Golden Ari
Jäsen
Mahtuuko mukaan vielä pleikkarin puolelle? Jos mahtuu niin Odonkor oikeaksi laituriksi. Account name: DKotka
Mahdollisimman nopeasti vaan pystyyn, tiedä sitten miten nuo jengit kannttaisi jakaa. Ehkä jotenkin tasoryhmiin?
E: Oma änäri lähtenyt tänään postiin, mutta se perkeleen konsoli viipyy... Toivottavasti tulee viimeistään perjantaina.
Tarvitseeko noita jotenkin jakaa? Käsittääkseni sama jengi voi pelata samaan aikaan useammassa pelissä, eli siinä mielessä tuo suuri pelaajamäärä on vaan plussaa, löytyy aina peli. :) Varmaankin sitten jossain vaiheessa alkaa muodostumaan tuttuja porukoita niiden kesken, ketkä enemmän tuota pelailevat.
Team Jatkoaika kuulostaa ainakin omasta mielestäni hyvältä. Kannattaako muut sitä? Jos niin eiköhän se olisi siinä?Team Overtime? Team OT? Sudden Death? Tai miksipä ei vaan Team Jatkoaika, sillä eihän tuota kai pystytä mitenkään rajoittamaan, tuota Jatkoaika-nimen käyttöä osana joukkueen nimeä. Ketjun saa aloittaa joku muu, duunissa ei oikein ehdi mitään kattavaa alustusta kirjoittamaan.
Team Jatkoaika kuulostaa ainakin omasta mielestäni hyvältä. Kannattaako muut sitä? Jos niin eiköhän se olisi siinä?
Ja tosiaan eka pelit voi olla kyllä niin vaikeaa ja hakemista ja toivottavasti kukaan ei luovuta sen takia ettei yhteispeli suju. Kyllä se siitä ajan kans ja annetaan muille selkää!
Team Jatkoaika käy loistavasti.
Mikä on muuten ettei porukkaa kiinnosta pakkia pelata? Lätkän ehdottomasti hienoin pelipaikka, ei tartte niin ressata niistä hienoista kuvioista, lättyä vaan nopeasti liikkeelle ja aina välillä pieniä nousuja kun lähdetään antamaan niintä Campbell-Umberger -pommeja vastustajan siniselle. Puolustaa nyt ei tarvitse kovin hyvin osata edes kun selitykseksi käy aina se "luulin et sä otat" -mantra.
Mitenkäs tuo Xboxin kuuloke-mikki yhdistelmä, aikooko ihmiset sitä käyttää? Se voi olla suht älytöntä, kun 6 jannua huutaa pää punasena kilpaa, että kenen vika se maali nyt sitten olikaan. Toisaalta, kyllähän toi kommunikaatio on melkein pakollista, jos meinataan menestystä havitella.
Kaikki muu menee, paitsi maalivahtina.
Voin luvata, että kyllästymistä ei tule... 08:ssa en pelannut yhtään kautta tai dynastya, mutta livessä taisi tonni paukkua. Emäntä aivan "innoissaan" tuosta pelistä. Melkein sain jo luvan ostaa toisen töllönkin himaan tuon takia.XBoxilla on on hyökkäykseen ilmoittautunut 24 pelaajaa ja puolustukseen vain 8. Eiköhänh tässä muutaman nimimerkin kanssa käy kuten nuissa liigoissakin, eli pelataan se muutama peli ja sitten kyllästytään. Oma ehdotukseni siis on ettei missään nimessä lähdeetä ainakaan näin alkuun jakamaan.
Mahtaakohan palstan modesedillä olla jotain sanottavaa aiheeseen. Tosin eipä niillä varmaan ole paljon sanomista jos tuollaisen nimen joku joukkueelleen valitsee.Team Jatkoaika kuulostaa ainakin omasta mielestäni hyvältä. Kannattaako muut sitä? Jos niin eiköhän se olisi siinä?
Edelleen olen sitämieltä, että yhdenviestin ihmeitä ei päästetä mukaan jengiin. Varsinkaan jos rekisteröinti on tapahtunut ketjun avautumisen jälkeen. Onko joku samaa mieltä?
Minen jaksa ymmärtää miksi EI mukaan pääsisi jos tässä ketjussa on mukaan ilmoittautunut. Jos ei halua pelata mahdollisesti tuntemattomien palstaveljien/siskojen kanssa, ainahan voi perustaa jonkun oman runQrinkinsä kanssa joukkueen. Itsekään en voi sanoa tuntevani varsinaisesti ketään mukaan ilmoittautuneista, joten olen sinänsä samassa asemassa kuin nuo yhden viestin ihmeet. Kuka päättää ketkä pääsee mukaan ja ketkä ei? Suuria kysymyksiä, pieniä vastauksia.
On tämä tosiaan ihan järjetöntä, että kolmekymppinen äijä venaa jotain tietokonepelin ilmestymistä kuin joulupukkia pikkupentuna. Onneksi uusimman Pelit-lehden pääkirjoitus antoi tällekin ainakin osittaisen siunauksen: suomessa videopelaajan keski-ikä on 30 ;) EDIT: se olikin elokuun lehtiKyllähän tässä alkaa olla itse kukin aika täpinöissään pelin huomisesta julkaisusta. Pitää luultavasti ottaa huomenna(kin) liukumaa duunista klo 14:30 ja lähteä metsästämään peliä lähialueen kaupoista.
Juuei, veikkaukseni on vain se, että näitä hemmoja ei sitten viikon parin jälkeen enää paljon kuulu eikä näy. Tai kun ovatten saaneet "tarjouksen" jostain muualta. No joo, ihan sama mulle sinänsä.
Juuei, veikkaukseni on vain se, että näitä hemmoja ei sitten viikon parin jälkeen enää paljon kuulu eikä näy. Tai kun ovatten saaneet "tarjouksen" jostain muualta. No joo, ihan sama mulle sinänsä.
Mieluiten sitä vääntäisi samassa jengissä niiden kanssa, kenen kanssa viime kevät on hampaat irvessä väännetty edellistä peliä vastakkain tai täällä palstan keskusteluissa muuten vaan väännetty.
Joo, antaa tuon jo olla. Eiköhän ne kuitenkin siitä nopeasti jää pois ihan omasta aloitteestaan. Pääasia on, että pelit saadaan käyntiin ja että jengiä on sen verran, että parin poissaolot/poistumiset rivistä eivät tunnu missään.Itse olen pelannut Änäriä 93:ta saakka, ja livessä myös jauhettu monia kertoja. Mutta minusta sen ei pitäisi rajoittaa, onko henkilö sattunut rekisteröitymään mihin aikaan ja milloin. Itse ymmärrän kantasi näistä "kokeilu" pelaajista, joita ei sitten kiinnosta p:n vertaa pelata, mutta itse voin vannoa etten kuulu näihin.
Uusi verihän tekee tunnetusti hyvää, ja eikös tämmöinen tutustuta ihmisiä paremmin toisiinsa?