimia juuri Jatkoajan värit. Jotkut nettisivut olisivat kyllä hieno juttu, sinne saisi pistettyä kaikkea pientä jännää tietoa joukkueesta ja sen pelaajista.

Itse näytän olevan yksi nuorimmista täällä 16 vuoden iällä, toivottavasti ei esiinny ikärasismia. ;)
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Niin ja tosiaan siitä nimestä.....kyllä täälläkin ollaan englannin kielisen nimen kannalla. Olkoon se sitten mikä väännös tahansa tuosta jatkoajasta tai ei, mutta ripaus "kansaivälisyyttä" nimessä ei olisi ollenkaan huono asia.
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Itse en näillä näkymin osallistu Jatkiksen tiimiin, mutta pari juttua EASHL-tiimin suunnittelua varten:

Peliasuja tai logoja ei voi tehdä itse samalla tavalla kuin offline-joukkuetta tehdessä, mikä on aika paha pettymys.

EASHL -joukkueelle valitaan "identiteetti", eli logo ja peliasut tulevat joltakin joukkueelta, joka pelissä jo on. Aika moni jo olemassa oleva joukkue näyttää luottavan Habsiin ja Leafsiin, mutta myös Euroopan sarjoissa olevia voi käyttää. Joudutte siis miettimään, että minkä jengin pelipaitoja ja logoa haluaisitte käyttää.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Itse en näillä näkymin osallistu Jatkiksen tiimiin, mutta pari juttua EASHL-tiimin suunnittelua varten:

Peliasuja tai logoja ei voi tehdä itse samalla tavalla kuin offline-joukkuetta tehdessä, mikä on aika paha pettymys.

EASHL -joukkueelle valitaan "identiteetti", eli logo ja peliasut tulevat joltakin joukkueelta, joka pelissä jo on. Aika moni jo olemassa oleva joukkue näyttää luottavan Habsiin ja Leafsiin, mutta myös Euroopan sarjoissa olevia voi käyttää. Joudutte siis miettimään, että minkä jengin pelipaitoja ja logoa haluaisitte käyttää.

Harmi. :) Noh, eiköhän sieltä jotain löydy. Kiitoksia tiedosta.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kukas tätä nyt rupee järkkäilee porukkaa? Joko tänään päästään reenaa yhdes? Peli on jo hyppisissä ja intoo enemmän kuin pienellä oravalla!!!
Jatkoaika valloittaa maailman jääkiekkoareenat!!
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Kukas tätä nyt rupee järkkäilee porukkaa? Joko tänään päästään reenaa yhdes? Peli on jo hyppisissä ja intoo enemmän kuin pienellä oravalla!!!
Jatkoaika valloittaa maailman jääkiekkoareenat!!

Velho#39 lupautui hoitamaan tuon joukkueen teon/hallinnoinnin, kunhan pelin saa käsiinsä. Toisaalta voin minäkin tuon jengin kasaan pistää, jos nuo GM:n tehtävät pystyy sitten luovuttamaan eteenpäin. Onko kellään tietoa voiko näin tehdä?
 

Mige

Jäsen
Huhheijaa, olisihan tämä pitänyt arvata. Konsolia ei ole vieläkään postitettu, joten sen saapuminen menee varmuudella viikonlopun yli... Noh, pitää sitten sen jälkeen aloittaa tahkoaminen omalta osaltani.

E. Heh, nyt sitten tulikin sopivasti sähköpostiin viesti, että konsoli on postitettu. Pitäisi kaiken järjen mukaan ehtiä Vantaalta Espooseen huomiseksi?
 
Viimeksi muokattu:

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Noita Team (nimi tähän) jengejä tuolla näyttäis olevan miljoona niin voisko käyttää jotain HC etuliitettä tai kehittää jonkun Jatkoaika Slashers -tyylisen ratkaisun?

Lisäksi pelipaidaksi voisi valita vaikka Venäjän- tai Saksan-liigoista jonkun, kun valtaosa kuitenkin varmasti valitsee NHL-paidan. Tai ihan Suomen maajoukkuepaita? (joka voi sitten olla yleinen suomalaisten keskuudessa)
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nimeen en puutu, mutta Hc kuulostaa hyvält kyllä. Tuo paita asia vois just ollakin et jostain venäjältä ottaa sen. Omskilla esimerkiksi olisi ehkä suht hyvät värit ainakin jatkoajan sivuihin verrattavissa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Noita Team (nimi tähän) jengejä tuolla näyttäis olevan miljoona niin voisko käyttää jotain HC etuliitettä tai kehittää jonkun Jatkoaika Slashers -tyylisen ratkaisun?

Kieltämättä Team Joku on aika mielikuvitukseton joten olisi hyvä keksiä parempi nimi. Oli se sitten HC Joku tai mikä tahansa muu. Paidatkin mielellään sellaiset mitä ei ihan joka joukkueella ole käytössä, esim KalPa?
 

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo voisin tulla mukaan joukkueeseen Xboxin puolelle. Peliä ei ole tosin vielä edes saanu, mutta eiköhän se kaupasta huomenna tartu matkaan. Kattelin että hyökkääjien pelipaikoille on tunkua, joten oikean pakin paikalle sitten. Se täytyy sanoa, että yhteispeli 6 hengellä tuskin on mitään helppoa. Gamertag:DevilJake79
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös