Pistäkää vain joukkue mahdollisimman nopeasti pystyyn!! Ei tässä muutakaan tekemistä ole viikonloppuna..
Tässä kohtaa tarvittaneen jotain organisointia, ettei kohta ole kymmenen joukkuetta pystyssä. Kuka hoitaa? Jokuhan on jo suostunut ottamaan nakkia vastaan, joten pannaan pyörät pyörimään.
Sivullekirjoittanut menee katsomaan Kummelia alkuillasta, joten olen linjoilla joskus iltakahdeksalta.
Onlinessä tänään JOS jostain kaupasta pelin löydän. Ennakkotilaukseni yllättäen meni vituiksi... Gigantissa ei ainakaan ole, sinne soitin. Ei muuta kun töiden jälkeen etsimään muualta...
Prismoista on ainakin löytynyt.. Itse ostin Imatran Prismasta ja kävin juuri lappeenrannassa, jossa myös oli ko. peliä. Tosin hintakin on 69.90 mutta eipä toi kirpaise kuin kerran. Ja rahamiehiähän tässä ollaan vai mitä? ;)
Prismoista on ainakin löytynyt.. Itse ostin Imatran Prismasta ja kävin juuri lappeenrannassa, jossa myös oli ko. peliä. Tosin hintakin on 69.90 mutta eipä toi kirpaise kuin kerran. Ja rahamiehiähän tässä ollaan vai mitä? ;)