NHL 09 Online-joukkue-liiga (Xbox 360 & PS3)

  • 13 029
  • 140

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Xbox pelaajat huomio.

En tiedä onko tämä jo tehty, mutta väsäsin liveen JATKOAIKA gamertagin. Sieltä hienosti näkisi kavereiden kaverit, ja pelien sopimiset hoituisi sitä kautta. Ei täyttyisi kaikkien 100 parasta henkilöä ihan heti. Varsinkin nyt kun tämä online-moodi lisää mielenkiintoa peliin.

Lyhyesti: Kavereiden Friends-listalla olevia pelaajia voi selailla, näille voi lähettää viestejä sekä pelikutsuja.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Saataisiinkos tänään illalla jo vaikka pientä harjotusmatsia keskenämme aikaiseksi? Kovasti paljon kiinnostais testailla tuota joukkuemoodia.

Pelottavasti on tämä ketju kuitenkin hiljentynyt, jos vertaa tuohon innostukseen, joka täälläkin oli jokin aika sitten.
EDIT: vai olenko minä missannut jotain ja jengi vääntää matsia täyttä häkää jossain jo?
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Saataisiinkos tänään illalla jo vaikka pientä harjotusmatsia keskenämme aikaiseksi? Kovasti paljon kiinnostais testailla tuota joukkuemoodia.

Pelottavasti on tämä ketju kuitenkin hiljentynyt, jos vertaa tuohon innostukseen, joka täälläkin oli jokin aika sitten.
EDIT: vai olenko minä missannut jotain ja jengi vääntää matsia täyttä häkää jossain jo?

Täällä ei ainakaan ole hiljentynyt yhtään! Pitäisi vaan peli saada haltuun niin voisi ruveta homma edistymään. Kyllä minun tavoitteenanin olisi että pääsisi sunnutaina vääntämään jotain harkkamatsia arvon Jatkoaika joukkuueen kanssa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kyllä itse ainakin voisin ottaa harjoitusmatseja. Kello 18 jälkeen ilmestyn liveen, joten lisäilkää GT Peteliuz kaverilistoille.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tänne käy, mutta vasta lähempänä seiskaa, kun olen saunassa 18:00-18:30.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tänään on postisetä tuonut pelin laatikkoon joten oon illalla mukana pelailemassa ja laitetaan sitä hommaa kasaan sit vaikka viikonlopun aikana. Jos joku haluaa ja aikaa nyt jo löytyy niin tehköön vaan jo sen Jatkoajan tiimin. Mä oon vielä muutamia tunteja töissä ja sit sen jälkeen vasta saan konetta päälle...
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onlinessä tänään JOS jostain kaupasta pelin löydän. Ennakkotilaukseni yllättäen meni vituiksi... Gigantissa ei ainakaan ole, sinne soitin. Ei muuta kun töiden jälkeen etsimään muualta...
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pistäkää vain joukkue mahdollisimman nopeasti pystyyn!! Ei tässä muutakaan tekemistä ole viikonloppuna..

Tässä kohtaa tarvittaneen jotain organisointia, ettei kohta ole kymmenen joukkuetta pystyssä. Kuka hoitaa? Jokuhan on jo suostunut ottamaan nakkia vastaan, joten pannaan pyörät pyörimään.

Sivullekirjoittanut menee katsomaan Kummelia alkuillasta, joten olen linjoilla joskus iltakahdeksalta.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tässä kohtaa tarvittaneen jotain organisointia, ettei kohta ole kymmenen joukkuetta pystyssä. Kuka hoitaa? Jokuhan on jo suostunut ottamaan nakkia vastaan, joten pannaan pyörät pyörimään.

Sivullekirjoittanut menee katsomaan Kummelia alkuillasta, joten olen linjoilla joskus iltakahdeksalta.


Mä teen sen kyllä, mulla vaan aikataulu menee tälle myöhäisillalle. Mut teen kuitenkin.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Onlinessä tänään JOS jostain kaupasta pelin löydän. Ennakkotilaukseni yllättäen meni vituiksi... Gigantissa ei ainakaan ole, sinne soitin. Ei muuta kun töiden jälkeen etsimään muualta...

Prismoista on ainakin löytynyt.. Itse ostin Imatran Prismasta ja kävin juuri lappeenrannassa, jossa myös oli ko. peliä. Tosin hintakin on 69.90 mutta eipä toi kirpaise kuin kerran. Ja rahamiehiähän tässä ollaan vai mitä? ;)
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Prismoista on ainakin löytynyt.. Itse ostin Imatran Prismasta ja kävin juuri lappeenrannassa, jossa myös oli ko. peliä. Tosin hintakin on 69.90 mutta eipä toi kirpaise kuin kerran. Ja rahamiehiähän tässä ollaan vai mitä? ;)

Näin on! Helsingin City Sokoksesta tarttui samalla hinnalla mukaan. Eli kyllä täällä ollaan jo kohta myös kehissä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noin. Peli hankittu Citymarketista. Kaappasin viimeisen kappaleen kynsiini, ja eräs teiniviiksi jäi paskanhajuisena vittuuntumaan viereen, ihanata! Ja kohta pelaamaan!!
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Prismoista on ainakin löytynyt.. Itse ostin Imatran Prismasta ja kävin juuri lappeenrannassa, jossa myös oli ko. peliä. Tosin hintakin on 69.90 mutta eipä toi kirpaise kuin kerran. Ja rahamiehiähän tässä ollaan vai mitä? ;)

Olikos Imatralla kuinka paljon myynnissä näitä pelejä? Itse ajattelin huomenna ohikulku matkalla käydä Prismassa kahmaisemassa mukaani, jos sattuisi löytymään.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Oli siellä aika paljonkin. Yleensä pelejä on Imatralla riittänyt julkaisupäivinä useampiakin. Tänään en ajatellut kun ohi kävelin, mutta luulisi sieltä peliä löytyvän.
 

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Ovatko kaikki tässä ketjussa ilmoittautuneet ja yhä joukkueeseen (x360) haluavat saaneet kutsun jengiin? Jos eivät niin pistäkää tietoa niin lisäillään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös