Art Vandelay
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
PS3 oikea puolustaja ja account Art_Vandelay
Tänks.. Sitä vielä en oikee tajua et eikös täs nyt ole vastustajat aika vähissä? Jos kerran 12 tai enemmän tarvitaan jo yhteen matsiin..Eli: NHL 09 tarjoaa uuden nettiliigan jossa pelataan 6 vs 6 pelaajaa. Joukkueen koko voi olla 50 henkeä koska se, että millä prosentilla kaikki ovat kerralla paikalla on muutoin aika pieni. Täten voidaan siis pelata pelejä tämän "ryhmän" voimin. Liiga on ns. loppumaton ranking-periaatteella toimiva. Tässä liigassa muuten pelataan tällä "Be A Pro"-moodissa luotavalla pelaajalla eli SINÄ itse olet pelissä mukana kaiken maailman tusinaiginlojen ja crosbyjen sijaan.
Pelihahmot sitten kehittyvät taidoiltaan jne. Lisätkää mitä jäi uupumaan. :)
Tänks.. Sitä vielä en oikee tajua et eikös täs nyt ole vastustajat aika vähissä? Jos kerran 12 tai enemmän tarvitaan jo yhteen matsiin..
Onkos vapaaehtoisia ryhtymään jengin perustajaksi / general manageriksi? Tähänhän kuuluu semmoinen etu, että pääsee monottamaan porukkaa jengistä jos ei pelisuoritukset / pelityyli miellytä. :)
Onkos ihmisillä hyviä nimiehdotuksia? Jotain kansallisuuteen liittyvää vai ei? Molemmat jatkiksen jengit saman nimisiä?
Jätän oikeastaan tämän roolin sulle, kun se veskarin rooli on varmasti kuitenkin vaikein sekä epäkiitollisin, niin ei tuu sulle niin paljoa paskaa niskaan. ;)Mä voin kans ruveta kun kuitenkin pelaan maalivahdin tontilla ettei mua nyt ekan paskan pelin jälkeen siirretä sivuun. On muuten aika paineet tolle tontille, kukaan muu ei ilmeisesti ole ilmottautunu maaliin??
lievää ot.. mutta ostaessani ps3, onko siinä langaton netti vai langallinen netti? Tämän tiedon olisi varmaan saanu muualtakin selville, mutta samapa tuo. Katsotaan liitynkö tämän tiedon saadessani myös tähän hommaan.
Nimimerkin ilmotan myöhemmin.
Mä voin kans ruveta kun kuitenkin pelaan maalivahdin tontilla ettei mua nyt ekan paskan pelin jälkeen siirretä sivuun. On muuten aika paineet tolle tontille, kukaan muu ei ilmeisesti ole ilmottautunu maaliin??