Mainos

NHL 09 Online-joukkue-liiga (Xbox 360 & PS3)

• 13 151
  • 135

Hard8

Jäsen
Eli: NHL 09 tarjoaa uuden nettiliigan jossa pelataan 6 vs 6 pelaajaa. Joukkueen koko voi olla 50 henkeä koska se, että millä prosentilla kaikki ovat kerralla paikalla on muutoin aika pieni. Täten voidaan siis pelata pelejä tämän "ryhmän" voimin. Liiga on ns. loppumaton ranking-periaatteella toimiva. Tässä liigassa muuten pelataan tällä "Be A Pro"-moodissa luotavalla pelaajalla eli SINÄ itse olet pelissä mukana kaiken maailman tusinaiginlojen ja crosbyjen sijaan.

Pelihahmot sitten kehittyvät taidoiltaan jne. Lisätkää mitä jäi uupumaan. :)
Tänks.. Sitä vielä en oikee tajua et eikös täs nyt ole vastustajat aika vähissä? Jos kerran 12 tai enemmän tarvitaan jo yhteen matsiin..

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Tänks.. Sitä vielä en oikee tajua et eikös täs nyt ole vastustajat aika vähissä? Jos kerran 12 tai enemmän tarvitaan jo yhteen matsiin..

Kyseinen liigahan käsittää pelaajat ympäri maailmaa. Mikäli peli saavuttaa odetetunlaista suosiota, niin voit olla varma ettei vastustajat lopu kesken. Otteluitahan voi myös pelata pienemmällä ihmispelaajamäärällä, mutta silloin pelin panoksena olevat ranking-pisteet ovat vähäisemmät.

Ainakin FHR:n keskustelupalstalla kerätään samantapaista joukkuetta kasaan, ja muutamat Livegamersin klaanit harjoittelevat kyseistä liigaa varten NHL 08:a paikkalukituksilla pelaten.

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Jos vielä pääsee niin XBOX 360:lle RW olis mukava, voin kuitenkin pelata kaikkia paikkoja paitsi veskaa.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Onkos vapaaehtoisia ryhtymään jengin perustajaksi / general manageriksi? Tähänhän kuuluu semmoinen etu, että pääsee monottamaan porukkaa jengistä jos ei pelisuoritukset / pelityyli miellytä. :)

Onkos ihmisillä hyviä nimiehdotuksia? Jotain kansallisuuteen liittyvää vai ei? Molemmat jatkiksen jengit saman nimisiä?

Mige

Jäsen
Mä voisin ryhtyä tuohon hommaan, jos vain saan boxin takaisin ennen pelin julkaisua (pitäisi onnistua helposti). Nimen valinnan saa muut hoitaa. ;)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Onkos vapaaehtoisia ryhtymään jengin perustajaksi / general manageriksi? Tähänhän kuuluu semmoinen etu, että pääsee monottamaan porukkaa jengistä jos ei pelisuoritukset / pelityyli miellytä. :)

Onkos ihmisillä hyviä nimiehdotuksia? Jotain kansallisuuteen liittyvää vai ei? Molemmat jatkiksen jengit saman nimisiä?

Mä voin kans ruveta kun kuitenkin pelaan maalivahdin tontilla ettei mua nyt ekan paskan pelin jälkeen siirretä sivuun. On muuten aika paineet tolle tontille, kukaan muu ei ilmeisesti ole ilmottautunu maaliin??

Mige

Jäsen
Mä voin kans ruveta kun kuitenkin pelaan maalivahdin tontilla ettei mua nyt ekan paskan pelin jälkeen siirretä sivuun. On muuten aika paineet tolle tontille, kukaan muu ei ilmeisesti ole ilmottautunu maaliin??
Jätän oikeastaan tämän roolin sulle, kun se veskarin rooli on varmasti kuitenkin vaikein sekä epäkiitollisin, niin ei tuu sulle niin paljoa paskaa niskaan. ;)

Oma X360 lähtenee huoltoon tämän viikon aikana, jos vain se virolainen tyttö saisi lähetettyä rahtikirjeen sähköpostiin sen kuriiriliikkeen numeron kera. Joten kaiken pitäisi olla kunnossa NHL 09:n julkaisun aikoihin omalta osaltani. :)

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Boxi menee huomenna saksan kiertueelle joten saattaa olla etten saa konetta ennen julkaisua takaisin, mutta gamertagi on jazba7

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Meikun boxi lähti tänään Tour de Deutschlandille ja onhan se nyt saatana, jos se ei tuohon julkaisuun mennessä ole takaisin. Meikun nimimerkki Livessä on Ernst Kranke.

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos tänne nyt mahtuu vielä jonnekin vitosjoukkueen vilttiketjuun, niin Xbox360 ja VL.

EDIT: Niin ja nimimerkki on purezone33.

Mige

Jäsen
Pitäisikö näitä jengejä tehdä useampi? Tällä hetkellä jokaiselle pelipaikalle on selkeää ylitarjontaa, omasta mielestäni ainakin alkuun riittäisi kolme kaveria pelipaikkaa kohden. Aktiivisuuden tippuessa jengit voitaisiin sitten yhdistää.

Tiedä sitten miten nuo jengit kannattaisi jakaa...

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
lievää ot.. mutta ostaessani ps3, onko siinä langaton netti vai langallinen netti? Tämän tiedon olisi varmaan saanu muualtakin selville, mutta samapa tuo. Katsotaan liitynkö tämän tiedon saadessani myös tähän hommaan.

edit: kiitos nässelle opastuksesta! Kyllä tuo langaton netti todellakin löytyy. Ilmottaudun vähän myöhemmin, toivottavasti paikkoja on sillon jäljellä(PS3)

Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
lievää ot.. mutta ostaessani ps3, onko siinä langaton netti vai langallinen netti? Tämän tiedon olisi varmaan saanu muualtakin selville, mutta samapa tuo. Katsotaan liitynkö tämän tiedon saadessani myös tähän hommaan.

On koneessa WLAN-kortti joten pääset sillä nettiin helposti kunhan sulla on langaton lähiverkko lähettyvillä.

Täällä kanssa innolla odotetaan mitä tuleman pitää, en siis (vielä) ilmoittaudu mihinkään jengiin millekään pelipaikalle mutta mitä todennäköisimmin pelipaikkani tulee olemaan LW/RW.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens

Ootkos Velho hommaamassa peliä (ja pistämässä jengiä pystyyn) heti julkaisupäivänä? :)

Onkos ihmisillä tullut nimi-ideoita? Jotain jatkikseen tai suomalaisuuteen liittyvää, vai ihan jotain muuta? Overtimers?

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kaippa tännekkin voi ruveta sitte ilmottautumaan, eli mikä tahansa hyökkääjän paikka Chiefille! 360:sellä tietenkin. Niin ja se gamertag: Berube FI

Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sir. Kwaak:

Parkerin gamertag on sitten: MaZa80

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämäkin peli tulee viikonloppuna ostettua, joten miksen liittyisi? Gamertag:Parone, ja pelipaikkana oikea pakki. Konsolina Xbox 360

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy