Mainos

NHL 09 Online-joukkue-liiga (Xbox 360 & PS3)

• 13 145
  • 135

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaisi olemaan ajankohtainen tämäkin ketju. Jokohan huomenna illalla pitäisi yrittää aloittaa Jatkoajan jengin dynastia?

Mige

Jäsen
Mahdollisimman nopeasti vaan pystyyn, tiedä sitten miten nuo jengit kannttaisi jakaa. Ehkä jotenkin tasoryhmiin?

E: Oma änäri lähtenyt tänään postiin, mutta se perkeleen konsoli viipyy... Toivottavasti tulee viimeistään perjantaina.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Mahdollisimman nopeasti vaan pystyyn, tiedä sitten miten nuo jengit kannttaisi jakaa. Ehkä jotenkin tasoryhmiin?

E: Oma änäri lähtenyt tänään postiin, mutta se perkeleen konsoli viipyy... Toivottavasti tulee viimeistään perjantaina.

Tarvitseeko noita jotenkin jakaa? Käsittääkseni sama jengi voi pelata samaan aikaan useammassa pelissä, eli siinä mielessä tuo suuri pelaajamäärä on vaan plussaa, löytyy aina peli. :) Varmaankin sitten jossain vaiheessa alkaa muodostumaan tuttuja porukoita niiden kesken, ketkä enemmän tuota pelailevat.

Tietääkö kukaan mitään liigan pistesysteemistä? Sitä enemmänhän voitosta ainakin saa pisteitä, mitä enemmän pelissä on pelaajia. Nostavatko pelaajien arvosanat pisteitä, vai onko puhtaasti voitosta x määrä pisteitä?

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tarvitseeko noita jotenkin jakaa? Käsittääkseni sama jengi voi pelata samaan aikaan useammassa pelissä, eli siinä mielessä tuo suuri pelaajamäärä on vaan plussaa, löytyy aina peli. :) Varmaankin sitten jossain vaiheessa alkaa muodostumaan tuttuja porukoita niiden kesken, ketkä enemmän tuota pelailevat.

XBoxilla on on hyökkäykseen ilmoittautunut 24 pelaajaa ja puolustukseen vain 8. Eiköhänh tässä muutaman nimimerkin kanssa käy kuten nuissa liigoissakin, eli pelataan se muutama peli ja sitten kyllästytään. Oma ehdotukseni siis on ettei missään nimessä lähdeetä ainakaan näin alkuun jakamaan.

Joku voisi toki keksiä nimen joukkueelle ja vaikka perustaa oma ketju XBox-joukkueelle. Vaikka tässä itse kukin jotain varmaan tietää jääkiekosta niin vähän pelkään että ensimmäiset pelit menee ihan räpellykseksi kun kukaan ei oikein tiedä missä pitäisi olla. Eli jotain taktiikoita voisi miettiä tai sopia joitain pikkujuttuja pelien suhteen.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Team Overtime? Team OT? Sudden Death? Tai miksipä ei vaan Team Jatkoaika, sillä eihän tuota kai pystytä mitenkään rajoittamaan, tuota Jatkoaika-nimen käyttöä osana joukkueen nimeä. Ketjun saa aloittaa joku muu, duunissa ei oikein ehdi mitään kattavaa alustusta kirjoittamaan.
Team Jatkoaika kuulostaa ainakin omasta mielestäni hyvältä. Kannattaako muut sitä? Jos niin eiköhän se olisi siinä?

Ja tosiaan eka pelit voi olla kyllä niin vaikeaa ja hakemista ja toivottavasti kukaan ei luovuta sen takia ettei yhteispeli suju. Kyllä se siitä ajan kans ja annetaan muille selkää!

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Team Jatkoaika kuulostaa ainakin omasta mielestäni hyvältä. Kannattaako muut sitä? Jos niin eiköhän se olisi siinä?

Ja tosiaan eka pelit voi olla kyllä niin vaikeaa ja hakemista ja toivottavasti kukaan ei luovuta sen takia ettei yhteispeli suju. Kyllä se siitä ajan kans ja annetaan muille selkää!

Team Jatkoaika käy loistavasti.

Mikä on muuten ettei porukkaa kiinnosta pakkia pelata? Lätkän ehdottomasti hienoin pelipaikka, ei tartte niin ressata niistä hienoista kuvioista, lättyä vaan nopeasti liikkeelle ja aina välillä pieniä nousuja kun lähdetään antamaan niintä Campbell-Umberger -pommeja vastustajan siniselle. Puolustaa nyt ei tarvitse kovin hyvin osata edes kun selitykseksi käy aina se "luulin et sä otat" -mantra.

Lämpö

Jäsen
Itte haluaisin pelata vasempana pakkina, mutta mukaan tuun vasta yo-kokeen ja koeviikon jälkeen. Tietystä syystä :) eli tässä kuussa, mut ei ihan tässä näin boxille saadaan pakki tyyliä Atte Pentikäinen.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Team Jatkoaika käy loistavasti.

Mikä on muuten ettei porukkaa kiinnosta pakkia pelata? Lätkän ehdottomasti hienoin pelipaikka, ei tartte niin ressata niistä hienoista kuvioista, lättyä vaan nopeasti liikkeelle ja aina välillä pieniä nousuja kun lähdetään antamaan niintä Campbell-Umberger -pommeja vastustajan siniselle. Puolustaa nyt ei tarvitse kovin hyvin osata edes kun selitykseksi käy aina se "luulin et sä otat" -mantra.

Mulle käy toi nimi ainakin kans...

Ja että kysymys kuului että miks porukka ei tykkää pelata pakkia??? Kyselee koko helkutin sivuston ainut maalivahti :) Olisko mulle mitään mantraa tarjolla? Eiku... toi pakki oli edessä, en nähny :)

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinkuin tuossa jo mainittiinkin, ekat pelit menee varmasti räpellykseksi. Mitenkäs tuo Xboxin kuuloke-mikki yhdistelmä, aikooko ihmiset sitä käyttää? Se voi olla suht älytöntä, kun 6 jannua huutaa pää punasena kilpaa, että kenen vika se maali nyt sitten olikaan. Toisaalta, kyllähän toi kommunikaatio on melkein pakollista, jos meinataan menestystä havitella.

Vaikka olen itse ilmoittanut pelipaikaksi sentterin, voin kyllä tarvittaessa pelata laidassa ja pakkinakin. Kaikki muu menee, paitsi maalivahtina.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mitenkäs tuo Xboxin kuuloke-mikki yhdistelmä, aikooko ihmiset sitä käyttää? Se voi olla suht älytöntä, kun 6 jannua huutaa pää punasena kilpaa, että kenen vika se maali nyt sitten olikaan. Toisaalta, kyllähän toi kommunikaatio on melkein pakollista, jos meinataan menestystä havitella.

Mä ainakin mietin sitä että nään koko kentän hyvin sieltä luukulta ja Wallinheimo-tyyliin aion antaa ohjeita, kuuntelitte tai ette.

Kaikki muu menee, paitsi maalivahtina.

yllätys ;)

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
XBoxilla on on hyökkäykseen ilmoittautunut 24 pelaajaa ja puolustukseen vain 8. Eiköhänh tässä muutaman nimimerkin kanssa käy kuten nuissa liigoissakin, eli pelataan se muutama peli ja sitten kyllästytään. Oma ehdotukseni siis on ettei missään nimessä lähdeetä ainakaan näin alkuun jakamaan.
Voin luvata, että kyllästymistä ei tule... 08:ssa en pelannut yhtään kautta tai dynastya, mutta livessä taisi tonni paukkua. Emäntä aivan "innoissaan" tuosta pelistä. Melkein sain jo luvan ostaa toisen töllönkin himaan tuon takia.

Joko pelikirja on selvillä? Saiskohan Sihvoselta apuja? Uiddu kun on tänään ja huomenna mentävä ryyppäämään asiakkaiden kanssa. Huomenna saatan tekeytyä kipeäksi, joten Ernst Kranke on heti alusta asti veivaamassa ottojaneckymäisiä lättyjä laitureille.

Edelleen olen sitämieltä, että yhdenviestin ihmeitä ei päästetä mukaan jengiin. Varsinkaan jos rekisteröinti on tapahtunut ketjun avautumisen jälkeen. Onko joku samaa mieltä?

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mahtaakohan palstan modesedillä olla jotain sanottavaa aiheeseen. Tosin eipä niillä varmaan ole paljon sanomista jos tuollaisen nimen joku joukkueelleen valitsee.

Muutoinhan nimi on mitä mainioin. Mahtaako jengille tarvita myös kolmen kirjaimen lyhenteen? Vai saako siinä olla useampiakin merkkejä?

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha sitä on väenväkisin ruveta vääntämään mitään hassutuksia joten "Team Jatkoaika" nimi saa kannatukset myös täältä suunnasta.

Mä en ainakaan aio luovuttaa vaikka peli ei heti kulkisikaan ja aion kyllä aktiivisesti olla pelaamassa. Meni ton NHL08:kin kanssa pitkään että rupesi livepelit kulkemaan. Se on kuitenkin aika eri maailma kuin konetta vastaan pelata ja nyt vielä ihan uusi ulottuvuus tämä BAP.

Teloch

Jäsen
Edelleen olen sitämieltä, että yhdenviestin ihmeitä ei päästetä mukaan jengiin. Varsinkaan jos rekisteröinti on tapahtunut ketjun avautumisen jälkeen. Onko joku samaa mieltä?

Minen jaksa ymmärtää miksi EI mukaan pääsisi jos tässä ketjussa on mukaan ilmoittautunut. Jos ei halua pelata mahdollisesti tuntemattomien palstaveljien/siskojen kanssa, ainahan voi perustaa jonkun oman runQrinkinsä kanssa joukkueen. Itsekään en voi sanoa tuntevani varsinaisesti ketään mukaan ilmoittautuneista, joten olen sinänsä samassa asemassa kuin nuo yhden viestin ihmeet. Kuka päättää ketkä pääsee mukaan ja ketkä ei? Suuria kysymyksiä, pieniä vastauksia.

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En jaksa lukea koko ketjua, joten en tiedä vieläkö xboxille mahtuu mukaan. Jos mahtuu, niin ilmoittaudun vaikkapa pakiksi. Saatan kyllä hakea vanhasta muistista pelkkiä avojääpommeja, mutta eiköhän tuon uuden pelin aika nopeasti opi.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Minen jaksa ymmärtää miksi EI mukaan pääsisi jos tässä ketjussa on mukaan ilmoittautunut. Jos ei halua pelata mahdollisesti tuntemattomien palstaveljien/siskojen kanssa, ainahan voi perustaa jonkun oman runQrinkinsä kanssa joukkueen. Itsekään en voi sanoa tuntevani varsinaisesti ketään mukaan ilmoittautuneista, joten olen sinänsä samassa asemassa kuin nuo yhden viestin ihmeet. Kuka päättää ketkä pääsee mukaan ja ketkä ei? Suuria kysymyksiä, pieniä vastauksia.

Juuei, veikkaukseni on vain se, että näitä hemmoja ei sitten viikon parin jälkeen enää paljon kuulu eikä näy. Tai kun ovatten saaneet "tarjouksen" jostain muualta. No joo, ihan sama mulle sinänsä.

Mieluiten sitä vääntäisi samassa jengissä niiden kanssa, kenen kanssa viime kevät on hampaat irvessä väännetty edellistä peliä vastakkain tai täällä palstan keskusteluissa muuten vaan väännetty.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kyllähän tässä alkaa olla itse kukin aika täpinöissään pelin huomisesta julkaisusta. Pitää luultavasti ottaa huomenna(kin) liukumaa duunista klo 14:30 ja lähteä metsästämään peliä lähialueen kaupoista.
On tämä tosiaan ihan järjetöntä, että kolmekymppinen äijä venaa jotain tietokonepelin ilmestymistä kuin joulupukkia pikkupentuna. Onneksi uusimman Pelit-lehden pääkirjoitus antoi tällekin ainakin osittaisen siunauksen: suomessa videopelaajan keski-ikä on 30 ;) EDIT: se olikin elokuun lehti

Tässä on kuitenkin jonkin verran organisoitavaa vielä, jotta pelit saadaan käyntiin. Kenelläkös ne on ne C-merkit? Eli onhan tämä homma hoidossa? Riittääkö tämä ketju tai joku muu ketju vai pitääkö joukkueelle väsätä omat kotisivut?

Teloch

Jäsen
Juuei, veikkaukseni on vain se, että näitä hemmoja ei sitten viikon parin jälkeen enää paljon kuulu eikä näy. Tai kun ovatten saaneet "tarjouksen" jostain muualta. No joo, ihan sama mulle sinänsä.

Onhan siinä toki tuo mahdollisuus mukana, mutta mielestäni joukkueella ei ole mitään menetettävääkään asian suhteen. Suurempi määrä pelaajia alussa tarkoittanee enemmän otteluita pelattavaksi ja tästä porukasta kun karsiutuu turhat pois, jäänee jäljelle kohtuu tiukka nippu sakkia vääntämään sitten alkuräpellysten jälkeen Jatkista kohti kärkisijoja. Tosin niinhän sitä sanotaan että toivossa on hyvä elää jne.

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Mieluiten sitä vääntäisi samassa jengissä niiden kanssa, kenen kanssa viime kevät on hampaat irvessä väännetty edellistä peliä vastakkain tai täällä palstan keskusteluissa muuten vaan väännetty.

Itse olen pelannut Änäriä 93:ta saakka, ja livessä myös jauhettu monia kertoja. Mutta minusta sen ei pitäisi rajoittaa, onko henkilö sattunut rekisteröitymään mihin aikaan ja milloin. Itse ymmärrän kantasi näistä "kokeilu" pelaajista, joita ei sitten kiinnosta p:n vertaa pelata, mutta itse voin vannoa etten kuulu näihin.

Uusi verihän tekee tunnetusti hyvää, ja eikös tämmöinen tutustuta ihmisiä paremmin toisiinsa?

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Itse olen pelannut Änäriä 93:ta saakka, ja livessä myös jauhettu monia kertoja. Mutta minusta sen ei pitäisi rajoittaa, onko henkilö sattunut rekisteröitymään mihin aikaan ja milloin. Itse ymmärrän kantasi näistä "kokeilu" pelaajista, joita ei sitten kiinnosta p:n vertaa pelata, mutta itse voin vannoa etten kuulu näihin.

Uusi verihän tekee tunnetusti hyvää, ja eikös tämmöinen tutustuta ihmisiä paremmin toisiinsa?
Joo, antaa tuon jo olla. Eiköhän ne kuitenkin siitä nopeasti jää pois ihan omasta aloitteestaan. Pääasia on, että pelit saadaan käyntiin ja että jengiä on sen verran, että parin poissaolot/poistumiset rivistä eivät tunnu missään.

Mige

Jäsen
Heh, aikamoinen porina alkoi tuosta mun heitosta. Oikeastaan alussa kannattaisi vaan pelata paljon pelejä, joten ainakaan alkuun ei kannata tiimejä erotella (kuten thego(?) jo aikaisemmin sanoi). Suurin ongelma vaan lienee se, että pelipaikat menevät vähän päällekkäin pakoltakin, mutta eise niin paljoa näin alussa haittaa. Ajan myötä sitten kaikki kehittyy, eikä tässä niin paljoa haittaakaan jos joku on vähän huonompi. Kunhan se perhanan VPD saisi sen konsolin viimeistään huomenna lähtemään postiin, niin minäkin olisin mukana varsin nopeasti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy