Eipä tullut April Steelersiin vaan meni Eaglesiin.
Mutta Butler pysyi remmissä. Harmittaa kyllä silti aika perkeelesti, että April valitsi Eaglesin.
Eipä tullut April Steelersiin vaan meni Eaglesiin.
Toivottavasti Indy ei mene Super Bowliin. Joukkue on kyllä tehokas ja laadukas, mutta samalla ihan äärettömän tylsä. Ei tuollaista oikein jaksa katsoa, kun liigassa olisi niin paljon kiinnostavampaakin tarjolla. Saints-Jets/Chargers, kiitos. Vikings kävisi kyllä myös NFC:n puolelta.
Joo aika hyvältä alkaa näyttää. Tosin on tuolla vielä tuo Jets, jota en oikein voi sietää. Kunhan Chargers tiputtaa Ryanin kukonpoikalauman, niin sitten kaikki on melko hyvin. AFC:n finaali on siis toivottavasti Colts-Chargers. NFC:ssä nähdään Saints-Vikings/Cowboys. Itse toivon, että Vikes menee konferenssifinaaliin. Hard Knocks Cowboys on vaan entisestään vahvistanut sitä mielikuvaa mikä mulla on Cowboysista ollut. Mutta toisaalta eihän tuo Dallas ole pitkään aikaan näin hyvin pärjännyt, joten on tämäkin ihan hyvää vaihtelua, eikä mua hirveästi haittaa vaikka Cowboys menisi SB:hen asti. Kunhan eivät vaan voita sitä.Tiedän jo nyt, että tiedossa on mieluinen Super Bowl.
Mikä tuossa matalan riskin lyhytheittopelissä ja huonossa tai keskinkertaisessa juoksupelissä on viihdyttävää tai mielenkiintoista? Myös Indyn puolustus on melko HMV kurinalaisuuteen perustuva ryhmä, joka harvemmin yrittää mitään eksoottista.Hmm.. Minusta moinen lause kuulostaa jopa järjenvastaiselta. Itse olen pitänyt juuri Baltimorea kaiken ikävyyden ja tylsyyden huipentumana kaikki ne vuodet jota olen liigaa seurannut. Colts taas päinvastoin on ollut aina ilopilleri hyökkäyksensä puolesta. Tai onhan se vähän tylsää jos yksi ja sama joukkue on kova vuodesta toiseen ja sen pelinrakentaja ei juuri virheitä tee..
Dallasin defence, älä petä meikäläistä tänään. Sanokaa minun sanoneen.
Mikä tuossa matalan riskin lyhytheittopelissä ja huonossa tai keskinkertaisessa juoksupelissä on viihdyttävää tai mielenkiintoista? Myös Indyn puolustus on melko HMV kurinalaisuuteen perustuva ryhmä, joka harvemmin yrittää mitään eksoottista.
Sikäli heillä vähän kysymysmerkkejä on, sillä Mason, Lewis ja Reed eivät enää montaa kautta pysty pelaamaan, eikä heille suoranaisia korvaajia ole näkökentässä.
Siinä tulee papalle tukkaan sitten astetta rumemmin...
Olihan täydellinen dominointi Vikingsilta. Oma veikkaus meni sitten pahasti metsään kun ajattelin, että Dallas jatkaa momentumillaan ratsastamista. Mutta ihan alkua lukuunottamatta tämä oli yhden joukkueen show ja sillä siisti. Vikesin puolustus oli terästä, varsinkin Jared Allen ja Ray Edwards ilmiliekeissä. Dallas ei pärjännyt juoksemalla, eikä pärjännyt heittämällä. Suisham potki taas mihin sattuu ja siinä menivät viimeisetkin toiveet pinnoista. Yksinkertaisesti tyrmäävää ylivoimaa ja todella mielenkiintoinen ottelu tulossa viikon päästä.
Eipä sinuakaan näkynyt tässä ketjussa hehkuttamassa vikingsiä ja favrea ennen peliä, mutta korjaat asian luonnollisesti ennen superdomen matsia. :)Samaan malliin saa "tulla tukkaan" kuin tänäänkin. Favre on päällikkö, ja alisti tänään NFL-median hyväilemän Cowboysin tyylillä.
Eipä sinuakaan näkynyt tässä ketjussa hehkuttamassa vikingsiä ja favrea ennen peliä, mutta korjaat asian luonnollisesti ennen superdomen matsia. :)
No kiva että sinulla on edes hauskaa. Varmaan oli sanomattakin selvä, että upean pelihän vaari pelasi. Dallas otti pataan linjassa todella rumasti ja Sidney Rice pesi kornerinsa tyylillä. Minnesotan kotiyleisölle suuret propsit, Dallas oli todella sekaisin snab counttinsa kanssa. Childressiltä hyvä game plan ja upeita pelikutsuja Vikingsiltä.Mutta on mukavaa seurata vähättelyn ja ylimielisyyden seuraamaa katkeruutta ;)
Ei vaan siitä huolimatta voi tykätä siitä miehestä...
Tämä on tosiaan aika mielenkiintoinen yksityiskohta. Jos Colts tuon matsin häviää, niin kivasti jää heille jossiteltavaa. Ihan turhaahan se on, mutta kuitenkin aika hyvin jengien kohtalot kietoutuvat toisiinsa.Vaikka harmittaa SD:n tappio, niin nyt voi herkutella ajatuksella että Coltsin playoffeihin perseilemä Jets tiputtaa heidät Superbowlista.
Näinhän se menee, että joku tykkää joku ei. Itse en tykkää. En sitä järjellä osaa oikein selittää. Arvostan kyllä Favrea ja tavallaan pidän juuri tuosta hänen huolettomasta ja riskejä ottavasta asenteesta. Mutta kuitenkin vaikka kuinka asiaa koitan järkeillä, niin aina huomaan kannustavani Favrea vastaan kun hän kentällä huseeraa. En mikään suuren luokan hater ole, eikä mua hirveästi haittaisi vaikka pappa toisen Super Bowl sormuksen voittaisi (itse asiassa sen myötä hän ehkä vihdoin lopettaisi pysyvästi), mutta paljon mielummin kyllä näkisin Peytonin tai Breesin voittamassa kuin Golden Brettin.OneBigRed kirjoitti:Niin on ihmisillä erilaiset maut. =) Mielestäni aivan loistava ukko, nelikymppisenä uransa paras QB-rating ja tänään henk.koht playoff-ennätys (4 TD:tä). Mielestäni on myös hauska katsoa kun ukko vaikuttaa yhä innostuneelta kuin pikkupoika pelatessaan.