Tietää mulle helppoja pelejä kun jargonizer luutii edessä, ainakin vs.peleissä sun puolustus aina on rautaa. Mut hei, ei paineita ;)
Nyt kun kauden alkuun on enää reilu kuukausi, olisikin varmasti syytä aloittaa keskustelu millä pelikirjalla joukkueemme meinaa valloittaa maailman? Kiekko päätyyn ja kaikki perään?
Tietenkin kiekko päätyyn ja mielellään pakit ekana perään ja veskari nousee aina punaviivalle ku mahollista. Aina punasen jälkeen veto maaliakohti ja kaikki painaa y:tä että saadaan myllyt pystyyn. Kunnon räkäkiekkoo niin lennetään ulos koko sarjasta ennenku se edes alkaa. :)
Pystyyköhän tässä muuten joukkue pelata useita matseja samanaikaisesti? Alkaa tuo rosteri näyttää ihan kiitettävän kokoiselta, joten se olisi hyvä. Mutta eiköhän jokainen pääse pelaamaan ihan tarpeeksi. Jos alussa näyttää siltä että pelaajista on jatkuvasti ylitarjontaa, voisihan sitä tehdä toisen jengin. Tosin alkuhuuman jälkeen voi olla jopa hankalaa löytää ne 6 konsolistiä samaan aikaan online.
Sellainen kysymys vielä, tekeekö jokainen oman pelaajansa omalla nimellään ja oikeilla statseilla? Mun mielestä se olis hauskaa nähdä kentällä Jatkoajan hieman ahavoituneet penkkiurheilijat, tyyliin: 5"9 ja 290lbs
Noh, eiköhän nämäkin seikat selviä tuossa about kuukauden päästä.
Sellainen kysymys vielä, tekeekö jokainen oman pelaajansa omalla nimellään ja oikeilla statseilla? Mun mielestä se olis hauskaa nähdä kentällä Jatkoajan hieman ahavoituneet penkkiurheilijat, tyyliin: 5"9 ja 290lbs
Jos statseilla tarkoitetaan myös taitoja niin en usko että meikäläisen hahmolle saa tarpeeksi huonoa lämäriä tehtyä edes 09:ssä
Jos ei tähän jengiin mahdu niin sitten se jatkiksen divariporukka. :)
Meikä on ihan ulapalla tästä hommasta..
Änäriä pelaillu aika lailla mut nyt en tajua ja kaikki muut tuntuvat olevan ihan kympillä mukana hommassa. Eli jos joku jaksais hiukan selventää homman nimeä ( miten nää pelit oikein menee jne ) niin voisin olla mukana.